Ako nechcem byt drzi ale ten interier je odporny a hrozny a neexistuje na to ospravedlnenie, ta handra co tam vysi na zastvaranei dveri, stredova konzola ako na nejakej cine to je teda moc a reci o sportovom modely neobstoja. Sportove spartanske auto nemusi vyzerat takto lacno.
Vedle pod Trabantem se obnažuje nějakej hodně rychlej kapitán automobilového průmyslu. Nenechal na PORSCHE nit suchou. O horním bohovi utrousil jen krátkej diamantovej soud, cituji - "je to hnus". Člověka vždy potěší, když má takříkajíc tělesnej diskuzní kontakt s evropskou intelektuální, velkoburžoasní majetkovou smétankou, poučí se a najde konečně cestu jak dál.
No, já bych ale v tomhle přeci jenom snad i možná více věřil tomu, jak to dělá PORSCHE. A jak koukám, tohle se nedá přehlédnout ani z raketoplánu. Překrásné auto, malinké Porsche, za cenu která sice zatím neatakuje pětipadesátníkové ikony, avšak když to všechno propočteš, pak tyhle prachy za co ti to PORSCHE nabízí vyhozené z okna tedy rozhodně nebudou. U těch "zadvěpade" tam už bych ovšem merčil.
P.S. Viděl jsi někdy v životě (mimo Carrery) něco vyváženějšího, harmoničtějšího a krásnějšího, než je Cayman? Pak jsi asi z jiného vesmíru.
Ale jo, viděl. Z aktuálních třeba celou řadu navazující na Maserati 3200GT, pak Murciélago a AR 8C.
Cayman je podle všeho skvělé auto, doufám, že si ho budu moci v blízké budoucnosti projet. Jak tak nad tím přemýšlím, vlastně není moc aut, s kterými by se dal srovnat...
To je otázka, mě se Cayman/911 také moc líbí jak svým vzhledem tak celou koncepcí, ale stejně mě asi víc vzhledově oslovuje Maserati GranTurismo (dlouhá kapota, ostré linie, zajímavý předek).
[odkaz]
Ano, to je bezpochyby krása. Veľká turistika par excellence. Lenže to sme zablúdili úplne inde od malého športiaka Caymana. Od Mase je len krok k takýmto krásavcom: [odkaz]
Interiér ma tiež až tak neberie - snáď keby sa lakovaný pásik dostal aj do dverí, a pásy a tiahlo dverí boli radšej buď čierne alebo vo farbe karosérie, tá červená je tam jak päsť na oko...
Víš GTI já nejsem evropská intelektuální, velkoburžoasní majetková smétanka a ty už vůbec ne.Ale co vim jistě je to že ty o autech nevíš lautr nic jen pindáš ale když chceš Evropskou smetánku a její názor tak budiš [odkaz] 5:46 Jeremy říká nemyslím si že auta by se auta měla dělat jen tak aby se zacpala mezera v trhu ale aby byli tak dobrý jak bejt můžou a to Cockster neni a další věc 5:55 je když říká že ta další věc kterou nedokáže přenést je jeho Design a že ho nenapadá nikdo kdo by se podival na Cockster a řekl by Jo tak tohle je teda mistrovský dílo a jestli si ho někdo koupí tak je u mě .... Přerušeno režisérem >:D >:D >:D A když se mě ptáš na něco vyváženějšího než Cockster >:-[] tak je jich pár např Alfa Romeo 8C,Brera,Renault Megane RS,Mercedes E Coupé a mnohomnoho dalších
No už si nám všem nakonec dávno ukázal že o autech zhola nic nevíš a tenhle tvůj argument tomu dodává ráznou korunku jo a ještě něco pan Clarkson se v roce 93 nenarodil a to je ten o koho v mim příspěvku šlo ;-) příště líp čti.
Už toho nech...
Top Gear je jen a jen show, podle nej si nazory na auto delat nemuzes. Neskutecne tam zdrbali skvělou Competizione, GranTurismo a dost dalších, naproti tomu TVR Sagaris, který se rozpadá už v továrně vychválili do nebe.
