Vedle stálic s názvem Fresh nabízí Škoda Auto nově také akční modely Czech Team. Nabídka se týká vozů Citigo, Fabia, Fabia Combi, Rapid a Rapid Spaceback.
To jsou speciální modely pro Czech Team na fotbalovém EURu? Nejspíš mají tedy skvělé stylové doplňky a efektní barvy, zato ale značně sníženou rychlost, zastaralé agregáty, řízení reaguje velmi nepřesně a neustále hrozí porucha klíčové součástky.
A nesmí se s nimi do Turecka.
No, chtěl jsem ještě dodat, že k tomu všemu jsou všude pozdě, při větším tlaku se rozsypou a budete mít pořád smůlu, ale už to chápu. Akorát nevím, co v Czech Teamu dělá Cígo, které má český jen znak na kapotě.
samozřejmě, že cenová výhoda je vždycky relativní a nebudu to překonfigurovávat, ale jsem si téměř jist, že Fabia ve výbavě Style má (doteď měla) bezklíčové startování v základu.
Pokud jho tedy teď nevyhodili, aby oslnili, co všechno má ten Czech Team navíc. Což se taky děje.
Podotýkám, že mluvím o bezklíčovém startování, ne o celém keyless (u Škodovky Kessy)
Jinak velmi pravděpodobně když si poskláte Style s paketem Plus, vyjde vás líp než tenhle akční model. :)
Přesně tak, navíc u fóbie autoklima je přece taky spolu s tím automatickým bržděním.
Jinak jak píšeš, style a + je ideální kombinace a navíc se s obchodníky dají vyjednat mnohem lepší ceny.
Ale třeba bude Škodovka dávat slevu na "slevu".
A co se týká Rapidu, tak mi ideálnější furt přijde Ceed SW.
Teda až na Fabii v kobíku mi přijde ve všem ceníková nabídka Kie lepší.
Nechci se dohadovat, ale propad ceny již není tak markantní jako dřív. Koukni na 4 roky starý Ceed a stejně starou Fabii v kombíku. Je tam už celkem malý rozdíl.
Navíc u Kie dostáváš automaticky 7 let záruku (pokud tedy budeš jezdit na garančky), u škodovky kolik? 2? + 2 si můžeš připlatit? Když na to přijde, tak i s tou kiou můžeš jezdit jen 4 nebo 5 let na garančky. Sám jezdím pouze do origo servisu a ceny tam jsou prakticky stejné ne li nižší, než u neofiko, pokud bereme tedy origo díly a výměna oleje je taky obdobná.
Navíc co jsem měl zkušenosti s origo servisem ze škody, tak vypadali, že se s diagnostikou spíš učí než pracují (navštěvovali jsme 2 dealery a vždy to bylo totéž).
Ale abych jen nevychvaloval, třeba čelní sklo je na Kiu extrémě drahé, ale to platí pojišťovna ;-)
nejaka Lada nebo Dacia vyjde jeste lepe. Zapominas na to, ze Kia ani Hyundai porad na jedne rovine s VAGem nejsou a nejspis nikdy nebudou. Kdyz pomineme design, najde se dost lidi, kteri si proste priplati, protoze do korejce nechteji jit. Nic naplat, ale pocit z korejce a koncernu je jiny uz na prvni kontakt. Nekomu je to jedno a radsi usetri, nekomu ne a priplati si.
No pokud si poskládáš Sandero proti Riu, tak se Dacia nechytá. A o Ladění ani nemluvě. (Kia má prakticky vždy lepší cenu oproti výbavě a má prvky výbavy, které tebou zmiňované značky nemají). Dacia je dobrá bez výbavy, pak už ztrácí smysl.
Nicméně ano, do jisté míry máš pravdu, ale ve svém okolí už delší dobu sleduji pozoruhodný fakt a to to, že čím dál více lidí chce cokoliv jiného, jen ne VW (myslím celý koncern), jelikož s nimi mají zkušenosti z firem a tak. Ale ano i tak jsou zde jedinci, kteří si rádi připlatí.
Zkoušel jsem to počítat a když se vyjde normálně ze Stylu, tak to vyjde jen o 4 tisíce dráž (dle marketingu Škody 36 tisíc). Navíc pochybuju, že by si někdo sám o sobě připlácel za ostřikovače světel nebo za kameru, když má auto parkovací senzory, spíše mi to přijde, že Škodovka nakoupila těch ostřikovačů a kamer hodně a teď hledá způsob, jak se toho zbavit. Běžný zákazník by spíše ocenil tempomat nebo Kessy, ale to v akčním modelu není.
S tempomatem je to u Škody prekérní, i u vyšších výbav za mastný příplatek. Teď koukám, že u Rapidu dokonce 12 000 kč (ne, není řeč o adaptivním). :-O Přitom blbá páčka za pár korun...
