Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Snižování emisí: Budou zakázána auta s rychlostí nad 162 km/h?

Do připravovaného zákona, který zpřísní vypouštění emisí CO2 osobními automobily v členských zemích EU, by mohly být zahrnuty další omezení pro automobilový průmysl. Týká se zejména omezení výkonu automobilů a možností inzerce.
Zpět na článek
13. 6. 2007 07:09
neregistrovaný "Guru"
13. 6. 2007 07:28
13. 6. 2007 07:13
neregistrovaný "MildeSorte4"
13. 6. 2007 07:48
13. 6. 2007 09:36
neregistrovaný "tom"
13. 6. 2007 15:48
neregistrovaný "buran"
14. 6. 2007 06:34
14. 6. 2007 06:32
15. 6. 2007 15:14
neregistrovaný "buran"
13. 6. 2007 10:10
neregistrovaný "kober"
13. 6. 2007 11:00
13. 6. 2007 13:34
neregistrovaný "ZZ"
13. 6. 2007 18:29
anonym
13. 6. 2007 23:03
neregistrovaný "Z3"
13. 6. 2007 10:24
neregistrovaný "TECH"
13. 6. 2007 07:18
13. 6. 2007 07:42
neregistrovaný "Perun."
13. 6. 2007 07:44
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2007 08:13
anonym
13. 6. 2007 08:27
neregistrovaný "kilvap"
13. 6. 2007 09:25
anonym
13. 6. 2007 22:46
neregistrovaný "emylak"
13. 6. 2007 09:12
neregistrovaný "alcapooone"
13. 6. 2007 10:37
neregistrovaný "Urbi"
13. 6. 2007 15:54
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:19
neregistrovaný "Premda"
13. 6. 2007 09:42
neregistrovaný "tom"
13. 6. 2007 10:38
neregistrovaný "Urbi"
13. 6. 2007 15:56
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 10:50
13. 6. 2007 15:50
anonym
13. 6. 2007 19:47
neregistrovaný "Pepans"
13. 6. 2007 21:06
neregistrovaný "pawelno"
25. 6. 2007 20:00
neregistrovaný "martin"
13. 6. 2007 20:58
neregistrovaný "pawelno"
14. 6. 2007 01:04
14. 6. 2007 07:33
14. 6. 2007 17:32
15. 6. 2007 05:43
26. 6. 2007 11:10
neregistrovaný "Pater"
13. 6. 2007 07:44
anonym
13. 6. 2007 07:50
13. 6. 2007 09:19
neregistrovaný "sword2"
13. 6. 2007 10:07
neregistrovaný "."
13. 6. 2007 15:58
neregistrovaný "Moflo"
13. 6. 2007 21:07
neregistrovaný "pawelno"
14. 6. 2007 06:39
14. 6. 2007 07:47
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 10:05
neregistrovaný "."
13. 6. 2007 10:35
13. 6. 2007 07:47
neregistrovaný "Erkil1452"
13. 6. 2007 07:51
13. 6. 2007 08:00
13. 6. 2007 09:25
13. 6. 2007 08:02
13. 6. 2007 08:11
neregistrovaný "Tomba"
13. 6. 2007 08:54
neregistrovaný "Dexter"
13. 6. 2007 09:01
neregistrovaný "Tomba"
13. 6. 2007 09:08
neregistrovaný "dexter"
13. 6. 2007 09:19
neregistrovaný "alcapooone"
13. 6. 2007 12:34
neregistrovaný "vytour"
13. 6. 2007 16:00
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:01
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:01
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 09:00
anonym
13. 6. 2007 09:06
anonym
13. 6. 2007 09:39
anonym
13. 6. 2007 10:56
anonym
13. 6. 2007 16:46
anonym
25. 6. 2007 16:34
neregistrovaný "Marccoo"
13. 6. 2007 09:14
neregistrovaný "Dexter Washington"
13. 6. 2007 09:21
anonym
13. 6. 2007 09:55
neregistrovaný "P."
13. 6. 2007 09:57
neregistrovaný "x"
13. 6. 2007 10:51
neregistrovaný "SPIDERJ"
13. 6. 2007 10:36
neregistrovaný "Zbyhnev"
13. 6. 2007 12:01
neregistrovaný "PavelK"
13. 6. 2007 12:07
anonym
13. 6. 2007 13:13
anonym
13. 6. 2007 16:08
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 13:16
anonym
13. 6. 2007 13:17
anonym
14. 6. 2007 11:04
neregistrovaný "LS"
13. 6. 2007 14:54
neregistrovaný "speedgogo"
13. 6. 2007 15:02
neregistrovaný "mamlas"
13. 6. 2007 15:24
neregistrovaný "antizeleny"
13. 6. 2007 16:05
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 19:00
anonym
14. 6. 2007 07:51
neregistrovaný "moflo"
14. 6. 2007 07:54
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:46
neregistrovaný "Martas"
13. 6. 2007 17:36
neregistrovaný "McMac"
13. 6. 2007 18:34
neregistrovaný "lobo"
13. 6. 2007 19:52
neregistrovaný "Pepans"
13. 6. 2007 20:31
neregistrovaný "Speed"
13. 6. 2007 20:30
14. 6. 2007 07:41
14. 6. 2007 10:35
14. 6. 2007 13:48
14. 6. 2007 15:00
15. 6. 2007 05:53
16. 6. 2007 11:17
13. 6. 2007 20:57
anonym
13. 6. 2007 20:58
neregistrovaný "*"
13. 6. 2007 23:00
anonym
13. 6. 2007 23:39
anonym
14. 6. 2007 01:27
neregistrovaný "Ada"
14. 6. 2007 11:08
neregistrovaný "LS"
14. 6. 2007 19:20
neregistrovaný "peter"
14. 6. 2007 19:40
anonym
14. 6. 2007 20:44
anonym
15. 6. 2007 14:09
anonym
26. 6. 2007 11:14
neregistrovaný "Pater"
26. 6. 2007 19:25
neregistrovaný "Whoever"
neregistrovaný "Guru"
13. 6. 2007 07:09
V poklidu
Všechno bude jinak. Politikům pouze chybí invence.
Pamatujete na studie AT&T jak všechny U.S. ženy budou muset být spojovatelkami na telef. ústřednách? Ha, ha.
V červenci bude veřejně představeno ORBO a za pár let jej budete mít doma v autě. Emise budou na fotkách v muzeu. To je vše.
Rozbalit vlákno
1
13. 6. 2007 07:28
Re: V poklidu
Kez by. Zatim ORBO dobre schovavaji.
neregistrovaný "MildeSorte4"
13. 6. 2007 07:13
Blbosť
Absolútna blbosť. V DE je rýchlosť neobmedzená, takže aký priemer. Rovnako neobmedzená je tuposť niektorých byrokratov EP.

