Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Ferrari, které bude doma i mimo silnice

Skutečně unikátní SUV s výjimečným image určené pro absolutní elitu by mohly postavit prakticky jen dvě automobilky – Rolls-Royce a Ferrari. Zatímco britská značka se pod taktovkou BMW k takovému kroku zřejmě opravdu nechystá, u Italů je situace jiná.
Zpět na článek
9. 1. 2008 09:10
anonym
9. 1. 2008 09:18
neregistrovaný "Spec"
9. 1. 2008 09:40
neregistrovaný "Ada je zase tady"
9. 1. 2008 10:07
neregistrovaný "kjksg"
9. 1. 2008 16:21
anonym
10. 1. 2008 08:41
9. 1. 2008 09:19
neregistrovaný "ultra"
9. 1. 2008 10:45
anonym
9. 1. 2008 17:10
neregistrovaný "palo__"
9. 1. 2008 09:40
neregistrovaný "spokojený"
9. 1. 2008 16:20
neregistrovaný "mates"
10. 1. 2008 10:23
neregistrovaný "jamming"
9. 1. 2008 11:08
neregistrovaný "Melmoth"
9. 1. 2008 18:04
neregistrovaný "pidros"
9. 1. 2008 09:42
neregistrovaný "ferren"
9. 1. 2008 09:51
anonym
9. 1. 2008 10:59
neregistrovaný "miso"
9. 1. 2008 19:10
neregistrovaný "Michal1911"
9. 1. 2008 15:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 1. 2008 10:50
neregistrovaný "Krapet"
9. 1. 2008 13:23
anonym
10. 1. 2008 15:46
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
9. 1. 2008 10:34
neregistrovaný "Pavel34"
9. 1. 2008 10:42
neregistrovaný "t.it"
9. 1. 2008 11:30
anonym
9. 1. 2008 16:27
anonym
10. 1. 2008 01:03
neregistrovaný "JUNKiE"
9. 1. 2008 11:26
neregistrovaný "xavier911"
9. 1. 2008 11:37
neregistrovaný "miso"
9. 1. 2008 11:43
anonym
10. 1. 2008 10:56
neregistrovaný "Donaldd"
9. 1. 2008 14:15
neregistrovaný "Pavel34"
9. 1. 2008 14:41
neregistrovaný "Level5"
9. 1. 2008 19:39
anonym
9. 1. 2008 14:46
neregistrovaný "XF"
9. 1. 2008 15:16
neregistrovaný "polo23"
9. 1. 2008 15:26
anonym
9. 1. 2008 15:30
neregistrovaný "Pavel34"
9. 1. 2008 16:32
neregistrovaný "M3rcury"
9. 1. 2008 15:51
neregistrovaný "Tommy46"
9. 1. 2008 16:08
anonym
10. 1. 2008 10:59
neregistrovaný "Donaldd"
10. 1. 2008 17:18
neregistrovaný "ja se musim smat"
9. 1. 2008 16:33
anonym
9. 1. 2008 16:34
anonym
9. 1. 2008 16:36
neregistrovaný "M3rcury"
9. 1. 2008 17:06
neregistrovaný "Vaki"
9. 1. 2008 18:48
10. 1. 2008 00:56
neregistrovaný "JUNKiE"
9. 1. 2008 19:00
neregistrovaný "Kendy"
9. 1. 2008 19:02
neregistrovaný "Kendy"
9. 1. 2008 19:15
neregistrovaný "joudha"
9. 1. 2008 20:15
neregistrovaný "pidros"
9. 1. 2008 20:37
neregistrovaný "svajnoch"
15. 1. 2008 16:34
anonym
9. 1. 2008 22:24
neregistrovaný "michalsruta"
10. 1. 2008 00:04
neregistrovaný "m6mps"
10. 1. 2008 08:14
neregistrovaný "Debilne decko"
10. 1. 2008 14:51
neregistrovaný "gld"
10. 1. 2008 15:35
anonym
10. 1. 2008 20:04
neregistrovaný "gld"
11. 1. 2008 16:22
neregistrovaný "1208"
12. 1. 2008 12:54
anonym
15. 1. 2008 16:42
anonym
15. 1. 2008 22:52
anonym
13. 1. 2008 19:48
neregistrovaný "wtf?"
14. 1. 2008 20:32
anonym
14. 1. 2008 14:02
anonym
14. 1. 2008 14:03
neregistrovaný "12345699978455612432878"
14. 1. 2008 21:53
neregistrovaný "Horst Wessel"
17. 1. 2008 19:13
anonym
17. 1. 2008 19:13
neregistrovaný "brb"
17. 1. 2008 19:47
neregistrovaný "xFerrari"
18. 1. 2008 16:28
neregistrovaný "Majk 35"
13. 2. 2008 14:04
neregistrovaný "ghul"
anonym
9. 1. 2008 09:10
???
