Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio Initiale Paris: Luxusní verze míří do prodeje

Renault chce vozy Initiale Paris konkurovat například modelům DS od Citroënu. První na trh zamířilo Clio s tímto jménem.
Zpět na článek
22. 9. 2014 13:12
22. 9. 2014 14:31
22. 9. 2014 15:54
22. 9. 2014 21:34
22. 9. 2014 22:55
22. 9. 2014 21:38
22. 9. 2014 21:48
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 12:13
Kdo z nás to má?
...jsem zvědavý, jestli se to chytí i někde jinde než na domácím trhu. Vypadá pěkně, ale to vypadá už teď....
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 12:21
Re: Kdo z nás to má?
sa mi to len zda alebo tam zmizol vpredu ten podivny led pasik na maske ..... aj tie vacsie gulate hmlovky v predelenom narazniku hned inak a lepsie vyzeraju ako u klasickeho clia .. ale vnutri to opat nema klasicky rychlomer ... no dobre uz dost

celkom fajn ;-) :yes:
Avatar - marek.g
22. 9. 2014 13:01
Re: Kdo z nás to má?
co takhle si přečíst článek a ne jen mrknout na fotky a pak plevelit diskusi? Denní svícení je na rozdíl od normálních verzí součástí hlavních světlometu o čemž píšou v článku. Takže ne nezdá se ti to :-!
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 15:44
Re: Kdo z nás to má?
;-) díky za postřeh
22. 9. 2014 12:57
Re: Kdo z nás to má?
Vypadá pěkně, ale co ty barvy?
Vedle RS mi to nějak nedává smysl.
Avatar - pumpkin
22. 9. 2014 13:16
Re: Kdo z nás to má?
Asi chceli vsadiť na eleganciu, ale je fakt, že tá slonovinová je ako z nemeckých taxíkov. Verím, že to nie sú všetky farby. Taká pekná bordová metalíza by tomu pasovala...
22. 9. 2014 13:27
Re: Kdo z nás to má?
Spíš bych řekl, jestli to má význam vedle GT namísto RS.
22. 9. 2014 13:33
Re: Kdo z nás to má?
GT není tolik o výbavě ani o stylu.
Avatar - Blue Sun
22. 9. 2014 14:46
Re: Kdo z nás to má?
RS je barevné pro "sportovce", IP pro příznivce uhlazené elegance?
22. 9. 2014 16:08
Re: Kdo z nás to má?
Může bejt.
Avatar - praděda7
22. 9. 2014 22:21
Re: Kdo z nás to má?
600000Kč za benzinový tříválec......to jsme to s tou EU dopracovali. 8-s
Avatar - grifith
22. 9. 2014 22:43
Re: Kdo z nás to má?
Tobě tak moc vadí cenová hladina nastavená pro francouzský trh? Nebo už máš nějaké info o české ceně? Už jsem to zde jednou psal, ale není důvod panikařit. Česká cena bude zcela nepochybně nižší.
22. 9. 2014 12:19
me to prijde uplne mimo
600tis za francouzsky pidiauto s trivalvovym motorem a damskym prirozenim ve znaku...
zrejme tam bude velky prostor pro slevy, vidim to minimalne na 1/3 dolu aby se to prodalo
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hittman
22. 9. 2014 13:00
Re: me to prijde uplne mimo
Také nerozumím trendům dělat z levného auta, auto "luxusní".. Ten levný původ se neztratí, je to blbost.
Avatar - maros
22. 9. 2014 13:34
Re: me to prijde uplne mimo
Pořad to bude Renault. Je to jen navoněná bída 8-s
Avatar - grifith
22. 9. 2014 13:46
Re: me to prijde uplne mimo
Nevíš o čem mluvíš, ty navoněná bído ...
Avatar - maros
22. 9. 2014 14:16
Re: me to prijde uplne mimo
Image není něco, co získáš přes noc. Nejde udělat jeden předražený model malého auta a myslet si, že teď jsme jako výrobce na úrovni. Pokud by měl Renault zájem o budování značky, musel by roky pracovat na kvalitě a přístupu.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 14:23
