Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sportovní modely s pohonem všech kol nejsou pro Jaguar prioritou

Efektivita pohonu všech kol je s rostoucím výkonem sportovních vozů mezi zákazníky stále žádanější. Jaguar však bude nadále sázet spíše na hravost zadního náhonu, ačkoliv většina konkurentů pohon 4x4 nabízí.
Zpět na článek
10. 4. 2014 12:38
10. 4. 2014 12:45
10. 4. 2014 13:24
11. 4. 2014 17:23
Avatar - Barrichello
9. 4. 2014 14:30
Mají pravdu
zadní náhon je zadní náhon a když se to trochu smýká a jde s tím pěkně driftovat, je to fajn. Ke sportovnímu modelu to rozhodně patří.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
9. 4. 2014 14:33
Re: Mají pravdu
je to tak, koniec koncov 4kolka je stale v ponuke u modelov XF aj XJ .... ze ju nema sportova zadokolka F type v ponuke je vcelku akceptovatelne ;-)
Avatar - Barrichello
9. 4. 2014 14:50
Re: Mají pravdu
Oni mysleli všechy sportovní verze, takže XFR, XFR-S, XJR, F-type....XK končí, takže to už nepočítám.
9. 4. 2014 19:31
Re: Mají pravdu
Len v zime si clovek hovori, ze by tej hravosti mohlo aj menej byt - hlavne ked sa na tych sirokanskych pneumatikach nedokaze patstokonovy Jag vyhrabat z garaze. A ked clovek uz treti mesiac (hovorim o minulej zime) driftuje, tak len laskyplne spomina na predchadzajucu stvorkolku.
9. 4. 2014 19:53
Re: Mají pravdu
:yes: :yes: :yes:
10. 4. 2014 04:57
Re: Mají pravdu
...doporučuju jednu věc... NEVYTAHOVAT SPORTOVNÍ ZADOKOLKU JAKO DAILY CAR! Nevím co je za problém pořídit na podobný počasí jiný auto na poskakování. Pakliže nezvládáš ani jedno, tak to prodej.
Avatar - Barrichello
10. 4. 2014 09:02
Re: Mají pravdu
Tak nějak. V létě není 4x4 potřeba, v zime jako byla letošní mimo hory taky ne.

A na normální poskakování v břečce a sněhu si nebudu brát sportovního Jaga, že.
10. 4. 2014 10:03
Re: Mají pravdu
Jezdil jsem s 650i celý rok bez větších problémů. A vzadu byly pěkné salámy.
10. 4. 2014 10:33
Re: Mají pravdu
Já si nestěžoval ;-)
Avatar - Barrichello
11. 4. 2014 12:37
Re: Mají pravdu
Ale jo, ono to jde.

Já taky jezdil s 300C nebo jaguarem v zimě a že to byly pěkný zimy a šlo to. Ale sou lidi co se hroutí už se 180 Hp na zadní nápravě, nedejbože ze 400 v zimě....
10. 4. 2014 10:24
Re: Mají pravdu
Chlapci to co tu trepete? Mam normalny sportovny sedan, ktory by mal zvladnut - a aj zvlada, aj ked s kompromismi - celorocnu prevadzku. Nie je to lesteny veteran, ktory nesmie do dazda. V zime je to auto ale vyrazne neprakticke a vyzaduje jazdit s absolutnym sustredenim, zatialco so stvorkolkou je aj sneh v podstate "s palcom v nose"

To "nezvladas" snad ani nema vyznam komentovat - nebavime sa o plagatoch, ale o realnej prevadzke premotorovanej zadokolky v zime a nevidim dovod nepovedat, ze to je v porovnani s predokolkou a 4x4 vyrazne horsie.
10. 4. 2014 11:05
Re: Mají pravdu
Mám taky zadokolku, byť ne s +500HP, ale zase větší krouťák než 5,0 SC a naprosto v poho ;-)
Avatar - Dinar
10. 4. 2014 12:38
Re: Mají pravdu
Je úplně jedno, jestli máš 500 nebo 200 koní na zadku dvoutunového sedanu. Na zmrzlém povrchu, uježděném sněhu apod. se prostě do garáže nedohrabeš, tady počet koní nehraje roli. Stejně "nepraktický" v zimě jako XF-R, je i XF 2,2d.
Jinými slovy, pláčeš uvěřitelně, ale na špatném hrobě, k tématu sport jaguary rwd nebo awd je tohle irelevantní argumentace.
Avatar - Dinar
10. 4. 2014 12:45
Re: Mají pravdu
Myslím, že nakonec z toho bude kompromis, jaguar říká, že to teď pro ně není priorita, možná proto, že stále neumí awd s benzinem, ale oni se naučí dávat awd i k benzinovým motorizacím sedanů, XF, XJ, a pak je celkem snadno předvidatelné, že R verze je dostanou jako option. U čistě sportovních modelů F-type, XK je awd zbytečnost, tam doufám, nebudou D3 následovat.
10. 4. 2014 13:24
Re: Mají pravdu
Jaguar nabízí AWD k zážehovým motorizacím, tedy k 3,0 SC. Pokud jde o F-Type, mluvilo se o tom, že pohon všech kol připravují (jen tedy asi nemá vysokou prioritu). A XK myslím končí.
Avatar - flyboyeda
9. 4. 2014 20:03
kdo nemá Quattro jako by nebyl
Mercedesu a BMW už to došlo, akorát Jaguár to pořád neví ,že je 4x4 v kurzu, 4x4 je dobré v každém počasí a ročním období

Jaguár je možná hravý,ale nikdo si nekupuje velký pohodlný luxusní sedan aby sním driftoval a jestli ano, tak je to minimum zákazníků

A MInimum to je to co z toho Jaguár získá a o to víc získá konkurence v drtivé vtšině D3
D3 = Mercedes , BMW a AUDI
Rozbalit vlákno
2
10. 4. 2014 04:58
Re: kdo nemá Quattro jako by nebyl
BMW má quattro? :-)

Jag má taky 4x4, pokud si to přečteš tak zjistíš, že diskuze je o sportovních modelech a typech. Ně o běžný produkci.
Avatar - Dzakobo
10. 4. 2014 12:17
Re: kdo nemá Quattro jako by nebyl
Pro toho, kdo musí provozovat pouze 1 auto je ideální čtyřkolka s programovatelným středním diferenciálem - lze tedy i vypnout přední pohon a hned je zadokolka na světě. Tohle je nejrozšířenější u Subaru, o jiných značkách popravdě ani nevím, tak snad se tento systém časem více rozšíří.
Avatar - Filip007
11. 4. 2014 17:23
Jaguár
Chtěl bych říct, že Jaguár je pro malou hrstku lidí, kteří si jízdu užívají a baví je řídit. Bmw, Audi je pro lidi, kteří potřebují rychlý vůz na dálnice a aby jsi mysleli, že jsou někým výjimečným. Samozřejmě dnes je trend kdo nemá 4x4 jako by nebyl, ale kdo používá 4x4? TI CO NEUMÍ ŘÍDIT !!! BMW a ostatní auta s pohonem 4X4 jezdí mnohem rychleji na mokru, ale kdo by jezdil rychle na mokru? Já bych bral Jaguár, který je levnější a tak trochu šílenější. >:D
Rozbalit vlákno
0