Takže likvidační firmy dávají bonusy,za to,že mohou zlikvidovat vrak.To je pěkné.Ale stát likvidace vraků bez majitele bude stát 1,5 mld korun.Zvláštní počty,s ohledem na to,že i svoz autovraku je zdarma >:-[] .Prostě stát zaplatí za něco,co lidé mají i s bonusem.Stačí aby správný člověk vybral tu spávnou firmu a hned je důvod,proč platit..........
Na jedne strane nedostatek a na druhe - staci cist jen vitezoslavne hlaseni automobilovych konzernu o rekordni vyrobe a rekordnich prodejich - sest milionu tady sest milionu tamhle. V podstate by se dalo rict, ze s materialem zachazime tak, ze by stacilo primo od vyrobce srot transportovat do stareho zeleza a usetrit si tak tech par let mezi tim, kdy vyrobeny srot spotrebuje opet quantum dalsiho srotu aby srot mohl vubec zustat v pohybu. Stacilo by jen zkratit dobu pouzivani vyrobeneho srotu na jeden den a bylo by opet materialu dostatek... 8-s
Automobilova konfuze dnesni doby ...
Jestlize, jako to posledni dobou ukazuje i auto.cz, bude chrleni novinek jeste rychlejsi nez jak uz nas to dnes nudi, tak asi nebude ta blbost, co jsem prave napsal, daleko od pravdy 8-s
To Embeecko se mi na te fotce moc libi, hezci byla jeste ta puvodni verze s panoramtickym zadnim sklem a zajimavym zebrovanim pro vzduch v zadnich blatnicich, ale i tato novejsi verze podrzela jeste svuj specificky charakter.
Ahoj, my jsme měli ten prostřední typ embéčka, sice ještě s panoramatickým sklem, ale už s novým žebrováním v zadních blatnících. Muselo se kolem toho sice sem tam běhat (koroze,výměny čepů apod.), ale jinak na to auto nedám dopustit.
No prave to behani kolem toho melo neco do sebe. Clovek se musel starat a tak casem take nabral znalosti a mozna i vedel na co je sroubovak. Dnesni clovek necim takovym samosebou pohrda, protoze dnesni technika je dokonalejsi, pohodlnejsi a my jsme nejak zapomeli co je kulovy cep. Vsechny starosti vam prevezme serviceman a vy se muzete zaborit do klubovky a sledovat na obrazovce barevne reklamy - JSI TO, CO MAS ...
Divím se že je tolik anonymních vraků. Pokud vím tak dneska vlastně nepřihlášené a nepojistěné auto nemůže existovat. Teda jinými slovy by neměla jít zrušit pojistka. Na auto které není zlikvidované. Taky by auto které není ekologicky rozebrané nemělo jít odhlásit. Takže ty dávné doby kdy jsme jako nezletilý kupovávali odhlášeníé auta, zajezdili a pak sami rozebrali v garáži jsou nenávratně pryč. Je to svinstvo auto je věc jak každá jiná, proč by mělo být povinné ho zlikvidovat ve sběrném dvoře, aby bylo možné odhlásit pojistku??!! Značně to komplikuje, třeba to když si nikdo nějaké auto chce rozebrat na díly pro auto druhé, nebo úpravy pro sport. Zasraná byrokracie.