Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ředitel Renaultu Tavares: Chtěl bych řídit Ford nebo GM

Americké automobilky GM a Ford mohou mít v následujících letech nového šéfa. O funkci se hlásí Carlos Tavares z Renaultu.
Zpět na článek
16. 8. 2013 14:45
16. 8. 2013 16:52
16. 8. 2013 15:14
16. 8. 2013 16:54
16. 8. 2013 20:28
16. 8. 2013 21:21
17. 8. 2013 00:36
Avatar - dolfi
16. 8. 2013 12:47
Ředitel Renaultu Tavares: Chtěl bych řídit Ford nebo GM
chtít může ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
16. 8. 2013 22:59
Re: Ředitel Renaultu Tavares: Chtěl bych řídit Ford nebo GM
chcieť to môžeš aj ty no jeho šance sú asi 100 miliónov krát väčšie ako tie tvoje... >:D
Avatar - dal
16. 8. 2013 14:45
Není hoden
Já by jsem jeho prohlášení bral tak, že mu nevoní pracovat u Renaultu na jedné z nejprestižnějších pozic v Automobilovém průmyslu.
Renault by ho měl okamžitě vyhodit.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PTS
16. 8. 2013 16:52
Re: Není hoden
Souhlasím s tebou a dodám, že firmu by mě vést někdo, kdo pro ni žije, kdo je ochoten se pro ni obětovat... Ne někdo, kdo se kouká, zda u sousedů není tráva zelenější :-!
Avatar - Dominik.
16. 8. 2013 16:57
Re: Není hoden
Souhlasím, nikdo nechce zaměstnance, který svou věrnost firmě projevuje veřejným vyhledáváním pozice u konkurence. To je prostě drzost. :no:
Avatar - Ham.
16. 8. 2013 15:02
Nebo možná tuší,
že u Renaultu to jde dole vodou a hledá si včas jinou větev na kterou by usedl aby nebyl označen za viníka až to praskne. Chytrý kluk. :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - PTS
16. 8. 2013 16:54
Re: Nebo možná tuší,
Mno... aliance Renault-Nissan je na tom docela slušně ;-) To spíše vedení PSA by mělo přemýšlet, na koho to svést >:-[]
Avatar - Ham.
16. 8. 2013 18:45
Re: Nebo možná tuší,
No slušně, v prvním pololetí má Renault zisk cca 5x menší než Škodovka. To je na takový koncern docela ostuda. Ostatní velké koncerny vydělávají nesrovnatelně víc než Renault. Nevím proč by si třeba Ford bral takového manažéra když je to proti Renaultu supervýdělečná firma.
Avatar - PTS
16. 8. 2013 20:02
Re: Nebo možná tuší,
Tak to musel mít hodně málo, když Škodovka měla o circa 45 % nižší provozní zisk >:-[]
Avatar - Ham.
16. 8. 2013 20:12
Re: Nebo možná tuší,
39 mil. eur, tedy cca 1 mld czk za prvních 6 měsíců 2013. V podstatě drobné. >:D
Avatar - PTS
17. 8. 2013 07:20
Re: Nebo možná tuší,
Zapomněl jsem dodat: ... provozní zisk, než za stejné období před rokem
17. 8. 2013 08:10
Re: Nebo možná tuší,
Tavares asi nemůže za sankce proti Iránu, kvůli kterým musel Renault udělat velký odpis. A za odpis investice do firmy na výměnu baterií bych spíš potrestal C. Ghosna. Pokud by to bylo dle frantíku, tak by Tavares mohl nahradit Ghosna hned zítra. Ale to ty dobře víš. Jen snažíš nahradit odpočívajícího Ády, který tady ještě nebyl. :-)
Avatar - Ham.
17. 8. 2013 16:07
Re: Nebo možná tuší,
Vymlouvat se Tavares může na co chce, prostou skutečnost mizerného zisku Renaultu ale neokecá.
Ostuda, kdy si velký šéf hledá veřejně flek u konkurence jen svědčí o tom, že další vývoj hospodářských výsledku nebude nijak růžový, investici do baterek ještě neodepsali celou, takže další bomby ve výsledovce ještě vybuchnou. :-)
16. 8. 2013 15:14
Chtel bych...
Chtel bych ridit cokoli kde mi vyplatej vice nez mam dnes u Renaultu a kdyz priplatej o hodne tak budu chtit hodne.............. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PTS
16. 8. 2013 16:54
Re: Chtel bych...
Jak bylo v nějakým filmu: dost není nikdy dost :-!
16. 8. 2013 20:28
V NĚMECKU...
zažít toto chování v německé společnosti, tak je ihned odvolán. Jednoznačně tento člověk poukazuje, že ve vedení jakékoliv společnosti nemá co dělat, jelikož loajalita je zřejmě slovo, které nezná.

Pokud by byl kvalitním managerem, tak si jej společnost sama vybere, najde a to nikoli tak, že bude přes média škemrat.

RENDLÍKU A SYNU, ZBAVTE SE TOHO VOLA!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2013 08:21
Re: V NĚMECKU...
Tavares svou loajalitu prokázal během svého působení v alianci Renault-Nissan. Za něj mluví činy a ne slova. A pokud v rozhovoru uvedl, že má ambice řídit velkou firmu v autoprůmyslu, tak na tom nevidím nic špatného. Úpřimnost snad nikomu nemůže vadit. Za sebe doufám, že Tavares v Renaultu zůstane a bude pokračovat ve změnách jež započal (Gordini, Alpine, prémie Renault, konec cenových válek, větší odstup od Dacie). Dvojice Tavares (velký autofanda) a Ghosn (velký fanda peněz) by mohla dobře fungovat. Jen mám strach, že Ghosn je tak dominantní, že nedá Tavaresovi dostatečný prostor.
Avatar - petrumr
16. 8. 2013 21:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2013 00:36
Re: vlak
s fordom som zatial vlakom nemusel a ani mhd, ale octa1 ma vyskolila s narabanim s cestovnym listkom a poriadkom >:D , odkedy som sa jej pred 7 rokmi zbavil, neviem co stoji listok ;-)
Favorit po 508 zmenach nemal chybu, jazdil, jazdil, jazdil...