Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio R.S.: Ostrý Francouz do Česka dorazí v dubnu

Nová generace Clia z dílny divize Renault Sport opustí atmosférický zážehový dvoulitr, který nahradí přeplňovaná šestnáctistovka.
Zpět na článek
13. 2. 2013 09:46
13. 2. 2013 10:13
13. 2. 2013 10:27
13. 2. 2013 10:42
13. 2. 2013 16:32
13. 2. 2013 18:27
13. 2. 2013 11:48
13. 2. 2013 10:07
13. 2. 2013 10:14
13. 2. 2013 12:12
13. 2. 2013 09:46
Ďáblík
V tý žlutý barvě vypadá super, a dokonce mu slušej i ty černý disky. Škoda jen tý atmosféry, s tou byla super zábava. Jak bude vypadat oturbená 1,6, těžko soudit, ale je mi jasný, že divize Renault RS ví co dělá, a Clio RS bude zase premiantem. Snad to nezabijou cenou. Ale to se u Rendla nestává. Takže za mě jooooo :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - SCHROJF
13. 2. 2013 10:13
Re: Ďáblík
Aspon,ze na RSku nevidim to strasne led denne svietenie,ako na ostatnych modeloch Clia pripominajuce cinsky garazovy tuning!
Avatar - Choochoo
13. 2. 2013 10:27
Re: Ďáblík
Mne prijde spise jako cinsky tuning diody ve svetlech ala GTI a tunene Octavie
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - SCHROJF
13. 2. 2013 10:42
Re: Ďáblík
Netvrdim,ze GTicko ma najkrajsie LED denne osvetlenie,to skor Audi,ale tak ako ho ponuka Clio medzi hlavnymi reflektormi je podla mna jednoducho strasne!
13. 2. 2013 16:32
Re: Ďáblík
Chápu, že obdivovateli kolotočářských led korálek integrovaných do světel se čisté, jednoduché řešení Renaultu nelíbí. Chybu ale hledej u sebe. Ne každý je obdivovatel čínského tuningu v podobě led obloučků ve světlech.
13. 2. 2013 18:02
Re: Ďáblík
>:D
Hele,. pogo, vím, že s renaultem vstáváš, i uléháš, ale takhle napasované led svícení, je nic než tragédie. ;-)
13. 2. 2013 18:27
Re: Ďáblík
Pro kolotočáře a obdivovatele čínského tuningu to asi tragédie je. Nic si z toho ale nedělej a vzpomeň si na GTIho porcelánové jeleny a háčkované dečky jež zdobí tvůj pokojíček.
13. 2. 2013 18:47
Re: Ďáblík
Takhle napasovaný čínský ledky má každá druhá Octávka. Ty estéte. >:D

