No dovooool. To jako myslíš vážně? Podíváš-li se na jakýkoliv model Alpiny, tak zjistíš, že vzhledově jsou téměř identické. Ten hlavní rozdíl je patrný od světlometů níže. Dále upraví podvozek takovým způsobem, že nabídne dynamiku i komfort, to není zrovna zvykem u všech premii. Motor si zlepšují sami. Je v některých ohledech jiný (Alpina má svůj vývojový tým), připočti jiné zavěšení kol a luxusní interiér a máš BMW na druhou. To, čeho si na Alpině vážím nejvíce je to, že každý model je decentně vylepšený po designové stránce a tudíž se nekoná žádný barevný cirkus ala american tuning nebo ten japonský. Prostě evropský decentní vkusný styl. Toto je kamaráde Alpina.
Nemůžu to říct globálně na všechny Alpiny, ale většinou líbí. Originální (od BMW) napodobeninu jejich kol jsem si kdysi dal i na E91...slušelo.
Ale to je otázka osobního vkusu...napsat to jako Eda je samozřejmě projev neznalosti a humpoláctví ;-)
Základní tvar se moc neměnil a ani jsem to nečekal. Zadní část se moc povedla, vypadá nadmíru dobře, stejně jako minimalistickej a stylisticky čistej interiér.
Na přední část si počkám...tam oficiální snímky snad odhalí něco lepšího než je vidět teď. Určitě neprospívají podložené tlumiče v přepravní poloze, ale hlavně mě irituje linka opticky rozdělující čumák od boku a táhnoucí se od nárazníku k blatníku.
Hodne me zajima, jak budou fungovat svetla napojena na ledvinky u tak velkeho auta. X5ka zrovna nedopadla a ten nijaky tvar svetel moc nadeje nepridava. Zadek je ale fajn, to jo.
Souhlas, povedená evoluce, zúžení optiky i ledvin, mírné přiostření, to co dělalo design předchozí sedmy trochu těžkopádným je pryč. Z fotek zatím dobrý, uvidíme jak naživo. ;-)
Re: už jsem to viděl, na jiných stránkách a je to zatím zkla
Ono to asi bude tím, že ti kteří o nějakých řidičských zážitcích se zadokolkou a 3 litrovým benzínem cosi slintají, prostě o takovém autě mají pouze nějakou mlhavou představu a ti kteří BMW kupují, prostě chtějí jezdil touhle značkou, ale dávají přednost "jistotě" pohonu 4x4 a pohodě/síle/úspornosti silnějšího dieslu ?
Re: už jsem to viděl, na jiných stránkách a je to zatím zkla
O tom nic nevím ... Můj velmi dobrý kamarád jezdí pořád 530d a nikdy si na nic nestěžoval. On má takový specifický systém, že vždycky když je nový model tak jeden z prvních kusů v ČR je jeho a pak ho jezdí dokud zase není nová pětka .... Mně osobně BMW nic neříká a Audi už vůbec ne ....
Re: už jsem to viděl, na jiných stránkách a je to zatím zkla
To asi ani nemusím, ne ;-) .... Teď jsem se docela zasmál, četl jsem komentář k chování zaměstnanců servisu Mercedesu - je to v diskuzi pod recenzí MBE 220 (Medved009). To je přesně ten důvod, proč jsem zanevřel i na moji jedinou (dříve) oblíbenou prémiovou značku.
Re: už jsem to viděl, na jiných stránkách a je to zatím zkla
Ono je to škoda písmenek, ale podívej se, kolik se prodá obecně ve vyší střední v EU nafty a kolik benzínu. Je jedno koho zvolíš. A to ještě má M-B i BMW lepší mix vlastností u benzínovýho šestiválce než Audi nebo Jag.
Re: už jsem to viděl, na jiných stránkách a je to zatím zkla
No ono když to vezmu za sebe, jenom se zadním náhonem si dovedu představit jezdit v mx5, jinak asi v ničem, když pominu supersporty. U aut se středním, nebo menším výkonem jsem zažil víc předokolky, jinak 200 k a výš vlastně jen quattra, a i ty se mi někdy ve vyšších rychlostech zdají trochu kousavá. To nepočítám gtr, tam můžeš v klidu tlačit na pilu. Takže výkonná zadokolka vlastně ani není mým snem. Podotýkám, že mám rád okresky a řízení obecně, pokud budeme řešit normální jízdu v nějaké limuzíně, tak je to asi jedno.
Re: z toho musí musí mít vždy radost každý výrobce....
Bud v klidu a ver tomu, ze kdyby vyrobce opravdu nechtel tohle pustit ven, tak by nikdo ze zucastnenych do poslednich sekund pred oficialnim odhalenim ani netusil, co je pod plachtou.
Re: z toho musí musí mít vždy radost každý výrobce....
