...v Praze naživo. Rozhodně nic, za čím bych otočil. Na první pohled praští do očí, jak je to auto úzké. Vypadá značně nesouměrně a přední maska také nic úchvatného. Načančané obrázky jsou hezké, realita smutná.
I takový Fluence vypadá o poznání lépe
samozrejme ze vyzera nesumerne ved je jasne vidiet ze predok a zadok rapidu su akoby z dvoch roznych aut zlepene dokopy.....predok a linia po B stlpik neladi zo zadkom o tom som uz pisal, je jasne vidiet ze tucny zadok pri pohlade zboku vyzera hrozne....fotky studie fotene zo sikma vyzerali famozne ale realita je ina ;-\
ta vyduta strecha nad zadnymi pasaziermi a velke bocne okna vzadu posobia divne, octavia taketo dizajnove preslapy nema
aj predok sa mi zda akysi kratky a nizky akoby prerobeny z auta o triedu nizsie ale mozno je to len opticky klam [odkaz]
octavia posobi rozhodne lepsie pri pohlade zboku: [odkaz] :yes: a vlastne octavia posobi lepsie pri akomkolvek pohlade preto lebo octavia je vydarena a paradna :yes: a stale vravim ze keby bola aj vo verzii hatch tak ma golf po chlebe bez debaty.
jj, souhlas. Ta masivní záď neladí a kola pak vypadají, jako sundané z angličáka. Už při prvním pohledu je vidět low end. Jediné co mě těší je, že automobilka si na nic nehraje a jako low end Rapida prezentuje
ten masivny zadok je samozrejme aj kvoli tomu aby sa dosiahol co najvacsi batozinovy priestor aj ked stale nechapem co je na tom super mat co najvacsi kufor za kazdu cenu aj na ukor dizajnu, povedzme si pravdu, kto jazdi denno denne napr. v octavii s plnym kufrom? Mozno raz za rok na dovolenku sa takyto kufor hodi ale inak je to zbytocnost a navyse dnes uz mame prakticke boxy na strechu, ak raz rocne potrebujem sa nabalit dam box na strechu a nemusim cely zivot jazdit s kubikom vzduchu za zadnymi kolesami a pri parkovani v meste denno denne saskovat ;-)
je mi na smiech ked vidim susedov co chodia vsade maximalne dvaja a len po meste ( su dochodcovia ) a jazdia v kombi octavke a pri parkovani neraz 3 minuty nacvicuju manevre jak v autoskole..... samozrejme je to kazdeho vec v com jazdi len vravim ze dnes mat co najvacsie auto a kufor za kazdu cenu je nezmysel.... male sikovne auta su dnes v kurze :yes: v takom riu alebo pole by sa im lepsie parkovalo :yes:
ano rapid je prezentovany ako lowend a aj motoricky to teda nie je tiez ziadna slava...a za toto treba rapid pochvalit - nerobia z toho delo ako citigo v miniautach :yes:
mam pocit ze keby bolo citigo po pol metra dlhsie tak by ho uz porovnavali s passatom alebo mondeom - nastastie rapid sa nehra na to co nie je :yes:
O kolik myslis ze muzou davat vetsi blatniky(do sirky a delky) na ty podelny nosniky z Fabie, vzdyt by to po otevreni kapoty vypadalo jako komedie >:-[] Motorovy prostor rozdelen na motor a ulozne prostory >:-[]
Užívej si prázdnin a s€r na auta,stejně o nich nic nevíš...BTW:už víš,jaký je rozdíl mezi solenoido a pieso vstřikovačem u nafty? Který je teoreticky lepší a který se líp osvědčil v praxi a proč? :-!
Staci kouknou na stranky Skody, auta pekne nizko posazene, mezi kolem a blatnikem zadna mezera, faceliftovane obrazky vypadaj jak Bora >:D ad skutecnosti extra vzdalene >:D
Uz jsem davno rikal, ze se jeste nikde neukazali obrazky zepredu nebo zezadu, asi se vyrobce stydel za tu novou salinu >:-[]
máme za sebou. Co vyzdvihnout? V prvé řadě práci fotografů a následné zpracování. Dokázali opět vytěžit maximum a z lowendové rybářské bárky nám naservírovali zaoceánský parník s 3 palubami :yes: K tomu se nám snaží podsunout, že právě tohle je ten pravý sen o rodinném voze, jen ti figuranti mi nějak, nevím proč, připomínají indickou populaci >:-[]
Zvláštní, že vše zvládli s jediným barevným odstínem, a to bílou, tedy barvou fleetového vozového parku... Ale ne, správně je to bílá je trendy, bílá je cool, Rapida koupí jenom ten... Garážový playboy :-!
