ani som nedufal, ze sa vsetky tie dizajnove prvky z Evoque podari pretavit do Range Rovera bez toho, aby to vyzeralo ako kolotociarov osobny korab, ale klobuk dolu pred dizajnerom. mat tie peniaze, absolutne nevaham.
Současná generace je nadčasová - ten design se ti prostě neokouká. Může za to mimojiné i dost hranatá karoserie. Tak to má třeba i ještě aktuální generace GL.
Tady to vidim spíš opačně... výraznější designové prvky se můžou dost rychle okoukat a tím pádem to auto zestárne.
Musíš to brát ale z pohledu toho, že Evoque je designovka, která tu nebyla a chyběla. Je to krásný auto, ale klasický Range byl vždy konzervativnější a pokud se podíváš na stávající generaci, která měla jen menší obměny, je to pořád porno.
Z fotek mi chybí takový ten respekt který to auto má, když se k sobě blíží - asi to bude tím, že nemá kolmou přední masku.
Taky bych řekl, stále to vypadá skvěle, ale chybí mi tam ten majestát ( nebo spíše část majestátu), kolmá přední maska s předsunutým nárazníkem by udělala hodně - ale kombinace odkaz Evoque + bezpečnost chodců asi moc víc neumožňuje. Podobné je to v interiéru, stále vypadá překrásně, ale ten pocit, že jste se dostali do kajuty jachty, trochu ustoupil...
Ale ve výsledku to rozhodně neodsuzuji, prostě jen na perfektní auta jsou kladeny vysoké nároky... ;-)
ja si myslim, ze majestat zas tak neutrpel. urcite za to moze legislativa, ze vpredu je miesto baranidla perinka, ale na druhej strane, rozdiel oproti sucasnej generacii nie je podla mna az taky markantny a auto je/bude stale 'o cislo vacsie'. co absolutne kvitujem, je pokles vahy, tak nejak to k tomu sviezemu dizajnovemu prudu pasuje.
Už jsem to psal minulej tejden u Jagu a teď si to můžu jen potvrdit... Modelová ofenzívá JLR má hlavu a patu, tah na bránu, bez velkejch keců představuje v rozumných intervalech novinky a inovace.
Jak obrovskej rozdíl proti italům, kterí nás zásobují každým tejdnem čerstvými informacemi o tom co jednou (ne)bude...
Král off-roadů je zpátky.
Pokud do ní mají nacpat sedm míst, tak hold trochu zautobusovatí. Stejně tak mne zajímá budoucí Q7, jestli zůstane autobusem, nebo se přiblíží Cayenne. Má být o další dva metráky lehčí, což zní slibně.
Lepší spíš bude (což ale NEní asi nebude tak těžké), s tím autobusem to je ale otázka - SPORTovní na sdílené technice bude Porsche a Lamborghini = na audi možná "zbude" zase jen ten "audibus"?? ;-)
Zvenku je to nádhera. Tenhle jednoduchý ostřeji řezaný design, bez hnusných (korejských) kudrlin je prostě skvostný. Tady to zaslouží podtrženou jedničku.
Uvnitř mám dvě výhrady. Digitální cirkus nemám rád a ani tady to není jinak. Tuhle "hnusnou" digitalizaci ukazatelů jsem ještě nestrávil. A pak mi tam moc nesedí ta velká plocha dřena na středovém tunelu, ale to by se dalo nejspíše vyřešit výběrem jiného dekoru, nebo materiálu.
Každopádně až na jednu pihu na kráse v podobně digitálního cirkusu je to dokonalost. :yes::yes::yes:
Já by jsem s tím problém neměl, až na digitální ukazatele a ten divný dekor. Na dobu digitálních ukazatelů jsem si ještě nezvykl, ale asi mi nic jiného, než si na to zvyknout nezbude.
Doufám, že nepřijde o trvalý pohon 4x4 a redukční převodovku jinak by to pro mě bylo totální zklamání a devalvaci této legendy. Protože tyto věci dělají toto auto tím čím je.
Terrain Response 2 se ovládá jenom manuálně je to vidět i na fotkách. Pán redaktor asi nikdy neseděl v LR.
Naopak - řekl bych, že se bude ovládat i automaticky - hádám s ohledem na zasouvatelné kolečko TR, protože jinak mohli udělat kolíbkový ovladač jako u minulé generace, aby se to nepletlo s převodovkou. Podle těch pár piktogramů, co jsou vidět, bych řekl, že to má kompletní možnosti současného TR + možná tu automatiku - ovšem to jenom spekuluji... :yes:
Osobně si myslím, že bude opět manuální protože auto nemůže rozlišit po čem jede. Když přepnu na skálu tak TR zařadí redukci uzavře všechny diferenciály pokud by vyhodnotilo vozidlo na silnici, že jede po kamenech tak odrovná pohon. A tak je to i u ostatních nastavení pro jednotlivé povrchy. Je to super systém, ale pokud zůstane čistě na volbě šoféra.
