Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Panamera: Druhá generace fastbacku oficiálně

Netrpělivě očekávaná Panamera se oficiálně představila v německé metropoli. Je určitě hezčí než předchůdce.
Zpět na článek
28. 6. 2016 23:13
28. 6. 2016 23:18
28. 6. 2016 23:23
28. 6. 2016 23:25
29. 6. 2016 06:32
29. 6. 2016 08:40
29. 6. 2016 19:15
28. 6. 2016 23:29
29. 6. 2016 09:53
29. 6. 2016 15:01
29. 6. 2016 15:22
5. 7. 2016 13:23
5. 7. 2016 13:42
28. 6. 2016 23:53
29. 6. 2016 06:10
29. 6. 2016 07:17
29. 6. 2016 07:29
29. 6. 2016 08:01
29. 6. 2016 08:19
29. 6. 2016 08:47
29. 6. 2016 10:37
29. 6. 2016 10:43
29. 6. 2016 19:13
Avatar - Googlit
28. 6. 2016 22:58
tak ta se povedla!
Vím že bych za ní mohl mít čtyři luxusně vybavené oktávky s moderním litrovým tříválcem, ale tahle panamera tu cenu prostě obhájí. Nevidím na ní nikde chybu a za umístění středních výdechů klimatizace by měli dát autorům nobelovku... takhle bych to rád viděl v každém autě, hned se mi bude lépe usínat!
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2016 23:14
Re: tak ta se povedla!
ta nizka palubovka je ozaj pekna.... aj ta implementacia displeja... a samozrejme aj budiky.... vyzera to celkovo v interieri hodne luxusne a noblesne.... porsche toto vie ozaj moc pekne... a konecne aj exterier je uz dostojnejsi a zodpovedajuci menu porsche ... oproti predchodcovi je to vazne aj kasnou krajsie aj ked nejake tie rezervy tu stale este vidim.... ale uz je to ozaj podstatne lepsie ;-) :yes:
Avatar - Barrichello
28. 6. 2016 23:37
Re: tak ta se povedla!
Nobelovku? Za ten obří tunel o rozměru kredence? Tam bude super místa na nohy do šířky, to bude úplná nádhera. Do navigace čumět dolů a ohýbat krk. To je úplně super, hlavně že nad palubovkou čumí hodiny.