Re: me to prijde uplne mimo
A ty snad máš u Renaultu pocit, že by v posledních letech nazapracoval na kvalitě a přístupu?
22. 9. 2014 14:26
Re: me to prijde uplne mimo
V poslednich letech Renault zapracoval zejmena na svem ustupu z automobiloveho trhu ve vetsine segmentu. Soustredi se vyhradne na MPVcka, takovou Lagunu fakticky nechal umrit a Megane je uz taky dedecek bez nastupce.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 14:37
Re: me to prijde uplne mimo
Ano, Renault rezignoval na vyšší segmenty. Aktuálně se dostává zpět do hry a to cestou od nejmenších vozů výše. Megane je sice dědeček, ale stále má co nabídnout a nástupce by se měl ukázat na jaře. V Paříži dojde na představení nového Espacu.
Co se kvality týká, pak zde je vidět také posun kupředu. A zákazníci toto dokáží ocenit, prodeje novinek jsou více než pozitivní :-)
22. 9. 2014 20:08
Re: me to prijde uplne mimo
Kde sa sústredí na MPV? Renault má v ponuke jediné aktuálne MPV a to je Scenic. Modus je dávno za horizontom, Espace čaká na nástupcu, ktorý už nebude čistým MPV.
Clio je ešte čerstvý model a MPV nepripomína NIČÍM. Captur je čistý cross-over. Tak kde vidíš to sústredenie na MPV?
Ale myslím, že chyba bude inde, nie vo vadnom zraku.
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 14:49
Re: me to prijde uplne mimo
Jak se dalo čekat... Maroš ti na tomhle nemá co říct, protože ty auta nezná....
Avatar - twistedTSD
22. 9. 2014 15:24
Re: me to prijde uplne mimo
Tak já tomu rozumím perfektně - nacpat do malého levného hatche nějaké ty elektronické srandy, kůži, a podobně, celé to nějak hustokrutě pojmenovat a prodávat za cenu o jednu-dvě třídy vyšší, to je snem každého výrobce.
22. 9. 2014 17:38
Re: me to prijde uplne mimo
K luxusnemu autu patri aj poriadny motor a nie tie ich dychavicne vysavace. :-(
Avatar - praděda7
22. 9. 2014 22:26
Re: me to prijde uplne mimo
Taktak. Za ty prachy by to chtělo alespoň 1.6 s turbem a ne nějaký usraný tříválcové dusítko. 8-s
22. 9. 2014 20:05
Re: me to prijde uplne mimo
Niektorí exporti majú to dámske oné namiesto hlavy, zdá sa...
Nebolí ťa to?
23. 9. 2014 03:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
22. 9. 2014 12:24
Neviem si pomôcť, ale...
...za novým Cliom sa musím vždy otočiť. To sú jednoducho skvelé emócie na kolesách. :yes: Často (na slovenské pomery) sa medzi nimi objavuje aj verzia R.S., tak možno by si aj Initiale Paris našiel u nás klientelu. Okrem prepracovanejšieho interiéru považujem za veľké plus LEDky priamo v svetlách. To je asi jediná vec čo sa mi pri bežnom Cliu nepáči. V tej maskej je to akosi nasilu...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 12:25
Re: Neviem si pomôcť, ale...
a nemohli tam byt tie led svetla hned v hlavnych svetlometoch .. .... ako napriklad to ma rio....

tie led pasiky ked tam nie su na maske... hned to auto lepsie vyzera , este zapracovat na stite v interieri a bude to fajn :yes:

kto sa so mnou vsadi o 3 dnovy celibat na auto.cz ( 3 dni bez diskusie ) ..... ze dalsia generacia clia dostane klasicke budiky? ;-) ja tvrdim ze nastupca tohto clia dostane klasiku....
Avatar - pumpkin
22. 9. 2014 12:37
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Aby bolo čo zlepšovať. Myslím že tu ide o matrix LED či ako sa to volá. To už je trochu iný level oproti klasickým.