já bych to zase neviděl tak černě. Přece jenom je to marketing a každý chce svoje výrobky prodat. Ona ta "opravdová limuzína" také není zrovna limuzína :-)
Jak jsem psal výše. Stačí se podívat naživo a ještě v nějaké slabší výbavě a bez doplňků a hned vidíš co máš před sebou.
Černě? Já přeci jen chválil ;-)
Navíc už jsem odhalil výběr barvy vozu pro ofic. foto. Bílá, tedy černá a bílá - to je jediná barva, kterou dokáže věrně přenést vesmírná technologie xerox. Zcela promyšleně tedy vybrali barvu tak, aby ani ti zákazníci, ke kterým dorazí pouze xeroxová kopie katalogu vydávaná a šířená samizdatem, nebyli ochuzeni o "prémiový" design ve značkovém balení :yes:
Škrabka. Budoucí nejnabízenější kradený díl na Rapid >:-[] Jen mě napadá, že tohle dokonale nezvládli, barevný odstín - ten totiž měl být ne limetkový připomínající radioaktivitu nádrže, ale růžový, aby přes něj byl hezčí pohled na svět a na Rapida především >:-[]
ve služebním voze je to prvek k nezaplacení. Nutí řidiče, aby si vzal klíček s sebou a nenechal ho v zapalování. Tudíž mu nikdo nemůže s vozem odjet :yes: Škoda to má zmáknuté ;-)
zase nahananie prispevkov do diskusie... a vy ako tupe ovecky sa tu budete do noci dohadovat o krytke palivovej nadrze, odtieni farby brzdoveho strmena a sklonu packy na volante...
Redakce nám dobře dávkuje informace. Je fajn, že jsme již měli možnost si přečíst o dojmech z jízdy. A nyní obrazová série pravdy. Ta výmluvně dokumentuje schopnost inženýrů, techniků a vůbec všech, kteří stvořili překrásného RAPIDa, schopnost dokonale mířit a vybalancovat krásu a praktičnost.
Osobně velmi oceňuji skutečně bezvadný charakter vozu - cenový modelový základ, který však nabízí právě v dané cenové hladině nebývalou klasu designu. Ruku v ruce s tím komunikuje též kabina - architektura přístrojové desky, a vůbec celé kabiny je ukázková. Milá je pak i jistá zdrženlivost v aplikaci komfortních prvků, které, jak velmi konkurenčně známo, působí u těchto aut jako kýčová pěst na pověstné garážové voko. Tedy v tom velký souhlas - vskutku prvotřídní stylová přístrojová deska, umně a zdrženlivě vyvedená v třídně korespondujících materiálech. Nemám výhrad, dokonce jsou pasáže, které bych označil za nebývale povedené - výplně dveří (já smekám), dále prostor zadních sedadel (bravo) a samozřejmě též zavazadlový prostor, protože pohled na pozvednuté víko kufru, no to je láska na první sekundu.
Podtext je tedy jasný - prvotřídní design, prvotřídní kabina, uměřené materiály povrchů, auto, jaké tu nebylo a není. A pak ty malé, přesto důležité "podstatnosti" - symetrie, přehlednost a praktické jednotlivosti - kapsa na boku sedadel, háček na sako, za obé velká pochvala do Boleslavi, praktičnost jako samozřejmost.
A závěr? Rapid naživo vyrazí dech. Ano, toto opravdu není malý prémiový model prémiové automobilky, nýbrž... dospělý základ á la ŠKODA To auto nemá stylistickou chybičku, skládám opravdu upřímný hold mladoboleslavským technikům.
už jsi ho naživo viděl? Já ano a věř mi - nevyrazí dech. Není to dospělý základ. Je to malé, úzké a v nebýt výrazné masky, v provozu naprosto neidentifikovatelné. Nevěř skvěle zpracovaným prezenčním obrázkům, které se s realitou nedají moc srovnávat. Uvědom si, že na fotkách je vždycky vrcholná verze. Jak ale všichni víme, těch bude jezdit minimum...