To čo je pre boha? :-( Do čoho sa to FERRARI púšťa?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Spec"
9. 1. 2008 09:18
Re: ???
nieee toto nieeeeeeeeeeee
neregistrovaný "Ada je zase tady"
9. 1. 2008 09:40
Re: Diesel?
A proc ne, to je pro SUV nejlepsi motor ;-)
neregistrovaný "kjksg"
9. 1. 2008 10:07
Re: Diesel?
Když to šlo u porsche tak proč ne u farrari...myslim že by česku byl docela slušnej prodej!!!! byl by to masakr! sice jsou muskulaturní suv nesmysl, ale krásnej nesmysl!!! doufám že to rozjedou!!!
anonym
9. 1. 2008 16:21
Re: ak
si vazne myslis nieco taketo tak to mas v hlave pekne posukane :-( :-( :-(
10. 1. 2008 08:41
Re: ak
No, takovej milej příspěvek registrovaný uživatel nenapíše...
neregistrovaný "ultra"
9. 1. 2008 09:19
Těžko, i to sotva...
To je nejaka kachna... Cetl jsem rozhovor s marketingovym sefem znacky a ten jasne rekl, ze Ferrari je a bude vyrobcem dvoudverovych sportovnich kupe, cokoliv jineho je mimo filozofii znacky. Nemyslim, ze by nemohlo byt SUV Ferrari uspesne, ale povazuji to za naprosty odklon od tradice... Lamborghini uz ma v minulosti precedens (Cheetah a LM002) ale snad taky nepodlehne modni vlne... Ferrari je v zisku i bez SUV, vyrabi pres 5000 aut rocne, tak proc se poustet do neceho, co naveky zmeni image znacky?
Rozbalit vlákno
2
anonym
9. 1. 2008 10:45
Re: Těžko, i to sotva...
četl jsem to samé, ferrari suv dělat nepotřebuje a nebude!!!!!!!!
neregistrovaný "palo__"
9. 1. 2008 17:10
Re: Těžko, i to sotva...
no tak to bude dvojdverove suv :-) podla tych skic ale bohuzial vyzera najhorsie zo vsetkych suv dnes na trhu..
neregistrovaný "spokojený"
9. 1. 2008 09:40
Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
Podívejte se na Porsche, Cayenne prodejní úspěch, Panamera bude prodejní úspěch. To vše nazvdory tradicím a adoslecentům hulákajícím néééééé, tradicééééé a podobné bláboly. Když bude dostatek kupců žádajících Ferrari SUV s V12, tak ho dostanou, když budou žádat sedan Ferrari s V12, tak ho také dostanou. Všechno je otázkou času a peněz >:-[] Jenom tu cenovku za SUV bych viděl někde u 350K ojro, tedy nic pro socky ;-) Co říkáte na Aston Martin Rapide? Tradicéééééé, nééééé >:-[]
Rozbalit vlákno
9
anonym
9. 1. 2008 10:45
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
Mluvíš mi z duše... :yes:
Avatar - T613
9. 1. 2008 10:48
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
Rapide nijak nezasahuje do historie značky. Najdi si Aston Martin Lagonda chytrolíne
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2008 16:20
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
Navic porovnavat Porsche a Ferrari je taky dost mimo. Porsche Cayena potrebovalo jako sul.
anonym
9. 1. 2008 16:23
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
prsne tak, inak by sa porsche nenachadzalo teraz tam, kde je...porsaky ako sportaky nestoja za nic, nestihaju na ferrari - vid to, ako sa ferrari dari v poslednej dobe.
Avatar - T613
9. 1. 2008 21:53
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
Ferrari je jiná třída než Porsche. Nejsou tedy konkurenti
neregistrovaný "jamming"
10. 1. 2008 10:23
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
porsche jako sportak nestoji za nic? jel jsi vubec v obou? nebo alespon videl jsi je? nejsem kdovijaky zavodnik, ale muzu potvrit ze 911 997 Turbo (a to nemluvium o gt2) je vazne velmi dobre auto a nelze ricct, ze nesaha na ferrari
Avatar - T613
9. 1. 2008 21:53
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
tak nějak, navíc Porsche není jen fabrika na sporťáky. A když může dělat tančíky pro výsadkáře, tak co by nemohlo dělat SUV :-)
neregistrovaný "Melmoth"
9. 1. 2008 11:08
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
Nemyslím, že by Ferrari dojilo moc prachy za každou cenu kde to jen jde, pořád udržuje výrobu v tak relativně nízkém počtu, že poptávka v pohodě převyšuje nabídku. SUV Ferrari vůbec nepotřebuje, je mu úplně k ničemu, může totiž udělat cokoli jiného a tradičního, co se v jimi naplánovaném počtu vyrobených kusů s velkou rezervou prodá, takže SUV Ferrari vůbec nechápu a je to podle mě nesmysl. Navíc by podle mě museli zadat výrobu tohoto modelu nějakému specializovanému výrobci. Jinak si nemyslím, že by Cayenne od Porsche byl až zas takový úspěch, jaký byl plánován.
