Tuhle přezdívku si Peugeot právem zaslouží. Právě třeba taková 403 snese plnou konfrontaci s tehdejším M-B Pontonem. Bohužel od časů v článku zmiňované 604 Peugeot opatrně vyklidil pozice
opravím tě - zasloužil! dneší Peugeoty jsou už nespolehlivý střepy s na můj vkus hnusnym designem... poslední pěkný a kvalitní Peugeoty byly se zakončením na 5 (305, 405, 505, 605)... tahle přezdívka nejvíc sedí na podle mě vůbec nejlepší auto, který Peugeot kdy vyrobil - model 604 :yes:
dnes sa tomu uz nikto nevyhne, v tejto premodernizovanej dobe, ked automobilky nestacia poriadne preskusat nove modely a stale len pridavaju viac a viac elektroniky a techn. paradiciek, tomu ani nemoze byt inak.
Já neměl na mysli ani tak elektroniku jako celkovou kvalitu auta jako dílenské zpracování, použité metariály, nebo třeba odolnost proti korozi, s kterou mělo E-čko dnes už dvě generace nazpátek celkem problémy.
To byla jen taková (špatná) "vlna/období" - v posledních dlouhodobých testech spolehlivosti je již např Peugeot 308 HDi opět SPOLEHLIVĚJŠí, než Golf (V.) TDi ;-)
Za poslední tvarově přijemný Peugeot považuji (pokud vynechám 607) 406 po faceliftu. Ten byl opravdu krásný. Nevím, co je vedlo k jeho otlemenému nástupci...
406 po faceliftu? Před 10 lety mi vstávaly vlasy hrůzou, jak mohli Peugeoti z původně velmi elegantního auta udělat takový paskvil s protaženými předními světly a tou dělící linkou na zadních. Nikdy jsem si na ten naprosto zbytečný facelift nezvykl. Původní 406 se mi líbí dodnes, i proto, že v éře přehnaných oblin šla svými hranami proti proudu.... Vše je jen otázkou vkusu :-)