Inak, fajn článok, pán Ondrášik... (myslím vážne) >:D
Rozbalit vlákno
12
13. 6. 2007 07:48
Re: Blbosť
Tak tu si trochu vedla Ty, oficialne sice v Nemecku na dialniciach rychlostny limit neplati, ale na 90% dialnic je rychlost limitovana dopravnymi znackami, velmi casto az na 120 km/h.
neregistrovaný "tom"
13. 6. 2007 09:36
Re: Blbosť
odkial si zobral 90%? vies si predstavit ako by to potom vyzeralo na dialnici? oficialne je v nemecku na 40% autobahnen tempolimit - aj to uz mi je privela
neregistrovaný "buran"
13. 6. 2007 15:48
Re: Blbosť
nech ho, nerozčiluj ho, nejdál byl tak v bejvalym NDR, tam možná - ve starejch spokovejch zemích (třeba takový Bavorsko) se jezdí neomezeně na dálnicích skoro všude ¨

Dobrý by bylo se podívat v čem a jak jezděj ti dementi z evropskýho parlamentu - z tý superžvanírny a supervyžírárny, koupil bych jim smarty a do nich štěnici a asi bychom se divili, co by ti lidumilové vykládali.....
14. 6. 2007 06:34
Re: Blbosť
Nejaky si ostry, burane, co si neobedoval? :-) Dopraj im ten luxus, ved co by ti chudaci inak z toho zivota mali... :-!
14. 6. 2007 06:32
Re: Blbosť
Tak si to lepsie vsimaj, ked tade ides.....neobmedzena rychlost a ejha, pri prvom naznaku zakruty znacka 120, po kilometri to konci, 5 km ides zase vpohode "neobmedzene" a opat znacky...tym padom ako keby tam ani neobmedzena rychlost nebola, cvaknes tempomat na 120 a dlabes na to...
Nemam prejdene vsetky nemecke dialnice, ale na tych, ktore som absolvoval to zvacsa vyzera prave takto. ;-)
neregistrovaný "buran"
15. 6. 2007 15:14
Re: Blbosť
No právě, že si všímám, na rozdíl od tebe, pánbůh ví, kdy a kde a jestli vůbec jsi tam byl. já tam jezdím dvakrát do měsíce a to, co tady vykládáš je vyjímka....no ale proč ne, je mi to jedno, plácej si tady, co chceš, tvůj problém......
neregistrovaný "kober"
13. 6. 2007 10:10
Re: Blbosť
No pokud si ještě dobře pamatuju z matiky, tak pokud je na jednom jediném místě neomezená rychlost a průměr počítáme jako součet maximálních rychlostí v různých státech, tak mi to vychází takto: cokoliv+nekonečno=nekonečno, nekonečno děleno čímkoliv (počet států)= nekonečno. Jedná se tedy o demagogii evropské komise, protože průměrná maximální povolená rychlost v členských státech EU je nekonečná. :-!
neregistrovaný "ZZ"
13. 6. 2007 13:34
Re: Blbosť
:yes: :yes: ;-) >:-[]
anonym
13. 6. 2007 18:29
Re: Blbosť
>:-[] :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Z3"
13. 6. 2007 23:03
Re: Blbosť
:yes: Přesně tak :-)
neregistrovaný "TECH"
13. 6. 2007 10:24
Re: Blbosť
Počkej jakej Ondrašík, vždyť ten píše na Autorevue. :-O
13. 6. 2007 07:18
SANCE NENI
Osobne by mne nevadilo omezeni maximalni rychlosti na 162km/h. Nikdy na normalni dalnici tak rychle nejezdim, ani v Nemecku. Samozrejme pod podminkou, ze omezeni rychlosti vozu by bylo omezovacem, jako tomu je v nakladnich vozech a vykon by zustal stejny. Rad se ale projedu na uzavrenem okruhu a tam by me mrzelo, ze muj vuz nejede rychleji nez 162km/h.
Snizovani emisi je nutnosti cele Zeme. Pokud pouze Evropa bude smizovat emise, moc se toho na nasi planete nezmeni. Takove zakony by meli prijmout hlavne v Indii a v Cine. California muze jit prikladem zbytku USA a verim, ze nasi vnuci a vnucky poznaji rozdil v kvalite vzduchu.
Pro zacatek by se take celoplosne v EU mely podporovat vozy s alternativnim pohonem a investovat by se melo do vyzkumu novych autobaterii. Pohon automobilu na elektrinu je nasi budoucnosti a potrebujeme, aby vyvoj sel co nejrychleji.
Myslim si ale, ze zakon v takove podobe v jake je popsan v clanku nema sanci projit. Znamenalo by to zvyseni nezamestnanosti, mozny zanik mnoha firem a samozrejme velky povyk mezi automobilisty.
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "Perun."
13. 6. 2007 07:42
Re: SANCE NENI
Jednoznačný souhlas. Problém je, že jako společnost ještě nejsme zralí. Ta "puberta" nás ale jednou přejde :-!
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2007 07:44
Re: SANCE NENI
Asi jsem zhyralec, ale ja tedy obcas ano. Btw. CR zatim jako clen EU ani nebylo schopno danove zvyhodnit ekologicka auta. A v ramci EU se vzdy prilis dlouho hovori a nic se nedeje. Max. 162km/h je pouze placnutim do vody. Nikdo z tech radobyekologu nikdy neprisel s regulemi a zprisnenim kontroly svetelnych krizovatek ve mestech. Tam diky vetsinovemu nesouladu na sebe navazujicich krizovatek a nutnemu rozjizdeni a naslednemu brzdeni vznika zdaleka nejvice skodlivych emisi. A to neni jen problem CR.
anonym
13. 6. 2007 08:13
Re: SANCE NENI
globálně vzato - žádná další generace nezažije čistější životní prostředí..
neregistrovaný "kilvap"
13. 6. 2007 08:27
Re: SANCE NENI
ako ste na to prišli?? ja pozorujem minimálne posledných osemnásť rokov radikálne zlepšovanie životného prostredia. Nie globálne ale lokálne vzato :-)
anonym
13. 6. 2007 09:25
Re: SANCE NENI
lokálně to pozoruju taky.. :-) ale kácení pralesů, nedisciplinovanost a naivitu v třetím světě našimi opatřeními nevykompenzujeme!
neregistrovaný "emylak"
13. 6. 2007 22:46
Re: SANCE NENI
nikdo po nas nechce abychom neco kompenzovali. Jen se ceka, kdy konecne s necim zacnem
neregistrovaný "alcapooone"
13. 6. 2007 09:12
Re: SANCE NENI
no by som nepovedal že elektricke automobily sú naša budúcnost skôr ja to vidim na vodík sak uz teraz sa tusim v nemecku vyraba prve seriove auto na vodík a to bmw 7 len problem je vtom ze niesu čerpačky....
neregistrovaný "Urbi"
13. 6. 2007 10:37
Re: SANCE NENI
Výroba, přeprava a skladování vodíku je tak nehorázně energeticky náročné, že nepředstavuje proti elektromobilu žádnou úsporu. Chce to jenom baterie s pořádnou kapacitou a dostatečnou rychlostí nabíjení/vybíjení.