[odkaz]
Avatar - moreczech
13. 2. 2013 11:02
Re: Ďáblík
Garážový tuning ti to připomíná z toho našeho ostrůvku deviace. Protože tak jaksi z povinnosti celodenního svícení se u nás rozmohly domontované ledky na autech, kde původněě nebyly. Tento ryzí vjem z našich silnic to nejen tobě takhle vnukl. To ovšem není takto vnímáno ve vyspělých zemích kde se LEDky na auta dodatečně nedobastlovaly. Tam kde je umístil Van Acker byl záměr skvěle doplňující desinový výraz čelní masky aniž by ho napadlo, že někde ve východní Evropě to může být vnímáno tak jak to vnímáš ty, protože tu hrůzu na našich silnicích nezažil...
Avatar - SCHROJF
13. 2. 2013 11:48
Re: Ďáblík
Mas pravdu,vidim to kazdy den,a niekedy zasnem,kam su schopny ludia tie led svetla namontovat.A aj sa cudujem,ze to je legalne,ved predsa vo vyhlaske bolo presne stanovene (ked som chodil do autoskoly)od osi vozidla,kde a v akej vyske sa mozu dodatocne montovat pridavne svetlomety do hmly,alebo dialkove.To uz teraz neplati?Alebo sa pozabudlo na ledky?
Avatar - moreczech
13. 2. 2013 12:05
Re: Ďáblík
Já si myslím, že to platí, ale prasijou to všude a ješte s tím klidně jezdí v prosinci při sněžení po páté večer. Dokonce jsem jednoho trottla konfrontoval a ten ani nevěděl, že když jede na LEDky zadek mu nesvítí... Na našich katastrofálních cestách máme katastrofální řidiče. Na zbroják musíš mít psychotesty, ale řidičák dnes dají kdejakému paku....
13. 2. 2013 12:25
Re: Ďáblík
Na ten zbroják jsou stejné požadavky jako u řidičáku, je to na posouzení obvodního lékaře, jestli tě ještě někam pošle nebo ti to podepíše sám. Což, pokud na první pohled nebudeš vypadat jako magor, nejspíše neudělá a razítko je doma...
13. 2. 2013 10:07
2.0 vs 1.6T
otázka je, jak ten motor bude točivý...těžko dosáhnou charakteru poslední atmosféry 201 koní vytočené na 7000ot...starší verze bude legendou
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Atlis
13. 2. 2013 10:14
Re: 2.0 vs 1.6T
1.6DIG-T toci ~6800, takze to nie je zle. Urcite to uz bude ine jazdenie ako minule Clio, nastastie ta 1.6 je velmi charakterny motor so zaujimavou zvukovou kulisou. Mne osobne sa ten motor v Nissane Juke velmi pacil. Obavam sa skor o prevodovku - predsalen by som v malom HH videl radsej manual, ako automat.
13. 2. 2013 15:31
Re: 2.0 vs 1.6T
Tak omezovač 2.0 16v je 7850 ot/min, to je rozdíl 1000 ot/min a to je dost, na straně 1,6 T bude lepší průběh a při rozumném zacházení i spotřeba. Aliance má v turbobenzínech dost zkušeností (Renault byl 2. na světě a 1. v F1, který použil turbem přeplňovaný benzinový motor). Atmosferické 1,6 16v dělají do 118 kW (Twingo R1), takže se bude jednat spíše o soft turbo se skvělou odezvou, minimální turbodírou a spíše atmosferickou charakteristikou, toď můj předpoklad. Ale o motor se nebojim, Spíš mi vadí, že již nenabízí manuální řazení. Bohužel ze strany Renaultu cítím jasný útok na Polo GTI ... ale zde se nabízí otázka - má to Renault zapotřebí?! :-(
13. 2. 2013 10:17
Turbo a automat?
timto Renault uplne zazdil co ho zdobilo....Clio RS s poctivym, vysoce tocivym dvoulitrem, ktery nebyl choulostivy na zachazeni a k tomu do ruky klacek...to podle me tato novinka nema sanci prekonat, pro opravdove ridice, co chteji auto opravdu ridit v tom nejuzsim slova smyslu, to bude zklamani.
Rozbalit vlákno
26
13. 2. 2013 10:42
Re: Turbo a automat?
Lidi, co chtějí opravdu řídit v tom nejužším slova smyslu, si nekupují předokolky s motorem vpředu napříč. Ale chápu, co jsi chtěl říct :yes:
13. 2. 2013 12:08
Re: Turbo a automat?
to ze chces " opravdu řídit" neznamena, ze mas aj 50k+ na nejaku vykonnu zadokolku. co by si odporucal ak je rozpocet na nove auto 20K a chces si to uzit?
13. 2. 2013 12:36
Re: Turbo a automat?
Tak za 20k jsou spíše přibližovadla, než zážitky. Podstatné je, co si pod tím opravdu řídit představuješ ty, James May třeba zbožňuje Pandu z celkem pochopitelného důvodu - jezdit na hraně lze skoro všude a v "bezpečných" rychlostech. Pokud chceš mít úsměv od ucha k uchu jako Jeremy, tak si musíš přišetřit ještě 10k a jít do Toyoty GT86, no a taky nemít rodinu...

P.S: Doporučuji shlédnout nejnovější díl Top Gear, aby bylo jasné o čem mluvím.... ;-)
13. 2. 2013 13:16
Re: Turbo a automat?
tak ja potom neviem
ludia ako Chris Harris sa vedia zabavit aj na Cliiu a aj na Aventadore >:D

