Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Volvo V70/XC70 již příští rok v Ženevě

Léta běží, přátelé, a tak i úspěšná Volva střední třídy již zanedlouho dostanou nástupce.
Zpět na článek
19. 9. 2006 10:22
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 10:32
neregistrovaný "Homer"
19. 9. 2006 10:40
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 11:03
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 11:12
neregistrovaný "ZZ"
19. 9. 2006 11:31
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 11:19
neregistrovaný "Pierro"
19. 9. 2006 11:34
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:11
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 16:36
neregistrovaný "Charger"
19. 9. 2006 12:03
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 13:24
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:00
neregistrovaný "Pierro"
19. 9. 2006 14:10
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:52
neregistrovaný "Pierro"
19. 9. 2006 15:41
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 17:13
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 22:11
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:31
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 22:34
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 15:36
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 17:17
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 22:14
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 23:05
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 23:14
neregistrovaný "lowkick"
20. 9. 2006 07:01
neregistrovaný "Jacobs"
20. 9. 2006 12:17
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 12:28
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 12:43
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 12:56
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 13:01
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 13:13
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 13:26
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 12:54
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:06
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 13:16
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:11
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 13:25
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:42
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 14:02
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:04
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 14:24
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 14:27
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 14:47
neregistrovaný "TT"
20. 9. 2006 08:18
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 20:41
neregistrovaný "Bárt"
19. 9. 2006 17:21
neregistrovaný "Marek"
20. 9. 2006 20:14
neregistrovaný "jakub803"
19. 9. 2006 14:05
neregistrovaný "Pierro"
19. 9. 2006 14:14
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:28
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 11:29
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 11:35
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 11:57
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:36
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:04
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:32
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:40
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:46
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 16:39
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 11:58
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:26
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:44
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 15:02
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 15:33
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 15:37
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 22:17
neregistrovaný "lowkick"
20. 9. 2006 07:04
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 15:02
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 18:47
neregistrovaný "Vasek"
20. 9. 2006 08:51
neregistrovaný "manitou"
20. 9. 2006 08:49
neregistrovaný "manitou"
29. 9. 2006 13:50
neregistrovaný "sven"
19. 9. 2006 15:40
neregistrovaný "Vasek;"
19. 9. 2006 15:57
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 22:33
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:40
19. 9. 2006 22:55
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:57
19. 9. 2006 23:16
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 23:34
neregistrovaný "Marek"
20. 9. 2006 00:19
neregistrovaný "lowkick"
20. 9. 2006 23:21
neregistrovaný "Nomad"
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 10:22
VOLVO
Jo, Volvo. Nic víc není třeba dodat. Vlastně ano - BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
50
neregistrovaný "Homer"
19. 9. 2006 10:32
Re: VOLVO
Souhlas. Volvo je prostě kvalita a bezpečí zabalené do hezkýho kabátu. Jediným mínusem je jenom cena, ale zase co jsou peníze, když vám to auto zachrání život. To je k nezaplacení.
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 10:40
Re: VOLVO
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 11:03
Re: VOLVO
poopravim...je to SUBPREMIOVA kvalita a bezpeci zabalene do hezkyho kabatu...za hooodne sebevedomou cenu ;-) Cili na D3 nemaji...predevsim motory a jizdnimi vlastnostmi...ale dotahuji se na ne velmi kvalitnim designem exterieru i interieru a predevsim marketingem P.S.: AUDI, BMW, MB ti zachrani nejen zivot, ale treba i zdravi ;-)
neregistrovaný "ZZ"
19. 9. 2006 11:12
Re: VOLVO
Ovšem tobě mozek už nic :-) ty kickboxééére >:D
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 11:31
Re: VOLVO
co na to rict... :-O 8-s ...nevis o mne NIC
neregistrovaný "Pierro"
19. 9. 2006 11:19
Re: VOLVO
kiku, co to plácáš???
