Taky bych se primlouvat za Sportback, ten 3-dverak je takovy nemastny neslany a ani novy naraznik tomu nepomohl :-(. Motor ale - tak to bude poradna rukavice pro konkurenci.
že němce moc nemusim tak Audi se mi vždycky líbylo, že umělo zabalit raketu do praktickýho auta, taková RS4 (pokud možno Avant) je toho důkazem, akorád vášeň tomu autu chybí
přitvrdit. S3ka je v základu docela přibroušený auto, alespoň se tváří jako zlej chlápek. S3 by mohla ukázat i zuby, co vy na to? I když možná si to Audi nechává pro RS3... Uvidíme.
Tak pánové, na tuhle střelu se fakt těšim - myslím, že to bude bomba! Výkon bude zaručeně nad 200 kW, rozdíl dvaceti oproti A3 3,2 by byl na sportovní variantu příliš malý. Ostatně o RS3 jsem již někde četl, pokud dojde sériové výroby, měla by disponovat 250 kW, samozřejmě v Quattru a v obou karosářských variantách. Ale to je zatím jen spekulace a mé zbožné přání. Každopádně tomuhle hot-hatchi nesmírně fandím. VIVAT S3 :yes::yes::yes: >:D
Já sem nedávno někde četl, ze audi z motoru 3,2 přepracováním saní a výfukovýho potrubí (a určitě i mapy řídící jednotky :-) dostalo 300 koní :yes: Ještě k tomu přidat turbo a RS3 by byla na světě :-)
Mě osobně těch 200KW z 2,0T připadá dost hustý, pak budu zvědavej na srovnání s turbomotory ze subaru a mitsu. >:D
Jen tak dál, Bravo VW >:D
Srovnani se Subaru a Mitsu dopadne jako vzdy... Motory vcelku +-, zbytek naprosto o nicem, audi /S, RS/ jsou tuctovky s lepsim motorem, M+S jsou pro rychlost staveny od zakladu. Tohle "folcvágn" nedohoni ani PR tlachama o nejakym naskoku, nebo tak neco...
Auto má mít čtyři dveře... pokud ho hodláš užívat každý ráno na cestu pro dávky na Úřad práce. Miluju čtyřdveřovou A3... dokonale vyvážené auto. Považuji átrojku za nejkrásnější AUDI... Navic se ti vejde do kapsy... má prostě šmrnc... na nic si nehraje... ví přesně koho má zaujmout. Budou v tom trochu jiné pocity, než v GTI, ovšem můžem si být jistí, že za ty prachy, co bude stát dostanem od AUDI ještě o trochu víc, než bychom čekali. BRAVO AUDI :yes:
Chladný je,ale v tom špatným slova smyslu!To auto nemá žádnou šťávu.Je to kus studeného plechu,který ničím nezaujme.Designéři u Audi už řadu let pracují na půl úvazku.Díky bohu,že Japonci i Italové dřou a plodí skvosty! :no:
Kalkul... záměr... technicistní, neosobní, ovšem potentní, dotažené... u AUDI tepe horký srdce v dokonalém distinguovaném kabátu... Co je ten skvost od Japonců? Nejlépe se, ricardito, dozvíš o schopnostech automobilek, když se podíváš 10 - 15 let dozadu. Tak třeba AUDI - 80.. nebo Quattro... snad ani nebudu psát o detailech... protože tvůj příspěvek snad nemůžeš ani myslet vážně... Víš ty třeba, že když Chystala Honda nového Civica, přestěhoval se šéfdesignér na půl roku do Evropy, aby nasál ducha v kolébce aut (to není ze mně, to tvrdil on), a za úspěch považoval, že se u Civicu prý podařilo vystihnout očekávání evropanů?. Víš ty vůbec, že Toyota vytváří auta na prknech, resp. monitorech v Evropě? A když už jsi u Itálie, tak, co jsou ty skvosty za jeden milion? Ty je znáš?... já ne.
Nesmíš se pořád jen ohánět minulostí!Žij dneškem a budoucností!Japonské automobilky produkují osobní vozy od 50.-60.let!Za tu dobu se dotáhly na dávnozaběhlé evropské značky a dokonce je předčily!To,že se jejich návrhy na evropské vozy rodí v Evropě jen dokazuje jejich promyšlené tahy!Podívej se na MB!Lidé si je kupují hlavně díky tradici,ale jejich kvalita postupně upadá a nemůžou se japonským vozů v ničem postavit!Můžou se ohánět jen tou minulostí!