Škoda Auto představila limitovanou edici Fabie RS, která oslavuje letošní mistrovský titul v šampionátu IRC. Její produkce bude omezena na 200 exemplářů.
že o nové limitované edici Fabie RS se dočtu na čestém auto.cz o den později, než na ruských (autowp.ru) nebo španělských (spanish autoblog) webovkách, o jiné české konkurenci nemluvě.
jinak ty polepy vypadají na úzké fábii dost blbě, tak je S2000 nádherná, tak je toto otřesné :no:
jj, vím, jen by mě zajímalo, na co naráží...osobní zkušenosti, nějaký propadák ve statistikách nebo prostě další rádoby vtipný "antiškodovkářský" příspěvek?
Tak po přečtení nadpisu jsem byl optimisticky naladěn, že Škodovka vypustí po dlouhé době vlaštovku a udělá na autě trochu smysluplné změny.
Jenže opět tu máme auto s polepkama, které má s rally společného akorát logo. Probůh co může být jednodužšího než z toho auta dostat pryč DSG a nahradit ho i kdyby pětikvaltem, aby si majitel mohl připadat alespoň trochu že jede rally. Tuším ale, že kdyby DSG nahradil manuál, RSo by ztratilo asi to nejlepší co může nabídnout a chudák motor by už silničně podprůměrnou skupinu podvozku s vazbou řidiče nevyvážil.
Takových pěkných 200 ks reklamy a hrdých televizních diváků IRC, ale nadšených řidičů těžko.
Jediné co to může zachránit bude cenovka, kterou bych očekával nezměměnu, tuším ale že se pletu...
Zase jeden iqváč co nerozezná auto od krávy a podivuje se nad naprosto jednoznačnýma technickýma záležitostma. >:D Víš jaký má rozměr 7° koncernové DSG a jaký klasická 5° převodovka schopná přenést 250Nm? Pochybuju... A podprůměrná podvozková skupina u Fábie, která má suveréně nejlepší podvozek (společně s novou fiestou) ve třídě? Prosím běž komentovat třeba pěstování brambor, nebo na server chovatelů včel >:D
Samozřejmě že se nejedná o sporovní auto v pravém slova smyslu. Všichni (normální) víme,co je Fábia RS za auto a že polepy jsou jen marketingová akce za účelem propagace vítězství v IRC.
Ale hold češi,zvlášť ti zakomplexovaní ztrátou vlastního já v osobním životě,musí neustále něco kritizovat... ;-\
Fábie má spolu s Fiestou nej. podvozek ve třídě?. Ale běž, jistě podvozek Fabie není špatný, dokonce patří mezi ty lepší, ale nestačí nejen na Fiestu, ale i na bráchy Polo a Ibizu, přidal bych Mazdu 2 a možná se najde i někdo další
touhle fabií RS jsem nejel popravdě po tom ani netoužím
ale pokud má podvozek horší než seriová fiesta
tak by měl někdo od škody polít benzínem celou linku kde se ty předražený necky vyrábí a zapálit :no:
S tim podvozkem u Fabie si dopln vzdelani. Tvrdit o nem, ze je na stejne urovni jako nova Fiesta a patri k tomu nejlepsimu na trhu je opravdu k smichu. :no:
no jasně
ale tady máme sériově vyráběnej jakobysoutěžák
jasně že s manuálem jedeš pomalejc než s dobrým automatem protože prostě neřadíš optimálně ale to přeci není účel počítat setinky vteřiny ale pořádně si zajezdit a k tomu prostě ten klacek do ruky patří
Nemusíš převodovku přemlouvat ať podřadí, můžeš tam ládovat meziplyny kdy se ti zachce a není nad to brzdit přez kvalty jak si to krásně občas střelí do laufu... no ale to tady mluvím o úplně jiným ročníku aut :-)
V tom případě :yes: když se tam hodí ještě nějakej sportovnější výfuk tak to může celkem hezky rachotit :-) Škoda, že v příplatkové výbavě nic takového není.... To u Seatu mají ;-)
A jéje, pilot fuzzy jezdí rally zásadně s klasickým pětikvaltem... >:-[]
Pochybuju, že jsi někdy slyšel o tom, že na dvouspojce jezdil už v 80tých letech nějaký pan Walter Röhrl a "jeho" Audi Sport quattro S1 (530 PS) mělo už tehdy i díky tomu zrychlení (0-100) za 2,6 s (místo 3,1 s s manualem)...a ve verzi Audi Sport quattro S1 Pikes Peak (598 PS) dokonce za méně než 2,5 s! ;-)
No vidíš to jsem třeba ani nevěděl. To je zajímavá informace. Kolikrát si říkám, že bych se docela podíval jak by si to Walter Röhrl nebo jiný mistr volantu skupiny B rozdal ve svým "starým nemoderním autě" se současnými WRC nebo nedejbože IRC vozy. To by pak byl teprv vidět ten úpadek rallye. Viděl jsem nějakej dokument, kde mluvil Marku Allen bývalý pilot Lancie o tom jak mu po zrušení skupiny B sebrali Lancii Deltu S4 s 600 koňma a dali mu místo toho do ruky Lancii Deltu Integrale s polovičním výkonem. Doslova tam říká "připadal jsem si jako když tam žádnej motor ani nemám" Jak by asi teď zhodnotil přizdechlý auta IRC s parametrama, kterejch dosahujou lepší sériový auta?