A čo ťa vedie k takejto lákavej ponuke? Máš niečim podložené tvoje tvrdenie?
Avatar - speedfred
22. 9. 2014 12:51
Re: Neviem si pomôcť, ale...
asi nafotil budíky rodičovskej feliny a poslal do Paríža ako to má vypadať >:D
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 13:01
Re: Neviem si pomôcť, ale...
>:D nemam.... ale jednoducho si verim
22. 9. 2014 12:54
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Nástupce (ne facelift stávajíci generace) dostane plně digitální palubní desku - podobně, byť ořezaně, jako to má nové Audi TT, nebo Passat.
Je levnějří vyrobit v Číně displej, než hromadu budíků s ručičkami, takže za pár měsíců to bude mít každé nové auto.
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 13:00
Re: Neviem si pomôcť, ale...
a vam vsetkym sa toto lacne riesenie paci? ;-) .... alebo ta vola presvedcit ma o tom ze displej je lepsia volba vychadza z niecoho ineho ? ....
22. 9. 2014 13:13
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Je to lepší řešení:
- Je možná kustomizace (jen počkej, jaké "themes" si budem stahovat z netu)
- Toho se týká kompatibilita s různými nastaveními vozu (třeba "sport" mode ti hodí velký otáčkoměr, "Eco" mód zase různé energetické ukazatele... K tomu bude mít každý mód svou barvu atd... Miliardy možností designu bez nutnosti vyvíjet a zkoušet vše znova.
- Jeden displej půjde aplikovat do všech modelů značky. Možná bude zobrazovat někde rychleji a jinde pomaleji, někde dostane složitější a hezčí grafiku a jinde zase naprosto jednoduchou, ale necháš jich vyrobit milión a použiješ je všude - od skůtru po tahač návěsů.
- Navigace: Výrobci se snaží o HUD, nebo jiné umístění tak, aby byla navigace v zorném poli a pokud bude v kapličce před řidičem displej, je řešení jednoduché a vyhovující a v podstatě zadarmo. Nové Peugeoty jsou už na toto nachystané.
- Jak už jsem psal je to levnější, výrobně méně náročné, potřebuje to méně místa i méně energie, než jakýkoliv analogový budík - a money talks.
- Dnešní děcka musej mít v autě seznam MP3, fejsbůk, twitter, souncloud, obchoďáci zase mapy a objížďky atd., všichni chtějí propojení s mobilem, tabletem - a opět money talks.

Jestli se mi to líbí?

Ne, displej móda se mi nelíbí, ale takový je vývoj událostí.

