Renault „naděluje“ i k Thalii vánoční slevu 20 tisíc Kč. Díky tomu je první cena nyní 174.900,- Kč a Thalia se stává nejlevnějším Renaultem na českém trhu.
Za rendlik ctvrt milionu? To bych urcite nedal. Ten, kdo potrebuje auto na jezdeni, by si prece nikdy rendlik nekoupil. Zrovna dnes jsem videl jeden takovy "La Espace" zazrak odstaveny na hradecke dalnici s vysypanym motorem.
Nemá Renault nějakou smlouvu se Suzuki? Ty přední světla jsou opravdu podobné těm na SX4. Jinak za ty prachy slušné auto, ale bez klimatizace bych auto už nechtěl takže jedině Privilége a tam už ta cen je poměrně vysoká ;-\
Ano 229 900 ale za 1,2 16v ;-) Mě se to i tak zdá celkem hodně peněz za auto které je konstrukčně staré jako Clio II a to už je opravdu nějaká doba. Každopádně nenáročnému řidiči to bude stačit. Osobně bych vzal raději Logana který mě přijde hezčí (pokud zde lze vůbec hovořit o kráse)a o dost prostornější.
Teď nepolemizuju s Thálií, ale obecně - spojení "konstrukčně staré" v této třídě chápu jako plus, tedy jako "léty prověřené". Protože popravdě o co jsou dnešní moderní, od základu nová auta v této třídě lepší? Co tam přibylo za fíčury na podvozcích, že je to katapultovalo před auto z konce devadesátých let?
Pro mne je ideálním kandidátem pro řidiče těchto vozů něco jako Corolla z roku 99. Vychytaná, jednoduchá, bez velké přemíry elektroniky, a ještě z doby kdy se tak moc nešetřilo, servisovatelná leckde.
V tomhle směru máš nepochybně pravdu. Dnes když ti auto někde "zdechne" otevřeš kapotu a tam plast a dva otvory na chladící kapalinu a vodu do ostřikovačů. Takže pro Thalii je to + ale i tak se neubráním dojmu, že Logan je lepší volba. Prostornější interiér, lepší využitelnost zavazadelníku a teď po faceliftu vypadá líp než Thalia, ale to je čistě můj subjektivní dojem.