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 11:34
Re: VOLVO
porovnej ceniky nove S80 s A6 ci BMW 5 a prozris...samozrejme plati vse mnou vyse napsane ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 14:11
Re: VOLVO
Jdi ty brebto
neregistrovaný "Charger"
19. 9. 2006 16:36
Re: VOLVO
blbost
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 12:03
Re: VOLVO
Evidentne si ziadne z poslednych Volv nesoferoval,alebo v nom nesedel,pretoze tie zvasty o kvalite by si inak nenapisal. Sucasne modely Volva su MINIMALNE co sa tyka kvality porovnatelne s tou tvojou D3,v mnohych vlastnostiach (ako napriklad pohodlie) daleko predstihuju auta z nemeckej produkcie. Problemom Volva je mensi marketingovy natlak oproti nemeckym znackam, t.j. mensi imidz, t.j. taketo keci ludi co sa v tom aute nikdy neviezli, len pisu od stola. ;-\
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 13:24
Re: VOLVO
kdyz ty pises o zvastech ja budu psat o ignorantech...s novou S80 jsem mel tu cest a ubohy 2.4 D resp. slavny D5 jsou v aute takove tridy ostudou...jestli neprijdou se silnym sestivalcem nebo osmivalcem, nemuzou pomyslet na konkurenci ve vyssi tride...capisto chytroline >:-[] Ja vim o luxusnich autech vic nez ty sam o sobe :-!
neregistrovaný "Pierro"
19. 9. 2006 14:00
Re: VOLVO
kiku nesouhlas. D5 je velmi, opakuji velmi povedený motor pro auto formátu S60/V70. Nevidím jediný důvod proč cpát do auta které stojí na rozhraní střední/vyšší střední šesti, nebo snad osmi hrnek. Mimo jsi ty.
S80 předpokládám dostane nový naftový osmiválec (který má range rover) nejpozději do roka jako špičkovou dieselovou motorizaci. že se cenově nerpodbízí je fakt. Ale prodávají - a to je nejdůležitější ;-) kapišto?? :-!
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:10
Re: VOLVO
nejdriv pises, ze je zbytecne tam davat V8 a pak se tim pochlubis??? :-O A jses si tim tak jistej, proc tedy nedostal mnohem kultivovanejsi 2.7 V6 z RRS??? :-O AT PRODAVAJI...ja jim to prece preju...tos mne nepochopil...ja Volvu fandim, ale na D3 proste nema. ;-) Ja mam tu odvahu napsat negativni nazor na Volvo, ktere je samozrejme milackem vetsiny, ktera pak zacne reagovat. Ani s novou generaci S80 se nedotahli na D3. (tecka) :-)
neregistrovaný "Pierro"
19. 9. 2006 14:52
Re: VOLVO
ŠPATNĚ JSI MĚ POCHOPIL BRÁŠKO. Já psal že je zbytečné dávat V6/V8 do šedesátek a sedmdesátek. V případě vlajkové lodi S80 má osmiválec své opodstatnění, obvzlášť má-li Volvo konkurovat D3. Tvůj názor je tvůj názor a já ti ho neberu. Ale mám jednu technickou, vypůjčenou od jednoho blíže nejmenovaného ODBORNÍKA - řídils už někdy FIATA??? >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 15:41
Re: VOLVO
Promin, Pierro, ale jestli "nevidis jediny duvod, proc cpat do auta na rozhrani stredni/vyssi stredni šestihrnek", tak to jsi asi se šestihrnkem nikdy nejel. Podle mych zkusenosti dela teprve sestihrnek stredni tridu zajimavou a musi tam byt - tu kultivovanost proste nicim nenahradis. (BTW sestihrnek nemam, mam ve stredni tride 2.0 FSI, ale projel jsem sestivalce dost a vim, ze je to jina liga).
