Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Praha připravuje zvýšení povolené rychlosti na řadě míst

Od začátku července, kdy nabyl účinnosti nový silniční zákon, řidiči více respektují omezení rychlosti a některá rychlostní omezení proto ztrácejí smysl. Vedení hlavního města zahájilo jednání o odstranění některých rychlostních omezení na území Prahy.
Zpět na článek
24. 7. 2006 11:37
neregistrovaný "Alu"
24. 7. 2006 11:58
neregistrovaný "Alessio"
25. 7. 2006 20:05
neregistrovaný "Elvis"
24. 7. 2006 12:07
neregistrovaný "Charger"
24. 7. 2006 13:01
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 15:33
neregistrovaný "B@J@"
24. 7. 2006 17:07
neregistrovaný "hoborg"
24. 7. 2006 17:15
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 17:24
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 18:27
neregistrovaný "Wartburg 353W"
24. 7. 2006 21:51
neregistrovaný "P@J@"
25. 7. 2006 20:04
neregistrovaný "Elvis"
24. 7. 2006 13:36
neregistrovaný "anonym"
24. 7. 2006 17:56
neregistrovaný "Tifosi"
24. 7. 2006 14:44
neregistrovaný "phantom cc"
24. 7. 2006 14:56
neregistrovaný "Vitek"
24. 7. 2006 15:01
neregistrovaný "Vitek"
24. 7. 2006 15:01
neregistrovaný "jo"
24. 7. 2006 15:47
neregistrovaný "Alu"
24. 7. 2006 15:58
neregistrovaný "jo"
24. 7. 2006 16:46
neregistrovaný "Ducati"
25. 7. 2006 06:27
neregistrovaný "Nazirus"
25. 7. 2006 13:03
neregistrovaný "Ducati"
25. 7. 2006 13:04
neregistrovaný "Ducati"
24. 7. 2006 18:23
neregistrovaný "Wartburg 353W"
24. 7. 2006 22:31
neregistrovaný "david"
26. 7. 2006 06:45
neregistrovaný "Johny"
neregistrovaný "Alu"
24. 7. 2006 11:37
Zrychlíme
Co na to říct? Snad jen, HURÁ. Měl jsem obavy, že jim to zjištění bude trvat rok..... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 11:58
Re: Zrychlíme
když mistr Šimonovský říkal, že se rok nic měnit nebude a pak že to zanalyzují, začínaly se mi plašit kladiva
neregistrovaný "Elvis"
25. 7. 2006 20:05
Re: Zrychlíme
Jen aby jim to vydrželo. Nějaký sdružení dementů požaduje snížení už tak nesmyslně pomalý rychlosti na magistrále ze 70 na 60 :no:
neregistrovaný "Charger"
24. 7. 2006 12:07
bez titulku
že by konečně dostali rozum?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 13:01
OT:BRAVO Silniční zákon!!!
Slyšeli jste tohle: ve Zlíně se nějakej mladej kluk vymlátil na kole. Jel rychle a škrtnul o obrubník....zkráka jeho blbost. Byl ale dost potlučenej, tak si sám zavolal sanitku. S ní přijeli i poliši, dali mu dejchnout a pokutu... Ve správnim řízení 25 - 50 tis. Že zavinil nehodu při které se zranila osoba(on). Měl kliku, že neměl v sobě žádnej alkohol, protože by to bylo dražší. Policajti sami přiznávaj, že to je kravina. Je možnost, že to půjde to tzv. zkráceného řízení a to by stálo od tis. vejš...ale i tak...bacha na kolo....
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "B@J@"
24. 7. 2006 15:33
Re: OT:BRAVO Silniční zákon!!!
Jo a co tohle: Ožrala jel, na tramvajovém ostrůvku srazil (v Plzni) se svým subaru několik (mladých)lidí, tři zemřeli.A za rok a půl si zase užíval řidičského oprávnění. Skvělý starý zákon?
neregistrovaný "hoborg"
24. 7. 2006 17:07
Re: OT:BRAVO Silniční zákon!!!
ne, jen priklad neuveritelne spatny prace policie.
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 17:15
Re: OT:BRAVO Silniční zákon!!!
myslíš, že by to podle novýho dopadlo jinak??? Jo máš pravdu...přišel by o šest bodíků...
