Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Leon ST: První jízdní dojmy

Po experimentech s vysokými karoseriemi ve stylu MPV přichází Seat konečně s tím, co máme rádi: s obyčejným kombíkem.
Zpět na článek
5. 12. 2013 15:29
5. 12. 2013 16:53
5. 12. 2013 15:58
6. 12. 2013 13:47
5. 12. 2013 22:34
5. 12. 2013 22:46
5. 12. 2013 22:53
5. 12. 2013 22:57
5. 12. 2013 23:04
5. 12. 2013 23:11
Avatar - Pro_man
5. 12. 2013 15:29
Seat Leon ST
Moje volba číslo 1. Octavia je předražená, a design Leonu je opravdu povedený padl mi jak hrnec na *... Koncem roku 15 jdu pro Leona!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Michaell8620
5. 12. 2013 15:36
Re: Seat Leon ST
myslis ? ako nazor ti neberiem ale tak u mna vyhrala octavka jednoznacne combi 2.0 TDI so seatmi mam viac ako zlu skusenost ...vraj sa hovori VW - skoda- seat
Avatar - Pro_man
5. 12. 2013 15:47
Re: Seat Leon ST
Možná máš pravdu...ale tak jsem si říkal že s technikou VW by to mělo být na jedno brdo a bude rozhodovat cena a osobní sympatie....
Avatar - Michaell8620
5. 12. 2013 16:45
Re: Seat Leon ST
ved to vzdy osobne sympatie rozhoduju najviac :-) len s tymi motormi aj ked vsetko vw ale ja neviem neviem bud moj osobny pocit ale to fakt nieje 1.2 ako 1.2 a ine ...osobne ma ten downsizing uz poriadne sere :-(
Avatar - radolaco
5. 12. 2013 15:36
Re: Seat Leon ST
ano, velmi pekne kombi so sportovym smrncom...hatchbach mi pride taky divny, akoby skratene kombi...ale toto ozajstne kombi je super...jednoznacne najkrasie kombi v nizsej strednej
Avatar - dal
5. 12. 2013 16:53
Re: Seat Leon ST
Momentálně v dané kategorii nejlepší možná volba! :yes:
Avatar - Ozzman
5. 12. 2013 17:28
Re: Seat Leon ST
Souhlasím, bylo by to první auto o které bych se zajímal při koupi :-)
5. 12. 2013 19:54
Re: Seat Leon ST
V kategórii VW Group možno. ;-)
5. 12. 2013 15:58
+++
+ Vzhledem k dlouhému převisu dobrý komfort odpružení (mimo FR)
Dlouhý převis nelze dobře odpružit. Je to prostě hmota, která "pákou" zatěžuje zadní nápravu. Viz také jízda OC III. :-) Kravál, odskakování zadku na jakékoli nerovnosti. Je to sice velmi levné ale mizerné řešení
Rozbalit vlákno
0
Avatar - tfu
5. 12. 2013 16:27
elektricka ruckni brzda
je mi velmi sympaticke, ze seat nema tu dementni elektrickou rucku z Golfu7, mel jsem to moznost zkusit a strasna vec, naopak skoda ze nejsou vsechny 4 okna v elektrice, coz je naopak u golfu standart
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 16:27
Z extrému do extrému
Seat vsadil na zcela špatnou notu. Postavit jeden model - Alteu - v různých modifikacích jako Toledo, Alteu XL, Leon coby klasický HB... to nebyl dobrý tah a čas to jen potvrdil. Jenže ať se na to dívám z jakékoliv stránky, Altea i Altea XL si zákazníky najít dokázaly a byly to velmi zajímavá MPV. Snad první MPV, co nevypadaly jak krabice od bot...

Tohle vše ale Seat hodil přes palubu a začíná od píky. Jenže kde začít stavět, když nikde nic není? Automobilka nemá identitu. A neumí ani prodávat, není tam žádný tah na branku, prostě nic. Teď nám předložili jakýsi mix koncernové techniky a nádechu Audi pro chudé, kterým se snaží především neurazit. No což o to, dílko se povedlo. Ale vážně to je to, čím by měl Seat zaujmout?