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 17:13
Re: VOLVO
Pocuj debilko,najrpv si ujasni o com hovoris. Najprv hovoris o kvalite,potom o motoroch. Tebe sa zda motor diesel D5 na auto strednej triedy s vykonom 185 koni/400 NM "ostudou"? Skusal si ho niekedy porovnat s objemovou porovnatelnym dieselom od Mercedesu? Myslis ze kulturou chodu boli tieto motory rovnake? Asi nie... Podla teba mozno ja o sebe toho vela neviem, ale ty evidentne si nevies ujasnit co vlastne chces :no:
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:11
Re: VOLVO
vrat se na strom :no: ja psal "predevsim motory a jizdnimi vlastnostmi" sproste urazky si nech na jiny weba pro jine, nechci se tebou zabyvat :-)
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 22:31
Re: VOLVO
Ak tu niekto zacal prvy urazat a oznacovat druhych,bol si to ty... kazdy si uz o tebe davno na tomto serveri urobil mienku, nikoho svojou rozumovou disfunkciou neprekvapis.
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:34
Re: VOLVO
kazdy >:D >:D disfunkce >:D >:D >:D vidim, ze jsi kapacita :no:
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 15:36
Re: VOLVO
Marku, muzes mi prosim napsat, ktere presne modely Volva DALEKO predstihuji odpovidajici modely Mercedesu v pohodli? Docela by mne to zajimalo.
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 17:17
Re: VOLVO
Napriklad model Volvo S60 je minimalne v pohodli porovnatelny Mercedesom triedy E, triedu C daleko predstihuje..a pritom s triedou C vacsina ludi s60tku porovnava...
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:14
Re: VOLVO
>:D >:D >:D >:D >:D >:D ta "vacsina" to jsi ty a kamosi z pastaku, ne? :no: S60 a E klasse >:D >:D >:D
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 23:05
Re: VOLVO
Na viac sa nezmozes.. iba na tupe pridavanie smailikov..ale fakty...tie ti chybaju.
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 23:14
Re: VOLVO
prestan uz...nebo me to zabije >:D >:D >:D >:D >:D >:D nejsi ty nejaky nastvany madar >:D
neregistrovaný "Jacobs"
20. 9. 2006 07:01
Re: VOLVO
Tak to s tim Madarem pokud narazis na vztah madarske mensiny a slovenske vlady v cele s Fickou, Boxere a rasistou nebylo v tipne. Ae vyjimecne s tebou souhlasim- S60 je konkurentem C, 3 nebo A4- stejne jako X-Type, nebo 9-3. Ne to aby mohla konkurovat E ma male rozmery- staci treba proste porovnani mista na zadnich sedadlech pro nohy
neregistrovaný "lowkick"
20. 9. 2006 12:17
Re: VOLVO
a osloveni "debilko" ti prijde vtipne??? :-O zes´nereagoval 8-s
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 12:28
Re: VOLVO
ciste bez emoci, panove, citim nutnost se tady pana "lowkicka" trochu zastat...kvalita kterou nabizi Volvo uz davno, PODLE ME (samozrejme, nikomu nevnucuju;-) neni to co byvala => nezapomenme, ze nad Volvem drzi "ochrannou ruku" cifrspioni z Fordu a i takove Volvo se musi smekat, aby sporilo kde se da => kdyz porovnam kvalitu s VW nebo jeste lepe se Skodovkou, rekl bych, ze za sve vyrobky pozaduji opravdu nehorazne ceny a chte nechte vas jako zakaznika tlaci do cen nad 1,2-1,5 Mio.Kc, kde uz na vas pravda nesetri, ale maji vas kde chteji => verim, ze spousta lidi nebude souhlasit, tak konkretni priklad za vsechny: kamarad s kolegou objednavali sluzebaky, oba byly nateseni na Volvo V50, kde meli problem jediny a to vejit se do 800 Tkc, kamos nakonec vymeknul za 800 litru si objednal velice slusne objednanou Octavku, druhy sel do vysnene V50, zaver je takovy, ze kolega s Volvem buli kuda chodi, protoze v aute nema de fakto vubec nic, kvalita materialu je uplne na nejzakladnejsi urovni, ze takove materialy snad nepouziva ani bratr Focus, zkratka startovaci model jako vysitej !! Kdyz vidi kamosovo Octavku, je na*ranej, protoze Octavka je po 1,5 roce provozu jednoznacne "v te nejlepsi kondici" a ve srovnani s Volvem a jeho povestnou kvalitou je snad ten, ze Octavka je jednoznacne lepsi ...... chci rict,ze 100% uz neplati ze je Volvo jako Volvo a tipnul bych si, ze Volvo hodne utrpelo prichodem Fordu, min. co se tyce kvality u modelu, kde kouka na cenu, na druhou stranu ji to v necem pomohlo, ale kde vladnou Amici jako by...ale to uz jsem tu psal driv;-)
