Britská automobilka Lotus, součást malajského Protonu, připravuje nástupce legendárního sporťáku Esprit s motorem uprostřed. Vůz byl zachycen při testování na Nürburgringu.
Po návratu Mike Kimberleyho začíná Lotus ožívat. Krom pokračovatele Espritu se můžeme těšit i na nástupce čtyřsedadlového Excelu. Europa S (od 1,4 mil. CZK) a Elise S (od 1 mil. CZK) by měla vyjít vstříc potřebám každodenního života a konkurovat tak Caymanovi nebo třeba Z4 Coupé. O rozmachu svědčí i četná jednání s velkými automobilkami, naposled s PSA, čímž chce Kimberley navázat na úspěšnou spolupráci s Fordem v 60. letech, ze které vzešla legenda – Lotus Cortina. Kéž by se tak všechny optimistické prognózy vyplnily, vždyť Lotus je jeden z posledních ryzích sporťáků a to, navzdory nepříznivému kurzu měny, za velice slušnou cenu.
Redakce se marně snaží, když nám letní slunce praží. V plavkách sedí Lehmannovci a klonují Lotoovci. Za zdí v Číně všem se daří, i tam koule však si paří. Vedro všude panuje, Aston se střechy zbavuje. Všichni k vodě vyjeli, snad bez bodů dojeli. Na kruhovém objezdu blikej jen při výjezdu. ;-):-)
Už se taky vidím u vody, ale abych nepřišel o body, sednu na kolo a přes terén dojedu až na molo jak suverén. Dám si piv pět, jako že jsem BMWest, a jestli modrý majáčky a siréna bude pět, vezmu Felicii do lesa na sjezd. Až budu dole, vítězoslavně zdvihnu pěst, a jestli pojedou na kole, stejně půjdou na boudu přes...
Ano... No pro někoho kdo žral Pretty Woman >:D >:D SenZZační dárek - levný, okouZZlující, rafinovaný - no mít komu a za co, tak bych o něm snad i uvažoval. ;-)
Jak co je Pretty Woman??? Teď máš dlouhý vedení ty, nebo máš hodně omezenej rozhled.. nebo si počátkem 90.let byl v komatu? Film. Docela kultovní. Taková úplně standartní pohádka pro dospělé (Julia Roberts, Richard Gere).. Ty to fakt neznáš?
Je tam: "Reserve not met", tzn. bidovaná cena se nepotkala s očekáváním prodávajícího, tady bude muset kupující přitlačit, Esprity se v US prodávají tak od 15k výše
To si snad delas srandu , ne ? Kdyby stal 15 tak tady v nem jezdime vsichni . Ver mi musel by jsi jeste hodne pridat . Ta fotka je z aukce a je to vyhlasovaci cena , za druhe Espritu i tady moc nejezdi a ten kdo by ho prodaval za 15 tak by musel byt uplny silenec . Sportovni vozy si ve statech ziji vlastnim zivotem a drzi svoje ceny hodne dlouho . Sam jsem nevidel levnejsiho Esprita levnej nez $ 45 000 a to nebyl rozhodne z tech poslednich typu . Auta tu ztraceji na hodnote podle mil a ne podle roku jako doma a navic sportovni vozy nebo aspon co se tomu aspon trosku podoba a SUV si drzi ceny jinak . Je tady toho trosku vic jinak kolem aut ale to je na dlouhe vypraveni . Nejvice se mi libi system pojisteni , majitel plati podle toho kolik ma let , jestly je zenaty/vdana , jestly ma deti , co to je za vuz , jakou ma barvu , kolik ma pokut a podle toho vseho se udava cena pojisteni . Verte mi tady se opravdu vyplati jezdit slusne , toto jsou bonusy o kterych se nam muze doma akorat zdat .
Castecne mas pravdu , priznavam , ale vetsina z nas by chtela auto ktere bude nejaky cas jezdit , ty kusy ktere mi ukazujes maji bud hodne mil a jestli jsi znaly , tak vis ze to co se blizi k 70 tis mil a vic je takrka bezcenne anebo je to zase moc stare a zadne mile a ted nevim co je horsi , protoze auto bez mil co Ti stoji 20 let v garazi na spalkach taky neni to prave orechove . Uznej sam ze nemuzes jezdit pri dnesnim kurzu dolaru v Lotusu za cca 300 tisic korun . Jsou veci co maji cenu at jsou kdekoliv i ve statech . Sam jsem videl Boxter za $ 17 tis. super cena , ale taky podle toho vypadal . Na fotkach vypadam dobre i ja sam , fotka toho snese . Nevim jestli jenom brouzdas po internetu , nebo tuto zemi znas i bliz , ale jestli jsi tu nekdy byl a tim myslim delsi dobu , nez jenom prazdniny a znas tady ten zivot trosku , tak vis o cem mluvim a jesli jsi tu nikdy nebyl , tak se nedivim , ze Te ohromuji fotky co jsi nasel na internetu .