Škoda hlásá simply clever kudy chodí, simply clever jsou beztak i šrouby na kola... VW předstírá prémivost v lidovém balení a opět vcelku úspěšně. A Seat? Seat nám sem předhodí univerzální produkt bez nějakého zacílení. A to mi přijde poněkud škoda. Technicky totiž nebude evidentně o nic horší než Octavia či Golf.

Jedno eso ale od koncernu dostal - možnost příplatku za víceprvek vzadu. S 1.4 TSI to tak bude výborná volba pro rodiny. Volba o řád příjemnější než Octavia Combi :-!
Rozbalit vlákno
20
5. 12. 2013 16:49
Re: Z extrému do extrému
fakt je možné si připlatit za víceprvek? kde jsi to našel? dokud to neuvidím, tak tomu neuvěřím... pokud tomu tak je, tak bravo Seat!!! :yes:
Avatar - woody-alien
5. 12. 2013 16:57
Re: Z extrému do extrému
Třeba tady. ;-) [odkaz]
5. 12. 2013 19:01
Re: Z extrému do extrému
Takže s dalším modelovým rokem, jak to tak vypadá. O téhle možnosti (tedy že něco takového časem přijde) se myslím mluvilo i u Škody. Tak uvidíme.
Avatar - rohYpnol
7. 12. 2013 16:50
Re: Z extrému do extrému
dle Škody je jeich zákazníkům úplně jedno, jaká je vzadu náprava. Možnosti příplatku se nedočká, tedy alespoň zatím... Tak třeba snad s FL, doufám.
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 17:02
Re: Z extrému do extrému
mělo by to tak být. Bohužel zřejmě 1.2 TSI s víceprvkem bude zapovězena i pro Leon, drží těch 90 kW, od kdy víceprvek je možný.
Avatar - Bubáq
5. 12. 2013 17:16
Re: Z extrému do extrému
Ano.
Mně se rodina Altea hodně líbila a čas potvrdil, že to byla dobrá volba (Altea 2004, Toledo 2007 a naposledy Freetrack 2010). Jedinou, ale zato pořádnou vadou byl materiál použitý pro krásně tvarovanou, rozměrnou přístrojovou desku. Nikoliv funkční, jen pocitová vada... Naprostý protiklad pak představovala přední sedadla u všech modelů, speciálně pak u Freetracku, s nejlepším možným pohodlím, obejmutím těla a velmi (velmi!) vysokými opěradly.
Škoda, že žádný z novinářů testujících tuto (přechozí) generaci nedokázal plusy patřičně zvýraznit.
Možná, že právě v tom tkvěl neúspěch... ;-) Dnešní jízdní dojmy jsou leonu ST mnohem příznivější, a myslím, že další média budou následovat (ano, už je to tak: v motoristické žurnalistice novináři v naprosté většině případů jen opisují, a tak se šíří světem kolikrát vyslovené nesmysly). Navíc se většinou vychází z tiskových podkladů automobilek. Snad proto, že Seat zapomněl, jak se s novináři pracuje, a snad i proto, že jeho tiskové podklady nebyly tak plné "zajímavostí" (viz Škoda), byl dosavadní mediální ruch okolo něj velmi decentní.
Ale znovu: zde v této stati mi chybí postřehy důležité pro každého řidiče, pro každého potenciálního zákazníka: jak se v tom autě sedí (vepředu!)? jaký je výhled ven? Jaké jsou použité interiérové materiály? atd atd. Že má oktávka škrabku na led ve víčku nádrže bylo v testech zmíněno proto, že to zmiňují prezentační materiály automobilky. Ale dokážou novináři na nějaké zásadní, a nebo i podružné detaily přijít sami?
Avatar - Ozzman
5. 12. 2013 17:27
Re: Z extrému do extrému
Přesně! Palubka je oproti konkurenci opravdu jak z kusu bakelitu :-( Já osobně mám v Altee (verze XL, 2009, 1.9 Tdi DSG) problém i trochu s komfortem na nerovnostech. Třeba i ve srovnání s Oktávií II fl (vozy by měly být na stejném podvozku ne?) je Altea uskákaná koza, což mi na rodinný vůz přijde trochu škoda. Dlouho sem vůz nemusel, ale není špatný a má i objemný kufr, přijde mi, že právě XL verze je nejblíže podobná kombi vozům z portfolia Seatu vyráběné v této generaci :-)