neregistrovaný "pidros"
9. 1. 2008 18:04
Re: Prachy se musí dojit dokud to jde a je z koho
Jenže u Ferrari říkali že nejsou žádné Porsche a že nic takového rohodně nemají v plánu.
neregistrovaný "ferren"
9. 1. 2008 09:42
vtip
kdyt to je vtip...takhle muze vypadat mozna suv od vw+porsche ferrari pokud by ciste teoreticky neco udelali tak ne tenhle hnus
Rozbalit vlákno
1
anonym
9. 1. 2008 09:51
Re: vtip
Tak vyzera to lepsie ako posledne pokusy od ferrari 8-s
Avatar - Dylan McKay
9. 1. 2008 10:18
správný krok
Páni, já to schvaluju! Netrvrdím, že tady někdo blábolí, ale souhlasím s názory na Cayenne. Navíc vlastnit SUV od Ferrari! Úspěch předem zaručen!

Kdyby něco podobného uskutečnil Jaguar, kde by dneska byl?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - T613
9. 1. 2008 10:23
Re: správný krok
Jag s ním příjde. Technika LR nebo RR a má ho. Ale tohle SUV mi příjde divné, nedávno jsem někde četl článek, že Ferrari zůstane pouze u dvoudveřových sportovních vozů, a bylo to odkázáno na vedení Ferrari. A najednou tohle? Nejspíše se někdo nudil..
neregistrovaný "miso"
9. 1. 2008 10:59
Re: správný krok
Jaguar neporovnaj s Ferrari.
Ferrari je symbolom supersportovych aut. Vlastnit SUV od Ferrari? Nikdy, navyse cenovka na 250 000 eurach? Myslis, ze v tom SUV zazijes taku zabavu ako v sportaku? Ak chcem SUV siahnem po Audi, MB, BMW, ale nie po Ferrari.
Ziaden skutocny fanusik Ferrari a moto sportu nesiahne po takom exotovi. V takom aute clovek vyzera skor smiesne ako seriozne.
Avatar - Ricardo
9. 1. 2008 17:01
Re: správný krok
No skutočný fanúšik je ten kdo slintá na tapetama v PC. Ale zákazníci jsou hlavně velmi velmi bohatí lidé. Čím by to SUV bylo dražší, tím větší úspěch je zaručen. Nemluvě o zákaznických karosériích...
neregistrovaný "Michal1911"
9. 1. 2008 19:10
Re: správný krok
Toto auto je asi určeno hlavně pro ty,kteří by klidně měli 599 GT ale nemají na to dobré terénové podmínky.No newim jak by nákej sheik někde v Emirátech uprostřed pouště jezdil ve Fioranu či v Enzu.Tento krok Určitě chválím a uspěch je zaručen jak tomu bylo u Porsche Cayenne.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 1. 2008 15:22
Re: správný krok
Přesně,ale aby to nebyla kachna.Jednou jsem četl rozhovor s Jeanem Todtem a ten prohlásil,že nikdy nebudou vyrábět diesely,hybridy a SUV,prý se to neslučuje s jejich firemní DNA,ale je to škoda,vypadá to krásně :yes:
Jednou jsem viděl spekulaci o podobě SUV od Jaguaru,ani to nevypadalo zle
Avatar - Ricardo
9. 1. 2008 16:54
Re: správný krok
Přesně tak, Ferrari je taková legenda že může vyrábět cokoliv. A SUV je momentálně módní záležitost. Když udělají supersportovní SUV, zájem bude takový že jich nikdy nebudou schopni a ochotní vyrobit dostatečné množství. A klidně ať je to něco mezi dvoudveřovým kombi a SUV, prostě to co je na obrázku ale s jedním párem dveří. Já fandím inovacím u exklusivních značek. Maserati do toho taky mělo prásknout dávno.
Avatar - Dylan McKay
10. 1. 2008 06:14
Re: správný krok
:yes: :yes: :yes: zdravý rozum!
9. 1. 2008 10:30
OMEZENY POCET KUSU
Zajimave. Tradice Ferrari veli sportovni coupe. Omezena serie SUV od Ferrari by byl obrovskym uspechem a to jak prodejnim, tak marketingovym. Pouze teoreticka nabidka nekolika (stovek) kusu, tudiz auta necekaneho, nemyslitelneho, neuveritelneho SUV od Ferrari by bylo kolosalni posilenim image znacky.
