Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Leon: Ceny na českém trhu klesly o desítky tisíc Kč

SEAT zlevnil svůj hatchback Leon. První cena je nyní 294.900,- Kč, zážehové motory jsou levnější o 50 až 100 tisíc Kč a turbodiesely o 80 až 90 tisíc Kč.
Zpět na článek
22. 6. 2010 08:12
22. 6. 2010 08:23
22. 6. 2010 09:34
22. 6. 2010 08:51
22. 6. 2010 09:03
22. 6. 2010 09:56
neregistrovaný "Smejo"
22. 6. 2010 11:52
neregistrovaný "Hooonza"
22. 6. 2010 11:19
22. 6. 2010 12:10
neregistrovaný "Hooonza"
22. 6. 2010 21:21
22. 6. 2010 23:28
neregistrovaný "Hooonza"
23. 6. 2010 09:14
23. 6. 2010 09:35
neregistrovaný "Hooonza"
22. 6. 2010 12:59
22. 6. 2010 11:33
neregistrovaný "soprano33"
22. 6. 2010 12:46
neregistrovaný "Kajfik"
22. 6. 2010 13:32
neregistrovaný "Kajfik"
22. 6. 2010 12:46
22. 6. 2010 13:00
neregistrovaný "Kajfik"
22. 6. 2010 13:36
22. 6. 2010 14:20
neregistrovaný "Kajfik"
22. 6. 2010 21:24
24. 6. 2010 22:53
22. 6. 2010 15:04
22. 6. 2010 17:16
22. 6. 2010 21:22
22. 6. 2010 14:38
neregistrovaný "Hooonza"
22. 6. 2010 08:09
Pekne auto, skvele ceny...
Tak takhle si predstavuji podporu upadajici znacky, vyborne motory a ted i vyborne ceny... 1.4TSI a 6st za 360tisic ve vybave pro pohodovou jizdu... parada, cesky zakaznik vali oci, prece jen nam ta "krize" neco prinesla, jen tak dale, timto tempem se dostaneme jiz brzy na "spotrebni" ceny vozu jako v USA...
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2010 08:12
A hergot
Tak tomu rikam slevicka! Ten 1,4 TSI za 400k by stal za hrich, sleva 20 procent, no kdo ti to da! I kdyz je leon vlastne uz vybehovka, technicky je na urovni a vzhledove ujde. No, je to vyzva
Rozbalit vlákno
2
22. 6. 2010 08:23
Re: A hergot
Ani ta 1.8TSI nema tak spatnou cenu... :yes:
22. 6. 2010 09:34
Re: A hergot
To teda jo, ale spis beru ten psychologicky limit 400k, navic ta 1,4 bude ziva dost a ja nejsem zas takovy zavodnik, podle me je to dostatecny motor
22. 6. 2010 08:42
super ponuka
tak pri tychto cenach je to uz dost dobra ponuka , otazka je ci to pomoze , lebo zvuk znacky seat nie je az taky ako ine koncernove znacky. Auto vyzera super, motory tiez , len ten stredovy panel sa mi osobne nejako nepaci , pripada mi to ako keby to tam len tak prilepili bez nejakeho dizajnoveho spracovania. Ale to je iba moj pohlad na to.
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2010 08:51
Posledni akce
Nebyl ted nahodou Leon Reference 1.4/63kW v akci za 299 900Kc a Basis o 30k níž? Ne, že by k poklesu oproti standardnimu ceniku nedoslo a nebyly ty ceny moc hezké, zvlášť u Altey (XL) a takového 1.8TSI..
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2010 09:03
paráda !!
Osobně se mi Leon vždy líbil, dokonce ho považuji za nejhezčí hatchback na trhu (tedy myslím vnější vzhled) Interiér to je otázka vkusu, jsou lepší, ale řekl bych, že sportovnímu duchu značky odpovídá. Navíc hodně diskutovaný oválný tvar s. desky má vyjadřovat závodní dráhu. No je to dost hezký auto a navíc za tak málo, klidně bych do něj šel :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Smejo"
22. 6. 2010 09:56
Slovenske ceny Cupry
na Slovensku sa zas oplati kupit Cupra alebo aj FR lebo maju vyrazne nizsie ceny ako u vas napriklad leon FR s 2.0TSI so 155kW stoji len 20000 eur, Cupra 22000 a CupraR len 23000 eur co je stale o dost menej nez Octavia RS pri neporovnatelne vyssom vykone
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2010 11:04
Tak predsa len Emoción
Pri pohľade na cenník Seatu Leon ma napadajú 2 otázky:

1. Ak sú toto ceny, pri ktorých je stále výrobca (resp. dealer) ziskový, aké marže sú potom pri Octavii, resp. Golfe pri rovnakých motorizáciách a porovnateľných výbavách? Nezdá sa mi totiž, že napriek problematike SEAT-u ako celku by výrobca predával svoje produkty za dumpingové ceny a so stratou, ostatne to by neprešlo ani v samotnom VW.

2. Kto si za porovnateľné peniaze kúpi rovnako alebo približne rovanko vybavenú Fabiu, resp. iný malý hatchback? Pretože napr. Fabia Elegance s 1,2 TSI 105 koní sa s drobnými príplatkami dostáva nebezpečne k hranici 400 000 Kč... Polo túto hranicu smelo prekročí. ;-\

Za 399 900,- tu máme Seat Leon v najvyššej výbave s 122k. 1,4 TSI so 6. stupňovým manuálom! Z môjho pohľadu najracionálnejší kompromis z hľadiska pomeru ceny, výbavy, výkonov i prevádzkových nákladov.

Ako bolo v diskusii spomenuté, je Leon síce výbehový model, no technika je VW a preto konečné resumé o voľbe Seatu z hľadiska úvahy o spoľahlivosti môže ovplyvniť len fakt, že bol zmontovaný tesne pred/po španielskej sieste, prípadne, keď Španieli prehrali so SUI... ;-)

Naviac úvahy o nástupcovi zatiaľ samotnou automobilkou konkretizované neboli...

Inak v rámci kategórie value for money u mňa prekvapivý víťaz, prehryzol by som aj unilý interiér...

Za mňa SEAT :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ricardo
22. 6. 2010 11:39
Re: Tak predsa len Emoción
Souhlasím :yes:
neregistrovaný "Hooonza"
22. 6. 2010 11:52
Re: Tak predsa len Emoción
Nová Ibiza se při těchhle cenách může jít zahrabat...
22. 6. 2010 12:55
Re: Tak predsa len Emoción
Na poměry zdejších diskusí vynikající příspěvek, svoje kolegy se ti podařilo utopit. Souhlasím a kdybych teď kupoval, Seat by se dostal do finálního rozhodování. Velká škoda toho interiéru!
22. 6. 2010 13:09
Re: Tak predsa len Emoción
souhlas, je to dobra nabidka
jen bych upresnil, ze Leon sice vypada, jako vybehovy, ale asi jeste nejaky rok vybehovy bude, jeho nastupce se chysta nejdriv za 2 roky ...
22. 6. 2010 13:48
Re: Tak predsa len Emoción
..jen u seatu je 1.4TSI naladěn na 125 k /92kW - používá motor shodný s verzí audi A3 narozdíl od OII, která má shodnou verzi s golfem 122k/90kW.
23. 6. 2010 06:32
Re: Tak predsa len Emoción
Odpoved je velmi prosta, jiz zde na auto.cz probehli v lonskem roce clanky, ze VW otevrel v cine fabriku kde vyrabi dily pro 4,5 mil. aut rocne. Kolik se jich proda v cine vime, neni to ani milion. V breznu zverejnily hospodarske noviny zpravu jak VW dosazuje postupne nove vedeni do Skody ... z ciny vcetne nakupcich. Krasne je to videt na pripade Skody, kdy odbyt se zvysil nepatrne, realizacni ceny klesly, platy se zvedly a SKODA vydelala o 650% vice!!! Ze by perpetum mobile?
Prumerne inteligentni simpans chape kde je jadro pudla!
Sazka na vyrobu v Mexiku ( Jetta ) se proste nepovedla, tento model evropsti zakaznici neakceptuji, to same byla neudrzitelna pozice Das Auto vyrabeneho na Slovensku. Ze by v nemecku meli o tolik vyssi produktivitu prace a dokanzali tim prekonat i nekolikanasobny rozdil v platech?
22. 6. 2010 11:19
pekne
cena 1,4T je proti napr. Megane se stejnym motorem o nemalych 40 nize a to uz je velmi slusna nabidka, i kdyz s nizsi vybavou, na to tusim v podstate pouzivaji identicke koncernove dily se nam ty cenove nuzky temer identickych aut (Leon, Golf, Octa) zacnaji nechutne rozevirat az by se nekdo mohl zamyslet proc platit radoby premiveho predrazeneho Golfa kdyz muze mit totez auto s jinou kastli o 20 procent levnejc.....
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Hooonza"
22. 6. 2010 12:10
Re: pekne
Chceš automatický parkování? Chceš nastavení podvozku, co tě všude hezky podrží a zároveň žehlí nerovnosti? Chceš díly slícované s přesností 0.1 mm? Chceš hatchback s pohonem všech kol? Musíš vzít Golfa. Tak jednoduché to je ;-)

