Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT: letos budeme ziskoví, do roku 2018 budeme ročně vyrábět 800 tisíc aut

Nejmenší z velkosériových značek Volkswagen Group je pod vedením Ericha Schmitta na cestě k ziskům. Prodává sice méně, ale v průměru jsou prodaná auta dražší než loni.
Zpět na článek
1. 11. 2007 08:51
anonym
1. 11. 2007 10:59
anonym
1. 11. 2007 11:13
neregistrovaný "hehe"
1. 11. 2007 14:12
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 09:36
neregistrovaný "crocodyles"
1. 11. 2007 14:14
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 09:44
neregistrovaný "BeranK"
1. 11. 2007 11:52
neregistrovaný "lucyl"
2. 11. 2007 09:23
neregistrovaný "BeranK"
1. 11. 2007 10:17
neregistrovaný "ext"
1. 11. 2007 10:58
neregistrovaný "jirsa"
1. 11. 2007 14:21
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 21:49
neregistrovaný "KenX"
1. 11. 2007 22:19
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 18:55
neregistrovaný "KenX"
2. 11. 2007 08:07
neregistrovaný "sando"
2. 11. 2007 10:19
neregistrovaný ""Look""
anonym
1. 11. 2007 08:51
drzim palec
Skodovka je Skodovka, to kam se dostala a mozna jeste dostane je obdivuhodne, SEAT se s ni nemuze rovnat, ale i tak drzim palce, protoze jakakoli automobilka z Evropy je drahokam, ktery je treba chranit ... to co prichazi z Kopyrei a Ciny jsou jen kopirovaci centra, nic vic ... proto at se dari SEATe;)
Rozbalit vlákno
3
anonym
1. 11. 2007 10:59
Re: drzim palec
Broučci, máte tam chibu >:D
neregistrovaný "hehe"
1. 11. 2007 11:13
Re: drzim palec
debilku. Skodovka se proti japoncum muze strcit ;-) Jakykoli japonec je lepsi nez ty kramy ze skodlifky >:D >:D >:D
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 14:12
Re: drzim palec
I tady pise jeden debilek! :no:
neregistrovaný "crocodyles"
1. 11. 2007 09:36
Viva Seat
Je dobře,že Seat zvedá hlavu,sám mám Alteu a nemůžu říct půl slova.Jen mě mrzí,že veškerá auta se u nás srovnávají se Škodovkou,a to co je tedka nová Fábka,o ničem,zato Octavie super
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 14:14
Re: Viva Seat
Tihle reci mam nejradej. Vsichni jsou odbornici. Vsichni vedi ze Fabie je zla. Jen proto ze neni moc pekna! :no:
neregistrovaný "BeranK"
1. 11. 2007 09:44
Seatu je mi líto, ale.....
bude to mít asi hodně těžké. Přitom předchozí sedan Toledo byl nejlíbívějším menším sedanem z produkce VW (s vyjímkou Audi..). SEAT doplácí na několik faktorů. Na rozdíl od MB a jejich závodů se modely většinou musí zavést do výroby v závodě v Belgii a náklady na kontrolu kvality jsou taky vyšší. Zatímco VW klidně nechává montovat ta nejdražší auta z koncernové nabídky v závodě v Bratislavě, ve Španělsku by o tom nemohl přemýšlet ani náhodou. Přes obdivuhodný rozvoj Španělska za posledních třicet let prostě ta průmyslová tradice chybí a oněch třicet let je málo na její vytvoření. Teprve v letošním roce VW položil základní kámen k vývojovému centru ve Španělsku, přitom ale náklady, které tam vloží jsou menší, než ty, které se (a z vlastních zdrojů) investovaly do MB do již rozsáhlého a dobře fungujícího komlexu. No a nejhorší pro SEAT je najít jeho místo v koncernu. SEAT před získáním škodovky VW představoval spodní hranici nabídky - měl být nejlevnější alternativou k VW a AUDI. Tohle místo rychle obsadila škodovka a nápad se masovou a sportovní značkou byl nereálný a hlavně nedomyšlený. Jen jeden ze současných modelů splňuje ony představy Autoemocion - Leon. Ostatní vozy jsou pohodlné, praktické a celkem kvalitní, ale - sportovní a mladší generaci nynější Altea či Toledo rozhodně ani vzhledem ani cenou neosloví....Angažmá Waltera da Silvy samo o sobě samospasitelné rozhodně nebylo. Zatímco VW, Audi i MB mají montážní závody v zahraničí, SEAT se naopak vyrábí v jejich závodech (Belgie, Lupo se dokonce dělalo ve Wolfsburgu...). Člověk by čekal třeba expanzi do Latinské Ameriky, bohužel předchozí vedení ve Wolfsburgu se rozmáchlo příliš do široka a SEATu nevěnovalo odpovídající pozornost a péči. I na posledním Frankfurtu byl v hale koncernu VW SEAT jako chudý příbuzný. Jeho část expozice byla menší a hlavně prázdná, vystavená studie nesla až příliš stopy koncepční studie a jelikož je mi tahle značka sympatická (stejně jako země odkud pochází), cítil jsme smutek, kdykoliv jsem při přecházení halou viděl nudící se zamlklou hostesku, která stála u obstarožní Alhambry, ke které za celou dobu mého pobytu v hale (cca 2 hodiny) nikdo nepřišel....Radši bych na silnici potkával SEATY než korejce či fiaty, ale bojím se, že je to jenom zbožné přání.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lucyl"
1. 11. 2007 11:52
Re: Seatu je mi líto, ale.....
