Průměrná cena ojetých aut nabízených v Česku se v dubnu proti předchozímu měsíci snížila zhruba o 24.000 na 183.800 korun. Průměrný nájezd kilometrů stoupl na 158.000 z předchozích 151.000 km.
Nadporučíku... je minimálně podezřelé, když čtyři roky staré auto stojí v AAA... čtyři roky staré auto obvykle stojí u autorizovaných prodejců, neb ho tam někdo nechal na protiúčet...
počítám, že čtyři roky staré auto v AAA a podobných bazarech
a) bude mít skrytou závadu polomotoru
b) bylo utopené
c) bylo nabourané
d) má předsmrtnou spojku a setrvačník
e) nemá jasnou historii...
To záleží, Kdo peníze neřeší tak ať si koupí nové, kdo v tom umí chodit tak ať pořádně vybírá. I 4 letý auto může být stále v pohodě, když se o něj předchozí majitel staral.
Nevím, nikdy jsem ojeté auto neměl a nikdy bych si ho ani nekoupil. Jedině snad nějaké se silným benzínovým motorem, kde ceny spadly výrazně. Kupovat ojetý nafťák s nájezdem 200 tisíc km je velké riziko.
chvilu som to aj ja hrdo hlasal - iba nove auto z obchodu - ale teraz uz kupujem zasadne jazdene auta ( najradsej od dealera) tak rok-dva stare okolo 8000 az 18.000 km s pocitom, ze niekto iny pride o ten obrovsky balik penazi - casto strata hodnoty 35 az 50 percent z novej ceny za necely rok.
Chápu, je to výhodné - jen měš pořád trápí otázka, kdo a proč se zbavuje rok/dva starého auta? Jistě, jsou i tací co musí mít pořád nový model, ale těch opravdu není mnoho a navíc mi to připadá jako vopruz pořád zajíždět.
Neslyšel jsi o referentských vozech? + předváděčky, zvýhodněné zaměstnanecké pronájmy, případně by se asi dala zařadit auta po operáku...Nabídka tu je a nejde o nic nekalého, speciálně Škodovka na to má přímo zavedený program "roční vozy".
No třeba leasingovky tak prodavají auta z operativního leasingu.A těch aut je hodně.
Škodovka například prodává referentská ve stavu 20.000km nebo jeden rok.
Nesouhlasím... Když máš auto od začátku a tak nějak se staráš, vydrží ti klidně deset let (i víc) a vyjde tě to finančně nastejno, jako kupovat každé tři roky ojetinu (do které narveš hned po koupi půlku pořizovací ceny a pak každé tři měsíce krmíš a krmíš penězi servisy a prodejce drobných náhradních dílů). Já souhlasím s jéňou.
EDIT: samozřejmě si uvědomuji, že v česku je složité si nový vůz koupit, protože mzdy... nicméně, když si člověk vezme kalkulačku a spočítá si, co narve do ojetiny a co například do operáku... vyjde mu to stejně... vlastně ten operák lépe, protože tam nějaká náhlá nečekaná závada nepošle auto "na špalky"
není v ceně ojetin, ani v našich mzdách, ani ve staré prémii nebo v nové mrd.ce. Problém je v tom, že skupina AAA Auto agresivně a za ne zcela korektních postupů postupně ovládla vysoké procento trhu s ojetými vozy.
Tato skrytá reklama - prostřednictvím, v tomto případě, agentury ČTK - o tom svědčí. (Za mě by takový článek měl být označen jako PR.) A jestli se pletu, tak ať mi to redakce vysvětlí.
Plky, že nejlepší, dobré nebo jakékoliv ojeté auto se dá koupit jen v AAA, já nežeru. Něco pamatuji, mám dost přátel, umím číst, mám i úspěšně dokončené nejméně základní vzdělání a někdy jsem si u nich i nějaká auta a jejich ceny občas prohlédl.
Můj názor - kvalitní auto se tam nedá dobře prodat a ani se tam nedá dobré auto výhodně koupit. No, možná paradoxně proto, že svojí práci, holit lidi, dělají fakt už docela dobře. Nepřesvědčí mě o tom ani deset Topolových ředitelek. Pardon, ředitelek Topolových. :-)
Jako se nedá v Kauflandu koupit gurmánská delikatesa. ;-\
Jsem rád, že jsem si byl pro auto v největším a nejlepším českým bazaru. Působí na trhu 24 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Mazec.
Koupit auto z AAA byla jedna z největších chyb, které jsem kdy udělal. Za ty nervy a peníze mi to fakt nestálo. Nijak se nevymykají pověsti českých bazarníků. :-!
prodám jim auto, o kterém vím všechno a také vím proč ho prodávám, za 150k, oni ho naleští a prodají za 210k - ale jen za "nejlepší půjčku" - jinak bratru za 230...a koupí si ho někdo, kdo o tom autu neví nic...vychází mi z toho jediný vítěz - ten bazoš.
katalog ojetin pro někoho, kdo si chce koupit starší auto a nemá představu na co se svým rozpočtem dosáhne a jaká auta jsou vůbec na trhu. Takže vezme tužku a papír, projde se po place AAA, sepíše si možné kandidáty... a po těch pak pátrá jinde ;-)
No a vzhledem k dnešní době internetové lze i tento důvod návštěvy AAA vyškrtnout. Ještě by se stalo, že člověk ukecají k nákupu některé ze svých leštěnek po důchodci.
no, mně to neprijde nijak zvlastní, je to skoro 200tis. a to je podle me pro průmernou rodinu tak nejak akorat, ja do bazarovych aut vrazim max 300tis. a to se vzdycky snazim, aby to teda k nečemu bylo, pocet nejaky km taky neni zrovna nejmenší, no chce to v tech autobazarech dobre vybirat, vzit si nekoho na poradu, kdo tomu rozumi a hledat! najdou se tam dobry kousky :yes: