Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První jízdní dojmy: BMW M6 na závodním okruhu

M3, M5 nebo třeba M6. Nebojte, nejde o opáčko z maďarských dálnic, ale o auta, která jsme měli možnost vyzkoušet na rakouském Wachauringu i jeho okolí.
Zpět na článek
15. 4. 2013 08:27
15. 4. 2013 09:54
15. 4. 2013 09:56
15. 4. 2013 08:57
15. 4. 2013 09:22
Avatar - Dinar
15. 4. 2013 08:27
Pokolikáté
za svůj autoživot už tohle čtu, myslím ódy na odcházející M3. :-) Úsměvné, stačilo by srovnat novinářské texty o M3 (jakékoliv generace) při jejím uvedení na trh a na konci jejího modelového života, myslím, že to, vždy naprosto rozdílné, hodnocení, hrůza na začátku, obdiv na konci, nejlépe vypovídá o obecných novinářských schopnostech posoudit auto. ;-)
Rozbalit vlákno
8
15. 4. 2013 08:36
Re: Pokolikáté
Purista kříčí...zabili nám M3, už to nikdy nebude takový jako odcházející generace...kterou ovšem nikdy nevlastnil a nepoužíval ji vyjma krátkýho projetí. Kupec jásá...sakra s tímhle autem se dá žít a fungovat. Klasika
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 4. 2013 08:40
Re: Pokolikáté
Nepamatuji se, že by po E36 někdo brečel...
Avatar - Dinar
15. 4. 2013 09:54
Re: Pokolikáté
Vidíš, já ano, jistě autoweby byly v plenkách, ale anglický Autocar jsem v té době odebíral, takže si pláče, proč E46 M3 o sto kilo těžší?, kam zmizel cit v řízení? velmi dobře pamatuju. No, a o pár let dál tu máme legendu legend, M3 E46. :-) ;-) Je to furt dokola.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 4. 2013 10:39
Re: Pokolikáté
Tak je to možné. Byl jsem v té době ještě takové automobilové pimprle >:D Nicméně, stejně nesouhlasím - nikde jinde než teď jsem o nějakém sentimentu nad M3 V8 nečetl. A jestli ano, tak pouze v souvislosti s aktuální turbo M nabídkou, ze které ta V8 holt vyčnívá.
15. 4. 2013 09:17
Re: Pokolikáté
Vždy naprosto rozdílné? Máte na mysli nějaký můj konkrétní článek, nebo jen sypete na jednu hromadu?
15. 4. 2013 09:21
Re: Pokolikáté
Nevím, jestli jste Vy osobně hodnotil M3 E90 ale všechny testy, které jsem četl nadávaly na M3 V8 jako na auto, které vyměklo, "zgétéčkovatělo" atd. A že předchozí generace byla daleko lepší.
Avatar - Dinar
15. 4. 2013 09:56
Re: Pokolikáté
Vzhledem k Vašemu věku, Aleši, logicky nemůže mířit moje poznámka na Vás osobně. Ano, sypu všechny novináře na jednu hromadu, pamatuju si to tak, proto to píšu. Čest výjimkám. ;-)
15. 4. 2013 10:03
Re: Pokolikáté
Pokrok asi nezastavíme, nicméně M3 je oproti přeplňovaným eMkovým autům opravdu natolik "jiná", že i kdyby nebyla tak dobrá jako předchozí generace, tak to nyní v turbosvětle až tolik nevadí.
Avatar - fOE
15. 4. 2013 08:52
M3 s elektrickym posilovacem
Kde autor vzal ze nova M3 uz nebude mit hydrauliku? Elektriku ma treab M135i ale to neni ///M. I do poslednich ///M ktere jste meli v ruce a ktere uz jsou generace Fxx prece zatim bmw dalo hydraulicky posilovac.
Mate nejake zakulisni info nebo jen hadate (cti spekulujete)?
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2013 15:11
Re: M3 s elektrickym posilovacem
Vzhledem k tomu, že hydrauliku nemá ani současná dosluhující generace M3 (tedy přesněji E9x LCI), tak použití hydrauliky u jejího nástupce je prakticky vyloučené.
Avatar - fOE
15. 4. 2013 08:57
M135i
@Ales

Chystate se udelat test M135i? Ikdyz nejde o pravoverne ///M myslim ze na kazdodenni jezdeni je prave takoveto auto idealni a rad bych si neco o M Performance s benzinem precetl.