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 15:54
Re: SANCE NENI
A tu elektriku vyprodukujes zo smradu ze??
O solarnej nepis lebo ta sa vyuziva premenou v kremikovych dostickach ktorych vyroba je energeticky tak narocna ze 1edna dosticka vyrobi 1/9 energiu aku potrebujeme na jej vyrobu ;-\

Ale si myslim ze auta su zbytocne vykonnostne prehnane... Ved BMW uz ani nekupite pod 100 koni.. A naco je civilnemu cloveku vykon nad 200 koni????
neregistrovaný "Premda"
13. 6. 2007 16:19
Re: SANCE NENI
Vodik je pouhopouhou politickou hrou jak z lidi dostat ty samy penize, jaky dostavali kvuli benzinu. Dnes si uz nemusis kupovat pohonny hmoty. Zastrcis si auto do zastrcky a rano pojedes. Elektriku ti zdanit zas tolik nemuzou, protoze se pouziva i na jiny veci a nejed pro domacnosti.
neregistrovaný "tom"
13. 6. 2007 09:42
Re: SANCE NENI
automobily maji jen 8% vliv na zivotni prostredi, snizit rychlost by znamenalo celosvetove zlepseni ovzdusi o 0,5%! vsechno je to jen blabol, firmy ktere vyrabeji ekologicke vyrobky se chteji nabalit, v usa zjistili ze baterky do priusu se musi vozit pres celou zemekouli co spotrebuje vic co2 jak vyroba hummeru.
13. 6. 2007 10:02
Re: SANCE NENI
zákaz výroby automobilů s maximální rychlostí přesahující 162 km/h???? bola by to sranda. to by sa drahsie predavali stare auta >:D Velky optimista, chcel by som vidiet kto by mu to schvalil, ved ako minister a mat menej ako 130KW je hanba...
neregistrovaný "Urbi"
13. 6. 2007 10:38
Re: SANCE NENI
Jo a ropa do hummeru roste primo pod kolama...
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 15:56
Re: SANCE NENI
:yes: :yes: :yes:
Avatar - karchi
13. 6. 2007 10:50
Re: SANCE NENI
Šialenstvo CO2 zasiahlo svet. Je to zásterka na obmedzovanie slobody. Výbuch jednej sopky vytvorí viac CO2 ako ľudská činnosť celej planéty za jeden rok. Kravské * a prdy vytvoria viac CO2 ako všetky autá a lietadlá dokopy. Lietadlo vyprodukuje za 24 hodín 400 ton CO2, tj. viac ako 200 áut za jeden rok. Bojujme proti ekoteroristom! Ich cieľ je zdaňovanie a moc.
anonym
13. 6. 2007 15:50
Re: SANCE NENI
To máš takovou pravdu, že k ní není třeba nic dodávat..... :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pepans"
13. 6. 2007 19:47
Re: SANCE NENI
:yes: :yes: :yes: Nedavno sem se o tom hadal s fyzikarem, nelibily se mu moje nazory, ale musel mi dat jedna za referat, pac sem mel dobry argumenty ;-)
neregistrovaný "pawelno"
13. 6. 2007 21:06
Re: SANCE NENI
Tohle je do pekla vedoucí přístup! Když budem na všechno dlabat, tak tady všichni chcípnem. Samozřejmě, že přídora produkuje také obrovské množství CO2. Oteplování je také přirozené. Problém je rychlost a následky!! Omezování svobody je také nepříjemné. Bohužel, zdroje planety, životní prostředí (jehož vysoká kvalita byla brána jako samozřejmost zdarma pro všechny), počet obyvatel apod. toto neumožňuje. Společnost funguje na kolektivním principu. Každý se musí vzdát části své svobody, abychom tu mohli žít všichni. Vliv lidmi vyprodukovaného množství CO2 na životní prostředí nepopreš. A nevšímat se toho, není správná cesta.
14. 6. 2007 06:38
Re: SANCE NENI
Sakra by ma zaujimalo, preco vsetci idu len po znizovani CO2....preco sa nikto nezamysla nad tym, ako ten CO2 co uz v atmosfere a vo vode a vlastne vsade je, pomahat prirode likvidovat? Rubanie pralesov nevadi, nahradzanie porastov po poziaroch nie je dolezite, ale ze nastartujem auto to uz sakra vadi...
neregistrovaný "martin"
25. 6. 2007 20:00
Re: SANCE NENI
Každý se musí vzdát části své svobody... Toto je velmi, velmi nebezpečná myšlenka, pod kterou bych se nepodepsal. Mám rád všechny části své svobody. A taky si nejsem vůbec jist, že snižování CO2 je úměrné ztrátě svobody.
neregistrovaný "pawelno"
13. 6. 2007 20:58
Re: SANCE NENI
Souhlas. Pro dojíždění do zaměstnání stačí drtiví většině evropadnů auto velikosti Fábie s elektrickým pohonem a dojezdem cca 200 Km.
Souhlas s tím limitem rychlosti bez omezení výkonu. To už tu mělo být dávno!
Omezování emisí je důležité. Přesně jak si psal. Bez celosvětového podílu a zůčastnění je to ale málo přínosné. Velmi dobré by také bylo, prostě zakázat klasické žárovky v domácnostech a průmyslu. To by se uštřilo MW (ne-li GW)!
14. 6. 2007 01:04
Re: SANCE NENI
a jéje, další "takyekolog"
nezlob se, ale lidi jako ty by měli podstoupit nějakou formu psychoterapie :-|
když půjdu žít do jeskyně abych měl co nejmenší spotřebu všeho, tak půjdeš se mnou? ne? jakto? já myslel, že jsi přece ekolog >:D
14. 6. 2007 07:33
Re: SANCE NENI
Sorry, ale lidi jako ty by meli podstoupit nejakou formu socioterapie. Podle tve filozofie je OK lit vyjetej olej do potoka a starou baterku mrsknout do krovi u cesty. Zdroje jsou omezene, je treba s nimi nakladat ucelne. Globalni oteplovani je fakt, s tim nenadela ani Vaclav K. (ktery svuj tupe opozicni nazor stejne bere jen jako cesty na prvni stranku novin, necemu takovemu nemuze verit ani on).
14. 6. 2007 17:32
Re: SANCE NENI
podle mé filozofie, je na velkou pokutu vylít olej do potoka, to samé ta baterie, nikdy bych si to nedovolil, takže klid ;-)
Ale nemůžu souhlasit s rádobyekologama, co pak mají plnou pusu řečí na temelín a přitom podstatu té technologie viděli leda tak z ponorky. Tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Když budu mít auto co má maximální rychlost třeba 162 tak si vážně myslíš, že to pomůže životnímu prostředí?