Trochu mi chování vozu připomíná Seat Cordoba, jenž je konstrukčně starší, nižší třídy a navíc, Cordoba alespoň hezky řezala zatáčky:)
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 17:36
Re: Z extrému do extrému
palubovka byla před FL tragedie, po FL už jsem ji byl schopný akceptovat. Přitom stačilo zvolit jiný materiál a dekory... Za ty sedadla a prostornost to ale Altee dokážu odpustit.
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 17:35
Re: Z extrému do extrému
přesně, podle mě nejlepší sedačky ve třídě, navíc prostornost a nastupování jsou prostě excelentní. Proto mi přijde, že i když Altea a její klony evidentně nebyly správnou cestou, tak to neznamená, že Seat se na nástupce měl vykašlat. Problém Seatu byl, že nic nenabídl v klasickém pojetí. MPV byly v pořádku, jen to neměly být nosné modely...
Avatar - Bubáq
5. 12. 2013 17:30
Re: Z extrému do extrému
Ano 2)
Rád bych Seatu nějak pomohl, ale sám nevím, jak jeho produkty prezentovat: ne nejsem profesionál, jen se mi seaty líbí :-) .
Automobilka nemá identitu: ano
Řešení? Těžké, velmi těžké: nevyšlo soupeření s Alfou, nevyšlo zaměření na sportující rodiny... Vidím chybu v tom, že nebyl realizován projekt Bolero (1998)- Seatu opravdu chyběl sedan už od tohoto roku! Dále vidím chybu v přestojení staré A4 za Exeo: krok zcela mimo jakoukoliv mísu! Snad současné zaměření na opravdu líbivá auta tradičního pojetí bude fungovat. Ale co dál??
Všechny problémy začínají a končí s finančním rozpočtem. jen ten dovolí seatu pracovat na zlepšování imidže a jen ten dovolí seatu opravdu zacílit na správnou populaci (trh).
Až bude jasno, pak se vynoří i charakterizující heslo (beauty in motion?).
Ale napřed je třeba zvýšit prodeje a expandovat. Ano, napřed prodej, a pak nějaké heslo. Obráceně si to mohou dovolit jen nejbohatší z bohatých...
A proč seat nevyužije zkušeností škody (hodně muziky za málo peněz, myšleno skvělý technický vývoj 1993 - dodnes za docela málo koncernových peněz)?. nu, to už je pak v lidech. nejsem expert, ale tuším, že Češi na tom budou z hlediska spolupráce vzájemné i uvnitř koncernu mnohem a mnohem lépe, než Španělé. Pardon, Katalánci...
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 17:55
Re: Z extrému do extrému
VW je bohatá matka a rozmazlenému Seatu může pomoci finančně zcela bez jakýchkoliv cirátů.

Podle mě si Seat v prvé řadě měl rozmyslet co chce a za tím jít. Problém je, že Seat chtěl být sportovní a emočně nabitý (auto emocion), a pak přišel s MPV na 3 způsoby, k tomu měl Alhambru a to bylo vše. Je to jako jet na okruh se služebním Crafterem...

V prvé řadě to chce mít jasno v zacílení a tomu musí odpovídat nabídka. Pak to chce mít srdcovky jako byly Cupry. Leon I i Toledo II byly docela oblíbené, alespoň u nás. Stačilo jít stejným směrem a rozvinout se. Proč má mít třeba VW zcela nudný EOS? Seatu by přitom tak slušelo nějaké stylové kábro... Proč Seat nemá něco ve stylu GT86 nebo RCZ? Jak je možné, že Seat neměl srdcovku na základu Passatu? Přitom styl, móda a emoce je něco, co v koncernu chybí...