Tak ty výdechy maj být totiž místo té navi, ty hodiny maj být mezi těmi výdechy a ta navi má být vysouvací za palubovky. Nic lepšího není, ale proti gustu >:D
29. 6. 2016 04:15
Re: tak ta se povedla!
Navi je v HUD a mezi budíky. Obrazovka infotainmentu je umístěná velmi dobře a určitě nebudeš muset ohýbat krk >:-[]
29. 6. 2016 06:26
Re: tak ta se povedla!
...az si ji za deset let bude kupovat dotazenou kdo vi odkud a svarenou z nekolika ruznych kusu, aby pak mohl pindat na kvalitu nemecke premie >:-[]
29. 6. 2016 07:15
Re: tak ta se povedla!
Ono si stačí sednout do jakéhokoliv Porsche (u SUv to tak zcela neplatí) a jsi tak krásně utopený, že obrazovka je perfektně umístěná. Navíc u touchscreenu by výsuvný display byl na nic. ;-)
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 11:26
Re: tak ta se povedla!
Proč by byl nanic výsuvný displej u touchsreenu? Tys ještě žádný takový neviděl? >:D Já pár jo
29. 6. 2016 12:56
Re: tak ta se povedla!
Osobně jsem se s ním ještě nesetkal, pokud mají být obslužitelné za jízdy.
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 13:36
Re: tak ta se povedla!
A proč by nebyly nebo máš krátké ruce?
29. 6. 2016 14:11
Re: tak ta se povedla!
Ne, soustředím se na jízdu co není dosažitelné s pokrčeným loktem bez nutnosti hnout zády není pro mě. A fakt nevím, kde je výsuvný a líp umístěný než tady ;-)
29. 6. 2016 07:57
Re: tak ta se povedla!
Au :-)
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 11:25
Re: tak ta se povedla!
Tak Panamera fakt nehrozí, to auto mi nic neříká >:D
29. 6. 2016 21:42
Re: tak ta se povedla!
No jo, ty ses fajnsmekr >:D
29. 6. 2016 08:38
Re: tak ta se povedla!
V Panameře budeš sedět tak nízko, že dolu čumět nebudeš.
29. 6. 2016 13:53
Re: tak ta se povedla!
Obří tunel? Asi jsi zapomněl, že je pod ním převodovka! >:D
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 14:55
Re: tak ta se povedla!
V každém autě je převodovka a někde tunely obří nejsou a dokonce ani u těch co jsou RWD a vede v něm ještě kardan dozadu
29. 6. 2016 08:35
Re: tak ta se povedla!
Tak mně třeba vůbec neudělali radost těmi, předpokládám, senzorovými tlačítky.
Avatar - fOE
29. 6. 2016 09:03
Re: tak ta se povedla!
Taky jsem se divil, ze to tu doted nikdo nezminil. Vypada to hezky, ale to je tak jediny klad co me napada. A celkove zvlastni, ze to mnozstvi leskle plochy kolem "radicky" tu nechava lidi klidne, jinde (mercedes treba) se upatlany lesk neodpousti. :-)
29. 6. 2016 09:27
Re: tak ta se povedla!
Vozím v autě švédskou utěrku, už je skoro zedřená ;-)
29. 6. 2016 09:28
Re: tak ta se povedla!
Jo, byl jsem tak zabrán do senzorových tlačítek, že mi to došlo až teď, když jsem si ten obrázek vybavil (když jsem četl to tvé vypadá to hezky). A ty o tom hned v dalším souvětí. :-) Jo, tohle se jim nepovedlo. Nejhorší je, že v tom jsou ta tlačítka, takže na to hmatat budeš. A zajímalo by mě, jak spolehlivě budou fungovat s rukavicemi.
Avatar - boost.
29. 6. 2016 09:48
Re: tak ta se povedla!
Tak to by bylo faux pas, kdyby v Porsche nemysleli na rukavice... Připomíná mi to tlačítka na sporáku. [odkaz]