Lidstvo má mnohem větší problémy, než emise, může se klidně stát, že "vyřešíme" ekologii, ale už ji nebudemít kdo využít, protože se tady povraždíme v rámci přelidnění planety. Podívej se na Asii, kolik jich bylo před 30ti lety a dnes? ekologie? eko-co? Pro ně to není důležité, a žijeme všichni na jedné planetě, ty evropské myšlěnky se někdy hezky poslouzchají, ale jsou to takové žabomyší války.
Pro mě je důležitější, že děti v Ugandě nebudou umírat hlady, a ne jestli jím biomrkev nebo nebiomrkev :-O
15. 6. 2007 05:43
Re: SANCE NENI
Smesujes velkou spoustu veci, hlad v Ughande a jinych koutech sveta souvisi a souviset bude cim dal tim vice se zmenami klimatu, ktere jsou nasledkem zvysovani produkce CO2. Pomerance z Gronska nas nezachrani. Kazdy rozumny clovek chape, ze jaderna energetika je jednou z jiz dobre zvladnutych cest, jak zminene zmeny zbrzdit. Ze 162 je nesmysl, pisu niz. Ale velkou pravdu mas v tom, ze spousta lidi neco krici, nemaji tuchy co, neni potreba znat princip stepneho procesu v JETE, stacilo by pouzivat selsky rozum...
Cinu a Indii zajima ochrana ZP stejne jako Evropu pred 25 lety, to neni duvod nic nedelat. Na druhou stranu je sance, ze jim diky zrychlenemu vyvoji zajem o ZP vzroste podstatne drive, nez za tech 25 let.
neregistrovaný "Pater"
26. 6. 2007 11:10
Re: SANCE NENI
mylis sa, vacsi problem, ako znecistenie atmosfery, ludstvo nepozna. Za 10-15 rokov dojde pri tomto tempe k nezvratnym zmenam, a potom si mozme piskat.
anonym
13. 6. 2007 07:44
hovadina
to je pekny, ja nejezdim pomaleji nez 170 po dalnici
Rozbalit vlákno
9
13. 6. 2007 07:50
Re: hovadina
Tebe by trebalo uobrat vodicak dozivotne rakoskou dobre vyslahat cez ruky. A ze preco je tolko buraciek, ked medzi nami jazdia aj take hovada... :no:
neregistrovaný "sword2"
13. 6. 2007 09:19
Re: hovadina
nechaj tak možno robí u Kobry 11 :-)
neregistrovaný "."
13. 6. 2007 10:07
Re: hovadina
na dalnici urcite neni tolko buraciek, problem by som videl rychlu a hlavne bezohladnu jazdu po meste ako napr. v bratilave
neregistrovaný "Moflo"
13. 6. 2007 15:58
Re: hovadina
neviem preco na neho nadavas.. Ak ma dobre auto??
Ved ak ma M3-ku a ide 170 tak to je ako ked Favorit ide 45..
neregistrovaný "pawelno"
13. 6. 2007 21:07
Re: hovadina
Tak to určitě není! 170 Km/h je pořád 170 Km/h v čemkoliv. Naše reakce a fyzika platí pro každého.
14. 6. 2007 06:39
Re: hovadina
Presne ako hovoris. Tesi ma, ze je tu aj niekto rozumny a s nadhladom. :-) :yes:
neregistrovaný "moflo"
14. 6. 2007 07:47
Re: hovadina
no jo nase reakce... Ale reakce brzd BMW a Favaku je asi o inom ze?? A tie tenke kolesa a podvozok ktory Ti vyboci pri prudkom brzdeni..
neregistrovaný "."
13. 6. 2007 10:05
Re: hovadina
i ja jedu v nemecku z mojim e39 prumerne 180, kdyz je volnejsi cesta i 220, nejvic mne stve kdyz se blizim k hranicim ze cesti ridici jsou zvykli jezdit vlevo i kdyz je v pravem pruhu prazdna cesta. Minule si jel nejaky prazak z mercedesem 180 byl stoho tak stresovany ze si nevsimnul ze zanim jede cela kolona aut. Kdyz mate velke auto tak se v 180 citite jak ve felicii pri 110.
13. 6. 2007 10:35
Re: hovadina
mne sa stalo minule podobne, len trosku opacne :-( na ceste z trnavy do bratislavy si to sviham 200, vsetko za mnou, super pocit a zrazu vidim iba xenony jak ma vyblikavaju aby som uvolnil cestu a S500 si suverenne prejde a to som bol rad ze som stihol zaregistrovat ciselko 500 a nalepku CD :-) Ironia ale bola ze na prijazde do bratislavy mala nasa policajna S4 odstavené starucké nissan sunny.. >:-[]
neregistrovaný "Erkil1452"
13. 6. 2007 07:47
Jeeee
No boze, tak se tam da omezovac a rovnou navod jak ho odpojit >:-[]
Rozbalit vlákno
3
13. 6. 2007 07:51
Re: Jeeee
...asi tym chcu zamedzit zbytocnym nadbytkom vykonu motorov...aj ked obmedzenim max. rychlosti to je podla mna tazko dosiahnutelne...zijeme v dobe,ked su auta tazke jak tanky a 100 kW sa zacina povazovat za rozumny zaklad...
13. 6. 2007 08:00
Re: Jeeee
Myslim si spis, ze jde o spotrebu. Spotreba auta pri jizde nad 160km/h se rapidne zvysuje. Myslim, ze prave proto se v Rakousku rychlostni limit nechytil. Slo o exhalace rychle jedoucich vozu, spolecne s jejich nedmernou hlucnosti.
13. 6. 2007 09:25
Re: Jeeee
...to je jedno s druhym, kone obvykle pytaju otacky, otacky pytaju palivo...osobne si myslim, ze zavedenie toho limitu nie je az tak zly napad, pokial ide o ekologiu, obavam sa, ze je to dost neskoro a navyse aj dost slabe opatrenie...mam pocit, ze prv-neskor niekto navrhne obmedzit zdvihovy objem motorov alebo litrovy vykon podla obsaditelnosti alebo max. zataze auta...a potom sa bude naozaj hrat najma o spotrebu, ked vykony na hranici limitu zvladne hravo kazdy, potom sa budu predhanat, kto to dokaze za menej penazi...
13. 6. 2007 08:02
a bude hůř
a nic s tím neuděláme ;-) :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomba"
13. 6. 2007 08:11
Měli by si zamést před vlastním prahem
Už jste někdy viděli nějakého poslance (českého nebo EU), jak jezdí ve svém ekologickém voze s hybridním nebo elektro pohonem a navíc dodržuje rychlostní limity? Takovouhle pohádku by ani Disney nevymyslel! Snižovat emise CO2 je potřeba, ale systematicky a u všech zdrojů znečištění. Hlavně USA se má za co stydět. Omezení maximální rychlosti je hovadina, akorát stáčeči tachometrů a dekódovači rádií budou mít další kšeft na zrušení el. omezení rychlosti.
