Francouzská designérka Anne Asensio se postaví do čela poroty soutěže Dassault Systèmes Design Challenge. Zadáním je navrhnout vůz taxislužby pro Prahu.
takovému návrhu celkem tleskám, ale spíš bych vyhlásil tendr u některých automobilek na auta: jako to dělají v USA, to by mohlo bát levnější třeba takový tendr: ford mondeo, volkswagen passat, škoda superb, opel isnignia popřípadně nějaký japonec...není sice pochyb o tom, že by dali přednost tuzemské nebo koncernové produkci, každopadně jsem na ten design zvědav, hlavně aby to nebyl hnus jako ty londýnský...
Insignia se na taxi moc nehodí především "díky" prostoru vzadu, zejména v oblasti hlavy, v oblasti nohou je na tom nejlépe Superb, ale ten je zase vzhledově přijatelnější mnohem spíš v kombíku, než v sedanoliftbacku...
Když vidím některé pražské taxikáře, tak bych to tak viděl na gatlingy místo mlhovek připravené okamžitě zničit konkurenci.Kamery umějící rozpoznat cizince, audio záznamové zařízení schopné vyhodnotit schopnost se dorozumět česky a to vše spolu s variabilním taxemetrem který dokáže na základě rozboru kovů hodinek, přívěsků, naušnic a prstýnků a oblečení pasažéra nastavit optimální tarif, aby na konci jízdy o ty cennosti přišel.Pokud nebude mít na sobě žádné cenné věci, tak se dveře automaticky zablokují a počítač vyhledá alternativní cíl.
K cemu Praha potrebuje takovou soutez? Navic vedenou francouzskou designerkou... Vysledkem bude ze nejmensi povoleny rozmer kol na prazskych taxicich bude 20 palcu, aby byla kola na vsech autech v souladu s dnesnimi designerskymi trendy dostatecne obludna...