Ta je už out... ale drželi se kluci Jihlavský, to jo... Ale letos ten severočeskej nešvar zredukuje v extralize KOMETA Brnooooo...KOMETA Brnooooooooo... !!! :yes: >:D
Tak jako, kdyby KOMETA nevyhrála ten druhý zápas proti Chomoutům, tak ten rozhodčí asi taky dostal do tlamy... Tak jako člověk se ještě smíří s tím, když píská proti oběma týmům a trpí tím jen hokej..., ale když někdo píská proti domácímu týmu, tak je to špatný, no...
Nejhorší bylo, že v tom prvním zápase pískli vyloučení v prodloužení proti komete... Tak dobre kometa prohrála, ale akorát tím prodloužili trápení Chomoutů... No to je jedno... >:D
Blúdim po bludišti opustených duší,
v šedých kamenných chodbách,
ľúbezný hlas Rusalky vkráda sa do uší,
stojím sám v železných okovách...
...ako stvorené pre súčasnú situáciu Saabu, pritom ako málo stačí...obetuješ zopár 50-dolároviek a razom môžeš byť akcionárom...a potom ti už nič nebráni v ceste stať sa kráľovnou zo Saabu... >:D
To už tady bylo s tou rybou a nakonec se nedostala ani do konzerv... Nechat to lehnout a za rok to někdo koupí za 1 ójro, pokud to stát oddluží. Když tam pošleš prachy na akcie, tak co tim získáš? Balík akcií automobilky s produktem, co nikdo nekupuje?
Například při sledování aktuálních médií zjistíš, že situaci SAABu naprosto zastínila i hromada velryb na suchu v Tasmánii a Opel. V neposlední řadě i oprava chodníku v Berouně a následný omezení provozu.
Tomu říkám nápad... Doba vzniku konstrukce těch aut odpovídá současné 9-5..tak by si u Saabu třeba ani nepohoršili... >:-[] Ne, ne bez legrace... Kolik fanoušku by si rádo koupilo Octavii s emblémkem Sábu... Já myslím, že by se našli.. Potenciál tady je.. tudy vede cestička... >:-[]
Proč zachrňovat předraženou značku s omezenou modelovou řadou? Proč, proč a ještě jedno zbytečné proč?! To, že si chtěj uchovat svoje koryta je pochopitelný, ale jinak...? :-!
viděl jsi někdy poslední dobou ceny Saabů? Skus se na ně mrknout a pak napiš, jeslti se ti pořád zdají předražené. ;-)
K té záchraně - Saab je prostě značka s bohatou historií, která má, i když relativně početně malou, ale věrnou skupinu zákazníků. Všiml jsis, že u Oplu jsou slyšet jenom odboráři, ale žádní skuteční fandové značky :-!
A proč zachránit Saab - třeba proto, abychom za 4-5 let nepotkávali na silnicích jenom 4-5 modelů aut od 4-5 výrobců...
Saab má podle mě potenciál (na rozdíl od Roveru, kde skutečně vývoj kulhal). Nové modely, které se připravují, to dokazují. Jejich vývojové centrum je živé a určitě by si zasloužili možnost svojí práci prezentovat.
A koryta si chtějí uchovat všichni. Skláři, úředníci, automobilky. Nebo některá značka dělá charitu a rozdává auta zdarma? >:-[]
Souhlas... nechápu horyho... ikdyž možná je to tím že nemá rád auta... saaby znám jak třeba nový 9-3 tak i starý coupéčko někdy ze začátku 90.let a obě dvě ty auta mají jak se píše v článku svojí vlastní cestu... odlišují se ve velkém stylu od německého stejnokroje a přitom na nich není nic špatně... jsou do krásná auta... 9-3 combík je prostě nádherný auto... kvalitní a jak píše kuko: mají živé vývojové centrum tolik nézničené německou nákazou unifikace...
PS: zavřete kenvelo... jsou až nad hlavu drazí a místo krásně ušitých džín si koupíte džíny s dírama... tak co hory? nosíš džíny s dírama?