ALE POUZE POKUD BY SLO O OMEZENOU SERII.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Krapet"
9. 1. 2008 10:50
Re: OMEZENY POCET KUSU
Nezbyva nez s timto nazorem souhlasit, pokud s timto vozem bude jezdit kdejaky majitel vesnicky samoobsluhy (nic proti nim), tak znacka jiste ztrati neco ze sve image. Presto ale verim, ze by se SUV od F dobre prodavalo...
anonym
9. 1. 2008 13:23
Re: OMEZENY POCET KUSU
Ferrari v limitované sérii neprodělá ani kdyby udělali koloběžku :-)
Avatar - Ricardo
9. 1. 2008 17:11
Re: OMEZENY POCET KUSU
Mluvíš mi z duše :yes:
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
10. 1. 2008 15:46
Re: OMEZENY POCET KUSU
Souhlas. Absolutní imageovka. Jen se obávám, že vzhledem k dosavadnímu nouhau automobilky, by vývoj tohoto modelu vzhledem k jeho "omezeným" prodejním počtům, vyhnala prodejní cenu do nepředstavitelných výšin. (viz Veyron), což je škoda. :-( Myslel jsem škoda jako škoda, ne škoda jako Škoda >:-[]
neregistrovaný "Pavel34"
9. 1. 2008 10:34
SUV
Podobně úžasný SUV už existuje:
[odkaz]
;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "t.it"
9. 1. 2008 10:42
Re: SUV
Tohle SUV vypadá dobře na rozdíl od Porsche, navíc bude pro "socky" nedostupné a značka tím až tak neutrpí tak jako Cayenne s motorem VW
anonym
9. 1. 2008 11:30
Re: SUV
a ako podla teba utrpela znacka porsche ked dali motor z vw, dost zasadne upraveny u porsche do cayenne? tym ze vdaka tomu predaju o 3Otis. cayennov rocne viac?
anonym
9. 1. 2008 16:27
Re: ANO, PRESNE TYM!!!
utrpela znacka porsche, paradoxne ze ich predaju o 30tis viac!!!!

ono vies, vidiet ferrari je stale taka mala motoristicka raritka, ale vidiet ten blivajz od porsche je uplne normalna vec...keby nebolo aspon tak hnusne... :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - T613
9. 1. 2008 21:57
Re: ANO, PRESNE TYM!!!
Koukni se do historie spolupráce Porsche a VW, asi budeš nemile překvapen, že ty dvě automobilky jsou hodně provázány již od počátku
Avatar - Ricardo
9. 1. 2008 17:13
Re: ANO, PRESNE TYM!!!
Ty co neustále naráží na Cayenne a motory z VW v Porsche bych rád upozornil na toakové vozy jako 912, 914, 924 nebo 968... případně první 356 s jedenáctistovkou :-)
neregistrovaný "JUNKiE"
10. 1. 2008 01:03
Re: ANO, PRESNE TYM!!!
Cayenne zachranil Porsche pred upadkem...myslim, ze je jedno jaky ma motor, hlavne ze se dobre prodava!
neregistrovaný "xavier911"
9. 1. 2008 11:26
teraz placte ferraristi
vsetci ktory zatracovali porsche pre cayenne, teraz mozu plakat, ak sa do toho samozrejme ferrari pusti. najlepsie je, ze ked takato moznost existuje, tak vsetci, ktory sa zaprisahavali ze ferrari nikdy...teraz hladaju kompromisy, typu, je to krajsie ako cayenne, nebude to auto pro socky...pani, stojte si za svojim nazorom (nenarazam tym na toho anonyma, ktory vyssie uvedene slova napisal)a zatratte ferrari za to, ze o niecom takom vobec uvazuje :-). ked vysiel cayenne a kazdy zatracoval porsche za to co urobilo, bolo malo tych, ktory sa porsche zastali, bol som jednim z nich, bola tam aj diskusia o tom, ze ak ferrari pride z niecim podobnym, tak skoncilo...no je to tu, a co myslite, skonci ferrari? o 5 rokov ked sa tu budu prehanat tisicky terennych ferrari si na tieto slova nikto ani len nespomenie, rovnako ako u porsche :-) tot vse.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "miso"
9. 1. 2008 11:37
Re: teraz placte ferraristi
Ja som sa vzdy zaprisahaval, ze SUV od Ferrari nikdy. A nehladam kompromisy. A ano placem nad tym. Iste nie som marketingovy expert, ale viem, ze Ferrari je snom nohych ludi, ale nie pre SUV, ale pre supersportove auta.
