Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nový Citroën C5 - druhá sada fotografií

Po sadě snímků ze zdrojů CARPARAZZI jsou zde další z dílny Lehmann Photo Syndication. Vedle zahalených tmavých aut představujeme také druhou (vyváženější) verzi možné podoby příštího Citroënu C5.
Zpět na článek
2. 2. 2007 09:11
neregistrovaný "Odborník"
2. 2. 2007 09:17
anonym
2. 2. 2007 10:44
2. 2. 2007 11:28
anonym
2. 2. 2007 11:41
2. 2. 2007 13:10
neregistrovaný "vipers"
2. 2. 2007 15:25
2. 2. 2007 16:43
neregistrovaný "VDC"
2. 2. 2007 15:08
3. 2. 2007 11:19
anonym
2. 2. 2007 18:58
2. 2. 2007 19:21
2. 2. 2007 19:39
neregistrovaný "schiza"
2. 2. 2007 19:52
neregistrovaný "CtvrtSardel"
2. 2. 2007 20:11
2. 2. 2007 23:44
neregistrovaný "CtvrtSardel"
2. 2. 2007 23:46
neregistrovaný "CtvrtSardel"
3. 2. 2007 17:22
neregistrovaný "Pažouťák"
3. 2. 2007 19:36
neregistrovaný "CtvrtSardel"
3. 2. 2007 20:34
anonym
7. 3. 2007 09:45
neregistrovaný "Simca1301"
3. 2. 2007 19:25
neregistrovaný "Marcel"
3. 2. 2007 19:49
neregistrovaný "Odborník"
2. 2. 2007 09:11
.
Bude to mít rozměry jako 407, to je jasný. Což je na střední třídu dost na pováženou. Střední třída má být prostorná, doháje!
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 2. 2007 09:17
Pane jo...
C6 má volant s pevným středem? Od kdy???
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2007 10:44
...
Osobne radsej ako nad domnienkami by som diskutoval pri testoch aut, co tu zatial mozne nie je. Ale bolo by to fajn.
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 2. 2007 11:28
volant
C6 nemá volant s pevným středem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vipers"
2. 2. 2007 13:10
palubka
[odkaz]

[odkaz]