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 12:43
Re: VOLVO
No promiň, ale jít si jenom s 800 tyčkama pro Volvo je prostě blbost. To si měl jít raději pro toho brášku Focuse, v ghia výbavě + nějaký extras by to byl tak akorát ;-)
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 12:56
Re: VOLVO
ano, souhlas ... ale presne o tom je pak to, ze se vsechna Volva hazeji do jednoho pytle, ale nektera Volva na to proste nemaji, bohuzel;( ... otazkou je co je spatne, ale kamos takhle zjistil, ze Skodka je vynikajici auto, de facto k tomu presvedcil i kolegu, ktery ted chce Octavku taky (samozrejme je to jeden priklad za vsechny, ale muze opakovat na ruzne zpusoby, treba s Focusem Ghia, jak uvadis) ... a kazdopadne tohle je presne to, kdyz je Volvo nehorazne predrazene a nema "nic" krom napisu na zadnim viku a ceny do 800Tkc...trochu malo;( kdyz to videl, denne bych v tom jezdit nechtel, vazne ...
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 13:01
Re: VOLVO
Promiň, ale mícháš jablka s hruškama, teda volvo s octávkou (to netvrdím, že je O špatné auto). To je jako bys za 800 papírů koupil holou trojku z Mnichova. To taky nikdo neudělá, teda pokud má rád auta. ;-)
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 13:13
Re: VOLVO
sorry, ale myslim, ze nemicham ... V50 neni zadnej zazrak ani vykrik techniky
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:26
Re: VOLVO
Přesně.
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 12:54
Re: VOLVO
Příchodem Fordu především hodně získal Ford... Volvo neztratilo nic. Pokud je tvé vědomí určováno výběrem referetského vozidla... je to málo. Škoda Octavia II je výborný mainstreamový model ve třídě - nižší střední. Volvo, tradiční "mezitřídní" produkt se modelem 40/50 pohybuje na hraně nižší a střední třídy. Odpověď na to, ce je Volvo, dostaneš po průběhu 100tisíc kilometrů... To ostatně vypoví pravdu o každém autě (nedávno jsme se dozvěděli ze stotisícového dvouletého testu Avensisu, že měl prosezená sedadla). Můžeš si být jist, že legendární poctivost tvůrců Volva, jejich akcent na materiály a bezpečnost, se ti bohatě ve vyšší ceně zaplatí. Tak především sedadla, důležitá součást auta. Nikdo nedělá lepší sedadla než-li Volvo a Saab. Včetně těch zabudovaných pro děti. Jejich kvalita se naplno sice projevuje až v modelech vyšších... ale i tak, jen to vyzkoušej... ten rozdílný pohled na to, co je sedeadlo u Volva a co u Škody. A to Škoda má přitom sedadla velmi dobrá. P.S. Nemůžeš porovnávat vozidla z různých cenových pásem pořízená za stejnou cenu... porovnej vybavenou Octavii a vybavenou V50. Bude dražší o cca 150-200... a ovšem, také to tam bude... Výborně motorizované a vybavené V50 pořídíš kolem 900. Tak nestraš jedním a půl miliónem :-)
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 13:06
Re: VOLVO
No ta cena - dokonale vybavená O v combi přijde na 850, podobně dokonale vybavená V50 s podobným motorem 1.1 M. Ten rozdíl tam je, vždy asi tak 70-100 pod BMW (tady konkrétně pod trojkou). ;-) PS: nelze ale srovnávat jen podle ceny, jsou to rozdílná auta, v segmentu, v určení, ve stylu.
