Nech preda, no a co :-) Velka cast z predajov bude Cayenne (sorry, ale u mna je Porsche len 911ka. Ziadne SUV alebo Gayman). Alfa ma len 2 auta. Stale verim Sergiovi, ze to nepredaju / nevzdaju. Maju velke plany a drzim im palce.
Ach, dalsi hrdina ktory na povedanie nazoru reaguje ako tazky frajer. A co teraz? Vsetci budeme ako Dinar? Cayman je asi take Porsche ako Dino 308 Ferrari ... Ak to vidis inak, fajn. Zaroven nerad diskutujem s ludmi, ktori si myslia, ze maju patent na nazory, takze toto ber ako moj posledny prispevok.
Věta, "Cayman je asi take Porsche ako Dino 308 Ferrari" jen říká, žes tím nikdy nejel. A hodnotit auto v tom smyslu, jestli je/není pravým představitelem značky, když jsi jím nejel, potažmo jejími dalšími modely, může skutečně jenom frajer... čti trouba.
A proč čtyřkolku? Zrovna v případě 911 je to absolutní zbytečnost. Přilnavost na zadku je tam díky motorů skvělá, na mokru nebo na sněhu je to díky všemožných elektronickým asistejntům taky v poho, takže přínos čtyřkolky je jen v širším zadku, vyšší váze, vyšší spotřebě a horších jízdních vlastnostech. Nejideálnější variantou pořád zůstává Carrera S. 400 koní, každodenní použitelnost a vykouzlit pořádný banán dokáže v podstatě kdykoliv a kdekoliv.
Také dávám přednost PDK. Jo, u víkendovky, třeba GT3, mohu preferovat manuál, ale pokud ji mám na každodenní jezdění? A jestli pro tebe není rozdíl mezi Carrerou 4 s PDK a Cayenne, tak ti asi není pomoci. ;-)
4S je skvele auto. Mam ho z jednoho prosteho duvodu. Chci s nim jezdit celorocne a neni pro me zadny problem vyject zasnezeny kopec. Je to mnohem jednodussi nez zapolit s cistokrevnou dvoukolkou (kterou miluji). A standartne ma 4S na predku jen 4-5% vykonu. Obcas se mi hodi, ze me to vytahne ze zatacky. A turbina je cistokrevna 4 kolka taky a nemuzu proti ni rici spatne slovo. Je to uzasne auto.
Pozor jen na smyk na snehu. 4S se ze slajdu dostava ridic uplne opacnym zpusobem nez zadokolku.