Přičemž ta 1,2 jede nesrovnatelně lépe než 1.6 což je stará, slabá a dýchavičná atmosféra nehledě na zmíněné snížení váhy o 50kg což je od Audi sympatický krok kdy po vzoru Mazdy pochopili, že neustále nafukovat váhu byť s odůvodněním lepší výbavy je cesta do pekel. Myslím, že třeba v ČR se těch 1.2 prodá v A3 zdaleka nejvíce.
Stále je ten začiatok motorovej palety o triedu vyššie, ako základ bežný v nižšej strednej (viď Golf/Octavia so základnými 1,2TSI - 63 kW/1,4 16v - 59 kW). Ak to stačí na väčšiu a ťažšiu Jettu, o primeranosť dynamiky A3 so 105 koňmi by som sa nejak veľmi neobával.
Jezdil jsem hodně s A3 z 1,6 a taky jsem měl služební 1,2 TSI, byl jsem mile překvapen jak ten motor jede, je úplně srovnatelný s 1,6 MPI, živost ve městě bez problémů, spotřeba průměr 7,6, většinou dálnice cca 140km/h a zvuk taky v pohodě, přece jen je to 4válec.... Takže jako základní motor do A3 absolutně bez problémů, stejně to bude většinou auto pro milenku nebo manželku do města :-):-);-)
.. NEvěřím že by se A3 vyrovnalo..
BMW 1 a jeho "mňamkové" 8mi stupňové převodovce..
DS4 a jeho materiálům v interiéru..
DS5 a jeho kvalitě a pojetí interiéru .. (neb průnik množin jejich cen bude zřejmě docela VELKÝ ;-)
LEXUSu CT 200h a jeho preciznosti provedení..
PS: Ale o PRODEJe se i tak NEbojím... :-)
PPS: I když A1 se opravdu asi NEprodává až tak, jak si u audi "představovali"..