A tady máš auto zboku: [odkaz]
29. 6. 2016 09:59
Re: tak ta se povedla!
Díky za obrázek. I v galerii jsem si napodruhé všiml slušného pohledu z boku, nějak mi poprvé utekl (nebo se mi ten úhel nezdál).
Avatar - Googlit
29. 6. 2016 15:48
Re: tak ta se povedla!
Řekl bych že to nebudou tlačítka, ale dva oled dispalaye s dotykovou vrstvou se všemi výhodami co tohle řešení sebou nese - to je konfigurovatelnost jejich rozmístění, přidávání, odebírání tlačítek, změna velikosti, jasu... asi i víceprofilové.
29. 6. 2016 16:23
Re: tak ta se povedla!
Můžeš mít pravdu (a bylo by to zajímavé), ale z hlediska (potenciálních) nevýhod to nic nemění (náchylnost na otisky, nemožnost je nahmatat, žádný pohyb při stlačení [dalo by se řešit ala MacBook] a problematická funkce v rukavicích).
29. 6. 2016 09:30
Re: tak ta se povedla!
A vypadá to, že jsme přišli o tradiční držáky nápojů.
Avatar - boost.
29. 6. 2016 09:41
Re: tak ta se povedla!
A mně zas, že ji ještě nedali do konfigurátoru. Ať mám zas na večer zábavu. :-)
Avatar - white label
28. 6. 2016 23:13
dost dobrý druhý pokus
Vypadá mnohem lépe než první g.
Tady jí to v té ocelově šedé fakt sluší (v té světlejší modré naopak ne):
[odkaz]
Zadní lampy ala Macan taky pěkné:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2016 01:36
Re: dost dobrý druhý pokus
Kurnik, to je materiál, ušetřim za leo! >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2016 11:25
Re: dost dobrý druhý pokus
;-)
Když jsem poprvé naživo viděl ty zadní lampy na Macanu, hned mě napadlo, že v tomhle stylu by slušely i ostatním modelům Porsche.
29. 6. 2016 08:37
Re: dost dobrý druhý pokus
Jen mi vadí, jak se vyhýbají pohledu plně z profilu. :-)
Avatar - white label
29. 6. 2016 11:28
Re: dost dobrý druhý pokus
[odkaz]
Avatar - kosmonaut
28. 6. 2016 23:13
Zadek
Tolik podobné předchozí generaci a přitom nádherné, to je zajímavé :-)
Ale na co koukám, jsou dekly kufru. To příčné dělení trochu nad spodní hranou zadního okna asi nebude znamenat twindoor, jako spíš výsuvné křídlo, ale co je zajímavější, že "běžné" verze jej mají z jednoho kusu, zatímco Turbo ze dvou. Že by něco ve stylu Pagani Huayra?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - AUDIRS6
28. 6. 2016 23:18
Re: Zadek
Ak si videl spy-foto, to kridlo sa v strede vysuva do bokov, takze sa rozsiri a zväcsi jeho plocha - pre verziu Turbo asi dost potrebne pre este väcsi pritlak, pre predpokladane este väcsie rychlosti... ;-)
Avatar - white label
28. 6. 2016 23:23
Re: Zadek
Dělený umí být širší:
[odkaz]
Avatar - kosmonaut
28. 6. 2016 23:25
Re: Zadek
Tak tohle mne úplně minulo, díky. Já už si to představoval jako ty aktivní křidélka u Pagani :-)
29. 6. 2016 06:32
Re: Zadek
Ono to je aktivni, nastavi se jinak pri cca 170 km/h a jeste jinak pri brzdeni.
29. 6. 2016 08:40
Re: Zadek
Křídlo má stejně řešené i končící generace. Turbo má skládací, tedy ty dvě poloviny se vysunou do stran a je tak širší.
Avatar - kosmonaut
29. 6. 2016 19:15
Re: Zadek
Zase musíš uznat, že na končící generaci se člověk moc nedíval... :-)
Avatar - AUDIRS6
28. 6. 2016 23:29
Hmm...
Vsade uz uvadzaju objem naftovej V8 ako 4.0, len Ales pise objem neuvedeny. :-!
"Turbodiesel V8 zatím neudaného objemu poskytuje 311 kW (422 k) v 3500 otáčkách a mohutných 850 N.m/1000-3250 min-1."
Nuz co by to tak asi mohol byt za motor Aleši ? Este sme nepoculi o takej veci ze Audi 4.0 TDI ? :-!
Zaujimava informacia je ale pri V6 - 2.9 ! Takze ( uz si nespomeniem na meno toho diskutera, ktory mi prave taketo oznacenie potvrdil pre...) RS4 a RS5 budu fakt 2.9-ky ! :-O
