Honda prohlašuje, že s tímto modelem vstupuje do elitní skupiny sportovně luxusních sedanů (a kombíků) střední třídy, takže by jejími konkurenty měly být vozy jako Saab 9-3, Volvo S60, Alfa Romeo 156 a Rover 75.
vw se mi nikdy nelibil (az na corrado) honda se mi libila (az do ty doby, nez prijel novej civic a tenhle zjev..) je skoda ze takovy skvely motory musej cpat do nepovedenejch designerskejch omylu..
??? Vypada to,ze tomu fakt rozumis,ze? Zkus nenutit svy (podle me dost milny) nazory ostatnim. Design je super, obzvlaste verze Type-R. Tuning jiz od vyrobce, a jakej!
To Jirka: No tohle je diskuze, tak má "ace3" právo na názor... (Stejně jako ty nebo já) ...jinak slovo "mylný" se píše tvrdé Y .... a mimochodem verze Type-R se v téhle generaci Acco vyrábět bude jen pro japonskej trh.... :-( Jinak samozřejmě souhlasím že Type-R je opravdu špička a aby to člověk pochopil, musí se v takovém autě svézt.... Tenhle Acco se mi tedy zezačátku taky zrovna moc nelíbil, ale čím déle na něj koukám, měním nízor... podobně jako u BMW 7 ....
To nejsou jen jeho nazory, ale treba i me a hodne lidi v mem okoli ... proste se Honda drzi soucasne automobilove produkce, kdy auta jsou opticky vyssi nez delsi. A uplne nejhorsi jsou kapoty motoru - jak muzou bejt vyssi nez delsi nechapu ale staci se podivat na Civic a Accord a je to tam (extremnim prikladem je Fabia - to je marast). Nevim nevim ... sportovni auta prece maji byt nizky, dlouhy a siroky, nebo se pletu ? Dela snad Ferrari vysoky a bachraty auta ? Takovy "sportovni" auta treba od Seatu jsou k smichu.
Kdo neviděl tohle auto na vlastní oči tak se mu na obrázku nemusí líbit. Já v něm už i jel a to v německu ve verzi executive a 2,4 motorem a musím říci že sem čuměl jak to auto jede a sedí!!!!!!!! V neposlední řadě samozřejmě výbava-super i s dotykovou DVD navigací(akorat sem tomu nerozuměl protoze neumim dost dobre nemecky a vono to na tebe i kecá.....
A co se týče kombajnu a designu tak lepší sem jeste nevidel- kam se hrabe *** jako je VW Passat-fuuuuuuuujjjjj *!!!!!!!!!!!!!!!
To zpracování designu a každých detailu no nemam co bych dodal Honda je prostě japonské BMW
Už nebudu kecat ale je to i vyborně odhlučněný teda jen do 4 tis ot. pak je to mazec... dobrej zvuk
Nic prvně se svezte a pak kecejte (pro nektery voly co nevi)
Když se podíváte do katalogu aut pro celý svět, zjistíte, že tenhle design je opravdu charakteristický pro Hondy, Nissany, Toyoty,... Nicméně akorát pro verze určené na Japonský,popř. východoAsijský trh. Myslím, že se současným image toho Honda moc v Evropě nepřeválcuje. Civic je dle mého názoru designový borok a Accord si postě popletl světadíl. No, uvidíme...
Jsem rád, že se konečně někdo zmiňuje o tom kdo použil pětiúhelníkovou masku chladiče jako první. To, že Mazdu6 vypustili na trhy o něco dříve než Accord zákonitě u řady lidí vyvolává dojem, že Accord je v něčem podobný Mazdě. Nenechte se mýlit mezi oficiálním představení obou vozů je tak krátká doba, že na nějaké kopírování toho druhého již není před vypuštěním na trhy čas. Stran designu bych rád všem samozvaným hodnotitelům navrhl jednu věc, než začnete kritizovat uveďte laskavě váš osobní vzor v dané třídě dle kterého hodnotíte. Nicméně design by měl být pouze jedním z hodnotících prvků. U mne daleko více záleží na tom jak se cítím na sedadle řidiče s volantem v ruce a rozhodující jsou nakonec jízdní vlastnosti vozu. Tím nechci říci, že na vzhledu nezáleží, ale spokojenost s tím kterým vozem není nakonec určena jeho vnější krásou. Buďme rádi, že nejsou všechna auta stejná a komu se Accord nelíbí má na výběr řadu dalších.