Jasně, v Seatu se tvrdě dřelo na SUVčku Tribu... SUV jsou přitom v módě, tak proč to už alespoň nedotáhli do konce?
Leon ST je hezký, bude i nepochybně i výborný. Ale není to prostě auto, které bude někdo chtít. Je to jen další kombík, kterých je ve třídě haba kuk. Golf Variant přitom je dotaženější a Octavia III prostornější. Že by přitom Leon ST byl vyloženě hezčí, se říct nedá, Golf Variant ani Octavia Combi estetické prohřešky nemají. Leon ST tak bude zase až ten třetí vzadu... Snad bude alespoň levnější a doufám, že bude opravdu víceprvek za příplatek i pro 1.4 TSI/1.6 TDI.
5. 12. 2013 19:17
Re: Z extrému do extrému
Na otázky "proč nemá ..." je myslím odpověď, protože nebyli přesvědčeni, že se to prodá. Zkoumali, proč nemá Seat úspěch. Četl jsem některé jejich závěry a byl jsem slušně překvapený. Jeden ze závěrů byl, že si lidé prý nespojují Seat s VW. Dost lidí si myslí, že patří k Fiatu. Na to jsem koukal jako puk. Ale to jim vyšlo z průzkumů. Proto ta jejich nová strategie, chtějí dát jasněji najevo, že jsou to "německá" auta.
Avatar - Snooob
5. 12. 2013 19:43
Re: Z extrému do extrému
Jj, bežní ľudia nevedia nič!
... spomínam si, ako mi jeden bývalý kolega, po kúpe jeho Seatu hrdo "vysvetloval", že má pod kapotou veľa značiek (lôg) Audi. >:D
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 22:19
Re: Z extrému do extrému
máš někde tu zprávu? Docela bych si ji přečetl celou...
6. 12. 2013 10:50
Re: Z extrému do extrému
Nemám. A není to zrovna aktuální. Souviselo to s opuštěním "auto emoción". Tady zaznělo, že by Seat měl dělat sportovní auta. Což právě ilustruje nepochopení tohoto sloganu. Šlo jim spíš o emotivnější design. Jsem celkem zvědavý, co budou říkat, až dokončí modelovou obměnu. Nicméně plán byl posílit povědomí o náležitosti do rodinky VW.
Avatar - rohYpnol
7. 12. 2013 14:17
Re: Z extrému do extrému
ono ty výzkumy jsou opravdu zajímavé, např. za neúspěchem Leonu II viděli madla zadních dveří schované do rámu okna... (naprostá pitomost dle mě)
Avatar - Bubáq
6. 12. 2013 09:20
Re: Z extrému do extrému
Není co dodat. Díky za tyhle příspěvky, před několika lety jsem si myslel, že v celém ACZ jsem na obhajobu seatu sám :-) .
6. 12. 2013 13:47
Re: Z extrému do extrému
Respektuji tvůj názor, ale dovolím si nesouhlasit v několika bodech...
Máš pravdu - VW je bohatá matka... ale Seat a rozmazlený? V čem? V tom, že dostával dosud v koncernu jen "odpad" (chtěli klasického sedana - dostali starou A4, chtěli rozvinout Toledo - museli jej předělat z Altey, chtěli rodinné vozy - museli se roky spokojit s řadou Altea)? Za tím vším hledej z velké části matku VW. A co Škoda? Ta se ti nezdá býti rozmazlencem v rodince VW? Dostávala a dostává horem dolem... .

Souhlasím s tím, že celkově měl Seat problém se zařadit. Ale to byl také problém VW, který chtěl mít ze Seatu auto emocion za každou cenu. Částečně se to možná i povedlo, ale spíš to dnes vyvolává úsměv.

Se zacílením byl dle mého názoru problém v minulosti. Dnes Seat ukazuje kam chce jít. Řada Leon pravděpodobně vystrnadí Alteu úplně, pak přibude SUV - na kterém Seat v současnosti pracuje, takže není pravdou, že by SUV nedotáhli. Lajna tedy bude jasná - Mii, Ibiza, Toledo (jako mezityp), Leon, možný zástupce střed.třídy, SUV, Alhambra. Pokud by to tak bylo a udržel si cenovky pod VW a škodovkou, tak si myslím že nemá problém o zákazníky. Proč by měl dělat kabria, sporťáčky či jiné šílenosti. Vždyť se podívejme, co se nejvíce prodává - a tam Seat v současnosti hlavně s Leonem míří.
Avatar - rohYpnol
7. 12. 2013 14:34
Re: Z extrému do extrému
Podle mě muselo někomu ve vedení Seatu "hrknout", jinak nevím. Toledo II i Leon I byly podle mě přesně takové, jaké by měly být. Sportovněji střižené a elegantnější. V Cuprách i dostatečně sportovní, Octavia RS mohla na Leon Cupra zapomenout...