A kedze tu tvori V8 to maximum, nemusi byt ta 2.9 tak vysponovana a cisla 450 PS / 600 Nm pre RS4 a RS5 vyzeraju fakt realne. Toboz, ked Audi poskytlo Porsche svoju 4.0 TDI malinko podladenu.
Este dam odkaz na motor1 a tam je aj Porsche PR-ko. [odkaz]
...v ktorom fakt nieje objem naftovej V8 uvedeny, ale bol by som extremne prekvapeny, keby koli Porsche menili objem... :*)
v tom 2. videu je v 1:57 vidno vysuvanie spojleru ;-)
Rozbalit vlákno
7
29. 6. 2016 09:53
Re: Hmm...
no kde by ten diesel asi vzali, udělali by si svůj vlastní ne:) určitě:)
Avatar - white label
29. 6. 2016 15:01
Re: Hmm...
Proč by to zrovna u dieselu dělali, když si ho můžou vzít od Audi tak, jako u první generace. Byly by to zbytečně vyhozené prachy.
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2016 15:22
Re: Hmm...
Ja som nanho nereagoval preto, lebo som sa to snazil pochopit ako nemotorne napisanu ironiu. Tak dufam, ze som sa nemylil... :*) 8-s
Avatar - white label
5. 7. 2016 11:53
Re: Hmm...
Diesel z SQ7 bude ideální motorizace pro novou/příští Panameru (případně i Cayenne) S diesel.
Avatar - AUDIRS6
5. 7. 2016 13:23
Re: Hmm...
bez debaty ! ;-) :yes:
A vsimas tu normovanu spotrebu ? Cital, pozeral si nejake YT jazdne dojmy z SQ7 ? Ten motor dokaze zrat priemernemu novinarovi ( !!! ) aj len o cca 1 liter nad NEDC hausnumero ! :-O :yes:
Takze v reale fakt moze normalny clovek na Panamere S Diesel jazdit pod 8 litrov. ;-)
Proste si myslim, ze ten motor je uz WLTP a Real drive cyclus - ready. ;-)
Avatar - white label
5. 7. 2016 13:34
Re: Hmm...
Myslíš WLTP jako White Label Top Product? >:-[]
Avatar - AUDIRS6
5. 7. 2016 13:42
Re: Hmm...
Ak do nej ides, tak jo >:D :yes:
Avatar - Avanti
28. 6. 2016 23:53
off topic
Panamera si vzala len to najatraktívnejšie z predhcodzej generácie naproti novej C3, ktorá je pre mňa sklamaním... [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 07:59
Re: off topic
sa mi to len zda alebo tam vidim klasicke budiky ;-) co sa stalo ze digitalky v extravagantnom citroene uz nefrcia? .. ale inak to by ma citroen potesil ak by tam fakt nasadil "klasiku" ... zrejme sa uz poucili a je jasne ze v malom aute si uz preslapy dovolit ani nemozu :yes: a podla mna na malom aute aj tento blaznivy kukuc vyzera lepsie ako na vacsom natiahnutom cactuse .. a hlavne nech su kukadla male a stylove... a to podla mna su :yes: .. vyzera to o moc lepsie ako zdvihnuty useknuty cactus... male auto ma posobit napadito a nezapadnut v dave..... zatial to vyzera ze C3ka toto splnila na jednotku .. a zaroven z tej fotky posobi v kabine moc prakticky .... prijemne prekvapko .. toto bude trhak :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2016 01:37
Gut gut super gut!
Do roka plná pařížská a já se tomu vůbec nebudu divit.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 06:10
Raději
dali první fotky interiéru, ten se povedl. Exteriér je bohužel pro mne naprosto nestravitelný ;-\ Zadek sice není tak extrémně barokní jako předešlá generace, ale i tak se mi to nelíbí. No, uvidíme jak to bude vypadat na živo.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 07:13
Víc Porsche, míň Berty
Ačkoliv Panamera zhubla podle všeho jen opticky, neskutečně jí to prospělo. Je dotaženější, čistší s víc tvarovou DNA 911 než kdy předtím. Štíhlá středová konzole bez miliardy tlačítek jako u předchůdce vyniká čistotou a dynamické parametry berou dech.