jo super, nikomu svuj nazor nenutim, honda je super, mela ma a bude mit nejlepsi podvozky spotovniho charakteru a ma nejlepsi nepreplnovany zazehovy motory na svete, akorat se mi nelibi jeji soucasny design.. jestli uz ste videli kombik, tak ste ho museli videt i z boku, vypada to tak, ze ma mensi rozvor nez civic a vypada to jako by karoserie mela na kazdy stane presah kolem 1metru.. a kdyz se na nej podivate zezadu, tak blatniky sou nechutne siroky a kola sou v podbehach zapadly ze stran nakejch 10 cm, ten kombik takhle vypada jak obrnenec..- tot je akorat muj nazor, nemusis mi zase davat prednasku o tom ze ti (chudacku) nutim svuj nazor..
Vidím,že si jsi to vzal na sebe,ale myšleno to bylo obecně,nesetkávám se s tímto názorem jen na těchto stránkách. Tvůj,ani názor kohokoli jiného nehodlám vyvracet, ale je dobré porovnávat a ne jen rázně odsoudit. Trochu mne mrzí ta poznámka v závorce, věřil jsem, že nemáš potřebu se k tomuto snižovat. Bavme so autech a invektivy nechme do parlamentu.
tak sorry, proste bych si tohle auto nekoupil a tim koncim.. abych e priznal tak v tyhle tride se mi nelibi zadny auto.. pokud bych si vybrat mel tak bych se asi rozhodoval mezi saab 9,3 spotsedan, alfa 156 sportwagon nebo BMW 330d touring.. ale tyto auta se podle mne do tehle tridy zaradit nedaji a to proto ze s rozmery jsou na tom hur nez nase OKTAVKA a cena se blizi automobilum o tridu vys.. Tenhle ACCord se da srovnavat (pouze) s: toyota avensis, mazda 6, ford mondeo, vw passat, citroen c5, renault laguna a z techto aut se mi nelibi ani jedno..( laguna grandtour je povedeny auto, ale kdyz sem si sednul dovitr jenom sem se zhozil interierem..
Motorovo je ta Mazda uplne o nicom. Minuly tyzden som sa vozil na Accorde 2.4 a Mazde 6 2.3 Sport. Mazda sa sice vola Sport, ale je to v porovnani s Accordom velmi slabe. Staci porovnat vykonove parametre - 2.3 litrova mazda ma iba o 8kW vacsi vykon ako Accord 2.0 (radsej nebudem porovnavat s Accordom 2.4 - 140 kW).
Accord zrychloval ako besny, hlavne vo vysokych otackach (klasika). Mazda isla dobre, ale to bolo vsetko.
Spotreba je podla papierov o 0.1 litra vacsia pri Accorde - neviem posudit.
Ale to není žádné překvapení, Honda vždy dělala sporotvněji střižené automobily, něco jako BMW, Alfa,... Mazda je klasické rodinné auto střední třídy (i když design má značně sportovní nádech) a označení "sport" je asi trošku nadsazené. Nicméně líbí se mi oba.
Mi osobně se nový Accord moc líbí, ovšem pouze sedan, ten "kombajn" se mi zdá příšerný. Dále sdílím stejný názor jako ace3, že Hondy se poslední dobou designově dost pokur...a nejjasnějším příkladem je onen zmiňovaný Civic. Po příchodu tohoto Accorda tedy doufám, že se nejedná pouze o světlou výjimku, ale že se design Hondy opět vydá tím správným směrem. O technice tady myslím ani není třeba hovořit. Co se týče mých favoritů střední třídy, tak jsou to BMW 3, Mercedes C, Saab 9-3 a z těch cenově přijatelnějších je to Renault Laguna, Mazda 6. Když jsem "ryl" do Civicu, tak v nižší střední třídě to je Renault Mégane, Peugeot 307, Alfa 147.
