Čtvrtou generaci Renaultu Master můžeme očekávat příští rok, ke střídání u větší řady užitkových Renaultů dojde v roce 2010. Špionážní snímky odhalují přísně účelové tvary nové dodávky.
Všechny dodávkové vozy tohoto druhu jsou naprosto ideální k zástavbě pohonu elektřinou. Víceméně parkují přes noc na firmách, kde by bylo perfektní stanoviště na dobíjení. Jejich stavba podlahy přitom úplně svádí k osazení po celé ploše akumulátory a elektrický motor by v přední části zabíral daleko méně prostoru než konvenční dieslový, který mají tyto vozy nejčastěji. Díky tomu by se mohle zvětšit kapacita. Výrazně snížit náklady za servis a o emisích nemluvě... Cena by se zaručeně zvedla, ale investice do budoucnosti by byla dle mého názoru skvělá! :-)
Super nápad >:D
a) při zachování současné pohotovostní hmotnosti by se všichi řidiči dodávek museli přeškolit z "B" na "C" nebo
b) by toho taková dodávka moc neuvezla
Pohotovostná hmotnosť by nemusela zákonite neúmerne stúpnuť - primerane silný elektrický pohon je podstatne ľahší ako hoci dieslový dvaapolliter. Plus prázdno pod prednou kapotou umožní vypustiť nejaké výstuhy prípadne použiť tenšie a ľahšie plechy poprípade iné materiály pri zachovaní dostatočnej bezpečnosti. Problémom sú baterky, znížila by sa užitočná hmotnosť a aj dojazd by obmedzil použitie elektrickej dodávky prakticky len na rozvážku v meste. A na to je málokedy potrebná takáto veľká skriňa. Nuž čo, aj idealisti sú medzi nami. ;-)
Často už se elektrický pohon používá např. u popelářů, krátké jízdy po městě, neustálé zastavování atd. Velký dodávky jsou ale spíš křižníky dálnic, takže tam to je zatím mimo.
Dobrý den, poradíte někdo s tímto modelem? Mně se moc líbí a uvažuji o něm. Potřeboval bych ho do byznysu, ale vůbec nemám s dodávkami zkušenosti. Díky moc za pomoc. Michal. Odkaz zde: https://www.vanscentre.com/…2kw-l3h2-klima1/?…