Takhle vypadá král sportovních "limuzín" :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 07:43
Re: Víc Porsche, míň Berty
zboku ale nadalej posobi ako carrera s batohom ... ale ano.. je to tzv fastback... tak asi to bude tym

tentokrat ale uz vcelku kukatelne auto od porsche ( na rozdiel od cayenne ) :yes:
29. 6. 2016 08:51
Re: Víc Porsche, míň Berty
Tak mně tím úklidem vůbec radost neudělali. Ta tlačítka vypadají jako senzorová. A ve staré stejně největší část patřila klimatizaci. Slušně vybavený kus mohl mít tak osm tlačítek vespod (maximum je snad 12), kterými se ovládalo auto - tlumiče, výfuk, křídlo, sportovní režim atp. To nebyla zrovna miliarda. Nevoní mi ani ta nová přístrojovka, bude mi chybět pět "kelímků".
Avatar - fOE
29. 6. 2016 09:05
Re: Víc Porsche, míň Berty
:yes:
29. 6. 2016 09:17
Re: Víc Porsche, míň Berty
Mě ano, mám na 4 roky vystaráno a tak nemusím slintat >:-[]
Avatar - sargis
29. 6. 2016 07:17
no...
ak mam hodnotit fotky, dam 3/5 :-) Samozrejme, na toto auto nemam, ale nemozem suhlasit s tym, ze sa "povedla". Zadna partia ma prilis velke plochy, sice clenene, ale ako celok to vyzera ako masa plechu :-) Je to tayke na zadok, ale toto nie je 911 aby to davalo najavo motor vzuadu:)Interier je super, umiestnenie "tabletu" mi pripomina riesenie LR a ten pocit, ze mam pred sebou kokpit lietadla tu uz nie je, ale aj tak je stredovy tunel zapratany. Co je vlastne fajn, lebo ovladat tolko funkcii cez dotykac by bolo krute.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 07:29
Re: no...
urcite vyzera lepsie ako predchodca ale ten bocny profil je nadalej hodne zvlastny... mozno je to tym ze je to podla automobilky tzv fastback .. priznavam ale ze klasicka elegantna bocna linia XJ alebo quattroporte je pre mna daleko pritazlivejsia ... co sa mi ale paci moc je interier.. ta nizka palubka je krasna ... ale tu porche nemalo problem ani u predchodcu.... interierovo to posche slo vzdy... horsie to uz bolo niekedy exterierovo ( predosla panamera, akykovek cayenne ) ... a asi sa zhodneme opat ze aj tentokrat to auto ma nejake tie dizajnove rezervy ... o krasku triedy sa rozhodne nejedna ... ale uznavam ze je to uz podstatne lepsie ako predosla panamera... ono carrera s batohom asi nikdy nebude vyzerat tak elegantne a charizmaticky ako stihly sedan jaguar ... ale uz to nie je vyslovene nepekne auto... a z istych uhlov je uz ozaj celkom pohladne .. za mna vcelku prijemne prekvapko ako malo dizajnovych zmien stacilo ( povodny dizajn ani nebolo potrebne nejako prekopat od zakladu ) a auto je razom podstatne krajsie :yes:
29. 6. 2016 07:38
Panamera 4S diesel
Naftový motor má objem 3 956 cm3.

Za příplatek 90 litrová nádrž a karbon-keramické brzdy.

Technická data jsou v konfigurátoru.
Rozbalit vlákno
8
29. 6. 2016 08:59
Re: Panamera 4S diesel
To bude dobrý fór, jestli Panamera bude mít větší nádrž než příští Cayenne (ten by měl mít maximálně 85 litrů jako Q7/ Bentayga, ale je možné, že Porsche udělá nějaké úpravy). Co to kecám, špatný vtip to bude. :-)
Avatar - fOE
29. 6. 2016 09:07
Re: Panamera 4S diesel
No jako dobry for beru i to ze (minimalne jeste donedavna) se dala do bezne 911 priplatit nadrz 100L, tady bych ocekaval (za priplatek) minimalne totez. Zvlast k zravym benzinovym V8 by to byl doplnek vhodny.
29. 6. 2016 09:18
Re: Panamera 4S diesel
Nejlepší je to opravdu u Bentaygy - W12 TFSI a 85 litrová nádrž. >:D