K Méganu: Pro mě jsou dost důležité vyhřívané trysky ostřikovačů. Na bráchovym méganu vidim v zimě každou chvíli, že i přes neředěnou nemrznoucí směs do -20 stupňů v -7 prostě neostříkne, páč je to zamrzlý. Já je na oktávce mám a nebyl nikdy jedinej problém. Mégane něco takového vůbec nenabízí (ptal jsem se na to několika prodejců).
22. 6. 2010 21:21
Re: pekne
Megane vs. Octavia - aby rozhodovalo, či má vyhrievané ostrekovače, to je asi trochu choré, nie?
neregistrovaný "Hooonza"
22. 6. 2010 23:28
Re: pekne
Je mrazivá zimní noc, máš zapráskané čelní sklo od soli, že sotva vidíš. V oktávii zatáhnu za páčku a sklo je za pár vteřin čisté. V Méganu zatáhnu za páčku a nic. Je to choré? ;-)
23. 6. 2010 09:14
Re: pekne
No, vzhledem ke tvé horní přednášce ala GTI o slícování plastů na 0,1 mm atd. si skončil u priority vyhřívaných ostřikovačů - to je tedy síla....(PS. prozradím ti fígl - když dáš nemrzku stačí párkrát prostříknout a trysky ani hadičky ti pak nezamrznou) ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
23. 6. 2010 09:35
Re: pekne
To vysvětli tomu bratrovýmu Méganu. Ono to nemrzne v nádržce ani hadičkách, to mrzne až v těch rozprašovačích.
22. 6. 2010 12:59
Re: pekne
Když ony tam rozdíly jsou a je jich dost. Jenom si každej musí rozhodnout, jestli je ochotnej zaplatit a nebo radši šetřit.
neregistrovaný "soprano33"
22. 6. 2010 11:33
SEAT - auto emoción
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
22. 6. 2010 12:21
Re: SEAT - auto emoción
Spam? Co by asi ta soudružka měla povídat jiného? Když bude prodávat Dacie, bude je blahořečit taky. Nechápu, že si dá někdo práci s postnutím podobných nesmyslů! :-O
neregistrovaný "Kajfik"
22. 6. 2010 12:46
Re: SEAT - auto emoción
mě to jako nesmyslný post nepříjde... To co tam píše jsou neskutečné hlody... Takovou suchou patlaninu by ušmudlil každý, kdo odmaturoval z mateřského jazyka...

Takže pro mě neskutečný výsměch... Nenachazejíc v tom sebenepatrnější otisk kvality, vtírá se mi dosti neodbytně na mysl, že se slečna/paní ke svému místu proš*kala...
22. 6. 2010 13:09
Re: SEAT - auto emoción
Koukám, že když někdo bude chtít upřímnou kritiku svého kšeftu, tak stačí postnout link na Auto.cz. >:D
neregistrovaný "Kajfik"
22. 6. 2010 13:32
Re: SEAT - auto emoción
Já myslel, že to opravdu někdo poslal jako recesi.. Až potom jsem si všimnul spřaženosti nicku s "dealerstvím".

