Omlouvam se Škodě za výrok, který jsem pronesl v jiné diskuzi. Zaměstnanci Škody dostanou 14 000Kč a ne 5300Kč, jak jsem uváděl v jiné diskuzi. 14 000Kč je krásných 550 euro proti zaměstnancům VW, kteří dostanou odměnu 3700 euro a zamestnancům Audi, jenž budou odměněny 5 300 euro. ;-)
Jen jsem zvedavy, pokud bude mit Skoda ztratu, zda v dubnove vyplate stejnou sumu zamestnancum strhnou >:D >:D ..... gratuluji k prijemnemu prispevku zamestnancum, myslim ze si ho vetsina zaslouzi, tohle by melo byt pravidlem.... podil na zisku ci ztrate
teorerticky máš pravdu a presne také isté stádo tupcov kupovalo aj Fiat v dobe keď ich autá stáli za nič...ono to potom bolo vidno aj na samotnom prežívaní firmy...rozdiel tu je v tom,že Škoda je dlhodobo v dobrej kondícií a už niekolko rokov vyraba kvalitne autá...Fiat dnes už robí autá na lepšej úrovni,ale kvalít VW Group či Fordu ešte zdaleka nedosiahol.
P.S: a teraz sa do mňa pusti Wolff/iat/íku
A o čem jíném to je ? K čemu ti bude automobilka, která bude dělat super auta, která ale bude kupovat jen hrstka znalců a automobilku to neudrží nad vodou ?
MUSÍM PŘISPĚT DO DISKUZE, AČ TO NEDĚLÁM. V PŘÍPADĚ ZTRÁTY ZISKU SE Z TOHOTO BONUSU ODEČÍTÁ ÚMĚRNÁ ČÁST. TEDY V PŘÍPADĚ ZTRÁTY 40% V PŘÍŠTÍM ROCE, SE ODEČÍTÁ Z AKTUÁLNÍHO BONUSU 40%. POCHOPENO? :-)
Co to ma z levici co spolecneho? To co jsem napsal jen popisuje, jaky ma pristup VW, Audi a Skoda ke svym zamestnancum... Nic vic, nic min.
BTW nemam se Skodovkou nic spolecneho...
Jestli chceš jen fungování pravice, tak by ses ani pořádně nenajedl. Jsi zaslepený trouba :no:
A k věci: Ty peníze si chlapi (i holky ;-) ) ve Škodovce zaslouží. :yes:
Nemyslim si,že by lidé ze Škodovky měli dostat 3700 euro, což je o něco více než průměrný německý plat, ale měli by tedy, pokud se nejen Skodě,ale i celému koncernu daří, dostat odpovídající a zároveň i motivační odměnu. Tato odměna by podle kritérií odpovídala násobku platu zaměstnance. Vezmeme-li v úvahu průměrný plat na lince ve Škodě auto nějakých 24 000Kč, byla by odpovídající odměna cca 1000 euro, tedy cca 25 500Kč. Pak by mohli být spokojeni všichni zaměstnanci koncernu VW.
"Kdybych se já býval učil německy, tak teď dostanu 5300 Euro za stejnou práci, tak dostanu 14 000 Kč." Tak tohle si teď jistě říká nejeden zaměstnanec Škodovky. Aspoň jde vidět, jak nás berou majoritní majitelé z Německa - jako levnou pracovní sílu.
Buď se na to neumíš reálně podívat, nebo jen rýpeš. Za prvé, mluví se o průměrné odměně. To znamená, že dělník u pásu tohle nedostane jak v CZ tak D. Velké rozdíly jsou u odměn manažerů, vzhledem k tomu, že škoda je vlastněná němci, nepřekvapuje mě, že odměny nejsou stejné.
Tak vidíš, toho sem si nevšiml, nečetl sem to pozorně. Měl sem za to, že je to jakýsi paušál pro všechny zaměstnance. Aspoň mě to tak vyznělo. Tak pak to chápu.. a je mi líto zase těch zaměstnanců co dostanou prd. Ano je tam v průměru. MEA CULPA. Jen nevím jestli je to tedy dobrá a nebo špatná zpráva. >:D , tedy rozumněj pro ty zaměstnance
:-! Nemáš tak úplně pravdu , rád ti to osvětlím.
Zatímco manažeři si rozdělují na odměnách miliony , bez ohledu na výši zisku , za loňský rok nějakých 350mega tak tarifní zaměstnanci jsou zahrnuty do těch čtrnácti tisíc .takže všichni co mají smluvní plat , jsou s odměnami někde úplně jinde, je jich sice jen pár stovek , jak tarifní zaměstnanci , kteří jsou placeny podle třídy těch je většina dostanou v průměru těch 14tisíc , dělník u pásu asi 12500kč.
Jo a nezapomeň na to, že Škoda v podstatě dělá spolu s Audi zisk... VW žádný zisk nemá (ehm), tak nechápu co si rozdělovali. Jiank by mě zajímalo, jak to teď asi vypadá u Seatu... >:D
skoda z 600tisic prodanymi auty proti 6mio prodanych VW ma delat hlavni zisk?! ty jsi vtipalek, jen aby porsche skodovku neprodalo do ciny jak pred rokem navrhovali americke fondy- ktere chteli cely VW zakoupit!