Ale nic proti. Je to low end.
BTW: podle čeho hodnotíš kvalitu materiálů v kabině? Ty už jsi v ní seděl?
Stefiči, zde opravdu není co řešit, Mistr Kabaň, eurotalent, jakých spočítáš na prstech opravdu jen jedné ruky, stvořil něco nebývalého - do levného vozu vetknul designovou kvalitu někde z pomezí prémiových vizáží. Kdo to nevidí dnes, uvidí to zítra. Diskuse tímto směrem je marná, vizuální kvality RAPIDa jsou v kontextu subsegmentu drtící.
Diskuse na druhé straně je možná o technických řešeních, o motorech, o výbavě, o materiálech. Materiály odtušuji z textů zde dosud uveřejněných, a pokud jsem nahoře k Rapidovi v tomhle kritičtější (viz ta uměřená kvalita materiálů) pak v tomhle to rád diskusně pozměním. Možná mé věty vnímáš trochu posunutě, já naopak ty materiály a jejich struktury chválím, je to (jak se říká) "festovní kára", nic pro načinčané metrosexuály, auto pro lidi, kteří mají za volantem i vživotě již něco za sebou a umí ocenit ty správné akcenty, tedy zejména praktičnost užívání, na to ostatně nahoře upozorňuji.
Centrálním diskusním břemenem tak zůstává jen cena. A právě tohle já nechápu. V podstatě všichni víme, že cena se bude pohybovat někde mezi 280 - 380, a to podle stupně motorizace a výbavy. Osobně nevidím důvod tohle vůbec řešit, kdo má peníze nepočítá je, ale kupuje... Můj osobní názorový vklad v této oblasti je ten, že vjemově, kvalitou designu, techniky (zejména motory) a klasicky výbornou škodováckou jízdou je pro mne Rapid cenově někde v rovině 400 tisíc korun. Tam bych viděl hladinu hrdé a nepodskakované ceny. Realita je však jiná, a i Škoda musí mít v hledáčku ceny modelů konkurenčních, takže ano, někde kolem těch 280-380. V podstatě... gárážový ideál pro 70 procent zdejší populace.
A konečně - konkurence. Ta není, prostě není :-) Rapid ji dokonale vymazal.
Rapid totiž žádnou konkurenci nemá. Linea se neprodává ani v Itálii, Kalina - do mrtvých se nekope a Elantra je nehezká.
Ostatní stojí o půl třídy výš, pětset litrů v kufru to nezachrání.
V zásadě souhlasím s těmi motorizacemi. Je fakt, že koncern má snad nejširší nabídku benzínů, kterých se předpokládám bude prodávat maximum.
Nicméně konkurenci bych nezatracoval. On Rapid vážně nevypadá pěkně. A budeme-li vybírat v hladině kolem 350k, nabídka je velmi široká. Pokud bude cena začínat skutečně na indických 280k, pak předpokládám naprostý základ s HTP. Příplatek za TSi bude minimálně 30k, dalších 12k za kola, 10k za metalízu, pár nějakých dalších vychytávek a jsi na zmíněných 350-380k. A tady je už docela přetlak.
Jo, ale tohle všechno Rapid zmákne svojí příslušností k tomu správnému rodu. Vidím to tak, že cena vyšší o cca 30 tisíc než je konkurence, zajistí s ohledem na národní vnímání produktu jeho nepoznamenanou prodejnost. Souhlas, ten základ bude jistě velmi skromný. Ale což, dopřejme skromnost tomu, kdo chce mít i za tyhle malé peníze krásný vůz, zatím musel končit výhradně v komplexním lowendu u konkurence.
tak jsem se vrátil z oběda a zrovna mě minul docela pěkně vybavený Fluence. Velká kola, xenony, nějaké designové blbosti a zcela objektivně řečeno, v přímém porovnání vychází za podobnou cenu o mnoho dospěleji. Jedinou a v našich končinách velkou nedostatečnou je provedení pouze ve verzi sedan.
No uvidíme, v každém případě nepochybuji, že se bude Rapid prodávat sqěle. Je třeba se na to auto podívat v reálu a v nejprodávanější verzi.
"...do levného vozu vetknul designovou kvalitu někde z pomezí prémiových vizáží. ..."
"...že vjemově, kvalitou designu, techniky (zejména motory) a klasicky výbornou škodováckou jízdou je pro mne Rapid cenově někde v rovině 400 tisíc korun."