Nejdřív si auta projeď, pak teprve piš kritické názory.
PS: plejstejšn se nepočítá a k Vánocům si napiš o Slovník spisovné češtiny, píšeš totiž jak dement.
Já s názory Top Gearu taky nesouhlasim ale jen a jen sem mu chtěl přiblížit názory evropské intelektuální, velkoburžoasní majetkové smétanky >:D a zrovna u tohohle auta se Jeremy prostě trefil.911 to je pro mě jediný pořádný Porsche...A to s tim ***m si nech at tak sám nevipadáš ;-) .
Možná by sis měl přepsat nick na Clarkson, když tu prezentuješ spíš jeho názory, než své vlastní, ale to bys pak nemohl srovnávat auta jako Porsche Cayman (S/R) s Meganem RS... ;-)
Ach jo...Megana RS s Caymanem neporovnávám s názory Clarksona nesouhlasím ale tenhle je zrovna VÝSTIŽNEJ....A JEHO NÁZORY TU NEPREZENTUJU TOHLE JE PRVNÍ A NEJSPÍŠ TAKÉ POSLEDNÍ.
Ty jsi taky případ... Argumentuješ názorem někoho, s jehož názory nesouhlasíš, jak dál sám píšeš. Raději si, Floriánku, sbal svůj diskusní uzlík. :'-(:no:
Neřikej mi co mám dělat...já s jeho názory nesouhlasím ALE TENHLE JE ZROVNA VÝSTIŽNĚJ...A PROSÍM VŠECHNY NEREAGUJTE JESTLI JSTE TO VŠECHNO NEPŘEČETLI DŮKLADNĚ A NEPUSTILI SI VIDEO!!!Neřekl jsem nic o tom že by snad CAYMAN jezdil špatně jen jsem narážel na jeho vzhled a taky na to jak narážel GTI na mě...jo a taky na to že jediný pořádný Porsche je podle mě 911 protože je krásný.
Pod Trabantem jsi napsal, že Cayman je hnus, to doufám nepopíráš. Odvolat bys to ovšem měl. Co tomu řekne clarkson je mi v podstatě jedno.
Já chápu, žes chtěl být za dospěláka, ostatně v jedné větě odstřelit komplet produkci Porsche si tu zatím nedovolil ani kapitán průmyslu, a že to je kádr revolučních úvah.
Tedy rada - mírni výrazivo a usiluj v životě vždy o to, abys uměl věci přesně pojmenovat. Chlap je chlapem především tehdy, když nepapouškuje načtené věty ausgerechnet z bulvárního videa. Chceš snad bejt jednou chlapem, ne?
Ano já chlap nejsem protože chlapi nepíšou kraviny pod články na internetu a v tomhle sem ještě dítě ale Z5 k tématu...Nikdy sem celou produkci Porsche nerozstřelil to sis teď vymyslel A ano Cayman je hnus Ne 911 neni a pod trabantem sem napsal toto ´´Porsche umí vyrábět auta ale jen jeden model a to 911...Ty ostatní byli vždycky jenom úlet kromě Cayenne ale do toho musel VW nacpat motor TDI a tim to celý rozsekal.´´
Já sem právě taky nikdy nečetl větší hlouposti než píšeš ty.Ty vždycky odepíšeš nějakou kravinu třeba jako teď...já nevim za co bych se měl červenat a co sem napsal za kravinu >:D ba naopak červenat by ses měl ty za svoje názory...Podle tebe je špatně když uznávám jako pravé Porsche jen 911 a když se mi nelíbí Porsche v kterém je TDI.Běž psát o tom jak to tu jednou VW všechno koupí a snít o tom že i ty si jednou budeš moct jedno koupit a vystoupit z řady bazarovejch kovbojů o ničem jinym totiž ty tvoje příspěvky nejsou.