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:16
Re: VOLVO
Souhlas.
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 13:11
Re: VOLVO
me sebevedomi samozrejme neni "... určováno výběrem referetského vozidla..." => vim, ze vetsinou ma pravdu nacelnik, ale tohle sis precetl spatne. To ze si lide vybiraji pro sebe auta mezi tridami, nezmenime, a jen doplnim, ze vybiral kamos s kolegou ne ja. Kazdopadne bych si dovolil nesouhlasit ani v tomto bode, protoze Octavka je zrovna v tomto pripade v uplne stejne tride jako V50 a to ze se Volvo snazi vymackat ze zakaznika 150-200 tsisic navic jen za to, ze mu prodaji "jineho Focuse" ... proc ne, ale ja myslim, ze to je trochu moc. To co pises plati pro jejich vyssi modely, ale ne pro S40/V50 => je to Focus a nic vic, v tehle tride se penize navic nevyhazuji, ani ve vyvoji, ani nikde jinde, to mi muze volvo namlouvat kazdy den;-) jinak nic proti Focusu, je to dobrej car ... PS. nevim, kdys sedel u konfiguratoru V50ky, ja jednou, ale to co jsem videl a uspokojilo by me to, melo vysacku 38, resp. 51 tisic EUR, tedy kdybych chtel Volvo, ale kazdej mame jiny naroky...;-)
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:25
Re: VOLVO
Volvo přece nemačká ze zákazníka nepodložené peníze... neblázni. 40/50 také není Focus (tak jako X-type není Mondeo... a ovšem Octavia není A4ka...) I 40/50 je VOLVO... Nerozumím těm nárokům... to jako V50 bys koupil za 1.5 miliónu... to by bylo moc, ne?
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 13:42
Re: VOLVO
jasne muzem vest diskuzi, jestli macka nebo nenapadne zdime, ale z V50 mam velmi spatny pocit ... na druhou stranu, historicky Volvo melo v tomhle segmentu problemy, kdy jim chybely prachy na samostatny vyvoj a vzdycky se k nekomu prifarili (staci jen predchozi verze do modeloveho roku ´99) => to nemelo s kvalitou Volva nic spolecneho ... co se tyce te ceny => abych mel pocit, ze si kupuju Volvo a opravdu se podle toho citil, s cenou jsem se skutecne dostal nejniz na 38 (slusny pocit;-), 51 TEUR (skutecne uspokojujici Volvo-pocit;-) => a o tom tu mluvim: to vis ze nekoupil, protoze za ty prachy jdu do jine tridy a ne do nizsi stredni, kde de fakto dostanu "jen jineho Focuse" => to si koupim radeji toho Focuse, ktereho si nabusim, ja osobne spis Octavku do 900tKc a mam hrejivejsi pocit, i kdyz jdu mozna a velmi diskutabilne "s kvalitou dolu" (a tady uz muzem eventuelne diskutovat i o tech sedadlech, jak si zminoval;-) ... osobne si myslim, ze ale vyraznou zmenu v kvalite spis nepostrehnu
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:02
Re: VOLVO
Výraznou kvalitu nepostřehneš... díky kvalitě Octavie... Získáš jen za cca 200 táců jiné auto. Je na tobě, zda to takhle chceš. Plně chápu ty, co to takhle chtěj. Samozřejmě, že modely 60/70 je zase jiná píseň... vždyť maj jeden z nejkrásnějších vnitřků co vůbec znám...