[odkaz]
Avatar - pallas
22. 9. 2014 13:42
Re: Neviem si pomôcť, ale...
ale veď to máš už dnes, v Picasse od Citroenu.
22. 9. 2014 14:13
Re: Neviem si pomôcť, ale...
No a?
Avatar - Blue Sun
22. 9. 2014 14:48
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Jen až se to někdy hryzne a bude trvale ukazovat třeba 73 km/h. >:D V zimě to taky bude luxusní řešení, prochladlé LCD mají prodlevu jak hrom.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 15:02
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Viděl jsi někdy nějaký nový displej nebo soudíš podle staré N3310? :-)
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 15:48
Re: Neviem si pomôcť, ale...
>:D >:D >:D >:D :yes: ta sedla
Avatar - Blue Sun
22. 9. 2014 20:22
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Viděl jsem displejů docela dost a každý měl v promrzlém autě minimálně půlse***vou prodlevu zobrazování. Ne, že by to byl kdovíjaký problém...
22. 9. 2014 20:12
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Prečo by sa malo, displej je len ukazovateľ so všeobecne vysokou spoľahlivosťou, a ani vadné pixely nezabránia zobrazovaniu niektorej veličiny komplet. Údaje na displeji budú tak jak dnes len signály zo snímačov prehnané cez počítač...
Avatar - Blue Sun
22. 9. 2014 20:23
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Však o ten počítač a software jde...
A vy tady máte prd smysl pro humor, nejlepší vtipálek je dneska mariachi, do kterýho bych to vůbec neřekl.
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 21:03
Re: Neviem si pomôcť, ale...
...a tak se hned nečerti ;-) třeba bude winter paket, kdy dostaneš úhlednou pančošku na display ve tvaru pi kosočtverce.... >:D
22. 9. 2014 14:54
Re: Neviem si pomôcť, ale...
A komu tím prospějete? Druhé straně? A tuzéři co se zaměřovali na budíky nebudou mít co žrát. ;-)
Avatar - Blue Sun
22. 9. 2014 14:59
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Budou programovat designové panely pro různá auta...
22. 9. 2014 15:19
Re: Neviem si pomôcť, ale...
No, nevím. Nalepit polepku na budík na to nemusíš být genius. Programovat už kousek fištronu bude chtít.
22. 9. 2014 16:11
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Ale houby, normálně sis táhne z netu "Digital dashboard design kit", v menu si vybere značku a model vozy a jde na to. Takovej tool tu bude nejpozději půl roku po masovém uvedení těch displejů.
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 15:47
Re: Neviem si pomôcť, ale...
mariachku....za tu fotku :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: to je krása!
22. 9. 2014 16:11
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Fajna, že?
Tež sem se nahledal...
Avatar - pumpkin
22. 9. 2014 13:23
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Neboj, určite si budeš môcť stiahnúť dáku oldschoolovú retro vintage tému s klasickými budíkmi s vzhľadom starých áut.
22. 9. 2014 20:10
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Ale pretože to bude novinka, bude mať aj patričnú cenu. Cena nákupu sa dnes do predajnej ceny premieta stále menej často....
Avatar - maros
22. 9. 2014 13:33
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Jenže kdyby to tam dali hned do světel, tak by pak nemohli mít luxusní verzi.
22. 9. 2014 16:20
Re: Neviem si pomôcť, ale...
Třeba po něm sáhne někdo komu vadily levné materiály v interiéru. A těch lidí asi bylo dle diskusí na netu docela dost.
22. 9. 2014 13:00
600k za Clio s 3hrnkem?
Tomu říkám neodolatelná nabídka >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hittman
22. 9. 2014 13:00
Re: 600k za Clio s 3hrnkem?
>:-[]
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 13:07
Re: 600k za Clio s 3hrnkem?