Takisto ako sa obavam lacneho Ferrari tak aj tohoto SUV. Neviem si dost dobre predstavit vidiet tu tolko Ferrari SUV ako je Cayennov. :-( :-(
anonym
9. 1. 2008 11:43
Re: teraz placte ferraristi
ano, cayennov je tu vela, a vadi to aj mne, mali to byt auta pre tych, co nechcu chodit na 911 v zime, no trochu to nevyslo, ale na druhej strane cena klesa a coskoro si ho budem moct dovolit aj ja >:D, a to mi uz celkom vyhovuje. podla mna, ale ferrari s suv nikdy nepride, aspon pokial budu vo vedeni ludia, ktory su tam teraz.
9. 1. 2008 12:02
Tak budu se znovu opakovat
, ale věc se má celkem jasně. Klidně vsadím svoje nejlepší kalhoty, že SUV od Ferrari rozhodně nepřijde (v následujících 10 letech.) A proč? Co se týká kategorie SUV v koncernu Fiat, tak nejpravděpodobnější variantou je nákup Land Roveru od Taty. Tata by nikdy sama do takového nákupu nešla, je tam rozhodně tiché ujednání mezi Fiatem a Tatou. Fiat podle mého názoru poskytne know-how Tatě na to, aby mohla postavit na nohy Jaguar (tedy výpůjčka technologií od Maserati a potažmo Ferrari, samozřejmě co půjde) na technický rozvoj a vývoj špičkových modelů bez nichž se značka jako Jaguar nehne), no a za tohle dostane možnost odkoupit a mít pod svou zprávou Land Rover. Jak to pak pude dál ale nevím.
Další možností je postavit SUV nejspíš jako Alfa Romeo v omezené serii (tak jako postavili Competezione 8C), a poté ho upgradovat do podoby Maserati)- v autotipu byl o tom i článek o nové strategii koncernu alá 8C), kdy cenovka zůstane prakticky stejná, někde na 250 000 Euro, ale nepůjde vývoj do kytek) Myslím si, že tento postup by byl i po nákupu Land Roveru, nejspíš by to pomohlo i Land Roveru samotnému, ale to je daleká budoucnost. A teprve až třetí variantou je SUV posatvené jako Ferrari. TAkové auto se opravdu nyní jeví jako kravina s tím, že jeho cena by skutečně musela být hooodně nad hranicí 250 000 Euo, jak už tady někdo psal spíše někde za 350 000 v základu, jinak by to skutečně uškodilo image značce, což nepřipadá v úvahu. Standardní cena Ferrari ne dnes dvojnásobkem Porsche, tedy cena by musela začínat někde na 2x hodnotě nejvýkonějšího Cayennu. Thats all.

Jinak podobná strategie se chystá i u AR 169, kdy se prostě koncern rozhodl konkurovat německé trojce v této oblasti jinou strategií než dosud používal a použíávali francouzi a švédi a která prostě v boji s německou silnou 2kou (+ třetím do počtu) nebyla úspěšná. Tak tedy 169 aby mohla konkurovat třídě E (potažmo S) má být kvalitativně a výkonově úplně jiná liga, dokonce i cenově krapet nad nimi s tím, že i její výroba bude víceméně limitována, tak jako tomu bylo u 8C (samozřejmě v jiné dimenzi). Tedy, nyní bude platit od vyšší střední třídy to, že pokud si koupíš auto z koncernu Fiat tak dostaneš něco navíc než nabízí Německá konkurence (prakticky auto z jiné ligi, tžedy ne přímého konkurenta). Tomu samozřejmě bude odpovídat výbava, kvalita, motory a cena.

A i z tohoto důvodu nemá Fiat potřebu tvořit Ferrari SUV... ale mnohem pravděpodobnější jsou ty varianty co jsem uvedl výše. Sorry že sem se rozepsal, ale snažil sem se sdělit vše co sem se dozvěděl. Kdyžtak víc na případné reakce...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 125S
9. 1. 2008 20:13
Re: Tak budu se znovu opakovat
Mě se taky nezdá, že by Ferrari mohlo vyrábět SUV, už z důvodu exkluzivní ruční výroby. Hlavně by taky nemuselo mít zákazníky(pokud nepočítám šejky...), protože Porsche Cayene je sice cenově na vrcholu v třídě SUV(možná trochu víc), ale tohle Ferrari by bylo cenově úplně jinde. Takže by se vyrábělo tak málo kusů ročně (že by to mohlo zbytečně poškozovat jméno značky), že se spíš vyplatí investovat do nástupce Enza.

