Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia RS Edition S2000: Oslava titulu IRC

Škoda Auto představila limitovanou edici Fabie RS, která oslavuje letošní mistrovský titul v šampionátu IRC. Její produkce bude omezena na 200 exemplářů.
Zpět na článek
11. 11. 2010 15:09
11. 11. 2010 15:40
neregistrovaný "RayBan"
12. 11. 2010 10:45
neregistrovaný "RayBan"
11. 11. 2010 15:58
11. 11. 2010 16:04
11. 11. 2010 16:11
11. 11. 2010 19:09
11. 11. 2010 18:05
11. 11. 2010 21:10
11. 11. 2010 22:24
11. 11. 2010 18:36
neregistrovaný "jano1001"
11. 11. 2010 19:58
11. 11. 2010 22:58
12. 11. 2010 09:43
12. 11. 2010 09:56
12. 11. 2010 13:36
12. 11. 2010 18:00
12. 11. 2010 13:36
12. 11. 2010 18:47
11. 12. 2010 17:05
Avatar - Glaukos
11. 11. 2010 15:09
Překvapuje mě,
že o nové limitované edici Fabie RS se dočtu na čestém auto.cz o den později, než na ruských (autowp.ru) nebo španělských (spanish autoblog) webovkách, o jiné české konkurenci nemluvě.
jinak ty polepy vypadají na úzké fábii dost blbě, tak je S2000 nádherná, tak je toto otřesné :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RayBan"
11. 11. 2010 15:40
Táta byl v servisu
No jo, on je tam se škodovkou vlastně pořád ... >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
11. 11. 2010 16:08
Re: Táta byl v servisu
co tím chtěl básník říct?
Avatar - Glaukos
11. 11. 2010 16:11
Re: Táta byl v servisu
reklama, stačí se podívat dolů
Avatar - twistedTSD
11. 11. 2010 22:28
Re: Táta byl v servisu
jj, vím, jen by mě zajímalo, na co naráží...osobní zkušenosti, nějaký propadák ve statistikách nebo prostě další rádoby vtipný "antiškodovkářský" příspěvek?
Avatar - gld
12. 11. 2010 00:32
Re: Táta byl v servisu
Povedal by som, že celkom vtipne naráža na očividnú hlúposť danej reklamy ;-)
neregistrovaný "RayBan"
12. 11. 2010 10:45
Re: Táta byl v servisu
:yes:
11. 11. 2010 15:58
Fakt hrůza
Tohle, že má být sportovní model, to je komedie, postav vedle toho GP v základu na 15" plecháčích a vypadá jak z jinýho světa.

Ty polepy totiž naopak vynášejí do popředí proporční handicap.
Strašný, a tohle dají za oficiální foto..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - jnkd
11. 11. 2010 16:04
Re: Fakt hrůza
když prostě nemůžeš dát jako oficiální fotku auto ve tmě a z velké dálky
Avatar - Glaukos
11. 11. 2010 16:11
Re: Fakt hrůza
Lepší fotka ani udělat nejde >:D
11. 11. 2010 19:09
Re: Fakt hrůza
Ale jo, nafotit to po průjezdu nějakou hóóódně blátivou RZ :-)
11. 11. 2010 16:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Glaukos
11. 11. 2010 16:54
Re: a neco o novem znaku by nebylo?
zkus to zítra
11. 11. 2010 16:23
To tu zas něco máme.
Tak po přečtení nadpisu jsem byl optimisticky naladěn, že Škodovka vypustí po dlouhé době vlaštovku a udělá na autě trochu smysluplné změny.
Jenže opět tu máme auto s polepkama, které má s rally společného akorát logo. Probůh co může být jednodužšího než z toho auta dostat pryč DSG a nahradit ho i kdyby pětikvaltem, aby si majitel mohl připadat alespoň trochu že jede rally. Tuším ale, že kdyby DSG nahradil manuál, RSo by ztratilo asi to nejlepší co může nabídnout a chudák motor by už silničně podprůměrnou skupinu podvozku s vazbou řidiče nevyvážil.
Takových pěkných 200 ks reklamy a hrdých televizních diváků IRC, ale nadšených řidičů těžko.
Jediné co to může zachránit bude cenovka, kterou bych očekával nezměměnu, tuším ale že se pletu...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Glaukos
11. 11. 2010 16:55
Re: To tu zas něco máme.
Nepsalo se, že se do auta s tíhle motorem manuál prostě nevejde?
11. 11. 2010 17:34
Re: To tu zas něco máme.
Zase jeden iqváč co nerozezná auto od krávy a podivuje se nad naprosto jednoznačnýma technickýma záležitostma. >:D Víš jaký má rozměr 7° koncernové DSG a jaký klasická 5° převodovka schopná přenést 250Nm? Pochybuju... A podprůměrná podvozková skupina u Fábie, která má suveréně nejlepší podvozek (společně s novou fiestou) ve třídě? Prosím běž komentovat třeba pěstování brambor, nebo na server chovatelů včel >:D