Asi máš poněkud popletené představy o tom co je to prémiové auto. :-)
Možná že ano. Ale možná že ne ;-) Ten design je vskutku nebývale kvalitní. Dole to píši, je to samozřejmě dáno tím, že na voze pracoval talent Evropy. Je to mistrovské dílo, v dané subtřídě "vizuální prémiový klenot" Časem na to přijdeš, uvidíš.
Uvidím až uvidím na živo, ale z obrázků, to na žádný klenot nevypadá. Zatím vidím jen obyčejné tuctové auto, které ničím neurazí ani nenadchne. Proto se mi tvoje afektované nadšení jeví, mírně řečeno, mimo realitu.
Můžeš mi napsat v čem je přínos mistra Kabaně. Snad ne v tom, že dokázal naroubovat masku Škodovky na Passata. Nebo v tom, že dokázal zmenšit Jettu?. Čekal jsem od něj, že dokáže dát Škodovce tvář a on místo toho jen přidal novou masku k aktuálnímu designu VW. Asi to bude úspěšné, protože levný VW se bude dobře prodávat, ale pro mě je to málo. Je to rezignace Škodovky na vlestní design.
[odkaz]
[odkaz] :no:
Pogo, sakra, nešermuj tu pořád tím Passatem a zadívej se zhluboka na Rapida, pak si dej jednoho fluence... >:-[] a nebudeš se mně už nikdy na nic ptát.
Rapid je mistrovskou výpovědí o tom, jak má vypadat tříprostorové auto, současně auto, které posouvá hranice stylu, je to vlastně "samozřejmé" zcela přirozené auto, a to přesně tak, jako například Mercedes-Benz C-klasse (samozřejmě každé auto ve své třídě). Věř, Rapid je třídní designový zázrak. Vše se ostatně potvrdí s nájezdem Octave III. Tehdy snad každý pochopí, kdo v Evropě definuje mainstream.
P.S., Když si někdo rozklikne tvůj odkaz na Rapida, a neví jak velký vůz to je, lekne se, že zatím o vstupu škody do lux třídy nikde nečetl... :-)
Nešermuj pořád Fluencem, ten mě opravdu nezajímá. Spíš se rozepiš o novém designovém směru škodovky, jako lepení masek na VW. Mě se design VW líbí, ale není to důvod, proč bych měl Škodovku a p. Kabana chválit za resignaci na vlastní designový směr. :no:
To je pořád dokola. Prostě tam vidím klasický VW a ne Škodovku. Je to rezignace Škodovky na vlastní cestu a místo toho jen volba jít vyšlapanou cestou od většího brášky. Neříkám, že to nebude fungovat.
Ta vizuální filosofie je samozřejmě vyhádaná na nejvyšších místech. Jediné, co nás může trochu mrzet je to, jak "levně" přijde SEAT k prvotřídní karoserii, ale právě tohle holt je daň toho, že tvoříme Koncern.
Že tobě ten Fluence nedá pořád spát >:D použiju-li tvoje slova, nemůžeš srovnávat hatchback (liftback) s tradiční karoserií sedanu... A pokud ano, pak z Tebe nemůže "vypadnout" něco o designové průzračnosti a vyváženosti Rapidu!
Hatchback a sedan opravdu srovnat nelze, liftback se sedanem jistě ano. Fluence mi nikde neleží... proboha >:D jen se holt hodí dokonale k vizuální konfrontaci. Právě v porovnání se zezřetelní ten Kabaňův opravdu geniální design, ta schopnost stvořit auto, nikoliv bačkoru. Avšak nejde výhradně o fluence, porovnej si širší konkurenční portfólio, proti němu je Rapid opravdovou třídní "prémií". To jednoznačně.
A na to, že se hatchback a sedan se porovnat nedá a liftback a sedan už ano, jsi prosím přišel kde? Netvrdím, že by Rapid byl vyloženě škaredý, ale ke jsi viděl tu genialitu a krásu? Přední část je v pořádku, vypadá jemně, lehce, ale naprosto k tomu neladí bachratý "zadek". Ten jakoby k autu nepatřil. Vzhledu asi nejvíc ubližují ještě dvě věci - malá šířka v poměru k relativně vysoké výšce a neúměrně "malá" kola... Tomu se třídní designová prémie říct nedá!