A ještě jedna věc, Ferrari chce přece snižovat emise a to se s SUV moc neslučuje... :-)
neregistrovaný "Donaldd"
10. 1. 2008 10:56
Re: Tak budu se znovu opakovat
Nic proti, co píšeš má hlavu a patu.... až na tu 169. Pukud by 169 mohla konkurovat třídě E (potažmo S) a měla být kvalitativně a výkonově úplně jiná liga a dokonce i cenově nad nimi a s krapet limitovanou výrobou tak mám obavu, že pod jménem Alfa Romeo by se jich prodalo jak šafránu. Hlavně jen zmínka o S-klasse mi přijde hodně odvážná. Výkonově a kvalitativně jiná liga ? Možná tak s perličkovou lázní, akvárkem se žralokama a motorem z Vayeronu.
neregistrovaný "Pavel34"
9. 1. 2008 14:15
VÍCE OBRÁZKŮ
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Level5"
9. 1. 2008 14:41
A je to tu
Když už Ferrari chystá SUV tak už může rovnou udělat 599 GTB Fiorano jako předokolku a přidat ještě model na styl Dacie Logan 8-s Farrari by mělo podle mě zůstat u sportovních automobilů typu coupe nebo cabrio a to je vše. :no: :no: :'-( ;-\
Rozbalit vlákno
1
anonym
9. 1. 2008 19:39
Re: A je to tu
to sem teď chtěl napsat :-( je to škoda.. zachvili bude ferrari F TDI a pořádně načipovaný.. :-(
neregistrovaný "XF"
9. 1. 2008 14:46
Blbosť
Jean Todt to poprel. Nevidím dôvod mu neveriť. Ferrari, keby chcelo byť ešte ziskovejšie, má viac športiakov. Im to ale stačí a chcú si nechať prestíž. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "polo23"
9. 1. 2008 15:16
Ach, a co Enzo?
Preboha, to keby videl Enzo, tak by sa chcel hned zbavit svojho priezviska. Sak toe strasneeee:( Co uz. Preco museli prist amici s trendom SUV?
Rozbalit vlákno
3
anonym
9. 1. 2008 15:26
Re: Ach, a co Enzo?
:yes:
neregistrovaný "Pavel34"
9. 1. 2008 15:30
Re: Ach, a co Enzo?
Třeba by Enzo nadšeně souhlasil, vždyť auta z počátku 20týho století byly tak trochu SUVéčka, ne :-) zde sportovní (SUV) Bentley: [odkaz]

Vedení Ferrari se jistě ve svých záměrech neřídí názory diskutujících pod článkem na auto.cz, ale názory potenciálních zákazníků... >:D
neregistrovaný "M3rcury"
9. 1. 2008 16:32
Re: Ach, a co Enzo?
No tak ten Bentley nemá s suv vůbec, opakuju VŮBEC nic společného!!! Je to čistý sporťák na typickou cestu dvacátých let. Tím, že je to trochu vyšší to není SUV.
neregistrovaný "Tommy46"
9. 1. 2008 15:51
A furt si nedáte říct.....
Ferrari NIKDY nebude vyrábět SUV. Tečka. Vykřičník!!!!!!! Nemaj to zapotřebí a vzheledm k tomu, že tuhle informace celé nejvyšší vedení dementuje, tak byste to už mohli pochopit!!!!!
Rozbalit vlákno
2
anonym
9. 1. 2008 16:08
Re: A furt si nedáte říct.....
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Donaldd"
10. 1. 2008 10:59
Re: A furt si nedáte říct.....
Jasně. A za 5, 10, 20, 30 let...... Nikdy. Jediný čim sem si opravdu jistej je, že tu NIKDY nebudou diskutovat jen normální lidi. >:D >:D >:D >:D
Avatar - CountachSV
9. 1. 2008 16:28
co to má bejt??
...no objekt na tom obrázku mi teda přijde dost tragicky.

Univerzální JAKOSPORTOVNÍ profil karoserie se posadí na tradiční kola automobilky, nastříká se to tradiční barvou automobilky, cena se nasadí podle dotyčné automobilky a hurá za pracháčema.
mimochodem, nevěřim, že by někdo ve Ferrari byl takový pako a tohle plánoval.
Další věc je LM002, který ve svý době a i dneska mělo styl, narozdíl od těch šílenejch megakrabic plnech elektroniky a vychytávek od Porsche a teď i BMW. STUPIDITA....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ja se musim smat"
10. 1. 2008 17:18
Re: co to má bejt??
