Rok 2006 byl pro evropské podnikání Chevroletu úspěšný. Prodejcům se podařilo prodat přes 340 tisíc vozů, tržní podíl vzrostl na 1,6 %. Velmi silný je Chevrolet v Rusku, střední a východní Evropě.
Chevy v EU potrebuje diesely ako sol. Konecne im to doslo. BTW diesely GM/Fiat patria k spicke. Captiva 2.0d 150k je super! Uz aby ho dostala aj Epica :yes:
Nato, že Chevrolet a jeho výrobky sú *** gratulujem ! Osobne by som si auto tejto značky nikdy nekúpil ale "proti vkusu žiaden diškutát". Len toľko k tejto téme. Naozaj som prekvapený !
Jak se pozná, že je to ***? Ano, možná nebude kvalita zpracování a techniky na špičkové úrovni. Ale myslím, že za ty ceny to není zase tak hrozné a sračkou bych to teda rozhodně nenazval.
:-) ... no tak tomu říkám vyjadřovací schopnosti na úrovni . Snad je pán expert na to jaká značka je *** a jaké není. ale to nebude nikoho zajímat pokud se bude vyjadřovat, jak sráˇ... ;-)
No sice to asi predrecnik nerekl zrovna nejkulantneji, ale myslim, ze vysledek crashtestu chevy Aveo (nejhorsi za nevim kolik let zpatky ) to bohuzel potvrzuje. ;-)
Nerad Vam do doho vstupujem, ale niektore odborne vyroky niektorych majstrov su neopakovatelne.. Napr. Captiva sa vyraba na tej istej linke ako Opel Antara(nastupca Frontery), maju spolocne motory podvozky a prevodovky, rozdiel je len v dizajne a hlavne v cene.. Chevy ma pozinkovane karoserie cize rozdiel s Oplom je minimalny, preto nerozumiem niektorym vyrokom ale vy ste asi najmudrejsi tak sa hlboko ospravedlnujem.. ;-)
Sedm s deseti nejprodávanějších modelů v Evropě má německý původ ,tak co tady řešíte asiaty.Ať žije VW,Opel,Mercedes,BMW... :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Nějak ti není rozumět. Jestli někdo řeší Asiaty, tak je to rozhodně Opel (GM) s projektem GM Daewoo (vulgo Chevrolet). Těch korejských Chevroletů se loni prodalo v Evropě asi 290 000, z toho skoro 190 000 ve střední a východní Evropě. Co z toho kritizuješ nebo chválíš?
Osobne delim Chevrolet na Chevrolet a Chevrolet, no tvrdit, ze Chevrolet su sracky, je trapne. Chevrolety su auta, ktore sa dobre predavaju a to je podstatne. Ano, mrzia ma vysledky jeho modelov v Euro-NCAP, no tie su urcite prisnejsie, nez trebars normy zo zaciatku 90-tych rokov. Celkovo je Kalos urcite lepsi ako trebars BMW "3" II., no je vela tych, co sa za volantom vraku citia hrdo a maju pocit super-auta. Ked sa nieco dobre predava, tak je to dobre. Ano, vzhladom k peniazom. A to je najdolezitejsie. Ti ludia, co si ho kupili su radi, ze ho maju, citia sa v nom dobre, ich predchadzajuce auto bolo lepsie. Je to dobre auto. Ak by ho nebolo, jazdili by na horsom. Osobne by som si ho nekupil (zatial), ale to neznamena, ze je sracka. Fabia je lepsia ako Kalos, Octavia lepsia ako Lacetti, Panda lepsia ako Spark, ...a mohli by sme pokracovat. Co z toho? Asi tolko, ze ak priemerny cechoslovak jazdil na 120-ke, dnes na Fabii (aj keby Kalose), je to pokrok a nie len vzhladom k dobe, lebo Kalos je rozhodne menej pod priemerom ako bola 120-ka. Chevrolet ide dopredu rychlejsie ako konkurencia. Ak by tento nastup Chevroletu (vo vyspelosti) pokracoval nadalej rovnako, o dve generacie su tie auta pred europskym priemerom. Je vsak jasne, ze rozdiel medzi Chevroletom a europanmi sa bude znizovat, aj ked zaroven aj rychlost dobiehania europanov. Nie je vsak daleko cas, ked bude Chevrolet na urovni europskej konkurencie. O tom niet pochyb. Tazsie sa vedie, lahsie dobieha.
Myslite, ze je Lacetti ovela horsie ako minula Astra?
Ja si to nemyslim.
Chcel by som zareagovat. Osobne som majitelom vozidla Daewoo Nubira 2.0 CDX v najvyssej vybave, rocnik 11\97.
Auto pouzivam kazdodenne do prace, cez vikedny na chalupu a v lete na dovolenku. Ma nabehanych skoro 180 tisic km, ale zeby na nom bol nejaky vazny problem, to nemozem povedat. Samozrejme spravidelny servis, vymeny vsetkych kvapalin atd. atd. Som s nim maximalne spokojny, a to, ze mozno palubovka nieje tak super spracovana ako v BMW, alebo v Octavke, tak to mi vobec nevadi. jazdne vlastnosti vynikajuce, celorocny priemer spotreby je cca 8.6 litra.
A ak si v blizkej, ci vzdialenej dobe budem kupovat auto, rozhodne sa pozriem opet po chevrolete.
Toto auto ma nikdy nenechalo vysiet, a viem, ze sa na neho mozem spolahnut. S pozdravom, a daewoo\chevy zdar.
Vlasto