Na fotografiích vypadá normálně, doporučuji si zajíst prohlédnout novou Hondu Accord v realu, protože je opravdu parádní. Oproti starším modelům vypadá masivně ale přitom sportovně. Především motor 2,4DOHC i-VTEC hledá konkurenci jen těžko. 1*, super řazení 1* v kombinaci s dobrými sedačkami tvoří unikátní celek který hodnotím 1*. Přestože cena je v porovnání s obdobně vybavenou konkurencí dobrá (899 000 Kč), nezbývá mi než si počkat na model po leasingu, takže pracháči, utíkejte ho kupovat, ať si ho mám za 3 roky od koho koupit. ahoj.
presne, moja rec, v reale je to naozaj posobive auticko (aj tourer !!) - preliezol som ho cez vikend na autosalone zo vsetkych stran a dost ma dostalo... na rozdiel od takej Mazdy 6, ktora ma naopak v reale oproti ocakavaniam trochu sklamala....
mazda 6 ma omnoho povedenejsi a sportovejsi a krajsi interier ako accord.
keby cena bola rovnaka, tak by som ale bral i tak hondu. z vonku vyzera uplne uzasne
teda iba sedan. ten kombi, to je pohrebak
Tak panove , komu se nezda evropska verze Accordu , at se mrkne na americkou . Upozornuju , ze to jsou nebe a dudy . A to nadherne kupatko , s politovanim musim vsem fandum teto znacky oznamit , ze je k dostani jenom v US . Mrknete se na honda.com a zatlacte slzu . Tak zatim
Tak jsem mrknul na to kupátko a opravdu je dost solidní. Jenže mi tak trochu připadá, že se tvůrci designem (zadní třetiny) chtěli přiblížit Mercedesu CL, který je v USA velmi prestižní záležitostí (tím myslím více,než u nás). Nelíbí se mi, když se tak dobrá automobilka snižuje k takovým nechutnostem jak to dělá třeba Hyundai. Krom toho 4dveřová verze mi zezadu připomíná něco jako křížence mezi starou Toyotou Carinou a minulým Saabem 9-3. Tohle je můj názor na Americkou problematiku
Považuji tempomat za nutnost, ale když ho chci u Accordu, tak si musím koupit auto s 2.4 motorem a za 950 tisíc. A délka kufru je přesně 181,8 cm, takže žádných bezmála 190.
Tempomat je pro vetsinu lidi zbytecnost, v evropskych podminkach na preplnenych dalnicich se da malokdy vyuzit (mozna v noci), proto v zakladnich verzich chybi. V USA je to neco jineho, tam vyuziti ma, americka verze Accordu ma proto tempomat ve vsech verzich krome DX.
Starsi model nezesternul tak moc , to jenom evropska divize Hondy zapomnela predstavit tu generaci Accordu co jezdila ve statech do roku 2002 ( zima ). Zkratka a dobre Honda nam evropanum jednu generaci dluzi .
Pánové,mě by zajímala jedna věc.Myslíte si,že takováto diskuzní fóra čtou také lidé odpovědní za marketing, vývoj a prodej aut?Možná ano,ale je otázka kolik nás dikutujících je,eventuelně jakou to má váhu.Sám jsem v automobilové branži pracoval více než 10 let a dodnes udržuji kontakty,ale zároveň se dnes na auta dívám trochu více spotřebitelsky.Věřte,je to jiný úhel pohledu.O jedné věci jsem však přesvědčen již dlouho.Jak budou nové modely vypadat již nerozhodují designéři,ale marketing a finanční náklady na výrobu a tak je design podřízen mnoha převážně ekonomickým parametrům než samotné kráse technického objektu.Vyrábět skutečné designérské skvosty si může dovolit jen pár exkluzívních výrobců a to za ceny o kterých se většině z nás může pouze zdát.A tak buďme rádi,že se i tak občas objeví něco,co nás pohladí na srdci.