švagr u BMW pracuje ve vývojové, tedy spíše administrativní sekci a o bezpečnostních opatřeních mi povídal. Tyhle fotky teda náhoda určitě nejsou. Zvlášť vyfocený interiér z otevřených dveří
Re: z toho musí musí mít vždy radost každý výrobce....
a co, potřebovali někoho vyrazit, tak se hledal důvod až se našel. Chudáka nechali odvést špinavou práci za "špionáž" a nakonec dostal na nový rok padáka. Bez zlata >:-[]
tak přirozeně tady všichni víme, že úrovně C4GP nedosahuje přirozeně ani ta sedma, že... Ale co, premium business class a skromnost jdou ruku v ruce >:-[]
tak jestli deštník sedmy nebude mít vyhřívanou a odvětrávanou rukojeť s masáží, LED osvětlení ve 12 barvách přinejmenším (16,7 mil. by se hodilo víc) a elektrické rozevírání, vše přirozeně v plug-in hybridu, tak se můžou jít v mnichově pověsit na maštal >:D
Sinuhete , nezklameš. Jsi trpělivý. Jen čekáš. A jak vyjde článek nebo test nějakýho slušnýho auta, napíšeš ten úúžasnej originální vtip, třeba že Octavia bude lepší,protože má škrabku. Nebo, že Superb bude lepší než 7-er. Prostě-seš borec! Řízně vtipnej, umíš uhodit hřebíček na hlavičku! Jsi úplně jinej, jsi svůj, jsi de.ment!
Nevim, pro mě jedna velká nuda, neřikám že je škaredý, ale tak nějak jsem čekal trochu něco víc a trochu originality, je to víceméně naroubovaný zbytek modelů na luxusní auto... to samý co dělá v poslední době audi, většina automobilek uplně ztratila nějaký rozdíly mezi svýma modelama a tohle prostě mi přijde jako málo na to, že podobný třídy aut se mění jednou za nějakých 6-8 let.
změna je třeba zásadnější než u bmw, ale stále v rovině "konzervativního" designu, který se v téhle třídě nosí, chce to prostě okoukat,bmw přece vedle nešlape
Proč škodovka vnucuje superb do nejvyšší třídy. Tak buď se hodnotí cena nebo kvalita. Pokud budu srovnávat Superb s Dacii tak jednoznačně vyhraje Dacie.
- Superb není vyšší třída, v lepším případě vyšší střední, ale obvykle se porovnává se střední (Passat, Insignia, Mondeo)
- v nadpisu máš nepochopitelně Rapid
- nakonec do toho zamotáš ještě Dacii
Není ti po novoročních oslavách ještě krapet špatně? :-)
klídek chlapíci, vše je jak má být, nová 7er je jako vždy "téměř" dokonalá, designově opět jedno z nejhezčích aut lux. třídy, byť bych dal přednost pohodlí "esklase" případně "lska", ovšem vizuelně je to dravec, někdo se tu otírá o Alpinu, no jistě, dyť pepa z garáže to umí skoro stejně, ta felina ted jezdí ouplně ináč >:D
Zdejší podnikatel prošel trojkovou řadou-pětkovou řadou-sedmičkovou řadou- v restauraci měl odloženou 12 let starou whisky.........pak přišel bankrot a se svojí starou Fábií je rád,že si zajede do Penny pro Staročecha. ;-)
E38 byla nejelegantnější a snad nejkrásnější co kdy vyrobili
E65 byla revoluční, styl Bangle nesedl každému, ale byl to styl
E66 byla na počátku zcestí...
F01/02 nudný styl Bangla přerobený do podoby, aby se hlavně nenašel někdo, komu by se nelíbil
Nová podoba - zadní část ještě dejme tomu, i když prolis táhnoucí se od hrany zadního světla do nárazníku v této podobě se mi nikdy nelíbil a chromu je tak nějak... počínsku. Ale přední část? Takřka kolmé přední ledvinky v kontrastu se silně sklonenými laser lights? Navíc přední světla, ať se na mě nikdo nezlobí, prostě okopírovali z Octavie II FL >:-[] >:-[]
No s konečným soudem přirozeně posečkám. Každopádně dál můžu snít. Snít sen o E38 :-!