Rozbalit vlákno
1
anonym
13. 6. 2007 08:58
Re: Měli by si zamést před vlastním prahem
Přesně! Když už chtěj snižovat emise, ať začnou jinde... Kdyby jedna americká tovarna na den zavřela, tedy v evrope muzou auta rok jezdit s otackama na omezovaci...
neregistrovaný "Dexter"
13. 6. 2007 08:54
Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
chudáci majitelé B Veyronů... jezdit s Veyronem nebo s P GT3 160kmh? To si raději koupim fabii
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Tomba"
13. 6. 2007 09:01
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
Dobrá volba Dexter, ve fabii máš při 160 km/h podobné zážitky jako v P GT3 při 280 KM/h. >:D
anonym
13. 6. 2007 09:08
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
Pravda... souhlasim... pro Š-F junior - vzletová rychlost...
neregistrovaný "dexter"
13. 6. 2007 09:08
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
Pravda... souhlasim... pro Š-F junior - vzletová rychlost...
neregistrovaný "alcapooone"
13. 6. 2007 09:19
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
..hmmm ani ne sestra ma sluzobnu fabku 1.4 16v a po dialnici lieta do prace bezne okolo 170 take hrozne to zas neni
13. 6. 2007 09:26
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
...to si viem predstavit...plan na podlahe, nos nalepeny na celnom skle a smrt v ociach... :-)
neregistrovaný "vytour"
13. 6. 2007 12:34
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
Jestli sem to dobře pochopil, tak veškerá tato omezení se budou týkat nově vyrobených aut. Takže máme poslední možnost koupit si nějáký supersport ;-)
14. 6. 2007 06:41
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
Ano. Ale da sa cakat aj to, ze prekrocenie rychlosti bude ovela tvrdie postihovane.
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:00
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
tak jej nabuduce povedz nech uz odpoji od susedovej M5-ky to lano co ju minule tahal... >:D
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:01
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
tak jej nabuduce povedz nech uz odpoji od susedovej M5-ky to lano co ju minule tahal...
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:01
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
tak jej nabuduce povedz nech uz odpoji od susedovej M5ky to lano co ju minule tahal...
anonym
13. 6. 2007 18:41
Re: Porsche GT3 - amx. 162kmh!!!!!!!!!!!!!!
>:-[] :yes: :yes: :yes:
anonym
13. 6. 2007 09:00
cože??? :D
Kdyby amíci nejezdili v šestilitrových krávách, který produkujou stejně CO2 jako temelín, tak je nám všem líp...
Rozbalit vlákno
5
anonym
13. 6. 2007 09:06
Re: cože??? :D
:yes:

Naprosty souhlas.
anonym
13. 6. 2007 09:39
Re: cože??? :D
Pro tvou informaci Temelín CO2 neprodukuje, je to jaderná elektrárna. A Amíci už v nich taky dlouho jezdit nebudou, vzhledem k rostoucím cenám benzínu v USA.
anonym
13. 6. 2007 10:56
Re: cože??? :D
dobře, beru Temelin zpátky :) Ted me nenapada jiná taková věc... ale je jich hodně :D
anonym
13. 6. 2007 16:46
Re: cože??? :D
třeba tepelná elektrárna ;-)
neregistrovaný "Marccoo"
25. 6. 2007 16:34
Re: cože??? :D
:yes: ještě ktomu připoj číňany co každy týden spouští novou tepelnou elektrárnu.
neregistrovaný "Dexter Washington"
13. 6. 2007 09:14
Wo co jim jde?
Stejně si myslim, že tyhle nápady jsou jenom výsřelem do tmy, protože kterej stát by tohle přijal - sakra, bydlim vlastně v čechách!!! Sakra, jako recesi si jdu koupit trabanta a manzelce koupim warťase a budem závodit... :D
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 6. 2007 09:21
pekne
Z toho je aspon vidiet, aka je cela EU byrokraticka degenerovana organizacia. Co sa tyka emisii, co takto najpr zacat tlacit na staty, ktore na cele emisie prdia. A co emisie leteckej dopravy, to nevadi. Clovek, ktory sa vyberie na dovolenku do Brazilie vyprodukuje jednou cestou viac emisii, ako ked cely rok denne jazdi do prace autom.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "P."
13. 6. 2007 09:55
* !!!
Tak mam pocit, ze jednu totalitu strida druha, nova, nebezpecnejsi a plizivejsi ! 1) Kde bere EU patent na to, plosne neco automobilkam prikazovat, resp. na to pripravovat zakon ?? 2) Kde bere EU drzost diktovat lidem, jak rychle budou jezdit jejich auta ? >:-[] >:-[] Absolutni tmarstvi, za chvili budou narizovat, jakou barvu nebo rozmer kol si dat na auto ! >:-[] Hlavni pruser neni Evropa a jeji znecistovani, ale Asie. Kdo nekdy byl v Indii, Cine nebo aspon v Thajsku, tak pochopi, ze se musi zacit tady, ne v relativne ekologicke Evrope ci S. Americe. Takovy tuk tuk musi mit exhalace jako hummer ! Huuuuufff, to me zase neco nadzvedlo !! :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "x"
13. 6. 2007 09:57
Čůr*k
To je mrdka Milane. Co to je za ocasa ? zas nějakej grínpísák, co jezdí po konferencích v 6 litrovým Audi....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SPIDERJ"
13. 6. 2007 10:51
Re: Čůr*k
:yes: :yes: >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Zbyhnev"
13. 6. 2007 10:36
Vymyvani mozku
To se totiz ukazuje, ze za celou tou krasnou zelenou ideologii jsou jenom mindraky par cu*aku ze maj pomaly a hnusny auto
;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - karchi
13. 6. 2007 10:55
Zastavme zelených!
Šialenstvo CO2 zasiahlo svet. Je to zásterka na obmedzovanie slobody. Výbuch jednej sopky vytvorí viac CO2 ako ľudská činnosť celej planéty za jeden rok. Kravské výkaly a prdy vytvoria viac CO2 ako všetky autá a lietadlá dokopy. Lietadlo vyprodukuje za 24 hodín 400 ton CO2, tj. viac ako 200 áut za jeden rok. Bojujme proti ekoteroristom! Ich cieľ je zdaňovanie a moc. Nepodliehajme zelenej propagande, ktorá hrá na city, hľadajme fakty a čísla.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - masO
13. 6. 2007 11:47
Re: Zastavme zelených!