Člověče, nevím jak si přišel na to, že mě něco ohromuje. Jen sem napsal, že Esprity jsou od 15k výše, a tys vytek, že sem se zbláznil, tak sem to to dokázal, a ty mi teď předhazuješ stav a blabla. Ty nejstarší Esprity jsou veteráni a je to objekt k renovaci, u které není nejdůležitější, jak pěknej lak to má. Znám to z vlastní zkušenosti (byť ne z lotusem). A míle bych tu neřešil vůbec.
Co se certis ? Jsem Ti rikal ze mas castecne pravdu . Ale kdyz jsi jdu koupit rohlik , taky ocekavam , ze bude cerstvy kdyz za neho budu platit , ze ? Jina vec je jestli ten rohlik chci tvrdy na strouhanku , nebo na krmeni , tam mne potom polovicni cena nesmi prekvapit , ze ? Uz chapes muj point ?
Prodal ZZ Renaulta a koupil si Lexusa, i zde zlobí elektrika, musí volat do USA. V parnu dotáh' Lones vrak, byl to starý Cadillac. Leží pod ním, pot se roní, a telefon náhle zvoní. Vysouká se Lones ven, ze sluchátka - dobrý den. Je tam servis, ptá se hlas - Yeah, it's Lones Carparts Plus. ZZ hledá ve slovníku, jak je "spravit elektriku". Domluví se, ZZ šťastný, že to nebude tak mastný. Po třech týdnech u servisu, Lones zrovna haubnu v lisu. Přes oceán dorazil, Lones se však zarazil. To že nejde elektrika, opraví, propotí trika. Napadne ho jenom věta, co říkala teta Květa: Co je to za *, tohle není žádný Lexus, to je přece TOYOTA.
Ta fotka [odkaz] je samozřejmě fotomontáž. Nicméně pohon mají zajišťovat známé motory 6.75 V8 z Arnage a 6.0 W12 Twin turbo z Conti. Současně prý vzniká SUV od Lamborghini, obě na prodloužené platformě Touaregu.
Kdo to tady tvrdil že Bentley není sportovní značka? MTM Continental GT po úpravě: 650 koní (série 560), 795 Nm, 331 km/h (=> nejrychlejší Bentley všech dob, série "jen" 318), z nuly na sto za 4,2 (série 4,8) a to vše při váze 2,5 tuny. K tomu např. 21 palcová kola a průměr kotoučů vpředu 412 a vzadu 355 mm. [odkaz]
Takze tohle dela z Bentley sportovni znacku? No je to tvuj nazor. Pro me je Bentley vyrobce luzusnich vozu, jehoz model tridy GT si vzal do parady upravce.
No já nevím. Podívej se na stařičký Bentley Blower, potom na Mulsanne, Brooklands, Turbo R. Tohle je jenom pokračování. Nikdo tady nezpochybňuje luxus, ale ten sportovní duch tam pořád je. Myslím že málokterá exkluzivní limuzína jede 270 jako Arnage T (k tomu z nuly na sto za 5,5 s), Flying Spur je nejrychlejší čtyřdveřové auto současnosti (všechny Conti jedou přes 300, nejenom tohle - podívej se na test na channel4.co.uk)
Ale je to víc superluxusní coupé, než luxusní supersport. Spořebuje půl planety aby na rovinkách dohnal, co v zatáčkách ztratí. Výkon nezapře stejně jako pohodlí, jakým izoluje řidiče od vnějšího světa. Celý vůz se při rozjezdu a brždění záměrně naklání tak, aby posádka zůstávala v klidu a téměř nic nepoznala. Řekl bych že cílová skupina zákazníků si ho nebude kupovat kvůli víkendovému okruhovému závodění, ale spíš veprospěch opanování rychlostního pruhu na dálnici. Bentley je luxus, ikdyž s větším důrazem na řidiče. Nazývat ho sportovní značkou je přinejmenším sporné. Jestli mě paměť neklame, tak ani nemá sportovní ambice v pohárových soutěžích.
Lehmann kreslí Lotuse, mléko stéká po puse. Profil šlohnul z Gallarda, budeš čumět jak Jarda. Přidá žábry, výdechy; to jsou oka potěchy. Dílo už je hotovo, s čímpak začne nanovo? Namastíme Bentleye, až se každej poleje. Poleje se kávou ranní u netového pročítání. Autu.cz zvýší čtivost, konkurenci je to pro zlost. Jenom Micka skrze chat, píše co to je?...kdes to viděl...kdes to čet. Tohle přece není Lotus, to je jenom Lehmannův hokus, pokus!
Měl bys navštívit svého oční lékaře. Preventivní prohlídky plně hradí zdravotní pojišťovna. Zdá se, že by si mohl mít vážné problémy se zrakovými orgány.