muzes mi reict na kterem modelu ferrari jsou ty tvoje tradicni kola z obrazku? odpovim za tebe. na zadnem. jsou to kola z corvette z06. odborniku
anonym
9. 1. 2008 16:33
ježiši
FERRARI+SUV=K*K*TINA, AKÚ AUTOMOBILOVÝ SVET EŠTE NEZAŽIL!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 1. 2008 16:34
OMG
FERRARI+SUV=K*K*TINA, AKÚ AUTOMOBILOVÝ SVET EŠTE NEZAŽIL!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M3rcury"
9. 1. 2008 16:36
To je proti přírodě
Ferrari že bude dělat SUV?? 8-s To nejde!!! Jestli je nějaká značka synonymem pro klasický sportovní vůz, tak je to Ferrari! Bože, kdo toto vymyslel...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vaki"
9. 1. 2008 17:06
suv
Kdyz by se to zacalo delat tak kolik by se jich objevilo v CR? 0,2kusu? jenom doufam ze bych ho mel aspon chvilku za barakem, jako enzo.. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
9. 1. 2008 18:48
Kachna
Jeden obrázek, který někdo někde v redakci časopisu namaloval a je z toho taková senzacem jako u monalisy. Tohle je jen obrázek a takových obrázků o neskutečných autech bylo a bude. Kdyby někdo přinesl spy foto oplastovaných testovacích kusů, tak by se dalo možná o něčem uvažovat. Navíc Ferrari není spotřební zboží, jako třeba Porche. Porchem jezdí do práce v Německu kde jaký manager:no: Tohle je Ferrari. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JUNKiE"
10. 1. 2008 00:56
Re: Kachna
Dobry clanek je v AutoTipu. Rozebiraji to, je tam vic fotek... Kazdopadne si myslim ze ve svete je dost uspesnych a bohatych lidi, kteri by megaexluzivni SUV s konem uvitali.
neregistrovaný "Kendy"
9. 1. 2008 19:00
Konecne ,nadhera
To to trvalo, SUV jsou jednim z nejvetsich trendu.A podle mne to bude auto velmi osobitym designem a image.Ve vyssich vrstvach se bude podle mne dobre prodavat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kendy"
9. 1. 2008 19:02
Konecne ,nadhera,doufejme ze ne kachna
To to trvalo, SUV jsou jednim z nejvetsich trendu.A podle mne to bude auto velmi osobitym designem a image.Ve vyssich vrstvach se bude podle mne dobre prodavat.Ale je bohuzel mozne ze je to kachna.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joudha"
9. 1. 2008 19:15
....
SUV je hlavně praktické, osobně do města a dlouhé cesty bomba věc, vysokej posaz, dobře se nastupuje. Kdybych měl prachy tak jdu do Cayenne Turbo S nebo ještě líp do Spykeru ale 400.000EUR je trochu moc
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pidros"
9. 1. 2008 20:15
Konečně
Konečně Ferrari pro české silnice!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "svajnoch"
9. 1. 2008 20:37
Re: Konečně
nechci do toho kecat ale ferrai us vyrobilo par kombiku fotky jsou na internetu par kusu je to nemyslitelne ale proc by ne
anonym
15. 1. 2008 16:34
Re: Konečně
Čo ale viem tak ich bolo len 7 (na baze F456) s tým že boli na zákazku pre „istého“ pána ktorý ma pod sebou dosť veľa ropy, s tým že nakoniec povedal že ich chce len 6 a jedno bolo „voľne“ na predaj... alebo to bolo ináč ? .autoblog.com/…/spied-a-ferrari… />
neregistrovaný "michalsruta"
9. 1. 2008 22:24
ne
toto vozidlo se nikdy nebude vyrábět
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m6mps"
10. 1. 2008 00:04
preboha
tak toto je sila.....už aj ferrari...som sklamaný :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Debilne decko"
10. 1. 2008 08:14
Ferrari
Vsetci tu odsudzujete Ferrari SUV,ale zamyslel sa niekto nad tym,ako vyuzivaju majitelia Ferrari svoje auta?95 percent majitelov svoje auta nepouziva na radost z jazdy,alebo okruh,ale nato,aby sa ukazali,ze nato maju a ze si ho mozu dovolit. A tento ucel bude splnat aj nove SUV,ale este navyse z neho bude dobry vyhlad,bude prakticke a dobre sa s nim bude parkovat pri obrubnikoch.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gld"
10. 1. 2008 14:51
Cayene
Ľudia ani Porsche by dobrovoľne nerobilo SUV ale zlá finančná situácia ich donútila nejaké vyrobiť a chytilo sa to. Cayenne má len vytrieskavať peniaze zo stupídnych američanov aby sme my európania mohli jazdiť na technologicky dokonalých 911-kach..
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 1. 2008 15:35
NE!
cywe to uz je 1. dubna bo co?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gld"
10. 1. 2008 20:04
suv ferrari
dúfam že nasledovať bude dodávka ferrari, alebo kompaktné MPV..ani super mini do mesta od ferrari by nebola od veci..ľudia zobudte sa
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "1208"
11. 1. 2008 16:22
re
bude to celkom dobre auto dobre vyzera
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2008 17:56
Pár pohľadov
Pohľad Ferrari:
Vynikajúci nápad! Šancu, ktorá sa priam núka, si netreba nechať ujsť. Pozerá z toho viac ako dobrý biznis. Nie sme horší ako Porsche a urobíme to ešte lepšie.