Takovou snůšku klišé a patosu jsem už dlouho neslyšel... Při čteni jsem se jen smál a chytal za hlavu...
22. 6. 2010 15:28
Re: SEAT - auto emoción
Je to taková snůška keců, že bych paní propustil...
22. 6. 2010 16:11
Re: SEAT - auto emoción
Co? Připustil? >:D >:-[]

No, aspoň všichni víme, odkud vítr vane. Třeba umí paní dobře ...vařit. :-)
Avatar - Ricardo
22. 6. 2010 17:50
Re: SEAT - auto emoción
>:D dobrý hlášky, až jsem se pak bál otevřit sekci Audi >:-[] :yes: :yes:
Avatar - Dinar
22. 6. 2010 12:46
Hmm,
auto s Motorem a Převodovkou v nižší střední (leon style 1,8 tsi dsg), a to za cenu 460tis. prakticky komplet vybavené. Ještě tu někdo šilhá po bazaru? :-) ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Kajfik"
22. 6. 2010 13:00
Re: Hmm,
Ceny pěkné... Doufám že tahle Seatí podlízačka utne nevyzrálé narážky na ceny Renaultu..

Pro mě bohužel v poněkud neskousnutelném balení... Možná v té žraločí šedé... či nějakém tmavém laku... ta tuzingová orannžová mi přijde až k smíchu (ale proti gustu...)...

Neubráním se ale pocitu, že Seat je takový koncernový odvar na Alfu... Urputnost takové snahy je pak koneckonců nesmazatelně zapsána i v koncových svítilnách... Ale i přes všechny prostředky koncernu je na tom nebohý Seat snad ještě hůře než ta Alfa... A o image-i nemůže být ani řeč...
Avatar - Dinar
22. 6. 2010 13:36
Re: Hmm,
Tohle už není hra o image, to je hra o přežití, myslím ze strany seatu. Tlačení na "sportovní" image byla jedna věc, reálná produkce v MPV stylu, vyústivší v obludné toledo, zas druhá, kde je seat dnes vidíme všichni. A přitom, odhlédneme-li od image, je tenhle leon super nabídka, dostaneš pětkový golf resp. octu za menší peníz, navíc, v té mnou uvedené verzi za cenu kolem 450 dostáváš auto s motorem a převodovkou, které snesou srovnání už i v rovině absolutní, tohle není žádný kompromis ve smyslu nižší ceny vykoupené horší resp. starší technikou.
neregistrovaný "Kajfik"
22. 6. 2010 14:20
Re: Hmm,
V tom se shodem, pro zákazníka který překousne design je to skvělá nabídka... Mě se jeho gesign omrzel už před druhým poločasem jeho showroomového života...
22. 6. 2010 21:24
Re: Hmm,
Seatu as neostane, než nasledovať príklad Renaultu - proste to viac točiť s nižšími maržami. Účel svätí prostriedky. Funguje to inde, prečo nie v prípade Seatu? Nerobí zlé autá.
Avatar - Brandon Walsh
24. 6. 2010 22:53
Re: Hmm,
suhlasim konecne ich to napadlo vzdy som chcel noveho leona ale tie ceny 8-s no teraz som stastny ze som pred rokom nekupil ibizu >:D a pri objednavani mi vravel predajca ze pri tychto cenach ani nie je o com so zaujemcami rozpravat do dvoch minut robia objednavky
22. 6. 2010 15:04
Re: Hmm,
Nedávno tu byl článek o podobných cenách za Alteu Xl, kde člověk kromě slušné techniky dostane navíc i pořádnou porci auta. Seat se snaží a bráno čistě rozumově, má teď skvělé nabídky. Svůj stín asi ale asi nepřekročí. Místo Seatu v rámci koncernu bych do budoucna viděl někde vedle Dacie. Tohle pole které v 90tých letech vykrývala Škodovka a vlastně i Seat koncern vyklidil.
22. 6. 2010 17:16
Re: Hmm,
problém toho auta je ten šílený interiér.... 8-s To už bych oželel nějaké koně a výbavu a raději za ty prachy vzal Golfa....
22. 6. 2010 21:22
Re: Hmm,
Mne sa jeden taký v diskusii pod AAA AUTO ozval... ;-)
Avatar - jozephko
22. 6. 2010 13:22
Asymetrická palubná doska
Kto navrhoval palubné dosky s Seate Leon, Toledo a Altea, ten by si pekných pár zaslúžil. Hlavne spodná - klesajúca časť. Už len kvôli tomuto by som si Leon nekúpil - vždy by išiel trafiť šľak, keby som sa pozrel na palubku. Je pravda, že aj v minulosti sa vyskytli asymetrické prístrojovky (Ford Ka a Focus), ale len nakrátko (Focus) a tá disproporcia nebola až taká do očí bijúca.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Hooonza"
22. 6. 2010 14:38
Re: Asymetrická palubná doska
A že volant neni uprostřed ti nevadí? :-)
22. 6. 2010 15:29
Re: Asymetrická palubná doska
>:D :yes:

Nevadí má McL F1
22. 6. 2010 21:25
Re: Asymetrická palubná doska
Tentoraz zásah do čierneho. ;-) :yes:
22. 6. 2010 22:21
Re: Asymetrická palubná doska
>:D :yes:
Avatar - Brandon Walsh
24. 6. 2010 22:45
Re: Asymetrická palubná doska
co tak pozerat na cestu a nie na palubovku >:D ja som si leona objednal aj kvoli tomu faceliftovanemu interieru podla mna je skvely :yes:
Avatar - jozephko
24. 6. 2010 22:57
Re: Asymetrická palubná doska
Úprimnú sústrasť :-(
Avatar - janodespota
22. 6. 2010 14:41
nahodou je to fajn....
Podla mna je ta palubna doska celkom fajn. Videl som i lepsie, to je pravda, ale na druhu stranu nieje zbytocne preplacana, mne sa celkom paci. Exterier Leona, hlavne verzia FR ci Cupra strci barsjaky golf alebo megane do vacku. Leon vyzera naozaj dobre. Co sa tyka motoru vrcholnej verzie Cupra/Cupra R - spicka. Taky sa nemontuje ani do GTI, je pribuzny skorej s Audi S3. Nieje o com diskutovat.
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2010 14:55
No tak se nám to hýblo zase níž
Mám Leona 1,4 TSI Style za 463 tis. už 1,5 roku a vlasy si nervu, ale tak je to vždy. Čekat na lepší cenu bych mohl dodnes nejde předpovědět že se to bude do budoucna nějak rapidně hýbat prostě potřeboval jsem auto podíval jsem se na nabídku a koupil a rozhodně nelituji. 1,4 TSI leon se hejbnul tedy o 160 000 korun oproti ceníku z poloviny roku 2008 až v 2009 to šlo u výbavy style na 463 tis. a dnes pod magických 400 tis. Kč. to je solidní. K přístrojovce na vše si dá zvyknout i na manželku
Rozbalit vlákno
5
22. 6. 2010 15:30
Re: No tak se nám to hýblo zase níž
Na sousedovu?
22. 6. 2010 15:39
Re: No tak se nám to hýblo zase níž
Potvrzuji.
22. 6. 2010 16:12
Re: No tak se nám to hýblo zase níž
Á, proto zlysoused. >:D
Avatar - Ricardo
22. 6. 2010 17:53
Re: No tak se nám to hýblo zase níž
>:-[] :yes: :yes:
23. 6. 2010 09:30
Re: No tak se nám to hýblo zase níž
Moje dcerka ho má 1 rok (výbava - drive facelift 2010) a stál jako předváděčka u Srby 388 900,- s najetými "celými" 690,- km. Je to celkem slušný auto a právě cena a výbava zvítězila nad fiatem bravo, který původně chtěla. Tedy podle mého srovnání má seat lepší jízdní vlastnosti, sedačky i ten motor - prostě se mi zdálo, že lepší jede. Přístrojovku i panel má v černém provedení jako celé auto a celkem ani mě to nijak neirituje - celkem to ujde. :-)
24. 6. 2010 20:11
kde se to da koupit?
zvláštní, na stránkách Seatu jsem o téhle slevě nic nenašel
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Brandon Walsh
24. 6. 2010 22:49
Re: kde se to da koupit?
skus ist priamo k predajcovi urcite sa dostanete aj pod tu cenu ;-)
25. 6. 2010 00:24
Re: kde se to da koupit?
No já nevím. Všichni říkají kolik jsou ochotni prodejci slevit, ale já když jsem před třemi lety kupoval auto, obešel jsem pár autosalónů a nikdo z nich nebyl ochotný dát sebemenší slevu proti ceníkovým cenám. Jasně, v ceníku je většinou nějaká trvalá sleva, ale tu nepočítám, to je prostě jen jinak napsaná cena.
Dnes už jsou ceny rozumnější než tehdy, ale tím spíš mám pocit že se pod ceníkovou cenu nedostanu. Kdyby opravdu stál vybavený Leon 1.8 TSI 430 000, neměl bych už potřebu smlouvat :-)