E38 byla bohyně 4 kol ;-) . Ale myslím, že naše planetární trajektorie se definitivně minuly. Doba, kdy se dá slušná E38 v bazaru sehnat za relativně směšný peníz už totiž přestává být pravdou a začíná být spíš raritou. Co naplat, veteránská léta klepou na dveře.
ale akosi sa z bmw postupne vytracaju emocie a charizma a akasi noblesa ..... toto mi pride suverenne najsterilnejsi model z celej modelovej palety bmw .... pritom akoby tej sterility a nudy uz nemali v mnichove dost.... zlaty Bangle, kdeze su tie casy :'-(
PS: mozno blbe foto .. ale tie predne svetla mi pripominaju predosle Cecko po facelifte alebo rovnako octaviu II po facelifte, dosli napady? emocionalne to co vidim na fotkach so mnou ani nepohlo ... sorry
Nebudu se vůbec vyjadřovat k designu, ten je pořád podobný a proto možná i trochu nudný. Pro mě osobně je důležitá kvalita aut a tady si myslím, že se na minulost díváme poněkud skrz "růžové brýle". Podle mého názoru je technika čím dál lepší. Pamatuju se na předváděčku první 320 cdi v éčku, ten motor jel jako z praku i s takovou bednou. Dneska takhle pomalu dovedou jezdit 4-válce (třeba 525d), nicméně těžko i nejlepší motor udělá z auta velikosti BMW 5 sportovní auto. Díky předpisům a hustotě dopravy prostě zmizela sportovnější auta a nahradila je auta komfortní, což si myslím, že není na škodu ....
ach ty stesky po starších časech :-) na rovinu, co ze současné produkce se ti líbí, co s tebou na ulici "pohne", protože já když vidím sedmu tak si prostě říkám pěkný auto, v takové tmavě modré..
pacia sa mi auta ktore maju "dusu" .. nieco z nich vyzaruje.... niecim ta dokazu uputat.. zaujat... vycarovat usmev....... pritom to zvacsa ani nemusia byt technologicke skvosty a superdrahe masiny za miliony ... prave naopak.... zvacsa tie najkrajsie a najzaujimavejsie auta su uplne tie bezne auta..... ktorymi v podstate vacsina z nas pohrda..... ked si myslis ze ti tu vyklopim Sko a A8micku tak si na omyle..... mne sa pacia cim dalej tym viac bezne auta..... velke sympatie ma u mna obycajny swift.... auto ktore ma vzdy pohladi na dusi..... alebo mam rad malu f500... legenda na pohladanie, novy leon ST je ozaj nadherny .... asi som divny ok... nehadam sa.... ale pacia sa mi viac bezne auta ... premiovky mi pridu dost umele nudne ( mozno vyraz emocinalne suche je ten spravny ) a .... dizajnom sterilne ako nejaka rovnosata.... taka mazda CX5 je pre mna rozhodne dizajnom atraktivnejsia ako Q5ka alebo X3 ... asi chapes co tym vsetkym chcem povedat.... nemusia auta stat miliony aby boli pekne a zaujimave... ono vyssia cena a atraktivita nemusia byt v priamej umere
asi takhle, co člověk to názor, ale s auty jako f500 nebo swift souhlasím, určitě o mnoho zajímavější než třebe fabia nebo polo, ale mě vw už nějak z principu nebere, na druhou stranu korejský desing se mi taky trochu příčí, byť ix55 nebo limusina genesis už tak nějak vybočují, taky nejsem zastáncem úsloví, že co premie to skost, ale taková lux. třída automobilů se mi líbí, i a8 je pěkné auto, ale pro velká auta mám obecně slabost, no a k ceně a atraktivitě, to je asi věc každého, taková sportage byla pro mě zezačátku velmi pěkné auto, ale po čase se tento design okouká až zprotiví..
ono vlastně stejně nakonec platí, nezáleží na autě, ale na řidiči :)
Snaha o socialistickej přístup dělby designu na drahý a levný auta je směšná KIA-Worlde (Toppere zní stejně líp). Bavíme se o lux třídě a ty sem motáš pátý přes devátý.
ale napríklad Kia Rio a ešte nejaký sedan od Nissan boli v ankete majiteľov vybrané ako najhoršie modely, ktoré by si už pôvodný majiteľ nekúpil. V dnešnej dobe vedie Tesla s toľko zatracovanou elektrikou. Ale to škodofkár s klapkami na očiach ťažko pochopí... BMW už dnes s kvalitou šla na úroveň strednej triedy. A dizajn? Ťažko sa vyjadriť, keď nový Passat ma veľa detailov podobných práve s 5er. :-!
BMW je s kvalitou na úrovni střední třídy? Můžeš to vysvětlit? Předpokládám bohatý osobní zkušenosti. Stejně tak vypiš ty podobnosti 5er s Passatem >:-[] .
Nespěchej a rozmysli co napíšeš, rád se pobavím i večer ;-)
Fiatritmo, ja zase poznám chlapíka, čo sa veľmi rýchlo zbavil svojho BMW preto, lebo v zime dostal hodiny ako prasa aj napriek všetkým tým elektrokontrolerom. ;-)
topper, ake emocie by si chcel od 7cky? 7er ma vyzerat presne tak, ako vyzera auto na tychto fotkach. a ty tu pleties Ccko a ...ach boze, octaviu po facelifte,