Jo jo, my na ne hledet muzeme ale to je asi tak vsechno..zelena je ted in, takze se vsichni hodlaji pos*at aby byli taky in a zustali u koryta, to ze jsou to nesmysly ktery produkci co2 skoro neovlivni uz nikoho nezajima,protoze kolik lidi se o to zajima nebo o produkci co2 vi neco vic? Vsichni zeleni politici cpou lidem do hlavy ze za to muzou hlavne auta..kua tohle me zacina pekne s*at..zacinam setrit a koupim si neco poradnyho s osmivalcem aby to zralo travu u cesty a jezdilo aspon tri kila .. 8-s Zeleni jsou banda prizivniku kteri se chteji akorat libit kua..
neregistrovaný "PavelK"
13. 6. 2007 12:01
Raději všechno zakázat 2x až 3x
Proč omezovat omezení? Snad je daná maximalní povolená rychlost zákonem, tak proč to ještě zakázat podruhé? Trošku to připomíná svět nákladních aut, která mají max. rychlost danou zákonem a pěkných pár let i omezovačem. Takže existují omezení rychlostí na komunikacích, pak zakážeme výrobu rychlejších aut a za pár let každý člověk dostane razítko do občanky, že se nesmí jakkoliv přemisťovat rychlej, než např. 110 kilometrovou rychlostí.
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 6. 2007 12:07
k*k*t
BOZE, BOZE, BOZE;( a jakej k tomu jeste c*rak pouzil prepocet (je videt, ze nejen cesti politici a ridici nakladaku jsou bezmozci;/)
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 6. 2007 13:13
Sportovním autům konec?
Jesstli thole schálí unie tak půjde poovine evropských automobilek do kytek.Trh ztratí jména jako Ferari,Lamborghini,Bugatti,Jaguar,Austin martin,Spyker....atd
(ano vím že ferrari vyrábělo jakési kombi někdy v roce 1970 a že lamborghini byli původně traktory.Naschál jsem nezahrnul Porsche protože má i nesportovně vypadající auta (zož neznamená že jsou pomalá)) každopádně by to citelně ochudilo automobilový trh ,autosalony a vůbec celý svět.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:08
Re: Sportovním autům konec?
A zacnu sa dovazat z USSA auta co sezeru 28 litrov a idu len 158 .
Je to vsetko miesanina SZidov ktory su zamiesany vsade a je to cielene a vobec nejde o nasu Zem ale o zbohatnutie iných.
FUUUJJJ :no: :no: :no:
anonym
13. 6. 2007 13:16
Sportovním autům konec?
ed.:Scválí,polovina,nascválcož

pardon právě jsem vstával
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 6. 2007 13:17
Sportovním autům konec? (ed v2)
Schválí,naschvál,což

...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "LS"
14. 6. 2007 11:04
Re: Sportovním autům konec? (ed v2)
13:17 vstával >:D >:D
neregistrovaný "speedgogo"
13. 6. 2007 14:54
blbost
Nastastie je v EU Nemecko, tam taka somarina prejst nemoze, cez lobby automobiliek vyrabajucich silne auta nepreslo ani obmedzenie rychlosti na dialniciach. A aj keby, tak sa budu dalej vyrabat slusne auta, oficialne tam bude obmedzovac a uz pri kupe predajca bude ponukat odblokovanie :-) Takze nech si ekoteroristi svoju politicku agendu nacpu niekam ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mamlas"
13. 6. 2007 15:02
Budou letní kachny ?
Pochybuji, že by Chris Davies byl až takový idiot, aby omezení emisí CO2, chtěl regulovat hardwarem, tedy výrobu aut s maximální rychlostí přesahující 162 km/h, když to jde softwarem. Pokud má pocit, že mu regulace nákupování aut, výkonově přiměřených jejich použití, pomocí jejich ceny, spotřeby a uvaleným daním, přijde málo ekoteroristická, tak není nic jednoduššího, než zavést privátní emisní povolenky. Pak už je na každém, aby si zvážil, zda si je vyjezdí s velkoobjemovým autem za půl roku, třeba sám a cestou do práce, a pak si bude muset dokoupit další. Nebo si za ty peníze koupí něco menšího pro jednoho, a povolenky mu vyjdou na celý rok pro oba dva samohyby. Vztah mezi CO2 a rychlostí, je přes stav techniky, a tudíž i druh motoru, jeho účinnost a potřebu výkonu na překonání celkových jízdních odporů. Což ovšem zdaleka není jen a pouze o rychlosti. Jinak samozřejmě, ani povolenky neřeší civilizační emisní problém. Na dopravu každého kila čerstvého vína z jižní Ameriky do Evropy, padne v éru kilo kerosinu. A který ekolog, ho nežere, že? Ale až bude jihoamerické víno na privátní emisní povolenky, tak se budou i zelení, futrovat angreštem ze zahrádky. Mimochodem, rostliny, včetně stromů, významně přispívají ke globálnímu oteplování. Rostliny podle vyprodukují 60 až 240 milionů tun metanu ročně, což je 10 až 30 procent z celkového objemu. Ze jeden rok se do atmosféry uvolní kolem 600 milionů tun metanu. Metan je až 25 krát silnějším skleníkovým plynem než oxid uhličitý. Jeho koncentrace v ovzduší se za posledních 150 let téměř ztrojnásobila. To vysvětluje neuvěřitelně velká mračna metanu nad tropickými pralesy, která jsou pozorována z vesmíru. Tato šokující studie byla 12. ledna 2006 publikována v časopise Nature. Čímž byl dále pověšen velký otazník nad Kjótský protokol. V něm se totiž většina nejrozvinutějších států světa zavázala ke snížení emisí skleníkových plynů do roku 2012 o 5,2 procenta ve srovnání se stavem v roce 1990. A v rámci úmluvy, je povoleno kompenzovat atmosférické znečištění výsadbou nových lesů, nebo opětovným zalesňováním už vykácených oblastí.......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "antizeleny"
13. 6. 2007 15:24
:O)
nejsem zastance zbytecneho znecistovani a poskozovani prirody.Ale nic se nema prehanet a jeste takovým zpusobem.Kdyz jsem v patricne dobe tvrdil do Evropy "NE",tak se na me vsichni divali,jako na blazna. Je tam stejnej neporadek jako u nas.A ted to mame tady.A bude hur.Popripade by europoslanci za nejaky obolus(od vyrobcu vozu) mohli privrit obe oci.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "moflo"
13. 6. 2007 16:05
Re: :O)
Europan pojde na diesely 162 a spotrebuje 6 litrov.
USAk pojde na 6litraku 162 a spotrebuje 28 litrov : )
Ma to logiku tych 162.. :-!
anonym
13. 6. 2007 19:00
Re: :O)
MOFLO , jsi idiot . Mam 4.8 8 valec a nalozeny jezdim za 12 litru na na 100 , nevim kde porad berete tu hroznou averzi vuci americkym autam . V Australii jezdi to same a nikdo ani necekne , Asie , Cina , treti svet . Proboha proberte se uz vsichni !!! Ve statech se jezdi jinak , jsou tu jine vzdalenosti , to znamena ze jsou to spotreby vice na dalku nez na mesto a bezne auto co jezdi v americe jezdi ze stejnou spotrebou jako udychana prelozena Fabka 1.2 HTP v Brne !!! To co tu porad melete jsou jenom hovadiny . Kolik lidi v Cesku jeste porad jezdil v Ladovkach a Zigulicich ? Tam Vam spotreba nevadi ???
neregistrovaný "moflo"
14. 6. 2007 07:51
Re: :O)
k spotrebe 12 litrov si zabudol pripocitat 5 litrov oleja >:D
neregistrovaný "moflo"
14. 6. 2007 07:54
Re: :O)
A nabuduce ked budes jazdit si zapni aj motor!