POchybuji ze skodovaci v ukrajine nebo indii dostali vubec nejake odmeny
Pan si mysli, ze obrat = zaruceny zisk? Tak si podej ruku s tim "manazerem" co timto zpusobem vedl Skodu Plzen. Tj "Udelame turbinu za 30 mio., i kdyz naklady budou 29.9 mio" v horsim pripade byly naklady jeste vyssi.
zisk skodovky za 1 auto je 1200 dollaru za audi 2500 dollaru, wv 1000, porsche 25tisic dollaru. At pocitam jak pocitam nikde v skodovce nevidim zlatou bani a kdyz je tak ju vybudovalo VW svojim nanagmentem sami a tim maji narok na svuj podil
škodovka sice zatím prodává, ale poslední modely příliš světlou budoucnost nevěstí ... málokterá automobilka nabízí takové zrůdy jako je roomster, nová fabia a nový superb ... a co teprve technika (motory)? ... zastaralá, hlučná a nespolehlivá TDi ... a benzíny snad kromě největšího 3,6 taktéž hrůza, v nabídce nenajdete jeden motor (bez turba), který by stál za to ... a 1.8T, 2.0T a 1.4 se dvěma turby ... snad jen pro majitele servisu!
Názor něakýho niemanda, takový by se měli rovnou mazat, protože to psal nějakej chudák, kterej tomu nerozumí a radši se pod to nepodepsal, pač ví, že plácá. Design je názor každýho a jak je vidět, tak se Škodovky i přes svoji cenu prodávaj velmi dobře, takže zalez a motory, 1,9 je stará, ale každej po ní prahne a nevim co máš proti 1,8T, 1,4 a dalších...?
1.tahle "diskuse" mi za podpis nestojí
2.ty ses podepsal jako Zetrak
3.co ty máš tady co vykládat, co by se mělo a nemělo mazat?
4.netvrdím, že se škodovky neprodávají
5.po 1.9 nikdo zvlášť neprahne, kdo by taky prahnul po cca patnáct let starém motoru do traktoru? to je jako prahnout po černobílé televizi
6.turbo motory jsou obecně velmi nespolehlivé, ty koncernové zvlášť
7. nejdřív si přečti, k čemu se vlastně vyjadřuješ, blbečku ...
Ty umíš počítat do sedmi? hmmm, ale dál už ne, protože napsat, že poslední modely moc světlou budoucnost nevěstí může napsat jen omezenec, což doložila ta sedmička. Mrkni se na článek o prodejích a zjistíš, že nová Fabia se prodává skvěle, Roomster taky a to samý bude se Superbem, přemejšlej než něco plácneš, blbečku...
1.pozorně si přečti můj první příspěvek, hlavně první větu
2.v mém druhém příspěvku si pozorně přečti bod čtyři
3.až se po obědě vyprdíš, projeď se svým naftovým roomsterem, blbečku ...
Tak jsem četl:
1:škodovka sice zatím prodává, ALE POSLEDNI MODELY PŘÍLIŠ SVĚTLOU BUDOUCNOST NEVĚSTÍ... - tím říkáš, že půjde do *, nebo sem to blbě pochopil...?
2:to souvisí s bodem jedna, ten samej problém
3:naftovýho Roomstera bohužel nemám :-(
končíme, tahle "debata" se dostala někam, kam neměla, ale začal jsi s tím ty, já zpravidla nikoho neoznačuju za niemanda a chudáka ... a taky nikomu neupírám právo na jeho názor ... jen jsem napsal, že škodovka v současnosti vyrábí velmi ošklivá auta, s motory, které (převážně) nestojí za nic ... své zákazníky si zajisté najde, hlavně na východních trzích, ale i lidé u nás si začínají uvědomovat, že existuje zajímavější a kvalitnější alternativa, o čemž svědčí klesající podíl škodovky na trhu ... s pozdravem, tvůj niemand, chudák a blbeček ...
>:D >:D >:D
Východní trhy jsou budoucnost pro každou automobilku, ale zase sis rejpnul, bravo, jenže škodovka se dobře prodává i na západních trzích , tak zdar
Skodovkari kde ste? ako to ze tu nie je 280 prispevkov? Ci uz sa vam tak nevyskakuje? ako sa pozerate na to, ze robite zisk koncernu VW, kde okrem vas robi zisk este audi a seat s VW su pekne pod ciarou a vy dostanete v porovnani s nemcami velke kulove??? VW sam o sebe zisk nema a oni si rozdelia 3700 ecok v priemere a skodovka ako jeden z 2 tahunov 550 ecok??? HA HA takto sa vam vysmievaju rovno do xichtu a vy sa este z toho priam tesite, pretoze ste dostali aspon omrvinky co je lepsie ako nic...maju vas za lacnu pracovnu silu a posledne * v kanali! Audi ma 5700 ecok kuaa sa skodovke ani snivat o tom nemoze...tak a teraz ma ukamenujte ale je to tak...
Re: Včera , jsem si četl malůvky na VC ve škodovce.