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 17:24
Re: OT:BRAVO Silniční zákon!!!
btw originální nick :no:
neregistrovaný "Wartburg 353W"
24. 7. 2006 18:27
Re: OT:BRAVO Silniční zákon!!!
Tu pokutu cyklistovi povazuju za neskutecnou hovadinu, autora toho zakona potom zcela logicky za neskutecne hovado. Pokuta 25 tisic je pro mnoho lidi silene vysoka. A navic za co? Jsem nastvanej, a poradne. At jdou se silnicnim zakonem do *** :no:
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 21:51
Re: OT:BRAVO Silniční zákon!!!
tady jde o dve veci. Za prve, ze policajti posupujou do puntiku podle zakona, takze kdyz to prezenu, tak kdyz zakopnes na prechodu, tak to bude nehoda. A za druhé neuvěřitelná výše pokut....
neregistrovaný "Elvis"
25. 7. 2006 20:04
Re: OT:BRAVO Silniční zákon!!!
Ale oni jinak postupovat podle toho debilního zákona nesmí!!!! Nesmí řešit věci domluvou, nesmí dát nižší pokutu než zákon stanovuje a nesmí řešit v blokovém řízení přestupky, kde to je zákonem vyloučeno. Ten zákon (411/2005 Sb.) je neskutečný paskvil z věcnýho i z právního hlediska. :no:
neregistrovaný "anonym"
24. 7. 2006 13:36
bez titulku
To je FAKT SUPER... a dojde nekdy nekomu, ze u nas jsou silnice NEJEN V PRAZE!!! Neni tu pro me dost nasrany smajlik :-(((((((((((…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tifosi"
24. 7. 2006 17:56
Re: bez titulku
No Tobe by spis melo dojit, jaky sis spoluzvolil zatupitelstvo tam, kde zijes...
neregistrovaný "phantom cc"
24. 7. 2006 14:44
stejne rychlost nikdy dodrzovat nebudu.....
>:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vitek"
24. 7. 2006 14:56
Průmyslová !!!!
Úseků by se našlo daleko víc, ale nemusí pršet, jen když kape, ostatně, ještě nekape, takže až to bude, uvěřim ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vitek"
24. 7. 2006 15:01
Link
Když už jsem se k tomu prohrabal doplním link na oficiální info: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jo"
24. 7. 2006 15:01
bez titulku
A co zrušit 4 nesmyslný 30-tky v suchdole + dva příčné prahy s 20-tkou, posunout konec prahy za poslední barák ( z místa cca 1 km vzdáleného).
To samé Tursko - konec obce s betonovým zátarasem cca 0,5 km od posledního baráku, uprostřed polí. Posouvání značek s počátkem a koncem obce se stalo v poslední době hodně rozšířenou módou - černý vůl, přílepy....
Těch míst je víc než dost
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alu"
24. 7. 2006 15:47
Re: bez titulku
Jo, s tim souhlasim. 30 Na Suchdole je fakt pakarna. A nejvic me dostava ta 50 za mostkem v zatacce ke krizovatce u Horomeric, ta je tam snad ze srandy. O kus dal je 70 a zase 50 :no:
neregistrovaný "jo"
24. 7. 2006 15:58
Re: bez titulku
u tý 50 je nejlepší, že už tam byla pak na několik měsíců zmizela (po dlouhý době mi nevadili sběrači kovů) a teď ji tam dali znova.
Další lahůdka je, že nekterá z těch suchdolských 30 bude nejspíše vynavena i radarem - viz mapa plánovaných radarů
neregistrovaný "Ducati"
24. 7. 2006 16:46
Obchvat!!!!!!!!!!!!
Mimopražští čtenáři - sorry, ale pokud se sem vydáte jednou za život, nemáte ani páru o tom, co to je, se každej den prokousávat zácpama. :-! 25 kilometrů dlouhá cesta do práce, která před dvěma lety (bez tolika kamionů) trvala dvacet minut, trvá dnes průměrně hodinu - nejvíc to bylo 1,75 hodiny. Obchvat Prahy se měl začít řešit už před lety. Nechápu, proč už dávno nefunguje víc úseků než 17 z 90 kilometrů. Pokud by z Prahy zmizely nekonečný kolony kamionů na obchvat, rychlosti by se v Praze mohly zvýšit na mnohem více místech. Ze sedumdesátky na nulu zastaví na kratší vzdálenosti i 40 let stará hundrtka než 12-ti tunovej kamion (naloženej klasicky minimálně na 15 tun). Suchdol si za ty třicítky může sám. Pořád se handrkujou kvůli obchvatu, zvolení radní čekaj na pořádnej úplateček, tak se tam nedivte, že se musíte hrabat tak, že vás předjede i frajerka na inlajnech. :yes: Howgh :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Nazirus"
25. 7. 2006 06:27
Re: Obchvat!!!!!!!!!!!!
