Na mezinárodním veletrhu SILVA REGINA v Brně byl představen upravený model Škoda Octavia Combi 4x4 určený pro lesníky a myslivce, který vznikl za podpory a pod odborným dohledem útvaru Technického vývoje společnosti Škoda Auto.
"...došlo k zvětšení jeho světlé výšky o 4 cm, čímž se zvýšila průchodnost vozu v terénu a rozšířily se jeho možnosti použití v lese." a ty trony? To jsou speciální lesuodolatelné, bahnoodpudivé a klackemnepoškrábatelné slitinová nebo snad jen litinová kola...
No, vidím, že Škoda myslí na všechny. Ovšem tohle, to je ideální zejména pro pytláka. Odkládací prostor na pušku, vana na lesní pych... a na silnici uháníš ztracen ve šňůře obdobných... Teda, nevím, kolik je v Česku myslivců... ale tak nějak mi přijde, že tu především chybí oplastovaná Octavia 4x4, jako lehký SUV... šla by na dračku... sakra, tahle zpráva... neulítla ona ze sobotního žertovného odpoledne?
to mělo být vzato jako nadsázka s pokusem o vtip... A lesák s myslivcem okolo Mikulova je asi něco jinýho než v Beskydech například.. Já jen, jak krásně se dělá PR... N1 na liťákách v zelené a s jedním plastem uvnitř navíc a o trochu zvýšená... hmm.... Třeba ten Land Rover, dělá ty auta pro tyto účely 50 let, takže vědí proč a co dělají a tím chci říct, že zelená barva nedělá auto pro drsný zacházení v lese.. ;-)
Taky mi tu chybi ty ochranne plasty a matna vojenska zelena. Jinak peknej kombik. Takze ted budou delat auta, dle pracovniho zamereni, jo?
Hasicska, pro pracovniky povodi rek, pro uredniky a co treba pro pracovniky komunalnich sluzeb? Neni to diskriminace...jen pro LOVCE ?
Je opravdu zábavné sledovat, že jakmile Škoda s něčím přijde, je to okamžitě spoustou "odborníků" kritizovano, zavrhováno a zesměšňováno. Nechápu. Hlavně, že novej Civic a Punto jsou nejleší a Forester jakbysmet.
Nevím, o co vám pořád jde. Nikdo vám to auto nevnucuje. On každej myslivec nemá offroada a každej nejezdí hlubokými lesy. Většina jich jezdí po prašných blátivých cestách (i v mnohem horších autech s hnanou jednou nápravou). S vlekem vozí krmení, seno atd. To je snad jasný, že s tímhle nepovezou celýho jelena a nebudou svážet dřevo. To si snad může myslet jenom blbec. On si to třeba koupí někdo, kdo potřebuje auto, který mu do revíru dojede, doveze krmení a jeho, odveze srnku, bažanta, zajíce atd., a mimo to s tím může vesele cestovat po světě bez ztráty komfortu. Nechápu, co je na tomto autě nepochopitelnýho! ;-\
souhlasim...Skodovka konecne otukava teren /doslova :-)/ v oblasti nejake "allroad" verze Octavie Combi...tak ji pochvalme a jen tak dal a rychleji :yes: Nesouhlasim s tvym "cestovat po svete bez ztraty komfortu". Jasne, ze s Defenderem se musis na silnici "uskrovnit", ale s Discovery nebo RR mas komfort, o kterem se nikomu v Octavii ani nezda ;-)...samozre… za patricnou cenu, ale kdyz mas "kousek" vlastniho lesa tak ti to ani neprijde jako vyhozeny penize :-):yes:
chybi mi tam stresni box na prepravu zastrelenych nimrodu - oni ty kluci dost casto pali sami po sobe :-) to GTI: Octavia SUV bude pristi rok - stejna sorta jako allroad, xc, outback, jen s ponekud lidovejsi cenovkou...
s tou stejnou sortou jsi to prehnal. Bude to spise odrbane kure. Troufam si tvrdit, ze rozdil mezi Outbackem a moznym Skodovackym SUV na bazi Octavie bude o dost vetsi nez cenovka mezi nimi
Outback je dobrý auto. Jenže cenovka není to jediný. Servis mám u Škody na každým rohu (a nový auta servis prostě potřebujou) u Subaru aby člověk hledal. A co je podstatný problém je to, kolik stojí provoz. Outback (v jakýkoliv motorizaci) žere i kamínky ze silnice. Jsou místa, kde to nevadí, ale u nás to pořád problém je.