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 14:04
Re: VOLVO
No, nevím kde jsi četl o tom, že S40/V50 je focus ? Pokud vím, tak spolu používají jen některé motory, jinak je vše samostatné, kastle, podvozek, uložení přední, zadní nápravy, to nemluvím o vnitřku. A o křesla ve Focusu neměj strach, vím o čem mluvím. ;-)
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 14:24
Re: VOLVO
no, nejak jsem nepostreh, ze by se samotne Volvo se branilo tech.napojeni na Focus, ale to by bylo na dlouho;-) kazdopadne ´studuj´, abys nebyl jednou rozcarovan...nemyslim to spatne, jen je potreba se nekdy odpojit od tehle marketingove masaze a cist treba i technicke servery nebo casopisy, ale to je jedno...;-)
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 14:27
Re: VOLVO
Počkej, já neříkám, že jsem děd GTIvševěd, pokud máš nějaké linky nebo odkazy na časopisy nebo servery, klidně je sem uveď, kde píšou o tom, že to jsou bráchové. ;-) Nestyď se a linkuj ;-)
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 14:47
Re: VOLVO
uplne pro zacatek staci AMS nebo AB v nemeckem provedeni => clovek si nemusi hrat na inzenyra a tady se dozvi opravdu hodne a v pomerne "instatnim" a stravitelnem provedeni...
neregistrovaný "manitou"
20. 9. 2006 08:18
Re: VOLVO
AMS a AB pro mne nejsou relevantními zdroji, dokázaly to svými testy. Navíc bys už zase ty mohl vědět, kdo vlastní zmíněná vydavatelství, pak bys možná bral některé informace s rezervou ;-)
neregistrovaný "Bárt"
19. 9. 2006 20:41
Re: VOLVO
Tak třeba podvozek má s Focusem stejný, stejně jako ještě třeba Mazda 3. Spoustu motorů taky a ani by mě moc nepřekvapilo, kdyby i spoustu "neviditelných" dílů, ale u těch bych už jen hádal...
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 17:21
Re: VOLVO
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jakub803"
20. 9. 2006 20:14
Re: VOLVO
No, GTI, celkem mícháš pojmy...Volvo 40 je stejně Focus, jako X-type Mondeo a OII Golf... ano, nejsou zcela stejné, ale mají shodné základní mechanické komponenty. Liší se typem tlumení, nastavením podvozku a designem. Upřímně se mi V 50 moooc líbí, ale za cenu BMW 3 mít předokolku s nic moc dieselem a ještě k tomu relativně malý kus auta.... plně souhlasím s TT
neregistrovaný "Pierro"
19. 9. 2006 14:05
Re: VOLVO
TT jseš fakt mimo. O kvalitě tu nebudeme kibicovat, holt tvůj názor jaksi nesdílím. A jestli má někdo 800 tyček na auto, je nad slunce jasné, že v mainstreemu dostane jaksi víc, než v prémii. To si ale každý musí uvědomit když auto kupuje. Jestli chce za každou cenu "drahou" značku bez výbavy, anebo konfekci nacpanou výbavou ;-)
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:14
Re: VOLVO
Jistě...
neregistrovaný "TT"
19. 9. 2006 14:28
Re: VOLVO
... myslim, ze mluvime o tom samem, ale nerozumime si ;-) s tou kvalitou...timhle si kazdej musi projit sam...
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 11:29
KRÁSA
Volva jsou pro mne hlavně synonymem pro kvalitní a bezpečná auta. Poslední dobou jsou však přesným ztělesněním toho, co si představuju pod pojmem technicistní design, není to horký krev z jihu, ale dokonalá severská krása. Tak jen tak dál Volvo, držím ti palce ;-) C30 :yes: C70 :yes: S80 :yes: XC90 :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 11:35
Re: KRÁSA
vsechno podepisuji a pridavam...(vetsinou)PREDRAZENA auta :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 11:57
Re: KRÁSA
Mě se nezdá, že by ty ceny byly předražené... nemám tedy podrobně nastudováno, ale jedním okem sleduji ceny všech a všichni mi dokazují, že jedou na velmi přístupné cenové politice. Jak triumvirát silných tak třeba VOLVO.