Kousek nahoře, přesně 24.3. ve 22.31, jakýsi Trucker jmenuje jakési značky jakýchsi aut a srovnává je s Accordem a Civicem. Člověče, jak můžeš dávat do jednoho rance s Civicem Renault Mégane nebo Peugeot 307? Řídil jsi někdy ty auta nebo jsi v nich alespoň seděl? Co místo na zadních sedadlech, co podvozek, co zavěšení kol, co motor, co řazení? Nebo srovnáváš jen podle oka? Civic určitě není takový designérský "skvost" jako 307 nebo Mégane, ale Honda naštěstí nikdy netrpěla na nějaké módní výstřelky. Honda je přece úplně o něčem jiném, kdo o autech něco ví, tak je mu to jasné. Nebo srovnání Honda Accord vs. Mercedes C-klasse. To samé. Jel jsi někdy s Accordem a s Céčkem? Co použité materiály? Mercedes je určitě dobré auto, ale ne plečka typu C-klasse. Éčko je už o něčem jiném a eSko to samé. BMW3 to je jiné kafe...
Jo, máš částečně pravdu. Srovnávám také podle oka a přikládám tomu dost velkou váhu. V ani jednom zmiňovaném automobilu jsem nejel (jsem student, takže nemám moc možností jako např. služební auta, movité známé, apod., navíc mě řidičák hřeje v kapse teprve rok a něco), já porovnávám podle všemožných testů z mot. časopisů, popř. podle vl. zkušeností majitelů těchto vozidel, ať již z mého okolí či z diskusí na tomto webu. Jak jsem již výše uvedl, o technice se v případě Hondy nemá cenu ani bavit, nikdy a nikde jsem neslyšel ani nečetl jedinou výtku. Já mohu pouze potvrdit taktéž všeobecně známý fakt o spolehlivosti japonských aut, jelikož jezdím s naším rodinným Mitsubishi Lancerem, kterého si až na drobné mouchy nemůžeme s otcem vynachválit. Vím, že Honda je o něčem trochu jiném, je spíše sportovněji zaměřena a tomu také odpovídají jízdní vlastnosti. Já jsem pouze vyslovil svůj názor na současný design Hondy a za tím si stojím.
OK, Truckere, pustil jsem se do Tebe příliš zhurta. Na testy z časopisů se nedívej. Když budeš mít 10 novinářů a dva z nich nepozveš na novinářskou předváděčku s pořádnou žranicí, tak zrovna Ti dva nebudou mít sebemenší důvod dané auto chválit. To je všeobecně známá věc, tzv. veřejné tajemství. Nejlepší je - než si do sebe nechat zasévat mnohé hlouposti od "odborníků" - zajít do salonu, nechat se svézt, v klidu si to osahat, prozkoumat a potom možná zjistíš, že ve skutečnosti je všechno úplně jinak. Co se týče Tvých názorů - stůj si za nimi, i kdyby do Tebe bušilo 10 Mikezů...
No jo, bylo by to ideální, ale už vidím, jak by obyčejného 19 letého floutka, na kterém je jasně vidět, že si nového Accorda či jiné podobné vozidlo koupí (a to ještě kdo ví jestli) nejdříve tak ve 30, s klidem a ochotně posadí za volant předváděcího vozu.
Mě osobně je teprva dvacet a taky studuju, takže peníze na nové auto jaksi postrádám. Nicméně je opravdu jednoduché oblíct si broušené rifle (ty,co se teď nosí), jednoduché boty od Bati,vysoukat košili a chovat se jako namyšlený fracek. Pak už jen stačí tvrdit, že o autech víš kulové, že tě nikdy nezajímaly a že radši jezdíš tramvají, ale že máš za půl roku narozeniny a táta,úspěšný podnikatel, ti chce mermomoci udělat radost abys byl in mezi kamarády. Nic drahého, hlavně aby se ti to líbilo. Někdy si to stačí jen myslet a chovat se podle toho a prodejci se o tebe můžou přetrhnout. Věř mi, jde jen o sebedůvěru.
Caues, se k Vam pridavam, študácí. Mam vo nejakej ten rok sice navic a celkem bohaty zkusenosti s osobakama i s necim silnejsim a vetsim. Ale s Mikezem si dovolim trochu polemizovat. Vetsine testu se da doopravdy verit. Z nekterych poznas, ze tamta redakce ma rada nemce, dalsi frantiky a tamta zase japonciky. Kdyz to zjistis, procti si testy vod jinejch (2 nebo 3, klidne 4) a hned na tom budes lip.