Pokud si dobře pamatuji, i 997 měly 64 pro zadokolky, 67 pro čtyřkolky a 90 pro GT. U 991 má i GT3 64 litrů, ale 90 je za příplatek. R je na tom stejně, jiné modely tu 90 nemají, pokud vím.
29. 6. 2016 09:26
Re: Panamera 4S diesel
Bentayga je na rozvoz dětí do kindergarten ne? Tam 85 litrů stačí >:D
Avatar - fOE
29. 6. 2016 10:20
Re: Panamera 4S diesel
No spis nez do Kindergarten bych to videl na skolku nekde kolem Moskvy. Ale mas pravdu na cestu DO by to stacit melo.

EDIT: dobra, takze mistni diskuse a azbuka si zrovna nerozumi.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2016 14:20
Re: Panamera 4S diesel
Kolem Moskvy - Hic sunt leones.
Avatar - Dinar
29. 6. 2016 14:50
Re: Panamera 4S diesel
Myslíš třeba Rubljovku? Jo, tam jsou leones, finanční leones. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
30. 6. 2016 01:28
Re: Panamera 4S diesel
A pak jsou vesnice, kde nemají skoro ani elektřinu a asfaltový cesty.
Avatar - Bully_
29. 6. 2016 08:01
Hnus vol. II.
Ale kdyz to firme Porsche spolu s SUVcky tak vydelava, je to jejich vec.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
29. 6. 2016 11:30
Re: Hnus vol. II.
Není to sice 911ka, ale do hnusu to má teď slušně daleko...
Avatar - Bully_
29. 6. 2016 12:18
Re: Hnus vol. II.
Kdyz uz nekdo musi mit rodinne auto na steroidech, pak pochopim treba naslapana kombi typu Audi RS6. Panamera je pro me prerostla a smutna parodie na kupe. At tahle, nebo jeji predchozi verze.
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2016 12:37
Re: Hnus vol. II.
Preco taky vyhraneny nazor na dynamicky ladene sedany ( liftback ) s komfortom pre styroch ? :-|
Ja praveze taketo univerzaly vyhladavam. A podla predajov M5 a E63 AMG je takych zakaznikov vcelku dost. Aj preto bude nasledujuca RS6 aj ako sedan.
Aj ked ja by som sa "uspokojil" aj s aktualnou v podobe sedanu [odkaz] :-! :yes:
Avatar - Bully_
29. 6. 2016 13:52
Re: Hnus vol. II.
Treba ta RS4/6 kombi nebo sedan, to uz je celkem jedno, ale vypadaji normalne. Ja ale osobne neprekousnu design te obludne nabobtnale 911ky- mluvim o Panamere.
Avatar - white label
29. 6. 2016 15:12
Re: Hnus vol. II.
Ale proč by zrovna Porsche mělo dělat něco, co vypadá jako model od D3?
Zákazníci přece chtějí, aby to jako Porsche vypadalo. 911ka zůstane jen jedna, ale i méně sportovně orientované modely mohou vypadat podobně a ne zrovna "hnusně".
Doby I. g. Cayenne už jsou naštěstí za námi.
Avatar - Bully_
29. 6. 2016 15:59
Re: Hnus vol. II.
Pisu jenom svuj nazor, to nemá nic spolecneho s tim, co chteji zakaznici. Jsou i horsi designove ulety, treba z takoveho Fiatu 500 L se mi chce temer zvracet a pritom si taky najde svoje kupce.
Avatar - white label
29. 6. 2016 16:33
Re: Hnus vol. II.
No, přesně o tu míru jde. Zatímco I. g. Cayenne považuji za designovou zrůdu, zejména před faceliftem (Touareg z té doby byl proti ní designový skvost), tak tahle nová Panamera je na tom (úrovní designu) někde úplně jinde.
Avatar - white label
29. 6. 2016 14:29
Re: Hnus vol. II.
Není to liftback (zadní blatník z některých pohledů trochu mate), ale fastback, podobně jako třeba AM Rapide, A7, Tesla S...
Avatar - Hittman
29. 6. 2016 08:19
Ma
to vzadu IZO fix?
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 08:36
6 sloupku, 5 bocnich oken
Jsem jedinej, kterymu se zrovna dvakrat nelibi, ze to auto ma z boku 6 sloupku a 5 oken?
- sloupek A
- sloupek u zrcatka
- sloupek B
- uprostred zadnich dveri dalsi sloupek, asi aby slo stahovat okno
- potom dalsi sloupek jsou dvere
- a pak konecne C sloupek.

