Jako fabia nebo roomster možná, jako octa (4x4) rozhodně ne. To už je pravděpodobnější RS, které nechtějí ani pro fabii, ale kdoví - nejdřív lidi ze škodovky řeknou, že třetí generace vznikne na platformě z pola, nedávno že na MQB, za týden je to zas jinak...
Když pominu, že to jako předokolka moc smysl nedává, k té linii oken a polokombíkové karosérii to docela sedí. A kola sice mají částečně leštěný povrch, což není kdovíjak praktické, ale také černou na místech, která se špiní tmavým sajrajtem od brzd.
Edit: Ale i když to kdovíjaký smysl nemá, spousta lidí by to chtěla... S malými plechovými koly a poklicemi z Globusu, plastovými zrcátky, hagusy, samozřejmě bez xenonů, silně kontrastním lakem a bez mlhovek... to bude krása. 8-s
Trošku uvadá diskuse, tak vytáhneme klasické diskusní trháky, Tesla, X6, Rapid, Up!, dnes chybí Octavia (Rapid jí zaskočí), Fiat a chybí i Alfa. Býval to i Saab, ale ten už přestal fugovat. :-)
Statické dojmy Rapid Spaceback 1.2 TSI 77 KW Ambition:
Výbava:Červená Corrida,Ambition+,3MF volant pro rádio a telefon,GSMII bez držáku,neplnohotnotná rezerva.
Dveře zavírání tiché,skoro OIII.Plasty v pohodě,volant v kůži taky přijemný na dotek.Ta nová líšta na dotek dobrá a vypadá to už líp.Vzadu docela dost místa.Kufr velikost dobrá.Pevné háčky na tašky-dobrá vychytávka.Rádio hrálo velmi dobře.Oproti Rapidu před rokem velké zlepšení v interiéru.
Nedalo mi to a také jsem se na něj byl podívat a nějak jsem to zlepšení v interiéru nepostřehl. Myslíš si, že změna barvy lišty změní vyznění interiéru a udělá jej lepším? Kufr samozřejmě lidem vadit nemusí, tedy těm, kteří chtěji běžný HB nižší střední. Prostor prakticky stejný jako u liftbacku. Vlastní zkušeností jsem si jen potvrdil, že varianta SpaceBack mi smysl nedává...
U té lišty je změna v tom,že je na palubní desce.Ta tam dřív nebyla,Navíc mě ti materiály přišli už lepší než při uvedení Rapidu.U SB je ještě zamykané víčko nádrže společně s centrálem.Mě právě smzsl dává.Pokud někdo nepotřebuje velký kufr,tak si koupí SB.
Ano, lišta je nová, ale pro mě jedna lišta neudělá interiér lepším. Materiály jsou dle mě stejné jako u liftbacku při představení. Zamykáním víčka a například ovládáním všech oken z místa řidiče Škoda jen srovnala krom s veškerou konkurencí, jelikož se jednalo o naprosté přešlapy. Zákazníky si model určitě najde, jen jsem sdělil svůj názor. Méně auta, za větší cenu je pro mě novou politikou.
Materialy boli ine aj na dverach?
Minuly tyzden som mal testovacku s lift Rapidom a ten interier uplna bieda, na dverach to vyzera ako z cinskeho obchodu.
Aj pani od predajcu , co sedela vedla som po jazde povedal, ze nema vyznam kupovat Rapid, ale rovno pridat 2000€ a brat Oktavku, ovela lepsie auto.
Tiez ma prekvapilo, ze okolo sofera nie je nejak vela miesta, dvere su blizko. Volant rovnako v kozi, ale ta hladka koza mi nejak nevyhovuje, drzal som uz aj lepsie prevedenie.
A jazda.... to je sklamanie na dlhu debatu.
