Jako nové bylo tohle auto příliš drahé, coby ojetina zase směšně laciné. Teprve teď milovníci youngtimerů odhalují jeho přednosti, že šlo o jedno z nejlepších „levných“ porsche v historii firmy.
Jako budoucí perspektivní youngtimer, je přece jasná 944 S2 nebo turbo. U 924 se dá snad jen bavit o limitovaných edicích, ale 24 bude vždy jen stínem 44. Jen těch bodykitů a přestaveb z 24 na 44 se tehdy provedlo nepočítaně.
a taky mi moc do hlavy neleze, ze tu velebi 924ku pred 968ckou.
kdo ma 968cku, ten muze pocitat zisk uz ted, aktualne pod 300 tisic neni, v CR je jich par kousku, auto je to prakticky nesehnatelne a to uz vubec nemluvim o club sportu nebo verzich v turbu.
Ta ma mimochodem jeden z nejvykonnejsich seriovych 4valcu ktery znam... 968 turbo S - 350 HP v aute s 1212 kily a to se psal rok 1992...
No 968 nebyla nikdy náhrada levného porsche. Bylo to velice moderní GT na delší cesty vybavené tím nejlepším co Porsche mělo k dispozici. Funkci levného Porsche plnila po 914 a 912 právě 924 a později 944 (dneska bychom asi řekli facelift 924). Jsou to neprávem podceňovaná auta (jak 924,944 tak i 928). Samozřejmě nenabízejí ikonickou image 911 ale jízdní vlastnosti jsou stále Porsche.