Nejsem ani bazarový kovboj, ani nesním o Volkswagenu, a nějak mi ani nedochází, co to má společného s tvým tvrzením o Caymanovi, že je to hnus. Drž se tématu.
Co uznáváš nebo neuznáváš není ve věci přece vůbec rozhodné. Ukazuje to než na tvou neznalost. Rozhodné však je, co je PORSCHE, a to evidentně nevíš. Začti se do nějaké publikace o porschi, v knihkupectví se dají koupit výborné knihy. Načerpej vědomosti, stav se na Proseku, a máš-li řidičák a přiměřené schopnosti, v tom Caymanovi se svez >:D
Napsat, že Cayman je hnus je něco tak nehorázného a na zdejších stránkách neuvěřitelného, že jsou v podstatě jen dvě řešení - děláš si legraci, nebo jsi absolutní pako. Osobně se kloním k mixu těchto skutečností :-!
Pako seš asi ty protože mě odvedeš od tématu a pak řekneš že odbočuju od tématu...>:D Ty totiž nemůžeš unést to že někdo nemá stejnej názor jako ty.Na Proseku sem už byl dokonce tam mám kámoše mechaniky ;-) Publikace Porsche si pročítat nemusim já toho totiž o autech vím na rozdíl od tebe dost Příklad:Náš rozhovor o VW a o Renaultu kdy sem ti sdělil své zkušenosti z různých servisů a ty si mi odvětil že já to beru jenom ze sví praxe ale že to je o něčem jiném no a teď když tu nepíšu nic o své praxi tak mě Odkazuješ at si dojedu na Prosek >:D >:D Já ti něco řeknu,jestli pojedeš někdy na Prosek tak buď rád že si tu neuvedl svoji identitu protože to by tam na tebe mohlo taky něco přistát... >:-[] A řidičák mám dokonce i na skupinu C ;-)
Nevěděl jsem, že na plejstejšna musí mít člověk céčko...
Napíši ti něco ze života. Do dvaceti ti jde hlavně o to, aby měli všichni kolem tebe názory jako máš ty, dá-li se tedy vůbec uvažovat o názorech... To až v dospělosti zjistíš, že v životě jde především o to, abys měl názory právě od té většiny odlišné. Ale tohle je pro tebe zatím příliš složité, ty se drž hejna kámošů, avšak po večerech študuj ty knihy. Na svůj věk bys toho mohl (a měl) vědět o kousek více.
Nenech se vysmát GTI bůhví kolik je tobě podle mě tak 15 ale ty to asi nepřiznáš...Já mám názory odlišný dost, zvlášť od těch tvejch který považuju za výplod chorého mozku...A ty knížky...no...to už studovat nepotřebuju to spíš tobě bych poradil když už se bavíme o tom Porsche jeď se kouknout do Porsche Musea v Gmündu v Korutanech nádherná atmosféra možná tam poznáš něco co v knížce neni atmosféra Porsche... ;-);-)
Ty za své názory vydáváš tvrzení, že Cayman je hnus. Tím jsi ovšem na těchto stránkách o sobě řekl vše. Knihy musíš číst celý život, to bys tomu dal...
P.S. Ta patnáctka ti tam padla tak nějak... automaticky. viď :-)
Ano když sem si přečetl tvůj názor tak se mi objevila automaticky patnáctka a GTI,ty už si o sobě na těchto stránkách taky řekl vše hlavně to že o autech umíš jen žvanit a argumentace ti moc nejde. ;-) >:D
Jenže názory v TopGearu jsou kolikrát i k smíchu. Je to hlavně televizní show. Taky se na něj rád podívám, mají tam zajímavé nepady a srovnání, ale s jejich názory se ne vždy ztotožňuji. Oni to berou spíše podle svých priorit a vyhodnotí jako výtěze i to nejhorší auto.
Brečíš na špatném hrobě, já tady s "dementy" nepřišel... Naopak jsem se snažil vymezit vůči pranízké úrovni, kterou se tu jistí "diskutéři" snaží vnést...