@Dinar
Mel si moznost se projet v M135i? Pokud ano jak na tebe to auto pusobilo?

Obema dik
Rozbalit vlákno
2
15. 4. 2013 09:15
Re: M135i
Dobrý den,

ano, je to spekulace. M135i by být měla, ale zatím to není 100%.
15. 4. 2013 09:22
Re: M135i
řekl bych, že M135i bude víc M než všechny ostatní...
Avatar - Deathstar
15. 4. 2013 10:28
Skutečná M3
Já bych řekl,že tohle jsou jen hospodské tlachy a stížnosti.M3 byla je a bude auto pro řidiče,stroj,který je vyjimečný a který si většina z nás stejně nekoupí.Myslím že pokud by byla nová M3 s turbama tak příšerná jak někteří předesílají,aniž by ji jen viděli,natož s ní jeli,tak nikomu BMW nebrání pořídit si současnou generaci jako lehkou ojetinu přece..a to samé platí pro M3 se šestiválcem.Auto co má cca 450 koní všechny ty elektronické pomocníky a hejblata bude rychlé ať má turba nebo spoléhá na otáčky.Ten rozdíl pozná jenom opravdu dobrý řidič,který má předchozí zkušenosti s M3 starších generací a ne hospodský tlachal co viděl jenou Mko zaparkované na chodníku a co sem většinou píše.Pro běžné řidiče bude nová M3 opět výborný stroj.A to říkám,i přesto že BMW obecně,má pro mě osobně trochu nádech auta pro mladé ambiciozní přiblblé kravaťáky a fotbalisty co nemají na Bentley.(teď se mi povedl hospodský tlach:D)PS:Kdybych si já musel koupit M3 tak tu první se čtyřválcem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
15. 4. 2013 11:08
M6 = Německý Aston Martin
R8 je německé Lamborghini a už chybí jenom Německé Ferrari
Rozbalit vlákno
1
Avatar - bigsoul
15. 4. 2013 12:41
Re: M6 = Německý Aston Martin
Ty čo huliš? Aky nemecky Aston Martin? Ten sa ma čo priučiť od BMW rady M. Si zabil peknú hovadinu >:D
15. 4. 2013 16:13
BMW M6 vs. Nissan GT-R
Chcel by som ich vidieť na ostro v súboji ;) Koľko že stojí ta M6ka ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 17:23
Re: BMW M6 vs. Nissan GT-R
M6 není úplně to pravé na nějaké ostré souboje s GTR, tam by dostala ranec. Ale v každodenním použití jako cestovní GT je jednoznačně lepší, pohodlnější, kulturnější a krásnější.
15. 4. 2013 16:17
GARÁŽOVÝ GARIBALDI
Vpíjej se do textu a vpíjej se do snímků. Tahle auta, to je reference dokonalosti. Jízdní zážitek (osobně jsem okusil M3) je ze zážitků, které u vnímavějšího jedince předurčují komplexní uchopení motorismu v jeho nejvyšším bodě. To víš, pokud tvůj obzor ovšem zatím třasořitně rámuje zážitek ve skorovylágrované laguně někde na okresce za vsí, těžko ti vysvětlovat, proč se máš zajímat především o auta z Německa.

Je jen málo jezdců, kteří umí předmětné vozy silničně docenit a využít veškerý potenciál horních modelů. V tomhle to chce být k sobě absolutně upřímný. Avšak pokud na horní bávo jezdecky nemáš, neznamená to, že bys snad měl uraženecky kňučet v kufru Brava a hrát si v něm na garážového Garibaldiho. Chce to prostě upřímnost sám k sobě a upřímnost ke své garáži.

A nyní to hlavní: je úplně jedno, co si myslíš o svém autě, je taktéž úplně jedno, co si o něm myslí tvé okolí, rozhodující je však to, co ty sám si myslíš o... BMW M3 a spol. Neboť skutečnost, žes pouhý silniční stín neznamená, že bys neměl umět ocenit ty nejlepší. A právě míra tvé garážové pokory je mírou tvé velikosti, jako člověka - motoristy.

BRAVO BMW :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0