ako cena je fakt mimo... za tu cenu su uz ine auta to je pravda [odkaz] ... v nasich cenovo senzibilnych trhoch toto auto asi vela kusov nepreda
Avatar - maros
22. 9. 2014 13:37
Re: 600k za Clio s 3hrnkem?
Na všech trzích budou mít problém. Když můžeš mít prakticky stejné auto za polovinu. Koupit si to můžou bohatí lidé, kteří občas nakupují iracionálně. Ale fakt si nedokážu představit, jak někdo v Emirátech čeří vodu s Cliem.. i když luxusním.
22. 9. 2014 13:12
První na trh?
Nebyly náhodou výbavy Initiale Paris v nabídce i dříve (byť možná ne v ČR)? Například Laguna III ji myslím měla (/ má).
Rozbalit vlákno
15
22. 9. 2014 13:20
Re: První na trh?
Ano, máš pravdu. Tento název použil Renault již mnohokrát a již dávno před Lagunou III, Laguna I používala tento název už před 15 roky a u nás se běžně prodávala, pak i Laguna II měla také takto označenou verzi, Espace a asi i další modely.
22. 9. 2014 13:23
Re: První na trh?
Schválně jsem napsal Lagunu III, aby si někdo nemyslel, že mluvím o přelomu tisíciletí. ;-)
22. 9. 2014 13:23
Re: První na trh?
Právě jak píšeš, tehdy se jednalo "pouze" o výbavový stupeň. Dnes to má být něco jako Clio RS, akorát má hrát na notu luxusu. Dle mého názoru z toho ale vychází jen ten výbavový stupeň. ;-)
22. 9. 2014 13:30
Re: První na trh?
Já tomu říkám výbava. Nemám ponětí, jak to bral Renault. Jen vím, že v cenících jsem Initiale Paris viděl.
22. 9. 2014 13:25
Re: První na trh?
První s označením Initiale Paris byl Safrane, pokud se nepletu.
Ale tady jse o to, že Renault vytvořil "divizi" Initiale Paris, něco jako BMW M Gmbh a Clio je jejich první dílo na trhu.
22. 9. 2014 13:33
Re: První na trh?
Vytvoření divize je organizační záležitost. Jak se tyto Initiale Paris budou lišit od Initiale Paris minulosti? Budou mít vyhrazenou továrnu, kde budou dělat jen Initiale Paris?
22. 9. 2014 13:40
Re: První na trh?
To opravdu netuším, tak dopodrobna jsem to nestudoval.
Ale asi bude v té "divizi" vymýšlet detaily, barvy a úpravy jiný team, než ten, co dělá mass production vozy. To je ale jen můj názor. Jak ostatně funguje "divize" R.S.?
22. 9. 2014 13:55
Re: První na trh?
Má samostatnou továrnu, samostatný vývoj atd.
Avatar - pumpkin
22. 9. 2014 13:44
Re: První na trh?
Áno, bola to ako top výbava (niekedy len Privilége bez viditeľného označenia). Pred Initiale Paris to bola podľa mňa zvučnejšia Baccara.
Myslím že Renault to neplánuje poňať až tak ako Citroen DS-ko. Luxusná divízia mi príde ako prisilné označenie, rovnako aj pri Laurin&Klement alebo Ghia/Vignale.
22. 9. 2014 14:00
Re: První na trh?
Také si myslím. DS jsou jasněji vymezené, jiné karoserie, interiéry.
Avatar - pallas
22. 9. 2014 13:51
Re: První na trh?
Používali iba "Initiale" nie "Initiale Paris". Laguna, Safrane, Espace atď. to mali ako označenie najvyššej výbavy.
22. 9. 2014 14:02
Re: První na trh?
Tak to mě možná klame paměť. Teď už nic takového Němci v ceníku nemají (alespoň jsem nic při letmé kontrole neviděl).
22. 9. 2014 14:03
Re: První na trh?
Požívali Initiale Paris (teda aspoň Espace IV). A ano označovala se tím nejvyšší výbava. Krom standarně dokoupitelných věcí měla i estetické části, které zvlášť nešli koupit. Například: obložení prahů, ozdobné lištičky, leštěný hliník a tak. Nevidím mezi tím a současným Initiale velký rozdíl.
Avatar - pumpkin
22. 9. 2014 14:39
Re: První na trh?
Ale pod Initiale bolo vždy malým "Paris"
22. 9. 2014 15:48
Re: První na trh?
V SR/CR asi neboli, ale na zapade boli isto aj Clia Initiale Paris... moje dvojkove z r.2004 je dokaz :-) na tu dobu malo vo vybave snad vsetko :-) Az na tych par sramikov na karoserii stale vyzera dobre.
22. 9. 2014 13:17
VŠECHNO ŠPATNĚ
Vůbec se mi nelíbí přístup Renaultu ke svým produktům. Diodová světla přímo ve světlech mají nabízet například za příplatek 10.000,- Kč ve všech verzích - možná po faceliftu již budou.