A s tema predvadeckama: 1.Vono to neni zase tak slavny, nekde se o tobe poperou, budou ti podstrojovat, vsechno ti vychvalej, nabidnou slevu, malej modylek, chodej ti domu casaky, prihodej nejakou vybavicku navic, proste ti zobou z ruky, koupis to a pozdejc poznas, ze pekne kecali ;anebo uplne naopak, sou nevlidny, nedaj ti zadnej podpal do kamen, modylky maj vystaveny za vylohou, letaky skopceny. Nejlepsi je se poptat nekoho znamyho, kterej ma zkusenosti, taxikare obzvlast, u pumpy, v malym servisu, opravaku...Ale jinak se strez prodejcu, temer nikdy si nepriznaj, ze to ma nejaky minusy 2.Jak rika Repec - chce to trochu drzosti a pridavam jeste navrch, zvlast tu v Cechach...Zname, zname a zase zname...Takhle se mi jednou postestilo skadlit Porsche.
Truckere nesud, prosim, auta jenom podle kabatu! To je chyba. Kabat ti jenom napovi, ale nic vic ti nerekne. Z tvejch prispevku se da vycist, ze nemas moc rad VW. Ja ho zas mam celkem rad, ale skoda ty koncernovy strategie...Kdyz vezmes treba Passata a odmyslis si Superba, A6 -jakoby neexistovali- tak se ti mozna?bude libit, protoze tady hnedka bude min podobnejch aut. Chapu, ze te nebavi cucet furt na jedno a to samy.
Mejte se. At se zapichy a bakule jenom mnozi. Honza S.
S tim VW máš naprostou pravdu, fakt ho nemám rád (velmi mírně řečeno). Asi se to mnoha lidem bude zdát dost divné, ale hlavním důvodem je právě jeho politika. Já totiž nepohlížím na auto jako na nějaké spotřební zboží, ale mám k nim velmi vřelý vztah (to Vám můžou potvrdit všichni moji známí - nedej bože, aby se někdo křivě podíval nebo dotkl "mojí" Mitsinky) a proto přikládám velkou váhu také svým sympatiím k dané značce. Ona se mi totiž nezdá celá ta zasraná globalizace a slučování všech výrobců (a to v podstatě ve všech branžích) do obřích koncernů, které se nakonec (již dnes tomu tak je u výrobců zemědělské techniky) začnou slučovat navzájem. Všichni se hájí tím, že to prostě jinak nejde a že se jedná o jedinou možnost, jak se dostat na přijatelnou cenu. Ale je zajímavé, že kdysi to šlo. Je ale jasné, že když vznikl 1 koncern, později další a další, které si díky využívání společných dílů, tím pádem díky uspořeným mnoha miliardám mohli dovolit srazit cenu, vytvořili pro samostatné výrobce nepřekonatelnou konkurenci. Proto je následující vývoj zcela pochopitelný. Nicméně je pravdou, že kdo opravdu umí, může být uspěšný i sám - BMW, podle mě současná špička automobilové produkce. Myslím, že trendu koncernů se měla udělat přítrž hned na začátku. Mnoho lidí si to asi neuvědomuje, ale pro nás spotřebitele je tento trend zcela negativní. Co je totiž lepší motivací k neustálému vývoji, zdokonalování, zkvalitňování, než právě ostrá konkurence. A ta se dnes neustále snižuje a raději nepomýšlím, kam až tato situace může dospět. Navíc VW, i když je to velký koncern a má značné úspory na vývojových i výrobních nákladech, má velmi, velmi drahá auta ještě navíc většinou nic neříkajícího fádního vzezření. O technice jsem zatí slyšel mnoho dobrého i když i celkem dost negativ-opravdu nemohu soudit. Když jsi zmiňoval Passata, v současném provedení se mi celkem dost líbí (asi nejvíce ze všech Volswagenů), ale dá se říci, že je to jediný ucházející VW z dnešní nabídky. Z interiérů dýchá profesionalita a kvalita, ale také přílišná konzervativnost, nicméně dá se to překousnot. Rozhodně se za ním ovšem neotočím jako třeba za R Lagunou nebo Mazdou 6, apod. A hlavní věc, nemohl bych si koupit auto za dost nekřesťanský prachy s vědomím, jak moc na mě ty.... vydělaly, protože jsem si ve skutečnosti nekoupil auto, ale puzzle. Názorný příklad: Již zmiňovaná A6 a taktéž zmiňovaný Passat. No Tebe by nenasralo, kdyby sis koupil A6, Tvůj soused Passata, za kterého zaplatil klidně i o 600 - 700 tis. méně to vědomí, že technicky máte vlastně stejné auta??? Ale to je taktéž věc názoru a kdybych měl na všechna auta pohlížet ryze spotřebitelsky a měl trochu jiný vkus, VW by pro mne asi byla dobrá volba. Ty osobně máš Volkswagena? Hodně by mě totiž zajímala spolehlivost. Mnoho lidí říká, jak jsou šíleně spolehlivé, ale již několikrát jsem slyšel z vyprávění mého otce, jak jeho známí vyměnili Toyoty, Nissany, apod. za nové Volkswageny a jednoznačně tvrdili, že VW už nikdy, příště opět jedině Japonce. Tak nevím...
