Chtěl bych se zeptat na krouťák u 1,5 TSi. V technických datech u Ibizy a asi u Arony je na stránkách Seatu pouze 200Nm. Vy uvádíte 250Nm jako má třeba Ateca, nebo Golf. Ale nemůže být letargický projev motoru způsoben právě podladěním krouťáku na těch 200Nm co inzerují na stránkách seatu? Mohl byste zjistit jak to je doopravdy?
Jasně, ale tento rozpor jsem chtěl vysvětlit od autora článku. Golf s 1,5 nebo 1,4 TSi jede jak z praku a má 110 Kw a 250 Nm. Není absolutně žádný důvod aby menší auto se stejným motorem jelo hůř. Autor uvádí že motor má 250 Nm a stěžuje si že nejede. A na stránkách seatu je jen 200 Nm. Takže někde je chyba. Jen jsem chtěl po profíkovi aby přišel na to jestli je chyba u něj a nebo na stránkách seatu.
Tato tvrzení mají nejspíš kořeny v tom, že mají shora politicky nařízeno propagovat litr, protože sr jich prodá násobně víc než 1,5TSI.
Jak jinak si vysvětlit řeči o tom, že při startu a volnoběhu to není poznat? Buď je autor hluchý a necitlivý, nebo vědomě lže. Zkuste starty a volnoběh bez rádia v Oktávce 1,2TSI a pak v 1,0TSI. Rozdíl tam samozřejmě je a kdo tvrdí že není, tak to buď nepozná a pak nemá u novinařiny co dělat, nebo vědomě lže.
Je až neuvěřitelné jak v každém testu nám nutí tříválce, tříválec bude vždycky horší jak čtyřválec a výrobci to cpou všude jenom z důvodu že oni ušetří čtvrtinu materiálu na motoru to jsou pro ně velké peníze ale auta jsou dražší stále více s mini motorem a auto si kupuji hlavně kvůli motoru.
ale houby, šetření na materiálu je kravina. Ten motor je dražší než třeba 1,4 z před deseti let. Ale ušetří obrovské peníze na pokutách za emise co2. proto ti ho cpou.
Tak to bude rovněž příští malé SUV Škodovky, jenom jinak oba
Pravděpodobně převezme jméno Fabia. Budou ho ale vyrábět ve Španělsku. Musí být kompenzace. To bude nářez a švanda v následných hodnocení. Jenom nevím, jestli mu nový designer nevtiskne už novou tvář?