Na to nemusím přicházet, tak to je, a je to dáno samotným druhem karoserie, ostatně stejný přístup použila redakce nahoře. Hatchback má vzadu jinou stavbu než sedan a liftback. Posledně dva jmenovaní jsou karosářsky příbuzní. Koneckonců, kdybs nevěděl, že Rapid je liftback, mohl by ses klidně domnívat, že jde o sedan.
Šířka je v pořádku, o malých kolech nic nevím, co bys tam chtěl mít, dvacitkky? :-) Věř, že tohle auto je mistrovství designu.
Dvacítky by k tomu sice sedly víc, ale pak už rovnou koupit drožku na loukotích >:D Ale pokud se ti druhá největší kola v nabídce, zde [odkaz] zdají jako proporčně vhodná k Rapidu, pak je všechno v pořádku a jen to vidíme každý jinak ;-)
Jinak všemu co napíšeš hned věřit nemusím, člověk á vlastní oči, hlavu a názor :yes: A to mi říká, že toto není mistrovství designu ani omylem.
No ty dvacitky uplne od veci nejsou. Podivej, jak mu sednou [odkaz]
Jinak pro upresneni, nepokousim se tady o laciny dvojsmyslny vtipek poukazujici na vek divek, ktery se pravdepodobne rovna velikosti kol konceptu v palcich, ale vybral jsem fotku, kde ta velikost kol nejlepe vynika.
Ale ty fotky, to je nářez. Asi by bylo vhodnější stylizovat prostředí do roviny bližší cílovce, tedy někam před Kaufland. Věřím, že v řadě Felicií by Rapid taky vynikl.
Před vilou za plus mínus deset milionů euro nad Cannes lowendové auto za pár šupů vypadá nějak nepatřičně. To už to víc věřím té DS5, která měla prezentaci dost podobnou.
Zrovna ministr propagandy tehdy na Alfredovi nenechal nit suchou a dnes by mu daval ciankali... a pritom je to stejne uboha reklama (viz tvuj trefny popis) jako od Renaultu.
To je pro cechacky jako delane... koupit predrazeny prumer z "osvedcenych" starych komponent :-) a alespon se pocitove vysplhat do bezne nedosazitelnych socialnich sfer :-):-):-)
>:D
Uvažovat teď o Škodovce za rozumné peníze, mazal bych do showroomu pro Octavii Tour. Nevypadá nijak skvěle, ale oproti Rapidu to bude pro "rodinné použití" po všech stránkách lepší auto. Lišty si dolepim, zadní logo strhnu a jde se jezdit. :-)
Navíc s Oktou to bude celé v rovině výborného plnohodnotného auta v relativním holobytu, ne naleštěný p*d jako u Rapida.
K autu není co dodat, všechny díly jsou známy už deset až patnáct let. Kabaň jen prohrabal koncernovej sklad.
Teď tu mám německej Autobild, moc odvaření z Rapida nejsou.
A ty boty jsou pěkně hnusný, v kontextu s relativně hezkým prostředím mě to zaujalo. Koneckonců, zajímalo by mě, kdo stylizuje ty fotky...buď na nich jsou dvě ukecaný kobyly ze Sexu ve městě anebo rádobymanažer co si telefonuje pro asistenční službu.
1. redakce nedávkuje zhola nic, dávkují to hoši z MB
2. "...Milá je pak i jistá zdrženlivost v aplikaci komfortních prvků..." >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D to se ti povedlo
3. symetrie - já znám jen pár asymetrických automobilů... Ale je fajn, že to nedopadlo jako Veloster >:-[]
4. háček na sako? Sako, to se dává na držák, jako je tohle [odkaz] a nemusím zdůrazňovat cenu, za kolik se dá pořídit, že >:-[]
5. vyrazí dech? souhlas, hlavně poté, co zjistíme, kolik za něj v MB budou chtít :-!
Co teprve kam by to datahli vyrobci BMW, MB kdyby se poucili a byli trochu zdrzenlivy >:D >:D >:D
Zlaty ventilek ma sveho vyherce minimalne na petiletku >:D >:D >:D
No ono BMW kvalitu materiálů až do minulé generace dost flákalo...jenže zase to byli schopni vynahradit jinde.
Podívej se někdy na předfaceliftovou E60 v holobytu, to je něco. Zvlášť v kontextu prémoivé cenovky.