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 13:36
Re: KRÁSA
Z posledni doby mam srovnani S80 D5 a A6 2.7TDI s nejakymi extras, tedy priblizne stejna motorizace...nechci se hadat o tisice, ale myslim, ze Volvo nebude levnejsi o vic jak 50 a to je, vzhledem k tomu jak se ten motor (ve Volvu) projevuje, zalostne maly rozdil. :-( V te D5 kdyz nastoupi turbo tak mas pocit, ze jsi v raketoplanu...ovsem jen zvukove ne vykonove...jo zvednutej predek te zatlaci do sedacky, ale pak vidis jak kolem v levym projede A6...no a ja vim, ze tam muzu poslouchat klasiku bez tympanu od turba :-) TAKZE S80 je KRASNE auto s povedenym interierem na 1, ale motorove ( v dieselu) je tak na 3- a kvalita plastu v interieru take neni na 1...po blizsim seznameni a nejake dobe koukani a kontaktu spis tak na 2. No a cena je na 2-.
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:04
Re: KRÁSA
Už jsem v 80 seděl... zatím nejel. A6 má větší motor... to je slabina Volvo, ale tohle se má změnit... už brzy.
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:32
Re: KRÁSA
No...jestli zabuduji dieselovy V8...tak jsem zvedav, co to udela s podvozkem ;-\ i kdyz bude relativne kompaktni (3.6l) bude to poradna vaha a taky nevim jak ten Geartronic prenese (kultivovane)kroutak :-| Uvidime. Ale spis se bojim o jizdni vlastnosti s tak tezkym predkem. Mozna to budou delat vyhradne s "ctyrkolkou" (veeelke uvozovky) :-)
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 14:40
Re: KRÁSA
Ha ha :-) Ten nejsilnější benzín jede taky jen na 4x4... bez uvozovek ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 14:46
Re: KRÁSA
GTI- vyjimecne s tebou souhlasim :yes:
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 16:39
Re: KRÁSA
:yes:
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 11:58
Re: KRÁSA
Tos napsal pěkně... :yes:
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 14:26
Nas milacek Volvo
NO ANO. Volvo je sympaticke, rodinne, bezpecne, kvalitni, ma nezamenitelnou image...to se nam vsem libi. Je to temer vzdy vyrobek hodny svetove spicky. Ovsem na nejuzsi spicku, tedy D3, nema. Chce to, vazeni, jen mit odvahu a projet se v BMW 530d nebo jeste lepe 535d nebo sednout do A6 3.0TDI ci snad se pokochat hvezdou v E 320CDI. Pokud nejste prodejci Volva a mate vnimavost...musite citit ty rozdily...technicke rozdily v motorech, podvozcich a prevodovkach!!!