Tolik to neprožívej, zastydět by se měl Cara... Zejména to bylo mířeno proti němu a sice, že nadávkama nečastuje gramatické přehmaty, ale takhle uboze se pokouší shazovat své názorové oponenty, zejména ty mladší...
Příspěvek byl vylučně přepisem jeho jazyku... A ačkoliv mi některé hrubky tuze drhnou zrakem, častovat nadávkama není můj styl... Od toho jsou tady jiní hulváti...
Pokud někdo přispívá svými názory do veřejné diskuse, musí tomu gramatika a styl odpovídat.
***m jsem ho nazval hlavně kvůli tomu, jakým způsobem sem píše. Názory a způsob diskuse, který zde vede je mi více proti srsti, než cokoli jiného.
Když někdo diskutuje slušně, k věci a příspěvky mají hlavu a patu, ať má klidně na každém řádku deset chyb, je mi to jedno. Jenže když přijde někdo s takovýmto negativistickým postojem, zejména když má nulové znalosti a očividně v životě nic nepřečetl, nic jiného než urážku si nezaslouží.
Jo tenký led.. Podívej, mě nepřísluší tady kázat ani moralizovat, svůj názor ale názor mít můžu i bez důchodového věku, a ten je takový, že hulvátská nadávka není nadávkou nýbrž podpisem, a celkem nezáleží na příspěvku, do jehož rekce ji vetneš. Tyhle choutky at si pánové odbudou ve čtvrté cenové a sem to netahají...
Tak to se omlouvám. Já taky dělám chyby a to hlavně když mám myšlenku, nechci jí ztratit a píšu co to dá. Ale myslím že na automobilovém webu by se nějaká ta chyba mohla přehlédnout.
Karabinijére moje příspěvky jsou k věci já sem do něj nekopal jen jsem reagoval víš?Píšeš tu něco o slušnosti ještě se ho zastávej já pouze obhajuju svůj názor do kterýho on kopl hned na začátku ;-) takže toho dementa si nech ať za něj nejsi sám...
Cituji 17.11., 23:21
"Ale co vim jistě je to že ty o autech nevíš lautr nic jen pindáš"
Jestli tohle není navezení se do někoho bez jakéhokoli reálného základu tak už nevím. Hranice mezi "k věci" a "o nějaké věci" je tenká, asi to moc nepozoruješ.
Howgh, jdu na panáka. :-)
Asi málokdo tu pochybuje o vynikajích jízdních vlastnostech Caymana, navíc ještě ve verzi R. Ale když jde o design, dal bych přednost například Lotusu Evora. Zajímavější mi přijde i Artega GT.
U Porsche mám pocit, že se snaží bezpochyby geniální tvar 911 pořád dokola "recyklovat" v jiných kategoriích. U Caymanu a Boxsteru to ještě celkem funguje, ale je vidět, že už je to odvozeno od něčeho jiného (lepšího, dražšího). U Cayenne už je to jak pěst na oko a u Panamery to nefunguje ani trochu, to je prostě VELKÁ bída.
Naopak proti interiérům Porsche se snad nedá říct vůbec nic, ty jsou perfektní, a to i v Panameře.
Malá Porsche se mi mnohem víc líbila ta starší, třeba řada 924 / 944 a pak 968 byla podle mého mnohem vyváženější, tvarově čistší. U auta s motorem vpředu je to ovšem taky jednodušší úkol.