Tak to jsi vedle,ještě v devedesátých letech bylo BMW na špici v kvalitě materiálů i zpracování v interiéru... Až v éře "Bengla" to začala hrubě flákat a teď dohání ztracené pozice...
Nechci přidávat na tvojí kupu hnoje, přesto nemohu jinak - snad jen k tvému odkazu na to ramínko... >:-[] Ano, to jste vy, porcelánoví jeleni, vohnutej drát na (manšestrové) sako, na zrcátku stromeček, co voní jak tejden nepraný froté ponožky, a ty ponožky v... sandálech ze skorokůže. Bravo styl >:D:no:
Asi jezdíš do práce v montérkách, pak to chápu...každopádně já bych si sako na háček teda v autě nepověsil, rozhodně je daleko lepší využít ten levný ohnutý drát za sedadlo, než si valchovat ohoz na sedáku zadní lavice...
No vždyť to píšu, to jste vy, porcelánoví jeleni ;-) Sako, a tím nemyslím sako z polystyrénu, tak sako se zásadně volně odhazuje na zadní lavici, případně zavěsí na háček tak, jako v Rapidu či například na háček z boku opěrky hlavy.
P.S. Jak spatříš ramínkáře, upaluj pryč, jsou to novodobí kloboukáři... :-)
Přesně, OBI, trefa. V tvých letech se tomu tvému diskusnímu zmatku v hlavě ani moc nedivím... Počítám, že ty tatínkovo ramínko užíváš zatím místo hrazdy >:D
To je známá věc, že ramínko nabízí kde kdo, otázkou ovšem zůstává, kdo si ho do vlastního vozu pořídí. Stromeček na zrcátko si může také pořídit každý, zrovna tak, jako kraječky na zadní boční okna a chlupatej potah na volant. Všechno jsou to nesmyslné krámy, podívej se na cestě , kdo s tím jezdí. Ramínko užívá výhradně - antoušek.
Ten tvůj odkaz... tak jestli tohle považuješ za mistrovský doplněk, pak potěš pánbůh... :-)
Měl by ses pokusit to tu nechápat jako janošíkovský boj proti zlému geteimu a možná, že by ses tu mohl občas věnovat i autům, takhle jsi tu za prosťáčka.
Kdokoliv, kdo chodí na jednání slušně oblečený, kdokoliv, kdo nechce vypadat jako kdyby vytáhl sako krávě z tlamy, toto příslušenství používá, pokud má tu možnost (a jezdí max. ve 2-3 osobách, což je běžné). Že ty na sebe dáš sáčko ze sekáče, co vypadá jak z krepového papíru, je jen a jen tvoje vizitka...
Jsi tedy naprosto vedle. Žádné ramínko jako signál. Ale krásné nezmačkané sako jako vizitka slušného (obchodního) partnera.
Měl by sis promluvit s někým o moderních látkách, koukám, žes ustrnul někde u tesilovejch kalhot. Ramínko si může do auta namontovat jen panák v krepovým saku >:D
S temi komfortnimi prvky je to fakt pecka >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Nemam silu cist ty jeho blaboli, reagujici vyberou urcite top plky.
GTI si poplet hacek na Sako a na monterky >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D Nemohl jsem si nevšimnout těch smajlíků, tak jsem mrkl, vo co de a... vyrazilo mi to málem dech jak jsem se smál >:D >:D >:D Okamžitě tím vyhrává svou vlastní soutěž hahahah >:D >:D
Myslím by tu měla velmi zřetelně zaznít pochvala slovenskému designéru, Jozefu Kabaňovi. Je to mladý člověk (nar 1973) avšak překypuje talentem. Svá (stupendijní) studia pod vedením koncernu VOLKSWAGEN zahájil na prestižní londýnské Royal College of Art, která je považována za jednu z nejlepších vzdělávacích institucí v oblasti designu. Studia úspěšně zakončil a zahájil nepřehlédnutelnou praxi v automobilovém designu. Od Volkswagenu vyslán k AUDI, aby poslední roky pracoval ve funkci šéfa designu ŠKODA.
