Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Proč končí Aston Martin Cygnet? Místo 12.000 ks se jich neprodalo ani 150!

O konci miniauta Aston Martin Cygnet jsme už informovali. Nyní známe pravý důvod.
Zpět na článek
9. 10. 2013 08:13
9. 10. 2013 08:18
9. 10. 2013 09:02
9. 10. 2013 09:29
9. 10. 2013 11:13
9. 10. 2013 11:04
9. 10. 2013 11:38
9. 10. 2013 11:14
9. 10. 2013 10:03
10. 10. 2013 09:02
9. 10. 2013 08:12
neprekvapuje ma to
ukoncenie predaja ma vobec neprekvapuje - to skor aj tych predanych 150 kusov :-)
mohli to davat v akcii 1 AM + 1 Cygnet (subaru malo kedysi taku akciu, ze k nejakemu modelu davali aj Justy :D).
tam je rovnaky problem ako s VW Phaeton, ale v opacnom garde - nikto si nepojde k AM kupovat male mestske auticko, najma ked je to v podstate predrazena Toyota s vyssou cenovkou.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hittman
9. 10. 2013 08:40
Re: neprekvapuje ma to
Pokud chtějí snížit emise, měli vyrábět třeba tříkolku s malým motorem ve stylu Gordona či něco podobného a nebo šlapací kola. Představa, že by Ferrari dělalo takovéto pidiauta je opravdu absurdita. Nechápu debilní EU, že těmto značkám - skvostům evropy neudělí vyjímku, které stejně uděluje na vše jak na běžícím pásu..
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
9. 10. 2013 09:55
Re: neprekvapuje ma to
Ferrari je ovšem v jednom koncernu s Fiatem, Lamborghini zase s VW, Škodou, Seatem. Aston tuhle výhodu nemá, proto se rozhodl pro toto řešení.
9. 10. 2013 10:59
Re: neprekvapuje ma to
Aston myslím výjimku měl (/ má), ale nic netrvá věčně. Potřebovali by se dohodnout s nějakým velkým výrobcem aut s nízkou spotřebou. Vyšlo by to levněji než být osamotě. Výjimku nemáš na to, aby ses flákal, ale na to, abys měl více času na dosažení cíle (protože jsi malá automobilka s mnohem omezenějším rozpočtem než mají velcí hráči). Takže se snažili vytvořit si své místečko na trhu.
9. 10. 2013 11:01
Re: neprekvapuje ma to
Zvláštní je, že jen minulý rok jich prý bylo registrováno 136.
Avatar - Sloth
9. 10. 2013 20:11
Re: neprekvapuje ma to
Přesně,škoda že nepostavili třeba nějáký hot-hatch, něco jako Mazda 3 MPS, Golf GTI, nebo Mercedes A 45 AMG. To by si už značku Aston Martin zasloužilo.
Avatar - hedvin
9. 10. 2013 08:13
Paradox
Tak tu máme adepta na nejvzácnější Aston poslední doby
Rozbalit vlákno
1
9. 10. 2013 09:33
Re: Paradox
Za takových 30 let bude cena ojetin možná rapidně vyšší :-) páč 150 ks je kvalitně limitovaná série :-)
Avatar - euro89
9. 10. 2013 08:18
Cena
Cenou tohle auto totálně zabili. Pokud skutečně chtěli na jeden sportovní Aston prodat jednoho Cygneta, tak měli nastavit cenu někam na úroveň Abarthu 500. Sice Cygnet nenabízí žádné sportovní svezení, ale za logo Aston Martin na kapotě, interier v kůži a pocit exkluzivity by 450-500tis. Kč možná pár jedinců dalo. Ovšem za milion budou těch několik vyrobených a dosud neprodaných kusů prodávat ještě v době, kdy už Toyota bude mít 2. generaci IQ.
Btw. minimálně jeden z těch "méně než 150ks" se prodal i u nás. Jednou jsem ho potkal na jižní spojce. :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Stefič
9. 10. 2013 09:02
Re: Cena
cenou to rozhodně nebylo. Nebo si snad myslíš, že automobilka jakou je AM má vážně zájem na tom, aby se v jejich vozech rozvážela pizza a nebo, aby v tom jezdili ženské na nákupy do Tesca podobně jako ve Smartech?? Asi ne, co...