Samozřejmě že se nejedná o sporovní auto v pravém slova smyslu. Všichni (normální) víme,co je Fábia RS za auto a že polepy jsou jen marketingová akce za účelem propagace vítězství v IRC.

Ale hold češi,zvlášť ti zakomplexovaní ztrátou vlastního já v osobním životě,musí neustále něco kritizovat... ;-\
Avatar - Glaukos
11. 11. 2010 19:11
Re: To tu zas něco máme.
Fábie má spolu s Fiestou nej. podvozek ve třídě?. Ale běž, jistě podvozek Fabie není špatný, dokonce patří mezi ty lepší, ale nestačí nejen na Fiestu, ale i na bráchy Polo a Ibizu, přidal bych Mazdu 2 a možná se najde i někdo další
11. 11. 2010 22:17
Re: To tu zas něco máme.
touhle fabií RS jsem nejel popravdě po tom ani netoužím
ale pokud má podvozek horší než seriová fiesta
tak by měl někdo od škody polít benzínem celou linku kde se ty předražený necky vyrábí a zapálit :no:
11. 11. 2010 22:15
Re: To tu zas něco máme.
zase jeden ikváč kterýmu zvlhnou trenky pokaždý když soudruzi v automobilkách dají do auta nějakou novou frýkůlin fičurku :-!
Avatar - Katikakus
12. 11. 2010 11:49
Re: To tu zas něco máme.
S tim podvozkem u Fabie si dopln vzdelani. Tvrdit o nem, ze je na stejne urovni jako nova Fiesta a patri k tomu nejlepsimu na trhu je opravdu k smichu. :no:
Avatar - petrumr
11. 11. 2010 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2010 22:21
Re: To tu zas něco máme.
no jasně
ale tady máme sériově vyráběnej jakobysoutěžák
jasně že s manuálem jedeš pomalejc než s dobrým automatem protože prostě neřadíš optimálně ale to přeci není účel počítat setinky vteřiny ale pořádně si zajezdit a k tomu prostě ten klacek do ruky patří
12. 11. 2010 08:50
Re: To tu zas něco máme.
Nemusíš převodovku přemlouvat ať podřadí, můžeš tam ládovat meziplyny kdy se ti zachce a není nad to brzdit přez kvalty jak si to krásně občas střelí do laufu... no ale to tady mluvím o úplně jiným ročníku aut :-)
Avatar - white label
12. 11. 2010 09:02
Re: To tu zas něco máme.
Co se týká toho (lehčího) střílení do výfuku, tak mám zkušenost s tím, že toho se u T(F)SI dočkáš častěji s DSG, než s klasickým manualem...
12. 11. 2010 09:59
Re: To tu zas něco máme.
V tom případě :yes: když se tam hodí ještě nějakej sportovnější výfuk tak to může celkem hezky rachotit :-) Škoda, že v příplatkové výbavě nic takového není.... To u Seatu mají ;-)
Avatar - white label
12. 11. 2010 01:15
Re: To tu zas něco máme.
A jéje, pilot fuzzy jezdí rally zásadně s klasickým pětikvaltem... >:-[]
Pochybuju, že jsi někdy slyšel o tom, že na dvouspojce jezdil už v 80tých letech nějaký pan Walter Röhrl a "jeho" Audi Sport quattro S1 (530 PS) mělo už tehdy i díky tomu zrychlení (0-100) za 2,6 s (místo 3,1 s s manualem)...a ve verzi Audi Sport quattro S1 Pikes Peak (598 PS) dokonce za méně než 2,5 s! ;-)
12. 11. 2010 08:29
Re: To tu zas něco máme.
No vidíš to jsem třeba ani nevěděl. To je zajímavá informace. Kolikrát si říkám, že bych se docela podíval jak by si to Walter Röhrl nebo jiný mistr volantu skupiny B rozdal ve svým "starým nemoderním autě" se současnými WRC nebo nedejbože IRC vozy. To by pak byl teprv vidět ten úpadek rallye. Viděl jsem nějakej dokument, kde mluvil Marku Allen bývalý pilot Lancie o tom jak mu po zrušení skupiny B sebrali Lancii Deltu S4 s 600 koňma a dali mu místo toho do ruky Lancii Deltu Integrale s polovičním výkonem. Doslova tam říká "připadal jsem si jako když tam žádnej motor ani nemám" Jak by asi teď zhodnotil přizdechlý auta IRC s parametrama, kterejch dosahujou lepší sériový auta?