Tak začnu od konce, ANOANE bych si v životě nekoupil, ze dvou důvodů... Má to každej druhej a kvalita pochybná. Naštěstí nemám s financema problém, takže nosím značky o kterých si troufnu tvrdit, že ani nemáš tucha, že existujou, mám totiž lehkej mezinárodní rozhled >:-[]
Co může Saab nabídnout? 9-3 a 9-5, co dál??? Hodně málo na značku s velkou tradicí! :no: Cena? 9-3 startuje na 600 tisicích a neni problém za ní dát milion (aktuální ceník od Srby). To bude důvod, proč firma krachuje a NOVEJCH Saabů je velice, ale opravdu velice pomálu.
P.S.: zavřete Lidl.... jsou až nad hlavu levní a místo piva tam prodávaj slitky... tak co veselyte? Piješ slitky? >:-[]
Jenže je to firma jako každá jiná...ať už vyrábí mobily, hrnce, papír nebo právě auta.
P-o-s-r-a-l-i to a měli by za to zaplatit odchodem z trhu. Nic proti Saabu nemám, docela se mi i líbí, ale je to zkrátka normální firma. Když budete mít firmu, která nebude mít konkurenceschopný produkt, taky budete plakat a dostanete státní pomoc? Pravidla ať platí pro všechny...
Souhlas, pravidla ať platí pro všechny. Co se týče státní podpory, budu poslední kdo za ní zvedne ruku.
Saab je už hodně let v červených číslech. Tady bylo určitě něco špatně. Na druhou stranu GM potažmo Opel se taky nešli přetrhnout aby ta značka prosperovala, neřknuli že jí v některých případech házeli rovnou polena pod nohy. Bohužel tohle manželství nevyšlo, a trvalo zbytečně dlouho než to začalo být evidentní pro všechny.
Můj plán - vstup investora, odstřihnutí od GM (i když je tam hodně společných projektů, takže to asi nepůjde na 100%), využití vývojové základny (9-5, 9-4X, 9-3X jsou prakticky připravené pro trh) pro vývoj třetí generace 9-3 + možná něco menšího alá BMW1/Audi A3. Věřím, že Saab má na to přežít.
Všechno je to samozřejmě podmíněno jeho schopností svoje výrobky prodat. V žádném případě nepodporuji US cestu nalít do něho miliardy aby vyráběl na sklad...
hmm, dobrá, vidíš to trošku černobíle, ale tvůj názor respektuji
k ceně - 600 tis za už v základu slušně vybavený vůz s atmosferickou 1.8 se ti zdá moc? Zejména když vezmeme v potaz, že Saab není klasický mainstream (pozor, netvrdím, že je to prémie! ;-))
ano, můžeš se propracovat až k milionu. Stejně jako u kteréhokoliv jiného vozu střední třídy. A to ti mnoho z nich nenabídne V6, AWD, 1.9TTiD, velice dobré spracování. Možná podvozek už není nejmodernejší, ale zdaleka to není žádný outsider.
Omezené modelové portfolio je fakt. Fakte však je také dlouhodobá neochota GM o jeho rozšíření. Takže v tom Saab není úplně vlastní vinou.
No, svůj plán bych jim sice poslat mailem mohl, ale vzhledem k tomu, že jejich vlastní plán je velice podobný (a určitě kapánek propracovanější) je to myslím zbytečné.
Neviděl jsem čísla z EU, ale hlavní semeniště současných problémů s prodejem je i pro SAAB USA. Tam mají propad cca 50%. A vzhledem k tomu, že na US trhu umísťují cca třetinu produkce, je to velice citelné.
Jestli máš osobní averzi vůči Saabu jako takovému (někdy prostě mám takový pocit, doufám, že se pletu >:-[] ) akceptuju to, ale tvrdit, že Saab nemá co nabídnout (minimálně do blízké budoucnosti) je trošku nepřesné. :-!