A pak, z čista jasna ony MPV, samy o sobě jistě povedené, kdyby přišly jako doplněk k Leonu a Toledu, pak ani nehlesnu. Místo toh přišel Leon coby designový klon Altey...

Rozmazlený Seat? To prosím vnímej jako pohled z vnějšku. Nevík kdo co komu přikázal a do jaké míry si za to může VW samotný... Ale Seat zcela zamrzl, za poslední hoooodně dlouhou dobu představil Alteu na 3 způsoby, toť vše. A pak se někdo diví, že prodeje nejdou? S SUV tu mávali málem již v minulém tisíciletí a dodnes výsledek nikde?

Proto rozmazlený Seat. Protože zatím od koncernu jen bere. Tu z Sharana, tu z Rapida, tu z A4, tu z Up!... Sami nepřišli s ničím. Škoda sice má jasný mantinel být horším VW, ale přesto dokázali přijít s vlastní identitou, s vlastními nápady, s vlastní vizí, dokázali naplnit poměrně smysluplně modelovou řadu. Ano, naprosto postrádám MPV od Škody, které by jí tak slušelo. Ale jinak modely mají hlavu patu.

Seat dělá možná zajímavé modely, ale má naprosto nezajímavou nodelovou nabídku. Nebo má snad někdo nějaký důvod, proč jít k Seatu? Jednoduše stačí doplnit - Seat cílí na.... Ne, seat necílí na nikoho a jen tak pálí od boku. (resp. pálil). Teď je motivován heslem "hlavně neudělat chybu", což mi přijde logicky celkem málo.
Avatar - Johny.Rico
5. 12. 2013 19:56
Re: Z extrému do extrému
Jednoduše řečeno - když teče do bot, tak se na auta ládují prvky z Audi a další super technika. Si jen představme, jaký by byl superb, kdyby Čechům povolili uzdu:

V6 diesel, LED světla potkávací/dálka, MMI-like systém místo Columba, dozadu vzduchové odpružení, B&O Sound System anebo... něco vyššího... jenže Škodovečka sype peníze.

Ach jo, sny... 8-s
5. 12. 2013 18:03
Nepoznat rozdil se zavrenyma ocima?
Sam to vyzkousene nemam, ale co jsem si precetl je Golf o hodne tissi jak v dalnicnich rychlostech tak na horsim asfaltu a nerovnostech nez Oktavka. Kam asi zapadne Leon?

