Přesun výroby nové generace Škody Superb z Česka do Německa je navzdory tvrzení Škody Auto prakticky hotová věc. Deníku Hospodářské noviny to řekl předseda podnikové rady Škoda Auto Jaroslav Povšík.
Vedení společnosti variantu, že se jakýkoliv typ přesune z Česka vyměnilo za variantu, že v hlavním závodě v Mladé Boleslavi najedou zaměstnanci nově na 18ti směnný systém. S tím nastalo spoustu lidem poslední zvonění ohledně dobrých rodinných vzrahů a tím pádem prožívají poslední šťastné chvíle. Rozhodí to, u některých zaměstnanců, totálně rodinný život. Ale SUPERB i ATECA zůstane v ČR vyráběn nadále. To je daleko důležitější.
Re: ŠÁDEVOTROCI JSOU TAK UNAVENÍ ŽE NEMAJÍ ČAS ANI DISKUTOVA
nj
KDO MÁ RÁD NĚMECKOU ŠÁDE ? Ano co je "české" to je hezké ;-) vražedný tempo zvládají jen mladíci 20-30 na linku a pár holek co sní může zakšuftovat aby se tolik nenadřely ;-) Nejtvrdší práci místo čínských robotů Kuka samozřejmě zastávají €jroobčané třetí kategorie ;-) „Na shromáždění v německém Emdenu natvrdo řekli, že nám vezmou Superb a nechtějí, abychom dělali elektromobily..." [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Na Slovensko jsme jim museli dát Citigo a nelíbí se jim ten skvělý vůz. Tak Slováci tu do toho nejvíc krafají :-) Superb je nejlepší ! A Škoda jasná jednička rozumové!
Proste dela, co se od nej ceka - snazi se vytriskat co se da. Nemejte strach, na Zapade to odbory delaji stejne. Je to takova hra, dost tvrda, ne dve zensky na kapucinu... Ac se mi treba ne vsechny argumenty, pseudoargumenty nebo vykriky do tmy libi, tak tohle je proste o tom ziskat pro zamestnance co nejvic. Vsichni breci, jake jsou platy proti Zapadu, ale samy se nezvednou a jen plnenim ukolu se toho nedosahne, to je teorie z knizek. A zrovna Skodovka treba na vyvoji moc dobre neplati, tam maji jeste spoustu prostoru jit nahoru.
no jako ale odborář má recht. Votroci už sů narsss z toho 18cti směnnýho šílenství. Svět má aut dost a rejžáka stejnak nepře***š. Těch pár autopopelnic je stejnak nespasí za těch pár korun navíc to zničený zdraví a rozvrácený bezdětný rodiny stejnak nestojí ;-)
Ono už jim stejnak nestojí ale to máš ted jedno ;-) Stačí už že se v noci nevyspí. Přeautováno soudruzi, Čína si stejnak vyrábí vlastní elektromobily [odkaz] a tohle naposlední chvíli udávání pár popelnic než jim to zatrhnou stejnak zkasírujou jen hoši z Wolfsburgu ;) >:D >:D >:D
Keď čítam tento článok tak sam mi potvrdzujú moje slová... Koncern VW hovorí jedno, robí druhe a myslí tretie... Už dávnejšie to tu bolo, že chcú odlíšiť od seba značky aby si nekonkurovali. No hneď vedľa Octavie Combi a Golfu Variant sa postavil Leon ST... Toto isté vravia aj dnes a čo tu máme... Škoda vyrobila Kodiaq a hneď na to sa chytil VW so svojím Tiguanom Allspace a nedávno schválil Seatu vyrobiť také isté SUV.
Škoda príde s Kodiaqo GT (coupe) a hneď na to koncern schválil vyrábať značke Seat to isté auto... Tak sa pýtam... O čom to je ???