Chces mi povedat ze v meste jazdis za 12 litrov?!?!
Tak pred tym daj zvucku vecernicka
>:D
neregistrovaný "Martas"
13. 6. 2007 16:46
1. apríl?
Musel sem si to přečíst ještě jednou. Píše se tu: "Předkladatel změn Chris Davies v této zprávě argumentuje pro zákaz výroby automobilů s maximální rychlostí přesahující 162 km/h..."
No může argumentovat čím chce, ale je to absolutní nesmysl, aby bylo zakázané vyrábět auta s vyšší rychlostí než 162 Km/h!
Dobře sem se zasmál... :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "McMac"
13. 6. 2007 17:36
snižování emisí auto je blbost....
...samozřejmě do jisté míry. Dotaz: Co produkuje více emisí auta v evropě nebo všechny elektrárny v Číně a USA? Letadla toho taky produkují dost.... Doporučuji článek na autowebu z TopGearu(můžu dodat odkaz)

Takže snižovat výkon motorů to strašná hovadina
:-|
Rozbalit vlákno
1
anonym
13. 6. 2007 19:46
Re: snižování emisí auto je blbost....
To je jednoduche.. tepelna elektrarna Prunerov (tzn. jedna jedina ceska tepelna elektrarna!) vyprodukovala stejne mnozstvi CO2, jako vsechny osobni automobily v CR dohromady. Cinu a USA vubec nemusime zahrnovat.. silnicni doprava se v EU podili na CO2 15%, zbytek je prumysl a energetika.

Tzn. ze jakekoli drasticke snizovani produkce CO2 u automobilu, je jen neuveritelnou buzeraci a tahani penez z kapes obycejnym lidem, protoze na celkove bilanci CO2 to nic nezmeni. A to pomijim, ze spojitost CO2 s oteplovanim vedecky prokazana dosud neni, plati porad jen princip predbezne opatrnosti.
neregistrovaný "lobo"
13. 6. 2007 18:34
hovadina
..pekna blbost :-!
Uz ked tak v prvom rade by sa nad emisiami mali zamyslet amici, krajny tretieho sveta a nemal by som zabudnut na cinu.....
hehe a to znamena ze do auta budeme tankovat okrem bencííínu aj synteticku močovinu. DO nakladakov sa uz tankuje. Chcel by som videt nejake BMW/MB vo verzii tdi ako separatnej nadrze tankuje štanku. Rychlostne limity s tym nesuvisia su aj ine cesty....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepans"
13. 6. 2007 19:52
Václav Klaus
No myslim ze na tomhle priklade se krasne ukazuje, ze Klaus vi o cem mluvi...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Speed"
13. 6. 2007 20:31
Re: Václav Klaus
Nevi ;-) jsou to vetsinou jen jeho laicke nazory. Hradni pan ma nekdy pocit, ze je odbornik na vsechno, ale casto to vypada jako parodie. Mala poznamka k tomu clanku - myslim si, ze je ten jen napad jednotlivce, ktery v tehle podobe samozrejme neprojde. Neni to mozne brat jako stanovisko a nejaky plan Evropske komise.
Avatar - VDC
13. 6. 2007 20:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
14. 6. 2007 07:41
Re: jen vydrzet
Pokud nekdo chce v 21. stoleti posilat nejakou skupinu lidi do lagru, kvalifikuje se tim na tupe, maximalnim zpusobem vylizane hovado s inteligenci pobryndaneho pivniho tacku, sveho pravdepodobne nejcastejsiho spolecnika.
Hlasa-li tyto veci verejne a opakovane, jsem pro prisne postihy, protoze minulost ukazala, jak je tolerance xenofobie a rasismu nebezpecna pro jakoukoliv spolecnost.
Avatar - VDC
14. 6. 2007 10:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 6. 2007 13:48
Re: jen vydrzet
S tim souhlasim, jen tou stupidni ideologii myslim tvuj rasismus. :no:
Avatar - VDC
14. 6. 2007 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 6. 2007 05:53
Re: jen vydrzet
Lagry uz nikdy nemuzou byt nadsazka, uz je to prilis vazne tema. Mezi muslimy je stejne tolik teroristu, co jich bylo pred par lety v radach katoliku. Taky to bylo hlavne Severni Irsko, ale stalo to za to. Jen diky jejich financnim schopnostem a mene vyvinutym mediim nebyli tak "uspesni" jako Al-queida. Kasicky jsou kravina, nevim proc, kdyz je v Londyne tolik muslimu, by nemohli mit nejvetsi mesitu. Mozna jsi to nepochopil, ale zadna valka krestane vs. muslimove neni. Chces svobodu pro sebe, ale muslimum svobodu chodit do mesity nedoprejes? Myslis, ze britska vlada utraci za udrzbu krestanskych pamatek malo? Proc by potom nemela postavit i nejaky muslimsky svatostanek, kdyz signifikantni procento jejich danovych poplatniku se k tomuto nabozenstvi hlasi?
Avatar - VDC
16. 6. 2007 11:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
13. 6. 2007 20:57
to je *
no koment
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "*"
13. 6. 2007 20:58
to je *
no koment
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 6. 2007 23:00
bodaj by to schvalili
BODAJ BY TO SCHVALILI. SLUSNY VODIC IDE PO DIALNICI 130 KM/H A OKOLO NEHO PRELETI NIEKTO 200 A VIAC . KED NIEKOHO TRAFI A SPOSOBI NEHODU TAK NIKDO NIKDY UZ NEZISTI CO TO BOLI ZA AUTA!!! A V MESTACH BY MALI BYT SENZORY A KED AUTO VOJDE DO MESTA MALO BY HO TO SPOMALIT NA 50 KM/H. A BOLO BY KONIEC SIALENCOM !!! UZ ABY TO BOLO!!!!!
Rozbalit vlákno
2
anonym
13. 6. 2007 23:39
Re: bodaj by to schvalili
uz nepi... potom trepes...
14. 6. 2007 06:42
Re: bodaj by to schvalili
asi cital nejake sci-fi
neregistrovaný "Ada"
14. 6. 2007 01:27
Zrusit benzinove motory!
a razem se emise CO2 vyrazne omezi.
Rozbalit vlákno
2
14. 6. 2007 06:44
Re: ZRUSIT AUTA !
...a nafasovat namiesto nich bicykle a kolobezky...automobilky budu povinne vykupovat svoje auta nazad a to v pomere 1 bicykel alebo 2 kolobezky za kazdych 100 cm3 objemu motora... >:D
neregistrovaný "LS"
14. 6. 2007 11:08
Re: ZRUSIT AUTA !