Ani z hlediska designu ani jiného bych evoře oproti caymanu hlas nedal. Erko jsem nejel, ale základ i esko ano, a evora na něj nestačí. Cayman je široko daleko nejlepší sporťáček v cenové kategorii do dvou mega, a je jedno jestli hodnotíš jednotlivosti jako ovladatelnost, řízení nebo komfort, anebo vše shrneš do celku. Na trhu je hodně konkurenčních pokusů, ale v této kategorii je porsche pořád číslo jedna. V případě erka jsem ochoten věřit ještě v posun v každém ohledu, a vzhledem k jeho výkonu vidím caymana R ne jako problém pro 350zetka nebo evory, tam není o čem diskutovat, ale pro základní carreru. A řekl bych, že tomu se chtěli v porsche od počátku vyhnout, možná fakt, že prodeje 911 těžce upadají, je vedl k naprvní pohled nelogickému kroku přiblížit své menší auto právě k 911, přece jen tam cenový rozdíl zůstává, ovšem prostor pro substituci nějakou konkurencí se zmenší. ;-)
Můžu se zeptat, kde se Ti poštěstilo řídit Evoru? To se mi tady ve "střední a východní Evropě" pořád jeví jako docela oříšek... Já ji popravdě znám jen "nasucho" z výstav a tam se mi zejména exteriér velmi zamlouval.
Jinak po stránce jízdy o Caymanu nepochybuji. Nicméně mě by to v dané cenové (!) kategorii táhlo jinam, nejspíš do Ameriky - buď k některému špičkovému provedení Mustanga popř. Camara a nebo trochu přišetřit a dostat se až ke Corvettě - což už je zase auto v jiné dimenzi než Cayman. Tím ta auta nechci srovnávat, samozřejmě že V8 vpředu je něco úplně jiného než šestiválec uprostřed, ale já bych prostě za podobnou cenu volil Nový svět.
Kupodivu v Rusku, stejně jako několik dalších aut, např. celou řadu Infiniti dávno před tím, než se dostaly do Evropy. Obecně, v Rusku jsem se projel celkem zajímavými auty, ke kterým bych se měl problém v našich končinách dostat.
Porsche je legenda.... 911ka je pilíř automobilismu... Porsche 911 je nejlepší sporťák planety....... J. Clarkson.
Můžu jen potvrdit....... Porsche je láska, je bytí, je vášeň, je cit, je radost, je dokonalé........ Porsche je Porsche....... . Děkuji Bohu, že mi dal tu možnost se radovat...... tento rok se radovat přes 19tisíc krásných kilometrů...... děkuji Bože. Děkuji Techartu za mazlení..... :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Sice si Porsche nedovolilo znevážit legendární značku až tak jak předvedl Renault s Gordini, ale označit sériový model, odlehčený veskrze vyhozením klimy, rádia a zmenšením nádrže (?) přídomkem, který používalo jejich vůbec nejhardcorovější silniční auto (a čas od času nějaké závodní), 911 oholená až na kost - odlehčená o cca 230kg, chce pořádnou dávku cynismu. I když na dnešním trhu je momentální užitek a zisk vším, přijde mi nanejvýš neefektivní vytáhnout desítky let starý příběh o skvostu v kariéře už tak skvostné řady 911 kvůli mírnému momentálnímu oživení prodejů základního kupé modelu. Nepochybuju přitom že jde o skvělé auto, protože tím je už standardní Cayman. Ale označení R je v kontextu historie úplně mimo.
Tyhle řeči taky nechápu, v době, kdy emko postavilo své první auto na základě konfekčního sedanu, tj. M5, bylo samotné pomyšlení na sporťák v podobě sedanu vyšší střední naprosto mimo mísu, mnohem víc než je dnes SUV. Jenže M5 si vytřela s kdejakým roduvěrným sporťákem své doby, stejně jako to dnes svede X5M, stačí se svézt, aby to člověk pochopil. Otázky po smyslu takového auta, podle idee, že když chci sportovat, mám si koupit sporťák, se dají pokládat dnes stejně jako před třiceti lety, logická odpověď na ně nebyla a není. O nějaké degradaci znáčku nemůže být řeč, všechno je zcela přirozený vývoj, trh chce, trh dostane. Kdyby X5M jezdila podobně jako RR Sport Supercharged, pak bych s degradací souhlasil, ale ta auta jsou jiné vesmíry, emková SUV jsou ve své kategorii sporťáky, čekat od nich, že budou ovladatelná jako caterham je nesmysl, od M5 to taky nikdo nečeká. ;-)
Jenže ty jsi prostě oběť doby a pro tebe je to přínos. Jenže ne každý sdílí stejný názor. Pro mě je prostě douapůltunové SUV označované za sportovní absurdní a nesdílím tvé nadšení. V téhle otázce budou dva tábory lidí. Jedni to budou považovat za skvělý počin a budou to obhajovat a druzí to budou považovat za pomatení mysli a odklon od tradice. Já si v této sportovně laděné strategii modelů nejvíce vážím Audi, které neosadí model Q7 nebo Q5 znakem S, nebo RS a které neudělá RS1 protože to není 4x4 jak mají u všech ostatních modelů S nebo RS. Pokud chce automobilka udržet, nebo zvýšit exkluzivitu svých označení jako M, R, S, RS, GTI, Abarth a podobně, tak by si měla taky výbírat na jaké auto toto označení použije. A jak je vidět, nejsem sám, komu toto vadí a v koho očích toto označení pak ztrácí na exklusivitě.