Jo ale v novým Acordu je fakt super svezeníčko a tichoučko je to pohodlný ale přitom rychly auto a sedí taky fajn místa taky dostatek jako klido pído bych si ji koupil ale přece jenom mám radši VW Passat
za take peniaze, co by som dal za bmw318,- ta "nadstandardna" vybava, lebo v zaklade skoro nic neni, tak za to by som si radsej kupil 2.4l Accord vo full vybave. mal by som omnoho lepsie auto...
Chlapi , mrkl se uz nekdo konecne na stranku americke Hondy ( ne , nemyslim ted Acuru , myslim Hondu ) chtel bych slyset Vas objektivni nazor jak moc se povedla Honda Accord do zamori . Diki .
Tak jsem se dival a mas pravdu, je to nebe a dudy ;-) Neni to sice jeste uplne "ono", ale rozhodne to pokracuje v tradici designu Hondy, ne jako evropska verze. Hezky to navazuje na mou designove oblibenou 5tou generaci. Otazka je, co je to za verzi ? Americka asi ne, to je prece Acura TSX. Ja bych sazel na japonskou. Anebo se v americe prodavaji dve znacky: Honda a Acura ?
Na fotkách mě nový Accord nijak zvlášť nedostal, ale v reálu je to nádhera, včetně kombíka, který nemá konkurenci (alfa 156 se mi nikdy nelíbila). Naopak nová americká verze se mi líbí v interiéru, ale zvenku a hlavně zezadu je to hrůza, která vypadá jak americký *, ale co jsem zatím četl, je to údajně kvalitativně i jízdními vlastnostmi bomba.
Jinak pokud jde o USA, tak se tam prodávají obě značky. Acura je pro Hondu to samý co pro Toyotu Lexus. Honda je základ, Acura pro fajnšmekry. Pokud se podíváš na acura.com, tak zjistíš, že nástupce Integry, RSX, má společné motory s Civikem, sportovní sedan TL a jeho brácha kupé CL zase jezdí na platformě bývalé americké verze Accordu a mají jeho upravené motory. Takže novej americkej Accord pod jménem Accord prodává Honda, zatímco TSX je geniální marketingový tah, jak využít japonsko-evropskou verzi Accordu na americkém trhu. Zaplní totiž mezeru mezi sportovní RSX a přecejen poněkud usedlejší (i když ve verzi Type-S se to tak říct nedá) TL a postaví se tak vedle Lexusu IS300, BMW 3, Mercedesu C, Infinity G35 a Audi A4. To jsou právě ti konkurenti, ke kterým od Acury a Hondy utíkali bývalí majitelé civiků a integer, nemaje v nabídce něco většího, ale skutečně sportovního. Otázkou je, jestli bude přední pohon a pouze čtyřválec dostatečným argumentem pro zmlsané Amíky, kteří "jdou" po IS300 a BMW 3 mimojiné z důvodu silných šestiválců. Ale třeba nás Honda překvapí a do TSX (a tím pádem i do "našeho" Accorda) se přestěhuje 3.2 V6 V-tec z Acury TL Type-S a CL Type-S (260 koníků). To by byla jízda...