Výsledky jeho práce, výsledky práce jeho týmu máme nahoře. Můžeme být hrdí na práci Mistra Kabaně. Jeho cit pro jemnou krásu, schopnost tvořit originální tvary, tvary, které zásadně promlouvají do designu automobilů jak dneška, tak zítřka, jsou jedinečnou vizitkou celé automobilky. Mistr Kabaň přetváří dobu a je dokonalým designovým předvojem. Dokázal neuvěřitelné, dokázal vytvořit levný malý vůz s vizáží takřka prémiového modelu, dokázal posunout vnímání designu v levných segmentech do výšin uměleckých počinů, současně pak modelem RAPID přetvořil firemní vizuální standard na doslovnou evropskou špičku.
V kontextu konkurence patří Mistr Kabaň k několika výjimečným světovým talentům, které tvoří elitní vrchol světového designu aut. V aktuálních souvislostech je cenné především to, že svůj um, svůj talent, svoji pracovitost a své představy realizuje u naší krásné automobilky Škoda. Jedná se o zcela ojedinělou záležitost – na mainstreamovém (ausgerechnet „levném“ vozidle) pracuje jeden ze světově nejlepších designérů. Tuto skutečnost lze jistě přirovnat k „bangleovské“ prémiové revoluci, kterou před lety prošla automobilka BMW.
Šok, který RAPID vnesl do řad konkurenčních oponentů je zřetelný. Doslova ledová sprcha, kterou svým jiskřivým, ostrým a vyhraněným designem Rapid spláchl všechny ty buchtoidno bárbínovské konkurenční počiny, má razanci drtivosti pěsti z křišťálu.
Veselme se, chvalme Škodu, chvalme Mistra Kabaně – vždyť světlo světa spatřil vůz, který boří hradby tříd, vůz jehož vizuální stránka má hodnotu třídního garážového démantu [odkaz] :yes::yes:
uvedom si jeden fakt...ze auto nie je len o dizajne...
pises tu ody o triednom mistrovi a bla-bla-bla...
co tam mas este?
vyjadri sa k nedostatkom...
tuha zadna naprava z oct1????
nemäkcene plasty? (to ti tusim vadi u konkurencie)
kratke sedaky (len aby vyzeral priestor pre nohy?)
sirka interieru (cca o 10cm nizsia ako u konkurencie)
verim, ze rapid ma mnoho-mnoho zastaralych veci a technologii zo starsich modelov a to je u mna za :no::no::no:
skus byt objektivny (u teba marna snaha) a obhajuj tento lowend... :no:
Když už se snažíš dělat ze sebe odborníka,pak ti posílám odkaz,který bys jako evidentní laik mohl pochopit-jak vypadá tuhá náprava.Tu z Octy ani Rapida tam opravdu,ale opravdu nenajdeš,ikdybys nulou dělil :-! [odkaz]
Soukr. mám názor: pokud mně něco nezajímá,pak to nečtu a nekomentuji.Ti co komentují,pak je Škoda zajímá,hahaha :-!
Som zvedavy ako bude auto vyzerat nazivo. Z obrazkov to celkom ujde, asi najkrajsie auto zo vsetkych co v sucasnosti skodovka vyraba. V porovnani s ostatnymi autami taka dizajnova stredna cesta, neutralny dizajn, rozhodne ale lepsie ked to vyzera takto ako ked prisla fabia s tym svojim zvlastnym dizajnom na ktory sa moc nedalo pozerat. Nastastie aj fabia uz coskoro bude vyzerat inac.
Pamatuj - Rapid [odkaz] je aktuálně po prémii první mainstreamová designová liga Evropy. A Mistr Kabaň je současně mezi elitou deseti designérů absolutně. Pokud to nevidíš, klidně večer s rodiči prober, jestli jsi v dětství neprodělal náhodou lehkou mozkovou obrnu. To by tvůj vztah k designu aut možná mohlo i vysvětlovat...
Tenhle blábol jsi si mohl odpustit! Mozková obrna u dětí postihuje hybnost nikoliv vnímací smysly a mentálně jsou v pořádku. Tvoje neznalost se dá omluvit, ale tyhle nemístné urážky jsou už trochu moc! I člověk který prodělá mozkovou obrnu může být daleko inteligentnější než ty. K takovým lidem by se měla chovat úcta a obdiv a ne je používat jako přirovnání k něčemu špatnému.
Ty se styď. Koukám, že jsi nepochopil vůbec nic. Zde nejde o nedostatečnost lidí skutečně postižených předmětným onemocněním, nýbrž o diskusní nedostatečnost vkusu. Diskusní obrazy.