Celé je to prostě špatně. Špatný druh zboží pro špatnou cílovou skupinu.
Avatar - euro89
9. 10. 2013 09:29
Re: Cena
Zájem Astonu byl snížit firemní průměr emisí. A nevím jak ty, ale já jsem z článku pochopil, že 150 prodaných kusů jim ho moc nesnížilo a snaze prodat jeden Cygnet na jeden sportovní Aston se tohle autíčko taky moc nepřiblížilo. Nevím komu a jak zamýšleli u Astonu Cygnet prodávat, ale každopádně to nevyšlo. Já jsem pouze napsal hlavní důvod a svůj subjektivní názor, za jakou cenu tohle auto mohlo mít úspěch, který by automobilce snížil emise, ale zároveň by jich stále nebyly plné ulice (to ostatně nejsou ani Toyoty IQ). :-!
9. 10. 2013 11:13
Re: Cena
Jde jen o to, na kolik to auto má být AM. Jen kůže v interiéru na úrovni dospělého AM stojí pěkný ranec. Za 500 tisíc by ti tak akorát změnili označení. Malá auta jsou o objemu. Kdyby zadání znělo 5-10 Cygnetů na dospělý AM, bylo by více možností. Najednou ale máš z výrobce sportovních kupé výrobce malých aut.

Čistější řešení by asi bylo založit dceřinou společnost, která by se orientovala řekněme na elektrická městská vozítka. Nebo hybridní. Něco jako i od BMW. Nabídnout rozumnou hodnotu a jít po objemu.
9. 10. 2013 11:04
Re: Cena
cenou to zabili 100% a vy jen hloupě jdete z extrému do extrému, nikdo tu nemluví o autech za 200 táců, auto stálo okolo milionu, ve speciálních edicích i více, kdyby stálo o třetinu více jak Toyota (okolo 600 táců), možná by to byla cesta, protože pro boháče levné malé auto je v těchto katagoriích, ale i pracháč nedá za miniauto to co za Porsche Boxter
9. 10. 2013 11:38
Re: Cena
a co myslis ze s tim autem ty majitele delaj, ze v nem nejezdej na nakupy do Tecca? myslis ze ho maj jako vystaveny v ovejvaku nad krbem nebo co ? >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
9. 10. 2013 10:23
Re: Cena
Na druhou stranu ono těch 450-500 tisíc stojí už normální iQ. A Abarth 500 v edici Ferrari taky stojí/stál kolem milionu.
9. 10. 2013 11:14
Re: Cena
iQ stojí asi od 300 do 450 (nepočítaje příplatky/ doplňky).
Avatar - iudex
9. 10. 2013 09:42
Diamantová kára
Vážení, pravý diamantový kovboj by sa nepohoršoval nad cenovkou a hneď by nakráčal do salónu. Miniauto za milión, no nekúp to!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
9. 10. 2013 18:00
Re: Diamantová kára
*démantová
Avatar - Lukáš R.
9. 10. 2013 09:45
Kinder Překvapení
Ta představa, že utratím milion za tuto nákupní tašku a budu v ní vypadat jako pán na obrázku (hrozně hloupě) mě ani moc neláká >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2013 10:03
Prodej
A to těch 150 kusů prodali hned poté co jej začali nabízet ? Vždyť před 2 roky hlásili, že je nestíhají "vyrábět" a že poptávka převyšuje nabídku :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2013 11:48
150 jen v Britanii
Celosvětově prodali cca třetinu z těch 4000 co chtěli za 3 roky prodat. Neúpěch to byl, ale bulvární titulek je sakra mimo :-/
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
9. 10. 2013 17:54
tohle auto si může koupit jenom *
>:D * K r e t é n
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
10. 10. 2013 09:02
Realita
150 ks se prodalo v Británii, celkově ve světě se prodalo nejméně 1 000 ks....A číslo 4 000 ks jako číslo s kterým Aston počítal ročně je vycucané z prstu [odkaz]
Rozbalit vlákno
0