Avatar - white label
12. 11. 2010 08:57
Re: To tu zas něco máme.
No pod těch 2,5 s se ty dnešní rally vozy dostanou asi těžko (a nejen ony)... :-O :-)
12. 11. 2010 09:05
Re: To tu zas něco máme.
No to je dobrej vtip, že by se dostali pod 2,5 s , ale spíš by mě zajímal rozdíl časů na konci RZ. I ty průjezdy zatáček by asi byly mnohem efektnější než v IRC, kde ten motor nemá ani zbla síly na to aby dokázal jet driftem na asfaltu. Když jsem viděl letos Bohemku tak mi bylo smutno po těch dobách kdy Rallye auta ještě jela.
Avatar - bubucci
12. 11. 2010 13:03
Re: To tu zas něco máme.
2.5 na šotolině....je to masakr a jedno z nejlepších aut, co kdo kdy stvořil
12. 11. 2010 14:49
Re: To tu zas něco máme.
:-) Bylo to prasecký auto. Ve svý době to mělo větší zrychlení na šotolině než F1 na asfaltu >:D
Avatar - white label
12. 11. 2010 17:37
Re: To tu zas něco máme.
Zrovna na té šotolině asi ne, ale jinak je to tak: ;-)
Audi Sport quattro: 225 kW/306 PS; 4,9 s
Audi Sport quattro (Rallyeausführung): 331 kW/450 PS; 3,5 s
Audi Sport quattro S1: 390 kW/530 PS; 2,6 s (Doppelkupplungsgetriebe von Porsche) bzw. 3,1 s (manuelles Getriebe)
Audi Sport quattro S1 Pikes Peak: 440 kW/598 PS; weniger als 2,5 s
15. 11. 2010 08:33
Re: To tu zas něco máme.
V dokumentu 50 rallye Walter Röhrl mluví o S1 a teď si nejsem jistej, jestli tam říkal stejný zrychlení jako F1 nebo větší zrychlení jako F1. Musím se na to kouknout znova >:D Asi máš ale pravdu.
12. 11. 2010 14:56
Re: To tu zas něco máme.
[odkaz]
:yes: ;-)
11. 11. 2010 18:05
Pochvala
Škodovku nemusím a Fabii teprve ne, ale takováhle limitovaná série je velmi dobrý, byť nijak originální nápad. To vítězství v šampionátu je pro značku velká věc a Fabii podle mého ty polepy docela sluší. Snad bych jen udělal víc než 200 kusů, tohle auto by podle mého měl a mohl mít ve výloze každý velký prodejce Škodovky alespoň jeden dva měsíce, aby se to pořádně marketingově využilo.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Nerez
11. 11. 2010 21:10
Re: Pochvala
Souhlasím, taky se mi velimi líbí a 200 ks je málo:(
11. 11. 2010 22:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2010 18:21
No super konečně se rozzáří můj úsměv když ji uvidím projížd
Taková verze už tu byla u O I RS to byla taková divná edice někdy kolem roku 2000-2002 toto je bohužel bída, a budu upřímně litovat toho kdo v tom pojede.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jano1001"
11. 11. 2010 18:36
nezmysel
v čom je lepšia než obyčajná rs??? V ničom. Bezvýznamná po lepená rska s bielymi diskami.
To je na tom horšie než verzie scaut tie majú aspoň navyše plasty.
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2010 19:58
RS
1000 lidí - 1000 chutí
Každému se líbí něco jiného. Když máš RS moc neznalých to nepozná, ale za tím se i otočí. Octavia v této edici vypadala taky dobře a fotka může vypadat hůř než skutečnost.
Co se týče DSG, je tam i kvůli tomu že se tam s více než 5 kvalty jako jediné vešli, když chceš řadit, tak můžeš pod volantem jako u pár bývalých WRC a spojku u těchto mašin používáš jen při rozjezdu, pak už jen cvakáš...
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2010 22:58
ŠVORCLIGA NA ARU
Tohle se těžko tráví, z driftování na faulenci odřenej zadek, plejstejšna na plné obrátky, před sebou tmu života a pod balkónem sousedovo nová Fabia RS2000. Kladivo na švorcáky. Dokonalé.