Jel s Rapidem letos v září a byl to ještě před MY2014,tj před 32KT/13 odhlučnění a filtrace nerovností tam už byla lepší než v tom prvním při zahájení prodeje.
skoda ze je rapid postaveny do pozicie akehosi "lacneho auta" lebo ono by to nakoniec bolo celkom super auticko keby sa na nom tolko nesetrilo.... a mohla by byt aj 4kolka alebo nejake kupatko pripadne nejaka silnejsia RS verzia... skoda.... to auticko na to ma... bohuzial ale je len taka nahrada za niekdajsiu octavku lebo ta nova je momentalne uz cenou aj rozmermi kdesi uplne inde ako bola ta prva octavia ....
spaceback vyzera celkom zaujimavo a dava zmysel... v meste sa jeho kompaktnost pri maximalizacii kufra velmi hodi a aj male previsy by v scout verzii vyzerali ok...
vidim tu velke moznosti v modely rapid ale zaroven citim frustraciu ked viem ze skodovka ma zviazane ruky a nemoze s rapidom toho vela robit... taky rapid lift RS by rozhodne vyzeral lepsie ako octavia to sa stavim a taky scout spaceback s nejakym poriadnym motorom 1,8TSI to by bola supa..... bohuzial... nie je to realne ... potencial by bol ... ale vw sa skodovky boji a drzi si ju od tela
Mam jeden dotaz : v clanku se pise, ze by 4x4 bylo pro rapid slozite - ale proc?? Vzdyt Rapid pouziva zadni napravu z Octavie I a ta byla tez ve verzi 4x4.......
Pretoze ak vyuziva, tak klasicku polotuhu priecku.
4x4 je rozmerovo ovela vacsia a je mozne, ze nie je priestor na podvozku na jej montaz.
O.i., nevidim zmysel v rapide 4x4. Uz z dovodu, akej urovne je to celkovo auto.
nech existuje nejaký kit, ale do seriovej podoby je to zbytocne.
alebo ak, tak nech to volaju "femme rapid". to bude presne vystihovat podstatu osuchanych plastov ;-)
Pokud má auto mít možnost jezdit v mírně ztížených podmínkách (velká část českých cest) musí mít trošku podvozek, čepy atd !!! Ruku v ruce s tím trošku gumy s normálním profilem atd. Tady tento podvozek pomalu z "motocyklových" komponentů a nízko profilové slicky neumožňují ani projetí střední díry. Plasty leda odvádějí pozornost, v praxi lze proto tyto "cross" verze považovat pouze za optický styling nemotoristů. Rapid je slušné auto, ale pouze na jízdu do supermarketu po západní Evropě.
už jsi někdy v zimě musel škrábat led z okna botou ? Počkej, až se ti to stane, ještě budeš se závistí vzpomínat na všechny šťastný majitele vozů se škrabkou v základní výbavě >:D >:D >:D
těžko říct, proč musí redakce přebírat zrovna tuhle omalovánku. Ale něco k úvaze na tom přece je: jestli Škoda bude dál pokračovat v dekoračních sadách Scout, protože na trhu je čím dál víc softy-soft crossoverů, které dojem drsného chlapíka ze své podstaty umí navodit přesvědčivěji. Druhá věc je, že pokud se sama Škoda bude chtít vážně pokusit o kompaktní stylovkový crossover (což by imho určitě měla, pokud chce chytit vlnu), vede k tomu dobrá cesta právě přes Sportback, který na to má odpovídající formát karosérie. 4WD v tomhle případě není na pořadu dne, to je záležitost řady Yeti, navíc 4WD u měkkého crossoveru zcela zbytečně model prodražuje - a většina kupců stejně bere 2WD, stačí jim. Jinak pro stávající Rapid/Sportback je pro normální lidi k dispozici paket pro špatné cesty ( [odkaz] ), který taky tuším o centimetr a půl zvedne světlost. Na běžné použití na venkově dobrá základní výpomoc.
Už jsem psal, že mi Rapid SB nějak nelahodí, zejména proporcemi. Je to jezevčík a navíc ne zrovna šťastně zakončený...
Za mně pořád Rapid LB x Rapid SB: 1:0