prubezne ctu a koriguji
1 .SEAT nic rozhodne v belgii nevyrabi ...
2. byl jsi nekdy ve spanelsku? - uroven prumyslu a celeho hospodarstvi nejen technologicky ale take financni je asi tak 20 let pred nami ... my se tady sice masirujeme nasi Skodovkou.
3. vývojové centrum - existuje v Barcelone již od roku 1982 - nyní se samozrejme postavilo další - novější SEAT vyvíjí mnoho prvků pro celý koncern - namátkou - adaptivní tempomaty, integrace bluetooth zarizeni do vozů, integrace
multimedii dovozu
4. Lupo SEAT nikdy nemel = Arosa
5. že není expanze do latinske ameriky - napriklad v mexiku SEAT prodava asi 30 000 vozů ročně a právě díky úspěch u latinoamericanu si dela prostor pro vstup do USA
neregistrovaný "BeranK"
2. 11. 2007 09:23
Re: Seatu je mi líto, ale.....
Nic ve zlém, ale:

- SEAT v Belgii skutečně nic nevyrábí - pravda je, že např. SEAT Toledo se vyráběl v závodě Volkswagenu v Belgii(ve Forest/Vorst) až do roku 2001, kdy byl teprve přesunut do Martorellu ve Španělsku, totéž v měnší míře platí pro Leon (to jsou fakta, snadno si je kdokoliv ověří, když si najde v Googlu hesla továrna VW v Belgii. Při úvahách o výrobě TRIBU není ještě podle zpráv z tohoto serveru rozhodnuto, jestli se bude vyrábět ve Martorellu nebo....přímo ve Wolfsburgu (projdi si řlánky o SEATU na auto.cz a tam to najdeš, cca dva měsíce zpět)
- Ve Španělsku jsem nejenom byl, ale především se španělskými firmami spolupracujeme (přesněji s katalánskými, na Španěly se oni sami dívají pro nás nepochopitelně zpatra) a on je rozdíl, když někam jedu jako turista a někam jezdívám pracovně. Tvrdit, že Španělsko je dvacet let před námi je samozřejmě nesmysl (možná nějaký tvůj osobní problém tady...), nakonec právě moje osobní PRACOVNÍ zkušenost mi tohle vyvrací a to se pohybujeme v Barceloně a okolí. Na druhou stranu podrobné výlevy typu IV. cenová skupina asi nemá význam zase příliš rozebírat.
- Vývojové centrum v Barceloně je daleko menší než v MB a další se NEPOSTAVILO, ještě nestojí, letos byl položen základní kámen - opět si každý může ověřit. Základní kámen (položený letos s velkou pompou) měl být gestem VW směrem ke španělské vládě, že SEAT nehodlá ani zrušit ani prodat, jak se spekulovalo v první polovině roku s ohledem na problémy SEATu (propad výroby i prodejů...).
- omlouvám se, spletl jsem si dvojčata - samozřejmě jsem měl na mysli Arosu, Lupo je prakticky totéž od VW.