[odkaz]
13. 2. 2013 13:21
Re: Turbo a automat?
Je to o tom, co se líbí tobě, užít si jízdu lze svým způsobem v čemkoliv, ale myslím, že zrovna tobě to vysvětlovat nemusím... :yes:
13. 2. 2013 20:06
Re: Turbo a automat?
onehda pred par lety byl v CarAutu test kde meli asi 6-8 celkem sportovnich aut pocinaje Ferrarkem a konce M3, a mezi ne Renault poslal tenkrat Clio2 RS CUp, a svete div se, vsech tech nekolik lidi co to testovali (proste jeli skrz Evropu a kazdej den jel nekdo s nejakym autem, ridicu testeru bylo stejne jako aut) se schodli ze nejzabavnejsi auto v te smecce bylo prave ClioRS >:D
13. 2. 2013 13:19
Re: Turbo a automat?
Jsou prostě věci, které nejde sloučit. Nové, do 20k a opravdu užít; bohužel, z některého nároku budeš muset slevit.
13. 2. 2013 13:22
Re: Turbo a automat?
tak diq za vysvetlenie, no myslim ze ludia co si ho kupia budu mat iny nazor.
len tak pre zaujimavost, na com jazdis?
13. 2. 2013 13:25
Re: Turbo a automat?
Nevím, co to, co jsem napsal, má společného s tím, s čím jezdím (ve smyslu vlastním). A samozřejmě, že s novým Cliem bude zábava a ten, co si ho koupí s ním bude spokojen. Řeč je ale o opravdovém řízení.
13. 2. 2013 13:30
Re: Turbo a automat?
ja len koli tomu, ze ci to mozes porovnavat ;-)
13. 2. 2013 13:32
Re: Turbo a automat?
Já to srovnám třeba s mx-5, 2litrem, manuálem, LSD vzadu. Cenově je to trochu jinde, ale jízdně taky.
13. 2. 2013 13:39
Re: Turbo a automat?
to s tebou suhlasim. mx-5 hlada tazko konkurenciu, ale taktiez je o 50% drahsia v porovnani s cliom
13. 2. 2013 13:44
Re: Turbo a automat?
Za cenu nového Clia ale můžeš mít lehce ojetou (řekněme 2letou) mx-5 se vším, co už se dá nazvat opravdu řidičským. Ale nebude to malé praktické autíško, bude to malý, lehký, 2místný roadster :-)
13. 2. 2013 13:48
Re: Turbo a automat?
tak ja osobne by som isiel do M5, 2005, 120t km 23t evro ;-) len pri tom treba pocitaj aj s nakladmi .....

vzdy je dilema ci nove alebo za tu istu sumu jazdene 2-3 rocne, ale lepsie. osobne tiez rozmyslam nad mx-5. ako mozes vidiet moje "Auto snů Mazda MX-5 BBR stage one" len to uz sme zasa v inej cenovej kategorii :-/
13. 2. 2013 13:51
Re: Turbo a automat?
Já ho měl taky v kolonce auto snů, ale nedávno jsem sundal vše, všetně motoristických osobností >:D ale zpět k mx-5. Je to samozřejmě riziko, jako každá ojetina, ale zrovna tohle je mechanicky tak jednoducjé a odolné, že se nebudu bát do toho jít.
13. 2. 2013 15:43
Re: Turbo a automat?
mx-5, ano to je legenda podobně jako např. S2000, ale jsem si téměř jistej, že kvalitní řidič ti s Cliem 3 RS ujede jak na okruhu, tak na okrsce. Takže CO je jízdně jinde (viz muj předešlá reakce na tebe)?
13. 2. 2013 15:48
Re: Turbo a automat?
Nezaměňovat rychlost s řízením :-) na předešlý dotaz právě smolím odpověď :-)
13. 2. 2013 15:59
Re: Turbo a automat?
Takže nevadí, že nemám rychlé auto? Stačí, když mám stylový RWD roadster? hmmm... ne, já v autech (sportovního ražení) vždy hledal a vždy budu hledat rychlost, ovladatelnost, né stylovost a možnost projet zatáčku řízeným smykem, protože ot nikdy nebude rychlejší.
13. 2. 2013 16:07
Re: Turbo a automat?
V té koncepci vidíš jenom stylový rwd roadster, ale už ne podélně uložený motor v autě s koly v rozích karoserie (výborné rozložení hmot), diferenciál se zvýšenou svorností, špičkový manuál, díky nízké hmotnosti brzdy (s velkou nadsázkou) k neutahání, klasické servořízení a pod. Navíc ani nejsilnější motor v mx-5 ti za běžných podmínek nedovolí projet zatáčku dveřma napřed, ale uděláš s ním krásnou čistou stopu.
13. 2. 2013 16:21
Re: Turbo a automat?
Jasan, konktrétně mx-5 vs Clio 2 RS (podobný výkony, ovladatelnost, ale jiná filozofie výrobce) - vyžadují úplně jiný přístup za volantem a jsem přesvědčenej, že oba mají něco do sebe. Ale to, že při jízdě na limitu se v mx-5 víc zapotíš (a to zapotíš) přeci není vrchol řízení.
13. 2. 2013 16:37
Re: Turbo a automat?
Jde prostě o jinou techniku, v mých očích echtovnější. Napadá mě takové lyžařské přirovnání carver vs. telemarker. V mých očích je zvládnutí náročnější techniky "jízdy" víc, než čas dole u vleku.