Asi je třeba si ujasnit pojem sportovní. Kdo určuje hranici, která říká, že pětimetrová vyšší střední si toto označení ještě zaslouží a SUV už ne. Je to prostě čistě otázka postoje, měj ho jaký chceš, ale obecný závěr, ve smyslu řečí o odklonu od tradice, z toho nedělej. Mimochodem, jaký je váhový rozdíl mezi X6M a RS6 například? A mám také vyzkoušeno, že tahle auta jsou na okruhu naprosto rovnocená. Když se na ně budu dívat prismatem caymanu, není na nich sportovního nic, dám-li je do kontextu svých tříd, pak si své přídomky zaslouží. Nic jiného v tom není, znáček M nikdy neznamenal nic jiného, než sportovní variantu dané třídy, žádná absolutní kategorie to není.
On je problém v podstatě jen v tom, že se ta auta jmenují "M". Kdyby se to jmenovalo X5 Sport nebo tak nějak, bylo by to celkem v klidu i ze strany příznivců BMW. Čímž neříkám, že bych něco takového chtěl, to opravdu ne. Už nad M5 a RS6 mě napadá dost otazníků.
Přesně tak mohli si zavést nové označení, nebo to odlišit jinam, ale to M je tam pro mě jak pěst na oko. U těch dvou jmenovaných aut RS6 a M5 je to podle mě ještě v mantinelech ikdyž na hraně.
Snažil jsem se ti vysvětlit, že věty o ztrátě prestiže znáčku M s argumentací historií zní prostě falešně. Pro tebe je M5 na hraně, přitom to bylo první M z konfekční produkce. Chce si to trochu tu argumentaci ujasnit, než začneš.
Jak jsem ti psal výše. Mám na to svůj pohled a jak je vidět nejsem sám. Jestli tobě tyto obludy s M nevadí, tak je to jenom tvůj pohled. Mě ho ale nenuť.
Osobne na rozdiel od väčšiny nevidím v existencii tohto auta žiaden problém. Dokonca by som reálne nevidel iné malé kupé, o ktorom by som ako o alternatíve uvažoval (trošku by do rozhodovania zasiahlo GT-R, ktoré za rovnaké peniaze poskytne dynamiku väčšieho brata - 911 turbo, ale to sme už o veľkostnú triedu vyššie).
Dokonca nemám problém ani s neexistenciou tradície á la 911, image Porsche je tu stále, tvary sú rovnako nezameniteľné, možno práve pre nezviazanosť tradíciou o niečo odvážnejšie. Pár rokov dozadu chodili legendy, že Cayman S dokonca na niektorých okruhoch porazil Carerru, čo sa Porsche moc do krámu nehodilo. Teraz sa malý jašter dostáva citeľne pod päťse***vú hranicu, čo je hranica superšportov. Skrátka, já to tedy beru, šéfe. ;-)
Na pomery Porsche zas tak drahý nie je. Taký Cayman S je za 63t eur, čo je o podstatných 23t menej ako základná Carrera. Pritom ponúka takmer toľko muziky, čo základná 911 (kde platíš za legendárny image).