Je stále více úsměvné, jak se v každé diskuzi objevuje tvůj neoblomný názor, jaký jsi největší znalec automobilového designu, jen ty sám nejlépe víš, co je krásné a co má tu pravou hodnotu. Bohudík neplatí pravidlo, že stokrát opakavaná lež se stává pravdou.... Rapid není škaredý, je pouze a jen průměrný! Nenadchne, neurazí :-| A nejvíce ze všeho se mi líbí originální designová vychytávka [odkaz] za toto si Rapida můžeš přibít na zeď >:-[]
Nikdy nikde jsem tu nenapsal, že jsem největší znalec, tyhle dedukce padají výhradně na margo diskusních expertů tvého formátu - jukají jen za bukem a čekají, komu by to na diskusi nandali. O auta jim nejde.
Ano, nikde jsi nic takového nepsal. A ani jsi nemusel, stačí si přečíst tvé příspěvky v několika diskuzích a je to jasné... Vím že ty, jakožto zdejší diskutérský guru, znáš pojem čtení mezi řádky. Nepotřebuji to nikomu v diskuzi nandat, ale zároveň nepotřebuji pod každý článek napsat milion stejných nesmyslů a ještě je vydávat za obecně známou ("tvoji") pravdu. A ty, kdo s Tebou nesouhlasí nebo mají jiný názor, je pak lehké označit za garážové kovboje a experty různých formátů. Protože pouze ty jsi letadlo....
Btw. to, co jsi předvedl v prvním příspěvku tohoto tématu, svěčí o tvém dokonalém rozhledu a inteligenci! Holt jsi to po...l a omlouvat si to můžeš čím chceš, stejně si na Tebe ostatní udělají vlastní názor!
Už ti dochází dech, tak přichází zase příspěvky z 5. cenové třídy? Svůj názor tu nemusíš psát pod jeden článek 5x, stejně se s kladnějším ohlasem nesetkáš. Ale tohle jsi fakt přepískl :no::no::no:
Pokud jsem ti hrábl do slabin, pak se s tím vyrovnávej elegantněji. Tradičně při svém mladém věku jsi nepochopil nic, jen číháš za bukem, kde bys uplatnil pubertu. Jsou to diskusní obrazy, vkusová nedostatečnost, ale o tom toho ty zatím moc nevíš, tak kopeš jak zlatohlávek na krovkách.
Pamätaj - Rapid je aktuálne po lowende (Lada, Dacia,....) prvý počin Škodovky, ako sprasiť dizajn, a čo najlacnejšie poskladať auto "co dům dal".
Mistr Kabaň so zviazanými rukami s diktátom vwšemocného koncernu Vvv, kde sa odklon od sterility trestá a uniformita predstavwuje poriadok; horko-tažko modifikoval starý dizajn Oktavky a predstavil oldtimera s novou maskou a novým logom.
Ak to nevwidíš, zájdi k očnému na test dioptrií, či inej očnej vwady; prípadne navštív svojho psychiatra, ktorý ti snaď rozviaže myseľ a zhodí deku z vnímania reality.
Tvoj vzťah k dizajnu sa možno otvorí a staneš sa rozumne mysliacim človekom.
Favorit měl něco do sebe, tohle je jen zplácanina dle pokynů marketingového oddělení, taková trochu náhrada Fóbie sedan, ale jestli bude za 199.900,- Kč, tak proč ne, hlavně se nám prosím nesnažte vsugerovat, že to je nižší střední >:D
14000 Eur za 1,2HTP...hm super, odcitam 3-4tisicky pre CZ/SVK trh a vychadza mi to 10litrov za tu kraksnu s 1,2HTP motorom...chyba mi tu akakolvek logika...srdce auta vlastne bude slabe a stare a smadne...telo na 14" plechačoch jaka parada...Dežo v teplakoch zas bude machrovat,ze jaku limuzinu ma doma! Ma aj autoradio!
se nedaj ovladat od ridice. no to musi bejt parada kdyz zadni cestujici vystoupi a ridic musi vylezt a jit to zavrit. to taky asi navrhoval nejakej skodadebils MBA
Tohle není rapid...jen další koncernová VW slátanina se znakem škodovky >:D
Tohle je škoda rapid [odkaz] takové auto si plně zaslouží honosit se logem ŠKODA