Totiž problém pro švorcligu není Rolls Royce, problém není ani Bentley, problém je... Fabia. Jak pes štěkající na kost, zavěšenou metr nad zemí. Jen kousek a můžeš ji mít. Ovšem ten kousek má pro tebe bohužel rozměr... vesmíru.

Fantastický snímek fantastického auta - překrásné probarvení, úřadující světový motor roku, nejlepší dvouspojka světa, k tomu jako bonbónek funkci XDS. Kdo chce něco hodně ostrého, na doslova světové technice, a současně jezdí subkompakty, má nahoře dokonalou inspiraci. Limitka roku.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
12. 11. 2010 00:37
Re: ŠVORCLIGA NA ARU
nálepky ti dnes spravia aj na volvo

ty švorcliga..
12. 11. 2010 06:22
Re: ŠVORCLIGA NA ARU
Ti co to myslí se sportováním opravdů vážně jezdí jiné auta ;-) Jinak tyhle nálepky bylo možné zakoupit jako příplatkovou výbavu už dávno jen u nás ne takže ono to s tou limitkou není zase tak horký ;-)
12. 11. 2010 13:31
Re: ŠVORCLIGA NA ARU
Pravdu mas. Psovi je dobra aj kost, ohlodana, vyschnuta. Aj na tu bude brechat, a sliny mu potecu z pysku. Ale keby si mohol vybrat, tiez by si radsej dal poriadnu flakotu hovadzieho stejku...
12. 11. 2010 09:43
Cerna pusa
Zustanu-li jenom u koncernu a u exluzivit. Pak je diametralni rozdil Fabia RS/polepky nebo Ibiza Cupra/Bocanegra. Bocanegra stoji 20000Kc navic, jsem zvedavy za kolik budou polepky IRC na Fabii.
Rozbalit vlákno
3
12. 11. 2010 09:56
Re: Cerna pusa
Největší problém je, že stejný nálepky ti udělají v reklamce za pár korun a tyhle bílé kola jdou objednat už při kupování RS nebo formou příslušenství a máš limitovanou edici hned a nikdo nic nepozná. Limitovaná série by měla být něčím vyjímečná. Jinak na některých trzích se tento "bojový" polep dá objednat i na klasickou Fábii. Trochu laciná oslava titulu v IRC. ;-\
Avatar - Choochoo
12. 11. 2010 13:36
Re: Cerna pusa
Co bys chtel, vzdyt si slysel, ze je to pro svorc ligu >:D Kdyz vidim Pazoulta s motorem od BMW do 500tis., tak nevim kdo koupi tuhle drahou ohavnost :no:
12. 11. 2010 18:00
Re: Cerna pusa
Pažout z VTI od BMW je strašný průser a jen Ti co ho mají v BMW si to nechtějí přiznat, protože jejich Ego by to nezvládlo... :-!
12. 11. 2010 13:36
riadny GRC...
tak v tomto by som sa urcite hanbil jazdit... :no:
Rozbalit vlákno
2
12. 11. 2010 18:26
Re: riadny GRC...
přesně k "dokonalosti" tomu chybí jen nápis vzadu "jezdí na castrol" >:-[]
14. 11. 2010 10:10
Re: riadny GRC...
>:D zabils...
12. 11. 2010 18:47
tohle auto
je jako si koupit na pouti nafukovací kytaru a pak machrovat že "mám taky stratocastera" :-!
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2010 17:05
reakce
Vítězství v IRC - velký úspěch škodovky, respekt jak toho dosáhli, ale za tenhle paskvil by měl dostat ten lojza co to vymyslel lepáka. Aspoň trochu blatníky nebo něco.....
Rozbalit vlákno
0