Pro dokonalé řešení ti tam přebývá slůvko benzínové :-!
14. 6. 2007 07:53
Nekde se zacit musi
Argumenty, ze automobilismus prispiva k produkci CO2 a potazmo ke globalnimu oteplovani jen relativne malym procentem, jsou pravdive, jenze nekde se zacit s omezovanim produkce sklenikovych plynu musi. Proc by to tedy zrovna nemohl byt tak technologicky pokrocily obor, jakym soucasna vyroba automobilu je? Ja bych v tom videl naopak prilezitost pro dalsi pokrok. Nevim ,proc se vsichni vzrusuji nad nedopecenymi myslenkami nejakeho nedouka, jakym autor genialniho napadu omezeni rychlosti je. (I kdyby to proslo, kolik tisicin promile benzinu ci CO2 se usetri?). Na druhou stranu, proc nezavest nejakou minimalni ucinnost motoru, bez ohledu na vykon? A chceme-li chranit planetu, zvyhodneme/znevyhodneme auta s lepsim ci horsim parametrem g CO2/km. Nic nezakazovat, jen omastit, OK, mej si spotrebu jako krava, ale plat! A takto vybrane penize pak treba primo pouzit na vyzkum novych technologii...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "peter"
14. 6. 2007 19:20
Re: Nekde se zacit musi
Áno niekde sa musí začať. Ale nie tu. Nie som zástanca vysokej rýchlosti a už vôbec nie na verejných komunikáciach, ale tadiaľto cesta nevedie. Som za slobodu voľby a nie za neustále obmädzovanie na úkor efektívnosti. Áno efektívnosti. Vysolíme tu obrovské peniaze za vývoj predražených technológií na znižovanie spotreby áut namiesto podpory obnovy vozového parku a postupného ekologického vývoja áut. Pozri sa na hyperekologickú toyotu prius. Je to len imidžovka pre bohatých američanov na stretnutiach (čím jazdíš? bleh). Spotreba nieje o nič nižšia než u moderný diesloch a stojí obrovské prachy a to na ňom toyota ešte prerába. Tieto peňažné zdroje sa mohli využiť efektívnejšie v oblastiach, kde je to potrebnejšie. Pravdou je, že ľuďom sa diktuje ľahšie než veľkým korporáciám, plus ľud nemá svojho zástupcu pri lobingu.
15. 6. 2007 06:00
Re: Nekde se zacit musi
Obnovy vozoveho parku? co tim myslis? Jak myslis, ze je prumerne stare auto ve vyspelem svete? Kdyz si koupis prius (10. nejprodavanejsi auto v US - to uz o necem svedci - informace, ze na nem TTT prodelava, je zajimava, odkud ji mas?), podporujes tim rozvoj technologii. Ze je to predrazene, na nic a zbytecne, se rikalo treba i o vstrikovani paliva, ty karburatory tak pekne makaly...
anonym
14. 6. 2007 19:40
x
nemám komentár... :-O a už neviem písať

K tomu upozorneniu. Na krabičkách by to bolo?!!Ćo im je..* ách!!!!A +upozornenie na to, ža fajčenie škodí. To potom bude na rednej strane jeden žvást a ešte aj druhý!!!

A výrobca má platiť 5% by platili automobilky na úkor reklám?!!

KO...!T(!) SPROSTý!!!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 6. 2007 20:44
to nemyslí vážně!
Omlouvám se za to slovo, ale jsou to *. Vždiť 162km/h jede fabia s nejmíň výkoným motorem-z tříválcem. to by to mohli všechny prémiové značky zabalit a uškodilo by to ekonomice 100x více než o pár kylo co2 navíc
Rozbalit vlákno
1
anonym
15. 6. 2007 14:09
Re: to nemyslí vážně!
Žiadné nebolo. ;-)
neregistrovaný "Pater"
26. 6. 2007 11:14
Podobne pokusy tu uz boli
Uz v USA na prelome 70-tych a 80-tych rokov boli pokusy stanovit limity spotreby automobilov na trhu. Pre rok 2000 to bolo 4,7l/100km. No a kam to az dotiahli...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Whoever"
26. 6. 2007 19:25
WOW
Nic proti myslienke znizit emisie automobilov, mna netrapi ci to znizi mnozstvo co2 v atmosfere alebo nie, mna skor zaujima, aky bude vzduch v mestach... A to nema na svedomi len oxid uhlicity...
Obmedzovat maximalku nema zmysel, vsak ta uz obmedzena je zo zakonov (cest vynimkam ako nemecke dialnicne useky). Najviac sa mi pacia prispevky typu "jazdim 200 a som velky maser", pretoze to nielen odporuje zakonnym nariadeniam, ktore by sme mali z nejakeho dovodu (mozno prinicp, ohladuplnost, bezpecnost, tolerancia voci pomalsim ucastnikom premavky) dodrziavat, ale aj konstrukcnym parametrov automobilov. Auta su konstruovane pre maximalnu zakonom dovolenu rychlost (=130), pri nej sedia bezpecne, nehucia, nezeru, su komfortne... Iste, mali by byt take aj pri maximalnej konstrukcnej rychlost a pri plnom zatazeni, ale nie su. Takze defacto kazdy expert na hatepecku, co to vali 160, si nielen robi peknu spotrebou, ale nevedome nadbytocne zatazuje komponenty automobilu a skracuje ich zivotnost. A praveze vacsina pseudozavodnikov sa hra na Schumacherov prave na autach, ktore na to neboli urcene.
Nikto v euparamente si ale neuvedomuje (asi chyba lobby), ze spalovanim alkoholov (metanol, etanol) vznikaju len tri produkty: voda, teplo, co2. A zavedenim limitov na co2 by znemoznili vymodlenu revoluciu na styl juzna amerika, kde nemaju problemy s benzinom, jeho cenou, motoristickou sezonou ci dostupnostou... E85 je bezpochyby lepsia nez benzin.
Ak chce EU urobit nieco akoze dolezite, co bude mat zmysel, tak by mala plosne zaviest maximalku 80 vo vsetkych krajinach... Ak sa vam to zda nezmyselne, tak chodte do Norska... Vsetci idu predpisovych 80 (skutocne vsetci, nakladiaky, osobaky, pojazdne sroty, supersportiaky), nehodovost je nizka, spotreba pri tej rychlosti prekvapi aj najvascieho ekorally zavodnika, nie je to stresujuce ako cakanie na to kedy sa pred vas natlaci touareg, netreba predbiehat, staci zapnut tempomat... A preco to ludia dodrziavaju? Policia nie je skorumpovana a pokuty su obrovske. A ludia dosli na to, ze je to asi lepsie. (ak mate potrebu zavodit, tak prosim, na to su okruhy a letiska)
Rozbalit vlákno
0