NEjde o sedan, ale (hlavně) o NIŽŠí střední = tam prapor drží už JEN a pouze BMW 1 :yes::-)
(to :-( můžete dělat nad Audi A6 nebo A8 - u TĚCH je "jen" pohon PŘEDNí nápravy OPRAVDU "ostuda" :no:
PS: Tohle alespoň je nejHEZČí vůz nižší střední.. :yes:;-)
..a špatný určitě NEní (NEbude :-)
Ano, špatný nejspíš nebude, ale vezmu-li v potaz křik, který jde směrem k bmw, představí-li malé rodinné mpv jako předokolku, čekal bych mnohem větší povyk, když MB ukazuje obrázky dynamicky zaměřeného modelu, a má to být předokolka. :-O:no:
Do BMW se tu (a ne jen tu) rado strefuje: kvuli downsizingu (delaji to vsichni) kvuli pohonu prednich kol (bmw zacina jako posledni) kvuli poctu turb (ostatni budou nasledovat nebo uz nasleduji) atd.
Neco podobne ukazuje i koment Atlisa nize, srovnavat male mpv kde je pohon na zadek spis naobtiz nez naopak s svihacky vypadajicim coupe/sedanem v nizsi stredni v podani MB, ktery ma evokovat CL a pritom prijde s pohonem prednich kol... smysl mi to proste nedava.
A proč ten dramatický smajlík? Třída A (B) používá odjakživa platformu s motorem napříč a náhonem na přední. Jestli na to jednou posadí cosi jako MPV, podruhé zvýšený hatchback, potřetí klasický HB a nyní malé sedanokupé je přece šumák. Pořád se jedná o platformu nižší střední a tam vzhledem k rozměrům je tato koncepce logická.
Každý z nás bohužel ví prd o tom, jak chce MB s příchodem nových modelů poskládat svoji celou modelovou řad - viz. info o brzkém "překódování" některých modelů. Pohon předních kol u MB (a BMW) je pochopitelně špatně, ale vzhledem k tomu, že CLA je postaveno na stejném základu jako A a B, žádná tragédie se nekoná. Pokud MB na stejné platformě postaví i S Klasse, pak je důvod se obávat.