:-! Musím smutně konstantovat , že mne zaujal jeden , psaný ve Slovenštině a začínal parodií na českou hymnu .Kde * můj , kde * můj atd.Já osobně jsem se zasmál , jaké choré mozky škodovka přijímá, jaké bezmozky se dokážou narodit a hle , takových hlupáků a pitomců je víc , co běhají po světě a rodí se za řekou Moravou..
Re: Včera , jsem si četl malůvky na VC ve škodovce.
Co narobis..idiotov mate dost aj na vasej strane a vzhladom na to, ze vas je viac..tak aj tych "bezmozkov" je u vas viac..no ale co...k veci si nic nenapisal a nic to nemeni na fakte, ze si len dalsi chudak co nema cim argumentovat a tak sa snazi zaujat aspon takto..co narobis..aj takych ludi treba v spolocnosti akceptovat >:D:no:
Re: Včera , jsem si četl malůvky na VC ve škodovce.
:-! Víš , já píšu k věci jen tomu , kdo má o to zájem a ne nějakému závistivému troubovy co sice argumentuje , ale na úrovni dítěte z mateřský školy.. :-!
Re: Včera , jsem si četl malůvky na VC ve škodovce.
>:D no len pokracuj...to o tom dietati pises o sebe? lebo inteligentny clovek by taketo 2 prispevky velmi tazko napisal...ono ja chapem, ze splechnut niekomu do xichtu pravdu nie je nic prijemne ale je to tak.. 8-s Tak kludne pokracuj dalej celkom slusne sa na tebe bavim
Re: Včera , jsem si četl malůvky na VC ve škodovce.
Este aby som nezabudol...zavistlivy trouba..hmm...to ti mam zavidiet tych priemernych 14 000??? ked si zoberiem aku vahu na tom ma manazment tak mozno sa ti ujde nejakych 5-6 000 tak to ti fakt zavidim >:D
Re: Včera , jsem si četl malůvky na VC ve škodovce.
:-! Manažeři a nějakých 14tisíc????To možná Na Slovensku , ve škdovce si manažeři rozdělují miliony.Je pravda , že patřím k tarifním zaměstnancům , takže mně se budu týkat těch 14tisíc , jestli to je hodně nebo málo to nevím , ale spousta odpadlíků ze Slovenska , kteří makaj na páse , za to musí živit rodinu na Slovesku. No a k tobě se už vyjadřovat nemíním , trpíš zřejmně nějakou psychickou poruchou. :-!
A to snad cakas ze investor pride robit charitu? Tak to vo svete nefunguje pozri sa na odmeny vo VW Bratislava, ktory je pre koncern v podstate zlatou banou a zamestnanci tam dostanu odmenu nejakych 9000 korun.
Ja nehovorim, ze slovensko je na tom lepsie ;-\ Beru nas ako krajinu s lacnou pracovnou silou..to je vsetko..a ked sa takyto fakt niekomu nepaci..je blazon
hur je natom ukrajina kde skodovka vyplaci 7tisicove platy v indii musi makat za 200dolaru.
Na slovensku nejhur plati domaci firmy, kde jsem casto zazil u svoji rodiny ze sef cestoval po kanarskych ostrovech a potom nevyplacel vyplaty protoze nemel prachy. V BAZka, Boat se makalo za 6tisic korun zatimco VW platil 20tisic. Nejvetsi zlodeji jsou domaci firmy ( v cz to neni u moc lepsi)
Každému je jasné, že směrem na východ budou platy v jednotlivých závodech koncernu klesat, zrovna tak je to i s prémiema. Životní úrovní se Česko natož Slovensko nemůže Německu rovnat. Jejich platy jsou několikanásobně větší.
Ale vysmívat se lidem, kteří pracují ve Škodovce na lince za jejich vyšši platu, to už něco vypovídá o tvé inteligenci. Dneska seš tady za kašpara :no::no::no: .
zajimalo by me kolik odmen dostali pracujici skodovaci v indii, ukrajine, jugoslavii atd... Asiate nebo FR zasadne odmeny nevyplaci tak at jsou stastni, kdyz prevezme porsche - VW tak se vsem zlate casy skonci, za par roku skodovku prodaji do ciny a pasovou praci z Bratislavy prestehuji do rumunska.
Co tady pořád motáte o porsche. To byl přece klasický tunel na Brusel. VW několikrát chtěli koupit američani, ale protože to je vpodstatě státní bavorská firma na lidová vozidla založená starým dobrým socialistou adolfem h., tak to soudruzi jako zlaté dědictví nechtěli pustit z německých rukou. Ale brusel nařídil, že státní ochrana musí skončit. Tak to vymysleli tak, že to jako koupí porsche. Nebo si snad myslíš, že garážnická firma porsche má kapitál na nákup gigantu jako je dnes VW. Nenech se vysmát. Klasický tunel.
Jestli to prodají číňanům, tak se to převeze všechno do číny a v boleslavi budou muset otroci přemýšlet co budou dělat, když vpodstatě nic neumí. Bude to cestování časem do cca 17.století a možná i dál. A odměny - maximálně almužnu od státu.