Keď to spravia Škode kvôli závisti tak si dajú gol do vlastnej brány. Čiže klesňú zisky pretože Superb bude drahší a za tie isté peniaze budú mať lepšie vybavený Passat. Lenže keď na to prídu tak už bude neskoro...
Keď VW chce byť úspešný má len tri možnosti. Buď si zmení názov značky (pretože Volkswagen je po nemecky ľudové auto) ale toto je nemysliteľné... Alebo druhá možnosť, vyrobí si vlastnú luxusnú značku ako Toyota alebo Nissan keď už tak chcú byť prémiovka na ktorú sa aktuálne hrá ale to zasa by konkurovalo Audi alebo posledná možnosť, čo je najreálnejšia, nech sa VW drží svojho mena čiže ľudové auto nech sa zmieri s tým, že nemôže byť luxusná značka a nech luxusnú divíziu nech ponechá Audine a Porsche.
Ty očividne nechápeš, čo je to koncernová politika. Je fakt, že VW vzhľadom k počtu značiek to doviedol priam k dokonalosťi, ale podobne to robia všetky automobilové koncerny. Ak si myslíš, že len nedávno niektorej značky niečo schválili, tak si na veľkom omyle. Toto produktové portfólio bolo naplánované dávno dávno predtým, ako sa vôbec začalo pracovať z konštrukčnej stránky na nejakom aute. V podstate časom sa len odkrývajú pred verejnosťou "karty", teda ktorá značka a kedy daný produkt začne vyrábať a predávať.
Viem, že vývoj samotného auta trvá cca 4-5 rokov (niekedy aj viac) ale nedávno prišla správa, že koncern schválil Seatu vyrábať SUV podobného Kodiaqa... Takže ja som vychádzal z toho...
To sú len také postupne uvoľňované interné informácie. :-) Alebo sa čakalo, aký úspech/neúspech budú mať sesterské modely od VW či Škody. Skôr to vidím tak, že od samého začiatku boli plánované SUV pre všetky tri mainstreamové značky na jednotnom základe, s väčšími či menšími technickými či designovými podifikáciami. Rovnako ako to už roky je pri Pole/Ibize a Fabii, či Golfe, Leone či Octavii. O Passate a Superbe aj škoda hovoriť. :-)
Věřím, že i ty dokážeš odlišit vypovídající hodnotu dat z STK a dat z pojišťovny, kterou event. nespolehlivost stojí peníze. To druhý o spolehlivosti vypovídá samozřejmě daleko víc.
Tak si nech svý stupidní hříčky typu "přefiltroVWaný" pro někoho jinýho.
Ve Španělsku odbory chrápou? Nikde nevidím článek o tom, že si u nich nevyrábí Atecu a Toledo, které se montují v ČR a chtějí ji montovat sami. V globalizovaném světě je to vlastenectví fajn ale chce to hledat příklady i v jiných zemích jak se s tím umí popasovat.
pořád všichni Češi jen brečí jak nám Němci křivdí -_-
Tak ono je to hlavně německá automobilka, můžou si s tím dělat co budou chtít. Klidně to celé zrušit. Nebýt VW a jejich miliardových investic tak by Škoda ani nebyla. A přesouvají to hlavně protože u nás se nestíhá výroba. Potřebují odlehčit nějak ať se to tu stíhá všechno. Když se k nám přesouvala výroba Seatu tak to nebyl žádný Čech proti najednou. :-)
Re: pořád všichni Češi jen brečí jak nám Němci křivdí -_-
Osobně se mi myšlenka vyrábět Superb v Německu taky nelíbí..
Ale asi to je realita , Passat už tolik netáhne , mají volnou kapacitu..
Jako majitel Škody si VW může určit , v jaké fabrice se bude co vyrábět..to je kapitalismus.
Seat taky není asi nadšen výrobou Atecy a Toleda v ČR.
Já bych jim Seaty nechal dělat jinde a tady vyráběl Superba..
Ale to není asi jen tak jednoduché. ;-)