TR se ovládá manuálně, ale u vyších výbav je za příplatek k dispozici systém Adaptive Dynamics, který přidává pátý režim TR: Dynamic Mode, auto pak monitoruje okolní terén a přizpůsobuje nastavení podvozku samo
"Obyčejný" TR má 4 režimy
Osobně si myslím že by to mohla být "kombinace" - která si v AUTOMATICKÉ verzi bere něco z MERCEDESího ABC a v MANUÁLním je to "normální" Terrain Response - jak ho známe.. :yes::-)
Docela jsem se bál, že tohle poslední hranaté auto půjde s módou. Díky bohu nešlo. Ale už se nám začíná nebezpečně kulatit. To je škoda. Čisté hrany svírající pravý úhel nejsou jen hezké, ale i velmi praktické - Výhled z vozu, parkování a jízda v terénu.
MB GL je zatím jenom princ, tohle je král, panovník, vévoda :-) Status, prestiž, cena, pořád v tom zatím vede. A ať se mu to ještě chvíli daří.
Je to ojedinělý vůz, a pokud ho technika nezklame (jak minule), bude to bezkonkurenční vůz v této třídě s přehledem.
P.S.: Ano, vzal bych raději GL63 než RR 5.0 S/C any time, ale víte jak... ;-)
kdy se dočtu, že nic moc, páč je to už xtou generaci furt to samý, takové santafé má nový dyzajn co dva roky. :-);-)
Je to paráda, RR neztratil ze své majestátnosti nic, kromě váhy, a to je dobře. Doufejme, že tak skvěle jak vypadá, bude i jezdit. Nad těmi digibudíky jsem už zamáčkl slzu už u bmw, bohužel není cesty zpět. Celkově je nový Range na :yes::yes:
Na úvodní fotce mi přijde moc nízký a dlouhý. Vypadá to divně. Navíc předek ztratil prvky, kvůli kterým jsem ho měl rád. A ta zaoblená eLka... Tohle asi budu nějakou dobu trávit.
Souhlasím, že dokonalé to není. Mě se líbí čtvercová světla současného RR, a o to mi šlo zejména. Těch změn by muselo být víc, než jsem udělal, aby to fungovalo dohromady, zasahoval jsem jen do těch světel.
suhlasim s prispevkom vyssie, GL je princ ale range je kral
:yes:
viac netreba pisat, medaky mam rad ale range rover je proste uplne inde a o level vyssie aspon co sa tyka dizajnu, charizmy a imidzu ( technika je dnes uz vsade podobna ), nadhera :yes:
Akorat ty zadni dvere jsou stale delene, kdy uz konecne prijdou na to, ze to je ergonomicky pru*er? V mem vyberu tato feature auto jednoznacne diskvalifikuje. Dejte tam celistve pate dvere a muzeme se bavit ok?
Tak a je to tu, kráľ dostal nového nástupcu, je na každom ako si naň zvykne, no na toho starého, hranatého ješitu menom L322 budeme určite dlho a v dobrom spomínať. Začiatky boli ťažšie, povesť sa vždy vznášala nad jeho menom, no časom dozrel ako to najlepšie víno v tom najzaprášenejšom a najzapadlejšom sude v hradnej pivnici...
Modernizácií bolo nespočet, kráľ musel držať krok a ukázať poddaným ako to vyzerá vo vyššej lige, samozrejme, že mu niekedy niečo ušlo alebo nešlo presne podľa predstáv, no vždy si nezabudol zachovať svoj MAJESTÁT a STATUS PANOVNÍKA. Všade kam prišiel, to bol zjav, vytŕčal z radu nielen rozmermi, ale najmä schopnosťami multifunkčného a vševedúceho sluhu zabalené do toho najelegantnejšieho obalu. Všetka česť kráľovi! :yes:
The old king is dead, long live the king!
A teraz vážne, je neoddiskutovateľný fakt, že sa automobilka snaží modernizovať dizajn, ktorý s nami vydržal dekádu, spôsobom snáď akceptovateľným u súčasných i budúcich zákaznikov. Je mi jasné, že týmto novým dizajnom chce LR prilákať nových zákazníkov, zrejme menej konzervatívnych a hlavne s veľkým kontom, totiž modernizácia v duchu Evoque by tomu aj nasvedčovala. Osobne sa mi však prieči modernizácia vrcholného modelu podľa toho najmenšieho (najmodernejšieho a predávajúceho sa dosť dobre... čiže je logické, že automobilka sa chce ešte viac zviesť na Evoque-vlne), viem, že hneď zajtra si nepobežím kúpiť Rangieho, nemám naň, takže môžete sa do mňa pustiť, že tento názor je neopodstatnený, no ja vravím, kráľ by sa takýmto spôsobom prispôsobovať nemal...