Dalsi odlisnost je interier. Priznam se ze palubni deska Oktavky se mi nelibi - nudna, seda, levna. Tam je Golf lepe udelany, uvidime co Leon.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
5. 12. 2013 18:52
Re: Nepoznat rozdil se zavrenyma ocima?
Bojím se, že už z historického hlediska a i dle testů co jsem četl, Leon nebude nad Oktávií vyčnívat ;-\
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 18:59
Re: Nepoznat rozdil se zavrenyma ocima?
z druhé strany, Octavia dost "spadla", Škoda je zkrátka nejlowendovějším koncernwágenem... Seat na tom rozhodně hůř nebude a dokonce jsem docela přesvědčený o tom, že materiálově na tom poprvé bude dokonce líp než Škoda...
Avatar - Johny.Rico
5. 12. 2013 19:57
Re: Nepoznat rozdil se zavrenyma ocima?
Spadla do toho nejlow protože se skvěle prodává, není důvod ji nějak technicky "vychytávat..."
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 22:17
Re: Nepoznat rozdil se zavrenyma ocima?
souhlas
Avatar - Ozzman
5. 12. 2013 22:50
Re: Nepoznat rozdil se zavrenyma ocima?
To je pravda, OII vs OIII je rozdíl, ale v některém testu ( českém ) psali, že Oktávka III je na tom v interiéru lépe než Leon hatch :-) Nechme se překvapitl... nicméně v minulé generaci ( OII vs Leon) to platiolo ve prospěch Škodovky, což už sem si sám vyzkoušel :-) Uvidíme
Avatar - peter_ko
5. 12. 2013 19:02
10,20,30 začal Gašpar kričať...
aký má význam pchať na otáčkomer desiatky? :no:
Rozbalit vlákno
5
5. 12. 2013 20:04
Re: 10,20,30 začal Gašpar kričať...
Teoreticky proto, abys mohl mít 15, 25 atd. Tady toho ale myslím nevyužili.
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2013 21:47
Re: 10,20,30 začal Gašpar kričať...
ale zase bud rad ze nemas cisla na rychlomeri hore nohami ako v novsich skodovkach ;-)
Avatar - peter_ko
5. 12. 2013 22:07
Re: 10,20,30 začal Gašpar kričať...
Tak to mi naopak vôbec nevadí, len nechápem prečo VW má 1,2,3... a Škoda so Seatom 10,20,30...Používa to vôbec ešte nejaká iná automobilka?
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2013 22:32
Re: 10,20,30 začal Gašpar kričať...
pride mi to ako len ciste snaha odlisit sa, avsak nasilna originalita nie je dobra ;-\
6. 12. 2013 10:54
Re: 10,20,30 začal Gašpar kričať...
Jak jsem napsal, umožňuje to cejchování po 500 otáčkách. Škoda toho využívala: [odkaz] A Seat to tak neměl vždy: [odkaz] Změnili to asi s faceliftem.
5. 12. 2013 19:28
PŘEKRÁSNÉ
Úplně nemohu dýchat, jak je to krásné. Tohle je jedno z nejkrásnějších aut historie!!! Utíkejte do SHOWROOMŮ značky SEAT - rychle než se to zdraží (intervence ČNB)!!! [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
5. 12. 2013 20:02
Re: PŘEKRÁSNÉ
Tak nedýchaj, nikomu to nebude vadiť. ;-)
6. 12. 2013 06:20
Re: PŘEKRÁSNÉ
Už jsi utíkal koupit, nebo jen píšeš? :-)
Avatar - iudex
6. 12. 2013 13:47
Re: PŘEKRÁSNÉ
Jasné, bežne si 17 roční gymnazisti vybehnú cez obednú prestávku kúpiť auto. >:D >:-[]
Avatar - PSA Peugeot Citroën
5. 12. 2013 22:20
Seat L.
Nechápu jak tady někdo může napsat že škokda se propadla v kvalitě zpracování ;-\ blábol někdo z huby vypustit nemohl :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2013 22:34
Re: Seat L.
to mas ako s i30tkou,ked prisla prva ( pred ceedom ) bola pre mnohych zaujimava aj pekna no a potom prisiel ceed a zrazu je i30 skareda, tiez blabol, ludia su divni

octavia rozhodne na kvalite nic nestratila, naopak obavy o kvalitu v koncerne mam prave pri seate
5. 12. 2013 22:46
Re: Seat L.
Mě teda přišla první generace i30 a zrovna tak Ceed´u už při uvedení jako končící model. Prostě to auto od začátku vypadalo, že potřebuje minimálně facelift. Nebo nejlíp novou generaci. To teda naštěstí u současných generací neplatí, nějakou chvíli se už vyrábí a stále vypadají ok
Avatar - Ozzman
5. 12. 2013 22:53
Re: Seat L.
A seděls někdy v OIII a v OII? :-) Nebo v Rapidu? A v konkureci třeba od VW ( Golf )?
5. 12. 2013 22:57
Re: Seat L.
Asi ne, protože v době Golf IV vs Octávia I to bylo fifty-fifty, tak dneska po přesednutí z Octávie do Golfu to je jiná liga
Avatar - Ozzman
5. 12. 2013 23:04
Re: Seat L.
Já to vím, já sem si to vyzkoušel dál, než z monitoru >:D Ale, O 1 před FL byla horší než Golf IV :-)
5. 12. 2013 23:11
Re: Seat L.
Jo myslel jsem O1 po FL, ale ten rozdíl byl minimální, určitě nic co by rozhodovalo koupit/nekoupit. Dneska je interiér Golfu v téhle cenové kategorii určitě to nejlepší co se dá koupit a proti O3 o ohromný kus dál
6. 12. 2013 15:05
nejlehčí kombi ve své třídě!
Leon ST je nejlehčí kombík ve své třídě a za to zaslouží konstruktéři SEATu :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2013 18:36
Zaujimavy postreh
Vobec prvykrat vidim napisanu tuto vetu> "Zadní sedák je nízký a plochý, takže nepodepře stehna, a kvůli schodu palivové nádrže nemáme kam s patami."
Ten isty problem ma O3 a tam to nikto nikdy nevycital.
Je to dost neprijemne.
Rozbalit vlákno
0