Vnější design nového Brava se stal předmětem rozsáhlé diskuze i na stránkách www.auto.cz. Interiér napjatě očekávaného modelu je pořád ještě zahalen tajemstvím. Dnes roušku alespoň poodhalíme.
..ozval sa prorok... >:-[] plasty sú zamaskované, ale už sú hnusné...ešte to ani neni poriadne na svete a už to rýchle zostarne....to je ale odborník...a už čakám, kedy sa začnú ozývať notorický "priaznivci" Fiatu..ale čím viacej budú kritizovať tým lepšie, znamená to, že im leží Bravo pekne v žalúdku...šéfdizajner Ferrari Frank Stevenson odviedol dobrú prácu...zato taká Fábia je dizajnový skvost a to ju ani jeden z nich poriadne nevidel... >:-[]
Blbost, keby zamaskovali interier ineho auta ani nespoznas ze je to nieco ine. Je to Fiat, tak je to proste zle, hovor si co chces ze si fanda Fiatu, tomu neuveri ani decko.
Z tohto sa neda hodnotit absolutne nic, ked budu oficialne fotky vonku a potom auta v roomoch, tak sa mozme o kvalitach alebo nekvalitach interieru bavit.
Tento interier ani zdaleka nezodpoveda serii. Mozno budiky.., ale navigacia je z Cromy, digi-clima zo Stila (teda ovaldanie) a predny panel pred spolujazdcom je zakryty dekou...nie je vidno ziadnu pristrojovu dosku ani displej...jednie co sa da povedat je ze Bravo ma podobnu rychlostnu paku ako GP....
A neviem co vsetci trepu o tej digiklime (aj.v alfe) a doashu k nej...keby ste ju niekto mali, dobre viete ze ovladate iba kruhove ovladace na regulaciu teploty (sem-tam), vypinac/zapinac kompresoru klimatizacie a ovladac na rozmrazenie okien....vsetky ostatne finesy zvladne klima celkom slusne sama....a neviem kolko miesta na to potrebujete...navyse hrat sa s gombikmi klimy (aj manualnej) odputava pozornost vodica a zvysuje riziko nehody! Tak si nastavim klimu pred jazdou a potom jej dam pokoj!!
..presne ved niečo si predsa musia nájst...aj v horeuvedom teste Brery si išiel "pán redaktor" vyklbiť demonštratívne prsty len aby dokázal, ako zle je vyriešené ovládanie klimatizácie...samozrejme okrem kritiky malého kufra u športového kupé...niečo predsa vždy treba nájsť..len neviem či majú nás ostatných za uplnych tupcov, lebo tak to niekedy vyzerá.... >:-[]
Souhlas. Pokud jde o samotné umístění, tak ve spodní části to neni zrovna nejideálnější. Ale výsledek tvoří detaily, počínaje tím jak je to natočené apod. Což hraje roli zejména u manuláního ovládání, jakmile to má chytrej automat a čistej pylovej filtr tak ovládání může být pro mě za mě i v kufru >:D . Tady v tom nevidim žádný problém, ale v pvrní řadě mě samozřejmě napadne náš etalon dokonalosti Fabia. Nevim teda jak poslední rok, to jsem žádný test nečetl, ale jinak je to vždy etalon (nejen) v ergonomii, stejně jako zbytek německé produkce :-) . A to má ovladače až u země, natočené směrem dolu, strašně malé takže jsou naprosto nečitelné, ... No, nějak ty lidi přece musí krmit, aby jim náhodou z blbosti nevyrostli
Takhle, k tomuto interiéru zatím netřeba diskutovat, je to celé potažené fólií a nakamuflované... Takže nezbývá než konstatovat... Počáme si na představení u dealera... >:-[]:yes:
Volant je jak vyndanej z OPELu a zaroven s odstranenim OPELZnaku vrazen do interieru FIATu :-O fuj,zlodeji,ostude bleeeee >:D ,ale to tyhle PSEUDO znacky delaj casto,Korea,Francie,Italie(vyjma Ferarri,Bugatti a lamba apod.) a Spanelsko..ee tyhle auta nebrat :),lead pro zenskou na nakupy..... :-!
nebrat anonymy!!!!! vědí houby a kecaj z hladu >:D
i "lambo" se píše Lambo a VW vyrábí ve španělsku jen aušus a šlape si tím po štěstí,že? Alfa a Peugeot jsou taky podřadný?
PROBER SE!!!!!!!!!!
ale taky si vem že spolu Fiat a Popel vedou celkem partnerský vztahy Fiat dává 1,3 M-Jet a opeláci si to dávaj jako CDTI hrozný umění , ale taky 2,2 benzin v Cromě je původem z Opelu a najde se toho víc tak už sklapni tu svoji anonymní tlamu a běž rodiče tě už volaj k večeři tak ať nedostaneš nabacáno
FIAT byl založen v roce 1899 stejně jako Opel[čti SOPL], takže jde zřejmě o první PSEUDOautomobilky >:-[](ještě, že přehlédli a "neukradli páčky od volantu" z Kadeta, ty jsou opravdu kouzelné :no: jako většina Adamových modelů ;-)