Jenom ktěm váhám kamionů. Prázdný kamion s návěsem má cca 14-15 tun. Naložený pak může být max 40 t, ale vyděl jsem i 58t. Delám na nákladní váze, tak to mám z první ruky.
neregistrovaný "Ducati"
25. 7. 2006 13:03
Re: Obchvat!!!!!!!!!!!!
To si děláš p8-sr8-sd8-se8-sl??? Někde jsem četl, že naloženej kamion zkurví silnici při jednom průjezdu 640 000x víc než normální osobák. Neskutečný!!!!!
neregistrovaný "Ducati"
25. 7. 2006 13:04
Re: Obchvat!!!!!!!!!!!!
Mělo být: p 8-s r 8-s d 8-s e 8-s l
neregistrovaný "Wartburg 353W"
24. 7. 2006 18:23
Pred 1.7
Pred 1.7 jsem na usecich omezenych na 30, 40 vzdycky premyslel, jestli to myslej vazne. Ted vidim, ze nemysleli, sami rekli, ze davali 30 tam, kde chteli, aby lidi nejeli 60. Myslim, ze kdyz ani zakonodarce a policie nerespektuje zakon a ani v podstate jeho respektovani moc neceka, tak se takovej system nejen neda nazvat pravnim statem, ale neda se ani nazvat slovem, kterej by system filtrovani vulgarismu pustil. Takze no comment. Nebudu jasat, ze zrusej nesmyslnou 30ku, spis jsem nastvanej, jaky pako vubec napadlo ty 30ky tam davat.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "david"
24. 7. 2006 22:31
Re: Pred 1.7
Podle me mas hlubokou pravdu. Delali to tak proto, ze zadnou rychlost stejne nekontrolovali. Na to nemaj ty taxikari se zelenym pruhem cas. A obavam se, ze casem ridicum dojde, ze kdyz neni kdo by body rozdaval, tak se taky nic nestane, kdyz se pojede rychle.
Odpovezme si na otazku. CIM SE LISI STARY SYSTEM OD NOVEHO? Ze se nesmi jezdit vice nez 50/70/90? Ale ne, to se nesmelo ani doted. Ze zakon vycaroval vice policajtu? Prestali brat uplatky? Prestali poustet zensky s usmevem na tvari? Take ne. Snad jen, ze mestsky policajti maj vic pravomoci.
Takze mam dojem, ze na dalnici najednou jede jeden pruh 80 a druhej 110 kvuli tomu, aby neporusovali furt stejny limity a nechytli je pritom policajti, ktery stejne neexistujou.
Existuji solidni sociologicky pruzkumy na to, ze clovek se nerozhoduje podle vyse sankce ale podle pravdepodobnosti dopadeni. Ruku na srdce, mate predstavu, jaky je trest za kradez, podvod, zproneveru, ublizeni na zdravi? A presto tu a tam neco ukradnete, zproneverite, neco zatajite nebo nekomu date na kokos. A rozhodne u toho nemyslite na to, jestli je dolni sazba 3 mesice nebo 9 mesicu. Spis premyslite, jestli se na to prijde, jestli vas nekdo videl atd.
Proc to rikam? Ze se obavam, ze se casem pomalu rozjedeme. A policajti a silnicari se vratej k metode "pracuju na chodniku, dam na silnici 30". Muj tip je, ze to nove chovani ridicu je trochu premrstena reakce, ktera se casem upravi. A policajti a politici opusti pozitivni naladu a zase pritvrdi na znackach.
neregistrovaný "Johny"
26. 7. 2006 06:45
Re: Pred 1.7
S tvým názorem souhlasím, i když z toho v podstatě žádnou radost nemám. :-(