Ještě k autům, clio rs je určitě praktičtější a dalo by se s ním žít i jako s jediným autem v rodině, což se o vyhraněném roadstru říct nedá. Za univerzálnost tedy plusové body hothatchům, ale tato univerzálnost je vykoupena mnohými kompromisy, takže za mě: do rodiny kombík střední třídy a k tomu mx-5 na volnočasové blbnutí :-)
Avatar - Otrava
13. 2. 2013 16:54
Re: Turbo a automat?
Já ti nevím, ale pokud chci zážitek z řízení, tak mi bude fakt jedno, jestli budu na okruhu o sekundu rychlejší nebo pomalejší.
Ostatně osobně mi jízda zadkem napřed přijde zábavnější, ač bych tím v závodě třeba jen ztrácel čas. Ale proč bych měl vlastně závodit, když si jen chci užít čistou radost z řízení? :-)

Promiň mi to, ale jsem už alergický na řeči typu: "ten s tím by tomu na okruhu (nedejbože okresce) ujel".
13. 2. 2013 15:37
Re: Turbo a automat?
Toto je dosti subjektivní názor. Promne je například "řízení v tom nejužším slova smyslu" perfektně zajetý kolo na okruhu. A věř, že v tomto je plno předokolek podstatně lepší nářadí, než určitý zadokolky. Jestliže je pro někoho vrchol umění pálení pneumatik a přehřívání svýho řadovýho pěti/šestiválce při jízdě dvežma napřed, budíž, proti gustu žádnej dišputát, ale nedělá to z něj lepšího řidiče. A když zůstaneme pouze u okruhů, přetáčivost zadokolek je hlavní nepřítel ;-)
13. 2. 2013 15:56
Re: Turbo a automat?
To je otázka, rychlost na okruhu (nebo čas) ještě neznamená řízení jako takové. Pro mě je řízení pocit, komplex věcí, volba stopy, interpretace informací od volantu, držení auta na hranici adheze, plynem korigovat jeho chování v zatáčce (což s předokolkou a otevřeným diferenciálem lze jen omezeně), *** správných kvaltů s meziplynem a pořádným fofrklackem...no, takhle nějak si představuju řízení. Technika jízdy s předokolkou je sice blbuvzdornější a bezpečnější, velice často i rychlejší, jak správně píšeš, ale řízení, tak jak jsem ho popsal, vyžaduje něco jiného.
13. 2. 2013 16:14
Re: Turbo a automat?
Chápu, jsem přesvědčenej (přiznávám i na základě mých zkušenností FWD vs RWD), že předokolka ti může nabídnout přesně ty pocity, který popisuješ, včetně "hrani" si s plynem při výjezdu ze zatáčky a konkrétně v tomto je moc plynu u předokolky větší problém, a větší ztráta času, než u zadokolky (když nebereme extrém v podobě hodin). Při limitní jízdě je asi o něco snažší jet FWD, to souhlasím. Bohužel RWD jsem v závodním tempu (na okruhu) nejel, mohu čerpat maximálně ze simulátoru Live for Speed, nebo rFactor (tam si myslím,že je fyzikální model na opravdu vysoké úrovni - minimálně v porovnání reál vs simulace podobně výkonných FWD, takže nevidím důvod, proč by tomu tak nemělo být i u RWD). Myslím, že by nebylo od věci ukecat kamaráda, aby konečně šel do té s2000 a pak ho vytáhnout na okruh ... přiznávám, potřebuji rozšířit obzory u sportovních RWD >:-[]
Avatar - Atlis
13. 2. 2013 13:13
Re: Turbo a automat?
kecas. aj s predokolkou, automatom a dobrym turbomotorom vie byt zabava. ina ako s atmosferou, ale urcite zabava. jedna vec je totiz diesel a 100k a turbobenzin a 200k...
13. 2. 2013 12:12
prevodovka
akokolvek rychla automaticka predokolka v 200 konovom malom hot-hatchi nemoze priniest tolko zabavy ako manual.
teraz zrovna som mal na vikend novy yaris s 1.33 manualom a celkom som sa zabavil, hlavne koli radeniu.
ak da renault automat aj do noveho megana RS, tak predpokladam ze moje sucasne auto je aj posledne od tohto vyrobcu :-/ taktiez som velmi sklamany prvymi spravami o Type-R, automat :'-(
este ze sa da 135i kupit aj s manualom >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2013 15:52
Verím že to bude pecka.
Nižšia hmotnosť, viac sily v širšom otáčkovom pásme, 120 milisekúndové preradenie v režime race ... už sa neviem dočkať. Samozrejme predošlé Clio RS bolo neskutočne zábavným a rýchlym hothatchom. Ale verím v oddelenie RS a jeho schopnosti. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
14. 2. 2013 08:38
To bude pecka!
Zaplatit několik stovek tisíc korun, abych potom vypadal před ostatními jako duševně méněcenný, to chce opravdu odvahu! Už vidím, jak se téhle vykulené zrůdy prodávají statisíce. >:-[]
Rozbalit vlákno
0