Prostě nakrmit masu tupců kecama, jak elektro válí.
Nejhorší je, že ve finále se dočteme, že vlastně rychlejší není.
A i kdyby...
Srovnávat půl dekády starý "sériový" muscle car a PROTOTYP může jenom blbec.
Takže budu blbec a napíšu:
Top fuel dragster svým drtivým zrychlenímz 0 na 400 za asi 5 sekund rozdrtil Teslu Roadster (která neexistuje).
Blbosti zdar a ubohým titulkům zvlášť
Amen.
v teme korejskych aut sa s tebou fostek asi nikdy nezhodnem, ale teraz musim len suhlasit. Porovnava sa neporovnatelne a uplne nezaujimave a este aj titulok je klamstvo.
Ak sa to k tebe este nedostalo tak ide o spickove vykony zatial zname len z ovela drahsich ICE supersportov avsak pri ovela praktickejsom formate pre 5-7 ludi a to vsetko bez emisii z vyfuku..
Zato z emisema z hnědouhelných elektráren...při provozu u nás. Ty chytráku.
Ale ty jsi postiženej blbec, čili i není pomoci.
Zákony mi taktéž neumožňují tě ze soucitu utratit mocným úderem do hlavy.
Čili se budeš muset tím svým žitím-nežitím protlouct až k milosrdné smrti.
Ahaa ty si ten posledny hlupak, ktory este omiela tie hoaxy o spinavej elektrike bez toho aby si to konecne nastudoval >:D
Elektrika vyrobena v USA je druha najspinavsia na svete (65% z fosilnych paliv, Cina 70%) a aj tak tam jazdiace elektricke auta vyprodukuju v prepocte v priemere tolko emisii ako benzinove auto so spotrebou 2,94 l/100km a prudko sa to zlepsuje ked este minuly rok to bolo 3,22 l.
[odkaz]
Takze necuduj sa ze si tu za trolla kedze v SR je iba 10% energie z fosilnych paliv a v CR cca 55% ked sa pocita nielen cierne a hnede uhlie ale aj vsetky plyny a biomasa. Ak si to este stale nepochopil, tak aj spinava elektrika v CR je 3x cistejsia ako jazdenie na ICE, ty chytraku >:D
mám pocit že ťa v minulosti udrel blesk alebo si dostal nejaký elektrošok a nejako ti to v rozvodni skratlo podľa toho vyjadrovania čo tu predvádzaš (alebo máš tak 13-14 rokov a Evžen Mlask a podobný sú pre teba bohovia)
Tak špičkové výkony? Na Severní smyčce má problém dojet byť jen jediné kolo, závodní verzi Tiff Needell uvařil v Catalunyi za kolo a půl. Závodníkům na semaforech s kšiltem dozadu to může připadat "kewl", ale já z toho už dávno vyrost.
Mimochodem, na kolik pokusů odvezu těch 5-7 lidí z Brna do Mnichova a zpět?
ten design je zajímavý, ze předu to v určitém úhlu vypadá jako Renault Megane concept z roku 1988 a řešením zadního sloupku zase jako Citroen CXperience.