Aby zákazník projevil o tento vůz zájem, pak musí být fanda Renaultu, nebo mu Renault musí nabídnout nějakou exkluzivitu jako např:
- 3 roky bez servisních poplatků,
- kontrolu mrtvého úhlu,
- páté dveře elektronicky ovládané,
- atd.

Ať si vezme Renault inspiraci u VW. Prostě to co nabízí koncern na příplatky, tak to má nabídnout Renault jako celek za jednotnou cenu.
Rozbalit vlákno
5
22. 9. 2014 13:29
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
Upřímně, masový model a luxus? No, moc dohromady to nejde. Navíc u Renaultu, kterému se od střední třídy nahoru posledních 20 let vůbec nedaří...

Je to zajímavý počin, ale bude to akce pro jen pár kousků ;-)
22. 9. 2014 13:36
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
Nemyslím si, že by úmysl byl špatný. Kdo by byl řekl, "masový model a sportovní auto" - příkladem je Clio RS, Megane RS.

Ovšem to co kritizuji je provedení - jestliže chci dát něčemu nálepku luxusu, tak to sakra tomu musí odpovídat. Renault má více těžit ze svého koncernu (Infinity), tak jako to činí VW, Škoda od Audi.
22. 9. 2014 13:50
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
No Renault a sportovní k sobě jde dobře, malý svyžný auta uměli - třeba R5 turbo, Clio Williams, Clio RS v posledních 3 generacích, tj proč ne... :yes:

Ale luxus? Hmmm nic moc, poslední slušný model R25 už je 20 let pryč, následníci už jen paběrkovali. Proto nevidím důvod kupovat luxusní Clio, sportovní Ano.

Souhlasím s Infinity, strašně málo jej tlačí dopředu, škoda... ;-)
22. 9. 2014 14:02
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
Sportovní auto člověk neudělá ze dne na den, ale luxusní? Myslím si, že z dobrého auta (což Clio rozhodně je) jde udělat velmi dobře luxusní. Ale to by francouzskej maník musel přijít k autu a říct - toto, toto, toto, toto udělat z jiného materiálu (kvalitnějšího), svést se a říct lépe odhlučnit, více tlumit nárazy atd. Frantík ale udělá kožený sedačky, našije nit na plast a je hotov - prostě hogo fogo.
22. 9. 2014 16:33
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
Tak nějak se začít musí a nikdo u Renaultu nečeká, že budou mít luxusní divizi za 5 let. Počkejme třeba 20 let a uvidíme, jaká auta pod značkou INITIALE PARIS kolem nás budou jezdit. Jen doufejme, že tento dlouhodobý projekt C. Ghosn za pár let neodpíská. Přece jenom za INITIALE PARIS stál Tavares a ten byl z Renaultu vyhozen.
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 13:28
viem o niecom lepsom za 600 tisic
[odkaz] a dokonca s 1,4TFSI :yes:

clio to trosku prehnalo.... ono ani za 500 si ho u nas nikto nekupi
Rozbalit vlákno
9
22. 9. 2014 13:32
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
Já třeba znám hned 3, kteří si Clio za 500 koupili.