Jestli nejsem nechápavý, tak "dle marketingu škody" je tam navíc ke Style výbava za 83tis. I když to zní spíš neuvěřitelně, tak ke Style se připlácí 36tis. a cenová výhoda je 47tis., měl by to tedy být součet těchto dvou částek.
Jistě, z ceníku Cigoša lze vyčíst, že nám škodovka odtajnila faceliftovanou verzi po vzoru Up! Nových položek je tam mnohem více, namátkou pominu-li již zmiňovaný climatronic, tak i rádio Swing s 5", Maxi DOT, integrované LED denní svícení do světlometů, dešťový senzor, smívatelné zpětné zrcátko, Coming Home, atd.....jen nám tuto informaci měla napsat redakce, místo "jen" opsaného tiskového prohlášení.
Nedávno jsem se rozhodoval ohledně koupi nového vozu (nižší střední) a porovnával poměr cena/výkon. Nejsem vyhraněný fanda, žádné značky, ani odpůrce škody nebo naopak zastánce hyundaie. Nakonec vyhrál Hyundai I30, kombi 1,6 CVVT (88 kw) po faceliftu (r.v. 2016) v metalíze v edici Go Czech Plus za 360 TCZK (tj. např. 7 airbagů, metalíza, tempomat, omezovač, všechny možné jízdní asistenty, dvouzonová klimatizace, chrom, automatické rozsvěcování, vyhřívaný volant a 2stupňově sedačky, handsfree na volantu - bluetooth + hlasové ovládání, přisvěcování do zatáček, parkovací senzory, vše v elektrice, možnost ukládání mp3 v autorádiu, vyhřívaná zrcátka, sklopná elektricky, 16 litá kola atd. atd.) a navrch 5 let záruky - otázka je na co se bude vztahovat, když půjde do tuhého. Proč to píši.....?
Pokud to porovnám s nejlevnější verzí Rapidu Spaceback v této "akci" s 1,2 s 66 kw za cenu přes 360TCZK, přijde mi to cenově hodně přestřelené a troufnu si tvrdit, že Hyundai je již rozhodně kvalitativně naprosto srovnatelný (někde trochu lepší, někde trochu horší). Pohodlí a pocit z Hyndaie ve srovnání s Rapidem je z mého subjektivního pocitu jednoznačně ve prospěch Hyndaie (jezdil jsem oběma). Velikostí je pro srovnání vhodná spíše Octavia, která je již cenově úplně jinde a v podobné výbavě (Style) stojí přes 500 TCZK.
Pro mě to tak byla jasná volba a přiznávám, že i design hyundaie se mi líbí.
No, takže jsi nám sdělil opravdovou novinu >:-[];-) Nečekaně vyhrál Hyundai... Jako diví se tomu někdo? Já tedy ne. Normální člověk nepodnikající si Škodu nezvolí takřka nikdy, protože je cenově v ČR totálně ujetá. A Rapida za cenu plnohodnotných vozů nižší střední volí taky jedině blázni ;-)
Nicméně Hyundai? Dnes sice dobrá auta, ale mizerná značka s odporným PR. Za mě když korejce, tak morálně čistou Kiu ;-)
Myslím, že Fabia tak hrozně nevychází. Rapid může být zajímavý v nižší Fresh specifikaci (a nejlépe třeba skladovka). Ale podbízet se cenou Škoda zkrátka nemusí.
No, ono to teď tak vychází, i30 je jen o něco málo dražší než Rapid, což je pozoruhodné. U dieselů je to ještě propastnější, protože koncernová 1.6TDI v kombinaci s pětikvaltem je otřesná, úsporná jen na papíře a k tomu velmi drahá. Ano, 2.0TDI v Octavii je výborný motor, ale cena je už opravdu "někde jinde".
Výhodou Korejců u benzínů je jednodušší konverze na LPG, u koncernu už to není možné a zbývá jen tovární CNG.
i30 jsem měl půjčenou na víkend s 1.6CRDi a v podstatě mi kromě mdlého řízení nic nevadilo, snad jen drobnosti typu podsvícení středového panelu a podobně.
Tak já to mám přesně naopak, design i30 s vlnobitím na bocích a obludná světla zaražená až někam do půli blatníků se mi ale vůbec nelíbí. 8-s Cee´d taky není žádný designový zázrak, ale pro mě je tedy mnohem snesitelnější. Ale Korejce bych si stejně nikdy nekoupil, pro Evropana je něco takového nesmírně ponižující a dehonestující. Korejce si prostě kupují jen autospotřebitelé, kteří k autům nemají žádný zvláštní vztah ani o nich nemají příliš znalosti. :-! A i oni by zřejmě zvolili jiné značky, pokud by tahle auta nebyla tak levná. :'-(
Nesrovnaval bych pouze ceny aut, ale i naslednych servisnich nakladu. Pri tomto srovnani je videt ze servisni naklady na tato super vyhodna korejska a take francouzska auta jsou i nekolikrat drazsi! Kazda automobilka ma jiny system jak penize z lidi dostat, kdyz uz prodava auta skoro bez marze.