Klobouk dolu , chlape Ty mas prehled jako malokdo . opravdu vycerpavajici prispevek . Mymochodem co rikas na Accord coupe . Tak se mi zda , ze japonci trosku pocuchali nervy machrum od Mercedesu , co se teda tyce zadniho pohledu na coupe . Jinak mel jsem moznost povozit se v RSX - S type 6 - kvalt a je to narez , skoda ze zase evropani utrou nos . Tak jak tady o neco vys kdosi podotkl , ze podoba auta se odvozuje od uspechu prodeje . Na starem kontynentu se az poslednich par let vraci do mody auta jenom pro zabavu . Takze uvidime jestli se v tomto pripade Honda rozhodne udelat vyjimku a proda nam tento narez pod nazvem Honda Integra treba pristi rok na jaro .
Ona by bohate stacila i ta zakladni sestka z TL a CL(225 ?koniku),aspon by to drzelo cenu naprijatelne urovni.Takhle velke auto si rozhodne sestivalec zaslouzi.U auta stredni tridy,obzvlaste v kombinaci s automatem mi ctyrvalec nejak nesedi.V kopeckach by to asi porad hledalo kvalty a jizda i pres dobre vytiseny motor by nebyla takovym pozitkem.O kombiku ani nemluve.Jinak si tady nekdo stezoval,ze coupe kopiruje MB.Rekl bych,ze se spis drzi designu sve vyspelejsi sestricky Acury CL,ktera uz nejaky cas jezdi a podobna svetla mela uz ve sve predchazejici generaci...Jinak ten sedan vypada(podle me),jako kdyby to do nej zezadu neubrzdil kamion.Divne na obr.,divne ve skutecnosti.Puvodni (americka)verze se mi zdala mnohem vyvazenejsi,ale zase trochu usedlejsi.Sve priznivce si ale u nas urcite najde
Hele mne koncernova politika VW do nedavna ani moc nevadila , ale po zjisteni zkutecnosti , ze Superb vadi Passatu proto musi jit pristi rok z kola ven mne trosku rozhodila . Ale to jeste nic neni . Urcite jste vsichni videli Skodu Tudor - to krasne kupatko od nas . Ti idioti ale hned v zarodku toto nadejne vozitko oznacili jen jako za studii , ktera se nikdy nedozije seriove produkce . Ale co se nam to na zacatku roku objevilo ve statech ? Nebudu Vas napinat - Passat coupe , napadne pripominajici nas Tudor . Hnus !!! Stydte se Cesi , Takova zrada . To uz nemate ve svem podniku zadne slovo . Oni si asi frickove mysleli , ze kdyz to poslou za more , ze se to nedovime , nebo co ? Sakra !!! Toho Passata coupe jsem videl na vlastni oci v jednom testovacim poradu nekdy v unoru , tak hadam , ze se tu bude za chvili prodavat na ostro . Zajimave ovsem je ze jsem o nem neslysel nic z Detridu ani z L.A. ani jsem ho nevidel v Chicagu , tak nevim co je to za tah .
No to je teda *...Pekne s tou Skodovkou zametaj.Kdyz jsem videl poprve Tudora,tak jsem si rikal,ze si snad tu Skodovku nekdy i koupim,ale jako VW si to teda rozmyslim.Na autosalonech to byt jeste nemuselo,vChicagu jsem nevidel ani Phahetona a kdyz jsem se ptal slecny od VW proc to,jen pokrcila raminky a utrousila neco o firemni politice .
Ja osobne (pouze) vw vubec nemusim. Ale porad tady nekdo mluvi o ty designovy podobnosti. Tak jenom par prikladu k zamysleni a nikdo mi nemuze tvrdit, ze vetsina aut je dost podobnejch:
accord - mazda 6, vectra - avensis (predek), corolla combi - 307 break (zadek), lux kia - merk - jaggy, citro - peug a mnoho dalsich. Zkratka podoba tu je. I ta nova petka vypada zezadu jak korejec.