Nesuď podle (ne)schopnosti vlastní kapsy ;-)
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 13:35
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
nesudim podla svojej kapsy..... len sa snazim pozerat na veci s nadhladom a realne... za 500 tisic mozem mat audi A1..... ktore uz aj v zaklade uplne prevalcuje toto super clio
Avatar - pallas
22. 9. 2014 13:40
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
v základe je A1 čiernočierna černota
22. 9. 2014 13:56
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
Předpokládám, že jsi v holé A1 neseděl.
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 15:51
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
Já ano..... nesu si to dodnes.... >:-[] :-!
Avatar - speedfred
22. 9. 2014 14:14
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
Pokial som dobre cital,tak ta cena je vo francuzku.V CZ SK si myslim,ze pojde dolu.
22. 9. 2014 13:59
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
Kamos koupil lagunu za 1100000kc, muj megane byl v porozovaci cene kterou jsem nasel v papirech od predchoziho majitele 600 000kc. Auta zlevnujou, ale nevidim duvod proč by si nekdo kdo ma rád renaulty nekoupil svoji zene nebo sobe clio za 500k kc.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 14:02
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
Přesně tak, u nás to samozřejmě nebude tak žhavé, ale v domácím prostředí je dost těch movitějších, jenž na Renault jako domácí značku nedají dopustit, takže proč ne?
I u nás jsou tací, jenž budou podporovat pouze domácí produkci a není problém dát za auto velikosti Fabie i půl milionu.
22. 9. 2014 13:35
Re: viem o niecom lepsom za 600 tisic
U vás ne to máš pravdu...
22. 9. 2014 13:37
LEDky a kůže to nespasí
To, co z Clia udělá "luxusnější" zboží musí být kultivovanost jízdního projevu.
Takové RS za půl míče má plastové dveře, které tak trochu vypadají a zní, jako kdyby mezi plechem dveří a plastovým tapecírem už nic nebylo. To samé palubní deska a pár dalších detailů.
Takže začít by měli u vytlumení a lepšího uchycení těchto dílů, klidně mohou dát tlustší, nebo dvojitá skla do oken, lepší těsnění do dveří, hrubší koberce, polstrované podběhy atd...
Ta kůže by pak měla být jen třešinkou na dortíku skvěle vydetailovaného vozu.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 13:38
Re: LEDky a kůže to nespasí
auto kontrastov... kuza ledky chrom a vzapati digital, lacne plasty, gycove detaily.... celkova nedostojnost
Avatar - pallas
22. 9. 2014 13:40
Re: LEDky a kůže to nespasí
dvojité sklá do okien? To si videl kde? Mercedes S?
22. 9. 2014 13:42
Re: LEDky a kůže to nespasí
Citroen C4?
22. 9. 2014 14:20
Re: LEDky a kůže to nespasí
Napriklad RENAULT VelSatis, Laguna III vo vybave Initiale Paris :-! !
22. 9. 2014 13:50
Re: LEDky a kůže to nespasí
Přesně tak, to auto musejí udělat bytelný, bez kompromisů. Nyní to má pouze nálepku HOGO FOGO - tedy úsilí o dosažení maximálně dobrého dojmu - což je velké zklamání.
Avatar - Blue Sun
22. 9. 2014 14:59
Re: LEDky a kůže to nespasí
Já bych si počkal, co s tím provedou. Třeba překvapí...
22. 9. 2014 16:14
Re: LEDky a kůže to nespasí
Možná už provedli, jen to není v článku uvedeno...
22. 9. 2014 13:45
trochu popletené
Initiale sa nedá porovnať s DS, deeská sú vážne pozmenené modely, toto je len premaľované a nahodené do kože. Veľa by som od toho nečakal, pár ks sa asi predá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
22. 9. 2014 14:28
Luxus Clio
Luxusně se vyblijo >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - grifith
22. 9. 2014 14:31
Re: Luxus Clio
Třeba ti pak bude líp >:D ;-) :yes:
22. 9. 2014 14:32
Zadne vitezstvi bych necekal
Jednak Renault ma problemy sam se sebou natoz startovat novou luxusni radu a jednak v malych luxusnich autech proste nejsou penize, to uz predvedla Lancia ktera se na tenhle segment vyslovne specializovala a jak dopadla. V Evrope je strasne malo lidi, kteri si koupi malinkate auticko byt vyvedene v luxusni kuzi a se vsemi srandickami co dnesni automobilovy prumysl umi. A kdyz uz si koupi male luxusni auto, tak si koupi neco styloveho jako treba Mini a ne bezducheho Renaulta jakym jezdi rodinny zahradnik.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pumpkin
22. 9. 2014 14:48
Re: Zadne vitezstvi bych necekal
A čo tak vystrčiť päty z Čiech? To čo popisuješ, je situácia u nás, ale nie na západe.
22. 9. 2014 15:25
Re: Zadne vitezstvi bych necekal
Ona se Lancia prodavala jenom v Cechach? Ta to ovsem vysvetluje proc skoncila jak skoncila. >:D
Avatar - pumpkin
22. 9. 2014 15:39
Re: Zadne vitezstvi bych necekal
Radšej nám tu rozveď ten o Renaulte ako má problémy sám so sebou.
Avatar - Ji/Ri
22. 9. 2014 15:54
Smysl
...více smyslu by to dávalo jako příplatkový paket třeba za paďocha nebo 70. A initiale nechat pro úpe jiné modely. Klio je čupr kára, nechci ji shazovat a sám za sebe - moc se mi líbí - je to fárko, ale tak nějak mě napadá heslo: "Ho.v.no nevyleštíš" .... ale uvidíme.... :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 21:34
Re: Smysl
suhlas..... auto je to fajn.... ale z clia robit nejaku imidzovku to proste nejde.... z hov.na bic neupleties .... :yes:
Avatar - pallas
22. 9. 2014 22:55
Re: Smysl
topper zas tie tvoje rozumy.
Avatar - Inferius
22. 9. 2014 21:38
Cena
Teda nový Clio je super; ale 593 000,-? Kdo utratí takovou částku za tuhle třídu......?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - grifith
22. 9. 2014 21:48
Re: Cena
Jde o francouzskou cenu, ta česká bude věřím mnohem nižší. Není důvod panikařit ;-)