Mezi tim je tedy 5 oken.
Fotky se to podle me snazi trochu schovat.
Jo urcite to pomuze s torzni tuhosti, asi to moc nepomuze s hmotnosti ... ale hlavne to divne vypada.
Ale zase za ty penize koupite hodne sloupku :-)
Co si o tom myslite?
Rozbalit vlákno
2
29. 6. 2016 09:08
Re: 6 sloupku, 5 bocnich oken
Oproti stávající generaci je jediný rozdíl v tom, že to čtvrté okno rozdělili a už není celé součástí dveří - zřejmě aby mohli udělat tenčí C sloupek (tedy natáhnout prosklení víc dozadu). Okna ve dveřích jsou dělená, aby šla stáhnout. S tuhostí to podle mne nebude mít moc společného, ale s designem ano. Radostí z toho neskáču, počkám si však naživo (mohla by to být přijatelná daň za pohlednější zadek).
Avatar - Pekelná Micinka
30. 6. 2016 01:36
Re: 6 sloupku, 5 bocnich oken
Taky jsem se toho všiml. Ale například zde je vidět, že sloupky jsou schované pod sklem, takže by to nemělo při pohledech, kdy se odráží světlo, vadit. Jak to bude působit zevnitř samozřejmě nevím. [odkaz]
29. 6. 2016 08:47
Křídlo
Má docela zajímavě rozkládací zadní spojler viz.: [odkaz]

čas 1:56

Nevíte někdo, jestli se bude aktivně měnit i něco v předním nárazníku? I tak ale hodně pěkná záležitost. Porsche patří :yes: mj. i za ty 2 verze doplněné o baterie.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 09:10
Takhle podle fotek,
to působí jen jako facelift. Celková papučová tvarová koncepce zůstala nezměněná. Ale naživo to může být mnohem lepší. Celkově si myslím, že by se Porsche mohlo odpoutat ve svých 4 a 5dv modelech od svého tvarového dědictví 911 a posunout se někam trochu dál.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 09:37
Re: Takhle podle fotek,
suhlas... chcelo by to uz kusok odputat sa od stale jednej a tej istej vizaze 911tky... teda hlavne zbytok portfolia by mohol byt uz originalnejsi a dizajnom sa uz posunut kusok dalej.... aj samotna carrera mi pride uz dookola len uhladzovana a stale viac a viac pocmulanejsia a cim dalej tym akoby stale vacsia monstroznejsia placatejsia...

dnes sa mi uz ovela viac paci F-type alebo corvette ako carrera ...
29. 6. 2016 09:45
Re: Takhle podle fotek,
P911 je ikona. A tvář Porsche, udělat něco odlišného by byla sebevražda.
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 09:54
Re: Takhle podle fotek,
staviat cele portfolio na dizajne jednej ikony to podla mna donekonecna nepojde ... chce to uz volnejsie ruky v dizajne a viac napadov... uz davno tu malo byt nieco zaujimavejsie... nieco co nema snahu kopirovat predlzovat alebo vyvysovat povodnu carreru... samozrejme lahko sa to vravi.... ale porsche tak ci onak v buducnosti uz bude musiet preukazat viac dizanovej kreativity ... zakaznici uz nechcu stale jedno a to iste auto na 20 sposobov.... len si pozri aj carreru.. kam to s tym neustalym cmulanim a zvacsovanim dotiahla... asi preto paci sa mi paci stale menej a menej a menej
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 11:29
Re: Takhle podle fotek,
že to nebyla sebevražda s modely 924,944 a 928 >:D >:D