tady je i palubka ;-)
Rozbalit vlákno
2
2. 2. 2007 15:25
Re: palubka
extravagantní,ale pohledný... ;-) :yes:
neregistrovaný "VDC"
2. 2. 2007 16:43
Re: palubka
Neverim, ze to tak bude. Napr. ovladac vystraznejch je moc daleko od ridice, to by uz nikdo nedal. :-!
2. 2. 2007 15:08
BER HO S ŽUPANEM
Hele, nakonec, každej nemůže valit německou premovou trojku... tak, kdo ví, jestli se C5 chytí. To ovšem v šourůmu nepoznáš na první pohled... Takže, čekáš-li mezi prvníma na citróna, požádej, ať ti k tomu přibalí taky ten župan. No, a když se za půl roku ukáže, žes to odhadl s novou károu špatně, nikdo si toho ani nevšimne. Nahodíš župan, a každýmu budeš tvrdit, že testuješ novou pětku od Mnichova... P.S. No... tak jsem opravdu zvědavý, co nám s tím zaječím pyskem citroen provede... Jinak, jestli někdo nahoře pláče, že C5 bude velká jako 407... neměl by truchlit, měl by jít do Peugeota a posadit se tam do 407... Sedadla, vnitřní šířka v ramenech i loktech je super. To, že trochu pozapomněli na hlavy zadních cestujících, Citroen určitě napraví... C5 bude - buď a...nebo. Můj tip je - nebo.
Rozbalit vlákno
7
2. 2. 2007 15:30
Re: BER HO S ŽUPANEM
To je pravda,na pořádnou káru,potřebuješ pořádný peníze.Jednoduchá rovnice. ;-)Nicméně,někomu stačí hodně muziky za méně peněz ... ;-) :-)
2. 2. 2007 16:19
Re: BER HO S ŽUPANEM
:-) a to ke všemu je ještě i dost nahluchlejch. Ovšem, ani málo muziky za hodně peněz není nějaké terno. Ideální je harmionie - 911 rokenrolů... za velký prachy... parádní muzika :-)
2. 2. 2007 18:18
Re: BER HO S ŽUPANEM
911 rokenrolů...to je pořádný nářez...tak tohle každý nevydrží,to mi věř... ;-) :-) :yes:
anonym
3. 2. 2007 11:19
Re: BER HO S ŽUPANEM
Nevím jestli ti ceníkových cca 970k připadá málo peněz za C5 2.0 Hdi s automatem v lepší výbavě. Každopádně mám s C5 najeto 10k a je to absolutně pohodový auto, pérování super, automat 6kvalt řadí sametově, místa fůra ( break - kombi ). Je to nejpohodovější auto jaké jsem kdy měl ( Audi 90, Audi S4, Laguna 2x, Ford Galaxy, Subaru Outback 2,5 ). Těším se na novou C5.
P.S. Chápu že chlapci ze starých BMW mají asi jiný názor - otázka věku a inteligence.
Avatar - Ghostyx
2. 2. 2007 19:06
Re: BER HO S ŽUPANEM
Souhlas... :yes: :yes: :yes:
anonym
2. 2. 2007 17:02
Toš je to lepší než ta starší verze...
Toš si myslím, že tahleta kára je fak krásná, někdo tady má připomínky k zaječímu pysku, ale podle mne je to lepší než bezvýrazový pašík a vlastně vše od VW... Starší vlastně současná C5 mě moc neoslovila, byla taková bez nápadu, to se sice po "omlazení" zlepšilo, ale interier zůstal o ničem... Tď si myslím, že to bude krasavec, tedy pokud se toho moc nezmění... ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Perun
2. 2. 2007 18:58
Re: Chanel No.5
Ëčka jsou jedno za druhým lepší a lepší. Začala to C4, po ní nastupuje nové Picasso a u páně Citroëna to ještě zdaleka není všechno. Jen počkejte ;-) Nová Pětka bude podobná Lehmanově skice, ale "jen" podobná. Realita je lepší a v kombinaci s klasicky krásnými koly, které u Citroënu umí (můj názor, nekamenovat ;-) ) ze všech nejlépe je to prostě auto s neskutečným nábojem, ohromně sexy záležitost. Kdo to nevidí, je buď na kluky, nebo zejrá na svět skrz průzor svýho dederónskýho Panzervwagenu. Pro takový to není, protože tohle je auto pro člověka, kterej přesně ví, co chce. Žádná kolínská z živých květů, tohle je Chanel No.5 :-! :yes:
P.S. Prosakuje info, že zákazník bude moci vybírat mezi klasickým odpružením s víceprvkovou nápravou a la 407 a upraveným hydraktivem a la C6... Samozřejmě za "symbolický" poplateček. Bon soir ...
Avatar - Ghostyx
2. 2. 2007 19:11
Re: Chanel No.5
Ta palubovka jak tam nahore dal odkazy kolega vipers, je neskutecna... Pokud v tomhle duchu se bude nest i cele auto, tak klobouk dolu. :-! Myslim, ze Citroen je na spravne ceste... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Perun
2. 2. 2007 19:21
Re: Chanel No.5
Interiér jsem bohužel nemohl s realitou srovnat. Soudím ale, že bude velmi podobný, ne-li skutečně takový, jako na "fotografiích". Francouzské auto-časopisy jsou relativně přesným zdrojem informací o domácích novinkách, na rozdíl od svých východních kolegů... ;-)
neregistrovaný "schiza"
2. 2. 2007 19:39
Re: Chanel No.5
Řek bych, že frantíci umí auto dát z papíru na kola nejlépe ze všech, když se kuknu na návrh, tak realita je dost podobná, ne-li lepší! Třeba jak jsem viděl 407 na vlastní oči, tak mi málem úžasem vypadly... >:D Tady ten citrónek ve mě začíná nahlodávat, že bych i změnil zančku a z pažouta na něj přešel... :-!
neregistrovaný "CtvrtSardel"
2. 2. 2007 19:52
?!
Hlavne aby nam Lehmann nevyfitil novou primeru...;) Zepredu vykukujici Nissan...hm...;)

Jinak volanty s pevnym stredem bych zakazal, nelibi se mi, myslim ze me osobne by hodne dlouho trvalo si na to zvyknout a po ten zvykaci cas bych byl asi i nebezpecnej, pac bych chtel uhnout a ono by to bylo pevny...:) Muj nazor...priznavam, ze sem to jeste nemel v ruce, kdo jo, treba mi to vyvratite, ale ja sem k tomu hooodne skeptickej...

