Já by jsem jeho prohlášení bral tak, že mu nevoní pracovat u Renaultu na jedné z nejprestižnějších pozic v Automobilovém průmyslu.
Renault by ho měl okamžitě vyhodit.
Souhlasím s tebou a dodám, že firmu by mě vést někdo, kdo pro ni žije, kdo je ochoten se pro ni obětovat... Ne někdo, kdo se kouká, zda u sousedů není tráva zelenější :-!
No slušně, v prvním pololetí má Renault zisk cca 5x menší než Škodovka. To je na takový koncern docela ostuda. Ostatní velké koncerny vydělávají nesrovnatelně víc než Renault. Nevím proč by si třeba Ford bral takového manažéra když je to proti Renaultu supervýdělečná firma.
Tavares asi nemůže za sankce proti Iránu, kvůli kterým musel Renault udělat velký odpis. A za odpis investice do firmy na výměnu baterií bych spíš potrestal C. Ghosna. Pokud by to bylo dle frantíku, tak by Tavares mohl nahradit Ghosna hned zítra. Ale to ty dobře víš. Jen snažíš nahradit odpočívajícího Ády, který tady ještě nebyl. :-)
Vymlouvat se Tavares může na co chce, prostou skutečnost mizerného zisku Renaultu ale neokecá.
Ostuda, kdy si velký šéf hledá veřejně flek u konkurence jen svědčí o tom, že další vývoj hospodářských výsledku nebude nijak růžový, investici do baterek ještě neodepsali celou, takže další bomby ve výsledovce ještě vybuchnou. :-)
zažít toto chování v německé společnosti, tak je ihned odvolán. Jednoznačně tento člověk poukazuje, že ve vedení jakékoliv společnosti nemá co dělat, jelikož loajalita je zřejmě slovo, které nezná.
Pokud by byl kvalitním managerem, tak si jej společnost sama vybere, najde a to nikoli tak, že bude přes média škemrat.
Tavares svou loajalitu prokázal během svého působení v alianci Renault-Nissan. Za něj mluví činy a ne slova. A pokud v rozhovoru uvedl, že má ambice řídit velkou firmu v autoprůmyslu, tak na tom nevidím nic špatného. Úpřimnost snad nikomu nemůže vadit. Za sebe doufám, že Tavares v Renaultu zůstane a bude pokračovat ve změnách jež započal (Gordini, Alpine, prémie Renault, konec cenových válek, větší odstup od Dacie). Dvojice Tavares (velký autofanda) a Ghosn (velký fanda peněz) by mohla dobře fungovat. Jen mám strach, že Ghosn je tak dominantní, že nedá Tavaresovi dostatečný prostor.
s fordom som zatial vlakom nemusel a ani mhd, ale octa1 ma vyskolila s narabanim s cestovnym listkom a poriadkom >:D , odkedy som sa jej pred 7 rokmi zbavil, neviem co stoji listok ;-)
Favorit po 508 zmenach nemal chybu, jazdil, jazdil, jazdil...