Ty fakt jako 911 nevypadaly
29. 6. 2016 12:55
Re: Takhle podle fotek,
928 bylo jasně identifikovatelné Porsche a 968 dtto. Typy 924 a 944 i přes vé rozšíření mnoho štěstí automobilce nepřinesly.
Avatar - Barrichello
29. 6. 2016 13:41
Re: Takhle podle fotek,
968 jo, 928 bylo spíš podobné těm 924/944. Přesto se jich prodalo spousty po celém světě.
29. 6. 2016 10:37
Porsche
Dopadlo to dobře, jen mám výhradu k dvojímu vzezření. Je to snad Porsche, tak proč se má jedno tvářit sportovně a jedno usedle? Ten modrý exemplář je zepředu dost nudný a tak nějak okoukaný, zatímco šedivý vypadá výborně.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 10:43
Bachyně
Panameru bych přirovnal k ženě s mírami 90-110-130:
[odkaz]

Rohodně pohlednější jsou ladnější křivky:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
29. 6. 2016 15:03
Re: Bachyně
Ladnější/štíhlejší, ale logicky na úkor prostoru. A kolik se prodá těch Rapidů a kolik Panamer?
29. 6. 2016 19:31
Re: Bachyně
Není nad to argumentovat v diskuzi o designu prodeji >:D

Algida taky prodá v Evropě mnohonásobně víc zmrzlin než Häagen-Dazs, je snad kvůli tomu lepší?

EDIT: Ceníky jsem nikdy nesrovnával, ale myslím, že Rapide taky začíná cenově o dost výš.
Avatar - white label
29. 6. 2016 23:54
Re: Bachyně
Pouze jsem ti napsal proč Rapide vypadá, tak jak vypadá. Ono to spolu všechno souvisí. Pokud požaduješ určité prodeje v rámci třídy, tak k nim musíš mít obvykle i požadovanou prostornost. Chceš prostornost, nemůžeš mít design kupé, byť se dvěma páry dveří, viz Rapide. A Panamera není 911ka se dvěma páry dveří.

P.S. To srovnání kulhá na obě nohy, Porsche rozhodně není "ekvivalent" Algidy.
29. 6. 2016 19:13
Re: Bachyně
Jen mi Rapide přijde jako 2+2. Takže se musím ptát, proč nevzít kupé.
29. 6. 2016 19:35
Re: Bachyně
Znovu, nesrovnávám prodeje ani vnitřní prostor, ale čistě jen design a tady hraje Rapide o dvě ligy výš...
29. 6. 2016 13:56
Takhle měla vypadat už od začátku!
Zatímco první generace se zavalitým zadkem působila neuvěřitelně otyle a těžkopádně, toto je úplně jiná liga, nádhera! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
29. 6. 2016 14:56
Ta sklokeramická
varná deska na středovém tunelu asi nebude nejpraktičtější, ty pláče stran tlačítek, které se ozývaly v každém testu, byly dílem klišé dílem prostý nezvyk testérů. V praxi se používala za jízdy dvě max. tři tlačítka nastavení jízdního režimu, příp. klapky výfuku.

Tolik výhrady, zbytek je povedený, jak uvnitř tak zvenku, porschemani si budou asi chvíli zvyknat na digi displej místo přístrojů, ale zvyknout si jako piloti jiných značek, celkově je nová panamera na jedničku s hvězdičkou jak design, tak technika. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 15:47
aspon vidiet kde
Tesla nasla inspiraciu pre Model III. Auta sa velmi podobaju. (Hlavne z predu)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
29. 6. 2016 16:35
Je to lepší , mnohem lepší
:-)
Rozbalit vlákno
0