Pohľad konkurencie:
Čo tým Talianom šibe? Prečo sa pchajú do segmentu, kam nepatria? Idem skopať konštruktérov, aby s tými našimi SUV niečo poriadne vymysleli a obchodníkov, že toho doteraz nedokázali predať viac!

Pohľad ekológa:
Ja asi dostanem infarkt! Ďalší medveď s neskutočnou spotrebou! Zbohatlíci už od radosti nevedia, na čom by chceli jazdiť? Mali by to všetko zakázať!

Pohľad zákazníka:
Terénne Ferrari? To nejak nejde dokopy. Ale taký červený býk uprostred prérie, to nemusí byť zlé... Koniec-koncov terénne Lambo tu už bolo, tak prečo nie Ferrari?

Pohľad fanúšika:
Nádherný voz! Len či ho niekedy uvidím aj naživo...?

Pohľad Luigiho:
Já sledovat Ferrári celá život. Je to opravdové Ferrári...?

:-) >:D ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 1. 2008 12:54
??!!!
Lidi * vy be ste si snad koupili SUV od Ferrari dyd Ferrari je odjakziva o sportu a ne o dakaru boco tak jako Porsche ze se nemci ***i a udelali Porsche SUV nemusi znamenat ze SUV sou nej vec hlavne prakticka do mesta to muze napsat opravdu jen naky cech. Fakt lidi proberte se. Zivot musi byt o enocich a ne ze pojedu s rodinkou na chalupu ve Ferrari ty voe na to si kupim nakyho Nissana ne? Ne Ferrari tak klasicka znacka a delat SUV a jestli ho udela tak je jasne ze automobiloví průmysl de do sracek a uz ma smysl si kupovat je krasna stara auta :no:
Rozbalit vlákno
2
anonym
15. 1. 2008 16:42
Re: ??!!!
Pozri sa na to takto, doma ti v garáži stoji Veyron, Enzo,... na letisku G550 v prístave máš Sunseeker Predator 108, a prečo by si sa mal voziť po lyžiarskom stredisku na Nissane... (už keď tam priletíš na vlastnom S76++) môj názor...
anonym
15. 1. 2008 22:52
Re: ??!!!
Tvuj nazor je skveli a moc se mi libi. Ted je otazka jestli Ferrari chce delat auta pro tyto lidi. Necham na tobe jestli sou tyto lide dobry ci spatni. Dle meho nazoru to jsou jen bohaci kteri maj kopu prachu a koupi si to nejdrazsi a nejnoejsi na ttrhu ale ani treba nevi kde to ma motor. Tod muj nazzor
neregistrovaný "wtf?"
13. 1. 2008 19:48
kachna
tohle by nikdy neudelali
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 1. 2008 20:32
Re: kachna
Moje rec
anonym
14. 1. 2008 14:02
.
docela hustý. správnej krok
:yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "12345699978455612432878"
14. 1. 2008 14:03
.
docela hustý. správnej krok
:yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horst Wessel"
14. 1. 2008 21:53
Ferrari zaspalo
Ja myslim, ze keby Ferrari este riadil Enzo tak by SUVcko zacali vyrabat niekedy okolo roku 01-03. Teraz uz Ferrari zaspalo dobu a bud to vyrabat nebudu alebo to nebude uspech ako Cayenne. Predsalen vselijake nove emisne limity, limity tykajuce sa spotreby, kriza v USA a rozne zelene skupiny tomu budu moc vadit.
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 1. 2008 19:13
už je to tady
když Porsche vyjelo s Cayenem tak jsem si říkal, že jednou uvidím i červenej traktor s černým koněm na kapotě. Nelíbí se mi to. Mám rád tradice.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "brb"
17. 1. 2008 19:13
už je to tady
když Porsche vyjelo s Cayenem tak jsem si říkal, že jednou uvidím i červenej traktor s černým koněm na kapotě. Nelíbí se mi to. Mám rád tradice.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xFerrari"
17. 1. 2008 19:47
cože?
Já tady nikde žádný SPY foto nevidim :-), tohle je jak předělaná (nepopírám, že zdařile) ofiko fotka od F... Takze dalsi FAKE...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Majk 35"
18. 1. 2008 16:28
míchaj rychlýho koníka z hrochem?
>:D proč ne,dnes je všechno možný a věřim,že se bude prodávat lépe než "běžné Ferrari" ale je to proti přírodě :-) ještě že se toho pan Enzo nedožil,ten by se otáčel v hrobě. Nás ostatní to asi moc trápit nemusí,protože za 5mil. Kč si to koupí asi jen pár Topolánkových hošíků >:-[] a za ty prachy je SUV z Dojče skvělééééé! takže si to koupí jen neználek :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ghul"
13. 2. 2008 14:04
dobré
Je to paráda. :-!
Rozbalit vlákno
0