Jinak C5 je moc povedeny auto, uz ted po faceliftu se mi libi, frantikum fandim, pohodlny mekky kary, proc ne?! Nepotrebuju pseudosportovni podvozek, s kterym me po 100km boli hrozne zada... >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Perun
2. 2. 2007 20:11
Re: ...!
A to je právě ono ;-\ V lidech dlouho přetrvávají klišé, která jsou ještě navíc tu a tam podpořená odb(p)ornými zaměstnanci redakcí nejrůznějších periodik. Doopravdy "měkkých Francouzů", co ještě dnes jako běžně prodávaný osobáky brázdí silnice je už pohříchu málo. Poslední produkce 207, 307, Mégane, C4 atp. už každopádně oproti předchozím generaci řádně přitvrdili. Taková 407 bylo pro velkou část zatvrzelých Pežoťáků zpočátku těžkým dilematem právě díky podvozku. Ten je famózní a napříč třídou i značkami trůní hodně blízko vrcholu... Chvilku jim to trvalo, ale pak se ti Pěžoťáci vrátili, protože po 406kách si vyzkoušeli různé chromované etalóny a Škoda mluvit co ještě jiného... A objednávky se pak podepisovaly lépe a radostněji. Zkrátka, současný podvozek "fabriqué en France" už v žádném případě (ani C5!) není gauč na vodě a dosti přitvrdil, protože tak si to trh prostě žádá. Na druhou stranu zůstali tradici alespoň trochu věrní a jízda po okresce neznamená trest smrti pro bederní obratle ;-) K tomu středu volantu... Až vyzkoušíš, poznáš sám. Já už za ním atakuju 70 tisíc bez problémů s řízením >:-[]
neregistrovaný "CtvrtSardel"
2. 2. 2007 23:44
Re: ...!
Jo, mas pravdu takovej Megane mekkej teda neni, tak bych ho rozhodne nenazval:) Mel sem na mysli treba soucasnou C5, s tou sem i jel, 2.2 HDi...velmi zaujimave...:) A ten podvozek...proste citronacka pneumatika neco uzasnyho :) Ve 407 sem bohuzel nejel, ani 207...307 jo, to muzu porovnat s 406, tou jezdim uz dva roky...307 taky pritvrdil (jak rikas kvuli tlaku okoli... :) ), ale porad je mekci nez konkurence....
Asi mi vyhovuji mekci auta...:)
ad volant: Jo, na vsechno si clovek zvykne, ale...porad bych mel nakej psychickej blok asi...:)
neregistrovaný "CtvrtSardel"
2. 2. 2007 23:46
Re: ...!
Jeste sem si vzpomnel na zkusenost s XM...to je ale jeste o tridu mekceji...;)
neregistrovaný "Pažouťák"
3. 2. 2007 17:22
Re: ...!
Tak pánové já vlastnil Simcu 1307 (talbot či chrysler) to byl parádní frantík, sedačky jako křesla, měkoučké a nikdy mě z nich nic nebolelo, podvozek to byla také paráda! Prostě mě chytla za srdíčko a od té doby na frantíky nedám dopustit,pak měl jsem rendíka, nějaké to xm, 306 a také zx, teďko jezdím 3 roky v 406 a naprostá spokojenost, vyzkoušel jsem si i 407 je tam faktický posun k tvrdšímu podvozku i sedačkám, ale stále to má daleko k německým kostitřasům (mám služební octávku a to na služebkách hóóódně trpím) :-!
neregistrovaný "CtvrtSardel"
3. 2. 2007 19:36
Re: ...!
V tomto duchu byl myslen i muj prispevek do diskuze :)
Posledni dobou uz to neni ta houpava mekost, ale porad jsou hlavne Peugeot a Citroen mekka auta!
anonym
3. 2. 2007 20:34
Re: ...!
A já si ještě vzpoměl na Superba od kolegy, sice je to kočár jako kráva, sedačky jsou měkčí než v Octavce, ale k 607 to má daleko, hlavně je to o pocitu... Prostě Frantíci jsou na pohodlí a to já u auta hledám! ;-)
neregistrovaný "Simca1301"
7. 3. 2007 09:45
Re: ...!
Já kdysi vlastnil Simcu 1301 (bylo to moje první auto, starší než já, ale pán co mi ho prodal se o něho moc pěkně staral a tak bylo v dost dobrém stavu) - to bylo měkoučké a pohodlňoučké autíčko... juj Frantíci prostě umí dělat pohodlná auta. Ze simky jsem potom přesedlal do služební Astry a připadal jsem si jako na žebřiňáku no, odnesl to čas. Dneska jezdím kostitřasem oktávkou a občas služebním Peugeotem 406 V6 155 Kw - to je poježděníčko a pohodlíčko
neregistrovaný "Marcel"
3. 2. 2007 19:25
Re: ...!
;-) ;-) ;-) naprostý souhlas... ;-)