Ano, jízdní vlastnosti má Subaru určitě lepší. Permanentní 4*4 je prostě lepší než Haldex. Otázka je, zda to člověk potřebuje. Při běžné jízdě i za hranicích předpisů to stejně většina uživatlů (o ty jde) nepozná. Ani jedno z těch aut není a nebude určený na lítání ve vracečkách na sněhu. A při běžné jízdě je skutečně lepší a ekonomičtější tahat jen Haldex.
Je to každého věc. Subaru se mi také líbí. Ale vybral bych jinak.
No Subaru má servis ve skoro každym kraji a neni to holt taková masovka jako škoda a vw (díky bohu). To že auto žere 10l na 100km mě osobně vůbec nevadí, kdybych chtěl jezdit s něčim úspornym, tak si koupim 1.4HDi... Kdo neřídil nějaký novější Subaru, tak nepochopí...
To je otázka priorit. Někdo rád to, jiný ono. Subaru jsem řídil, dokonce letos a nové. Jede parádně. Samozřejmě, že zvýšená oplastovaná Octavia je jinde. Třeba velikostí, to je jiná třída.
Ale zas tak bych nelpěl na permanentní 4x4. Na běžné ježdění je to zbytečný, přestože je to fajn. Někdo si prostě koupí Subaru, někdo Škodu, někdo třeba Forda. To záleží na každém individuálně. Všechny ty auta jsou hodně dobrý :-)
No myslim že Allroadu, XC70 a Outbacku nemůže konkurovat. To si bude myslet jen majitel Octavie Allroad, ale majitelé výše uvedenejch aut se tomu můžou jen smát...
Samozřejmě, že nemůže. To je jiná třída. Ty auta jsou větší a také podstatně dražší.
Nevím, proč pořád z majitelů Octavií se dělají divní lidé? To je snad nemoc tohle pořád všude opakovat :no: Ale to nemá cenu psát!
Jen jedno ještě řeknu. Strašně mě baví, jak Haldex ve Škodovkách je kritizován, ale ve Volvu hold nevadí. Bohužel, ukázka povahy většiny čechů, jak se pěkně neměří stejně všem ;-\
Musíš rozlišovat mezi příspěvky a příZpěvky ;-) Co já se tu na obranu Haldexu v poslední době napsal... Haldex ve Škodě kritizuje ten, co nemá ani kačera na provázku... tak co bys čekal.
Zajaca a bažanta si odvezem aj na bicykli, do lesa sa s týmto nedostaneš, plastové dno sa dá doobjedneť pri každej a 4 cm ťa nevytrhne. A navyše za 800.000,- si kupim dve Lady Nivy, nastriekam maskáč, a nejaký ten urvaný výfuk a podobne ma bude mrzieť o 400.000,- menej...
ale co tě nemá.... vždyť je to supr spešl ofr...! >:D gazík jak vyšitej, tak to tichounký TéDéIí bude přebito drhnutím podvozku o nástrahy našich pralesů.. >:-[];-)
... pro takové myslivce, kteří mají auto na to, aby s ním vyvezli v neděli rodinu až do lesa a nemuseli přes pole pěšky. Onehdy jsem jednoho takového potkal. Samozřejmě měl přichystanou blbou výmluvu, že vezl něco do krmelce. Většina myslivců jsou podle mne jen legální pytláci a z lesů si udělali velkovýkrmny pro své terče. Znám i takové, kterým jde o veškerá lesní zvířata. Ti chodí do lesa po svých. Pro lesníka je lepší skutečný offroad.
Dlouhy drivi se s nimi bude skvele priblizovat(12V,500W ? a odkud koukaj ty hacky(sorry, haky, ne hacky)? misto taznych ok?), jenom bacha na tu predni SPZ, vzadu je nastesti ram "na ulovenou zver". 4 cm ! Plastovy kontejner ! Ve vybave mi uz chybi jenom clunoponorka, padla a potapecske bryle....... Ty kravo....... Natru dedovi jeho Samuraje 1.1 na zluto, a dam na nej ceduli: ostra verze Pariz/Dakar, tak nejak Skodofko........