Zmysel pretiahnutých svetlometov ma nejak na tej hranatej karosérii minul (pri oblinkách to chápem, ale na "krabici"?) Kráľovský Rangie sa jednoducho snaží byť moderný a in (či je to správne, ukážu predaje, ale v tejto dobe snáď normálne už nie je nič...) pripadá mi to však groteskné, aby starý klasik zrazu menil svoj štýl na "eurodrzka".
Interiér je bezpochyby kvalita sama, no pocit kormidlovania jachty z toho aspoň opticky nevyzerá, volant ako téma na variáciu Evoque- nuž neviem.
Môžem si písať čo chcem, nepochybujem však o tom, že svojich zákazníkov si nový Rangie nájde, len som zvedavý na tú skupinu, totiž už po facelifte v roku 2009 si mnoho zákazníkov zvykalo ťažšie na nový "bling-bling" grill style...
Rangie prepáč, ale tie svetlá jednoducho neviem prežiť: [odkaz]
1) ono to zas tak hrozné NEbude.. ;-)
2) tak tohle BUDE problém.. :-)
PS: Minulý týden se v (celoevropské) EuroMillions hrálo o ca 190 milonů € (asi 5 tisíc milionů korun) a dle pravidel už někdo MUSEL vyhrát (i kdyby netrefil "všechno"), tak jsem si (po hrozné době) vsadila a ... a VYHRÁLA :yes:
..13 € :-|
tak to som sledoval len tak zo zvedavosti,ako to rastlo.... zaujalo ma to "podla pravidiel".
po akom case to niekto musi vyhrat? vyhral to jeden vyherca?
ja to sledujem tu [odkaz] ale po nemecky neviem ani zatat >:D
To se NEptáte zrovna "té pravé" (já se musela ptát i "jak se to vyplňuje" :-)
Nicméně (pokud vím) je pravidlo, že po xy týdnech (což bylo právě minulé losování) když celou dobu nikdo NEvyhraje, tak "nashromážděná suma" BUDE "rozdána" - i v případě že by nikdo NEtrefil výherní kombinaci.
Ano, vítězi se stal manželský pár ... ze Skotska (mám dojem že jsem zaslechla.. ;-)
PS: Já většinu jazyků také NEumím :-) ale co zkusit nějaký "počítačový překlad(ač)", dnes už (snad) "docela fungují"
Ako vidim tak som asi sam komu sa tie tata svetla nepacia. Tie zadne by sa dali ale ten predok je podla mna nepodarena deformacia originalneho evoque. Tiez je velky minus ze ta maska uz nie je kolma. Stary RR bol pecka, tento novy, no neviem neviem.
Čítal som všetky komentáre. Bol som zdesený, ako všetci obdivujú tento zjav! Samozrejme, dizajn je vec vkusu, ale toto už nie je len o dizajne, toto už nie je skutočný Range Rover...
V skratke - ÚPLNE súhlasím s tým, čo si napísal... :yes:
1. Predné svetla NEBUDEM komentovať! :no:
2. Maska nie je kolmá...
Ja žijem v Anglicku a Land Rover-ov je tu KOPA... Evoque sa mi na začiatku zdal zaujímavý (nie pekný). Teraz je to tuctovka - je ich veľmi veľa. Range Rover bol jediným klasickým - skvelým :yes: autom, a teraz to bude rovnaká zrúda ako Evoque :no:
No tak ste asi nečítali dobre, totiž mne sa tie svetlá priam hnusia, s tými bodmi súhlasím tiež.
Land Rover potrebuje naháňať zákazníkov, preto tento dizajnový krok smerom k super-predávanému Evoque...
Je pravda, že kráľovský Rangie by si mal zachovať svoj status (a určitú vzdorovitosť trednom), aj keď na druhej strane, z týchto našich debát Land Rover nevyžije, tak robí to, čo sa predáva a žiada...
Hnusná světla, zkosená příď, ostré hrany pryč, blinkry v zrcátkách a ta maska celá je dost ošklivá (hlavně ty mřížky pod světly). Akorát interiér ujde, taková celkem povedená parodie na interiér evoque, ale už to není ono ani uvnitř. Je to velká škoda....RR byl vždy můj sen
Range Rover jsem vždy cenil! Novou generaci si hodím jako wallpaper na PC, ale do garáže? Do garáže patří (v této kategorii) nový MB GL! Pokud chceš být mrštnější, neváhej a jdi do Allroadu! :-):yes:
..no ..., Range R. .. ma zaujimavy ' Image and style ' .. trochu pripomina peknu sochu ;-)
Po technickej stranke je co zlepsovat, ..auto moze byt sochou, ale do najtazsej sfery motorizmu- offroad ..neviem,neviem ...
Poznam lepsie moznosti za podobnu cenovku :-!
P.S.: ..s menom Rover je tu iba jedna legenda, Defender :-!
BIG zadní převis VADí u PŘEDOkolky (už ne passat VW CC) a vadilo by to i naopak (vůz s BIG předním převisem co je zadokolka si /naštěstí / nějak žádný NEvybavuji :-)