- Byl jsi někdy třeba v Chile nebo Argentině? Já jsem tam ani jeden SEAT bohužel neviděl, zato odvozeniny Fiatů, peugeoty či renaulty jsou tam běžná auta (ne sice jediná, ale tvoří významnou část tamějšího trhu). Oněch 30.000 SEATů v Mexiku (tady nemám osobní zkušenost) mi s ohledem na tamější trh jako zázrak nepřipadá, navíc v Mexiku vyrábí VW auta, která dokonce vozí i do Evropy (Jetta pochází výhradně z Mexika) a především do USA. Pod pojem expanze si představuji výrobu a přítomnost značky na místě.

Než budeš příště psát podobné reakce, zjisti si fakta. Jinak tvůj arogantní příspěvek ale nemění nic na tom, že SEATu fandím, Španělsko (a také oblast hispanoamerické kultury) je mi sympatické, nicméně jsem objektivní doma a nevím, proč bych neměl být objektivní i do ciziny.....
neregistrovaný "ext"
1. 11. 2007 10:17
chudak
už má z toho halucinace . . .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jirsa"
1. 11. 2007 10:58
Hrubka
Broučci, máte tam hrubku..... :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 14:21
Pitomi designeri
Je to chyba vedeni a designeru. Jsem zvedav ze kdyz pracovali na designu posledni generace Toleda ci byl sefem designu stale Valter De´Silva. Protoze kdyz jo tak je to podle mne posledni kapka k tomu aby z neho nebyl nejaky vehlasny designer. Auta ktere jsou od neho pekne znam jen dva: Aleta a Q7. Jinak :no: :no: :no:
Takove A5. Opravdu nevim proc chteli tam velmi udelat Toleda jineho od konkurence. Ne ze by se ten predchozi libil ale to byl opravdu uspech. Tohle tedy ne. :no:
Jinak ale nemam nic proti Seatu. Altea Freetrack se mi opravdu liby. Hezky vuz. I spracovani se mi zda byt na dobre urovni. Kufr taky super.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "KenX"
1. 11. 2007 21:49
Re: Pitomi designeri
To co vypada pekne na mensich autech a vyslo pekne i u Altey dopadne spatne kdyz se roubuje na sedan. Dopadlo spatne Toledo treti generace i treba Renault VelSatis, pritom obe tato auta povazuju jinak za vytecna, nabizi opravdu pohodlny interier, nehraji si na zbytecny luxus, misto toho zaujmou dostatkem mista a i OII se musi stydet, porovnavat rozmernost interieru muzeme az se Superbem. K tomu velky kuft a zejmena v pripade Toleda vytecny podvozek (koncernovy samozrejme).
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 22:19
Re: Pitomi designeri
Octavia II se muze stydet? Proc? Nebo jen obrazne? :-O

Jinak Toledo neni spatne a je i hezke. Ale klientela Seatu a tohoto Leona byla jina. Kupovali to lide ktery meli penize na vuz typu Octavia I. Ne na obr.
neregistrovaný "KenX"
2. 11. 2007 18:55
Re: Pitomi designeri
Aby nedošlo k omylu, designově se mi OII fakt hodně líbí. Interiér je také pěkný a je z kvalitních materiálů. Tady se Škodovka nemá za co stydět. Jsem trošku vyšší a objemnější člověk :-) a kladu proto vyšší nároky na rozměrnost interiéru a v OII se necítím tak dobře. Místa nad hlavou je při stejně vysoko posazené sedačce málo, "lížu" vlasy o strop. Zadní sedačky v OII jsou celkem dobré když tam jedou dva dospělí lidé, ale zkus si superba nebo toledo, tam je to zas o pár čísel všemi směry více a je to hooodně znát ... prostě kočár a to je to co od sedanu čekám, jsem asi trošku konzervativní, no :-)
neregistrovaný "sando"
2. 11. 2007 08:07
Re: Pitomi designeri
ono je taky dost mozne ze skodovka se svoji nulovou modelovou paletou rekla - tak a sedan budeme mit my. vedeni koncernu reklo seatu musi to byt jinak - a bylo a byl to pruser - samozrejme v seatu ale ten to nahradil jinymi vozy - predstavte si to samy se stat skodovce s oII, pak by jeste prisla na trh dnesni silena fabie a muzou to zavrit a vysledkem by bylo co? ze by v cechach 10 a vice procent lidi bez prace ... tomu se rika politicky rozhodnuti
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 10:19
Re: Pitomi designeri
Nech si ty reci. Seat by byl stejne odlisni i kdyby udelali poradny sedan! :-!