No to je dobrej vtip, že by se dostali pod 2,5 s , ale spíš by mě zajímal rozdíl časů na konci RZ. I ty průjezdy zatáček by asi byly mnohem efektnější než v IRC, kde ten motor nemá ani zbla síly na to aby dokázal jet driftem na asfaltu. Když jsem viděl letos Bohemku tak mi bylo smutno po těch dobách kdy Rallye auta ještě jela.
Zrovna na té šotolině asi ne, ale jinak je to tak: ;-)
Audi Sport quattro: 225 kW/306 PS; 4,9 s
Audi Sport quattro (Rallyeausführung): 331 kW/450 PS; 3,5 s
Audi Sport quattro S1: 390 kW/530 PS; 2,6 s (Doppelkupplungsgetriebe von Porsche) bzw. 3,1 s (manuelles Getriebe)
Audi Sport quattro S1 Pikes Peak: 440 kW/598 PS; weniger als 2,5 s
V dokumentu 50 rallye Walter Röhrl mluví o S1 a teď si nejsem jistej, jestli tam říkal stejný zrychlení jako F1 nebo větší zrychlení jako F1. Musím se na to kouknout znova >:D Asi máš ale pravdu.
Škodovku nemusím a Fabii teprve ne, ale takováhle limitovaná série je velmi dobrý, byť nijak originální nápad. To vítězství v šampionátu je pro značku velká věc a Fabii podle mého ty polepy docela sluší. Snad bych jen udělal víc než 200 kusů, tohle auto by podle mého měl a mohl mít ve výloze každý velký prodejce Škodovky alespoň jeden dva měsíce, aby se to pořádně marketingově využilo.
No super konečně se rozzáří můj úsměv když ji uvidím projížd
Taková verze už tu byla u O I RS to byla taková divná edice někdy kolem roku 2000-2002 toto je bohužel bída, a budu upřímně litovat toho kdo v tom pojede.
v čom je lepšia než obyčajná rs??? V ničom. Bezvýznamná po lepená rska s bielymi diskami.
To je na tom horšie než verzie scaut tie majú aspoň navyše plasty.
1000 lidí - 1000 chutí
Každému se líbí něco jiného. Když máš RS moc neznalých to nepozná, ale za tím se i otočí. Octavia v této edici vypadala taky dobře a fotka může vypadat hůř než skutečnost.
Co se týče DSG, je tam i kvůli tomu že se tam s více než 5 kvalty jako jediné vešli, když chceš řadit, tak můžeš pod volantem jako u pár bývalých WRC a spojku u těchto mašin používáš jen při rozjezdu, pak už jen cvakáš...
Tohle se těžko tráví, z driftování na faulenci odřenej zadek, plejstejšna na plné obrátky, před sebou tmu života a pod balkónem sousedovo nová Fabia RS2000. Kladivo na švorcáky. Dokonalé.
Totiž problém pro švorcligu není Rolls Royce, problém není ani Bentley, problém je... Fabia. Jak pes štěkající na kost, zavěšenou metr nad zemí. Jen kousek a můžeš ji mít. Ovšem ten kousek má pro tebe bohužel rozměr... vesmíru.
Fantastický snímek fantastického auta - překrásné probarvení, úřadující světový motor roku, nejlepší dvouspojka světa, k tomu jako bonbónek funkci XDS. Kdo chce něco hodně ostrého, na doslova světové technice, a současně jezdí subkompakty, má nahoře dokonalou inspiraci. Limitka roku.
Ti co to myslí se sportováním opravdů vážně jezdí jiné auta ;-) Jinak tyhle nálepky bylo možné zakoupit jako příplatkovou výbavu už dávno jen u nás ne takže ono to s tou limitkou není zase tak horký ;-)
Pravdu mas. Psovi je dobra aj kost, ohlodana, vyschnuta. Aj na tu bude brechat, a sliny mu potecu z pysku. Ale keby si mohol vybrat, tiez by si radsej dal poriadnu flakotu hovadzieho stejku...
Zustanu-li jenom u koncernu a u exluzivit. Pak je diametralni rozdil Fabia RS/polepky nebo Ibiza Cupra/Bocanegra. Bocanegra stoji 20000Kc navic, jsem zvedavy za kolik budou polepky IRC na Fabii.
Největší problém je, že stejný nálepky ti udělají v reklamce za pár korun a tyhle bílé kola jdou objednat už při kupování RS nebo formou příslušenství a máš limitovanou edici hned a nikdo nic nepozná. Limitovaná série by měla být něčím vyjímečná. Jinak na některých trzích se tento "bojový" polep dá objednat i na klasickou Fábii. Trochu laciná oslava titulu v IRC. ;-\
Co bys chtel, vzdyt si slysel, ze je to pro svorc ligu >:D Kdyz vidim Pazoulta s motorem od BMW do 500tis., tak nevim kdo koupi tuhle drahou ohavnost :no:
Vítězství v IRC - velký úspěch škodovky, respekt jak toho dosáhli, ale za tenhle paskvil by měl dostat ten lojza co to vymyslel lepáka. Aspoň trochu blatníky nebo něco.....