Nepisi o designu...ten jsem zminil v prvni vete. ;-) Chapu, ze ten kdo jezdi pouze v S80 D5 ma opravneny pocit krale silnic...to auto na vas jako ridice pusobi velmi dobre a dokonce vykonove "silne", ALE nesmi si presednout ke kolegovi do 530d nebo 3.0TDI...potom je HOTOVO!!! A nejde jen o vykon, ale o kultivovanost podvozku, motoru a prevodovky (samozrejme celou dobu pisu o automatu).Takze chce to mit tu odvahu presednout a nejlepe jeste pred koupi nebo pred tim, nez zacnete psat na web nesmysly. Vsem, ktere jsem timto prispevkem na..., se predem omlouvam >:-[] A vsem, kteri souhlasi, predem dekuji :-) P.S.:Ty kidy o nejbezpecnejsich vozech jsou smerem k D3 k smichu. Pokud se vyclenuji od VW,Opel, Ford...pak ano...Volvo je bezpecnejsi.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 14:44
Re: Nas milacek Volvo
Spis to chce odvaho projet se S80 a pochpis ze jim je rovno. Je dobre srovnani S80D5 s 530d nebo A63,0TDI, ale timhle stylem by jsi to mohl srovnat i 535d :no: . Posad se do S80 D5 a pak do A6 2,7TDi a pochopis. Volvo kultivovany kocar silnic, pohodlny s dostatecnym vykonem, prevodovka je sametova a vuz je celkove velmi tichy. Jiste muzes namitnout ze nema razeni na volantu, ten volant neni vyhrivany a nema navi s Tv- ale to ja ke stesti nepotrebuji, a navic vzdy bude levnejsi nez ona proslavena nemecka nesvata trojice a pritom naprosto srovnatelna kvalitou, jizdnimi vlastnostmi i zpracovanim
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 15:02
Re: Nas milacek Volvo
jak jsem uz napsal:"pokud nejsi prodejce Volva" :-) Asi ctes mezi radky a pak nezbyva cas na skutecny text...ja jsem v nem(S80) jel...proto si dovoluji tady neco psat o srovnani techto aut...chapes? Jestli ti staci ve vyssi tride 16´ kola a latka..tak jeste vic usetris, kdyz koupis Superba. :no:
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 15:33
Re: Nas milacek Volvo
nejsem prodejce Volva
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 15:37
Re: Nas milacek Volvo
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:17
Re: Nas milacek Volvo
pak beru tvuj nazor na Volvo a budu verit, ze jsi mel moznost projet i vsechny konkurenty z D3 ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
20. 9. 2006 07:04
Re: Nas milacek Volvo
Nebo mel- vyssi stredni trida je moje oblibena- takze jsem jezdil se vsim co se da v Evrope sehnat ( abych nekecal nevyzkousel jsem Legend :'-( ) a za svym si stojim. Mimochodem pamatuji se jak jsme se do sebe pustily ohledne RR a tam jsi take velebil D3 ( zejmena 0000 ) nejsi nahodou jejich dealer ty ( pokus o vtip- takhle po ranu) ? :-!
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 15:02
Re: Nas milacek Volvo
Není dobře konfrontovat D3 s Volvem. Vše vyjadřuje pojem - subpremiová značka. To ovšem nelze chápat negativně. Volvo je švédský produkt jdoucí svou specifickou cestou - akcent na bezpečnost, na vizuální nadčasovost... Volvo prostě neustále jede svou rychlostí v polární noci vstříc všem, kdož mají rádi neokázalou kvalitu. Jistě, že je tahounem v bezpečnosti... nejde jen o počet pytlů, jdo o zavádění nových bezpečnostních prvků (zabudované dětské sedačky, indikace nezapnutých pásů, užití vysokopevnostní oceli na kostru karoserie atd). Tuhle originální vlastnost Volvu neupírej. Opravdu existuje a v odborných kruzích se to nepopírá. Německá premie, to je trochu jiný svět. Pro všechny tři je charakteristická německá preciznost, technicistnost a dotahování detailů. O tom není sporu. Řekl bych, že pokud bychom měli porovnávat, pak jedině Mercedes a Volvo, obě jaksi značky konzervativního ražení... No, a jsme opět u toho, že MB je premie a Volvo subpremie. Neporovnatelné je samozřejmě modelové spektrum, ale o to teď nejde... Co je ale nejdůležitější - VOLVO se (narozdíl od ALFY, třeba) nedotahuje na německou premii. VOLVO je VOLVO... to je ten podstatný rozdíl a ta jeho originální vlastnost. Švédi totiž předvádí, co jsou zač... maj svůj rytmus, svou kvalitu, svou bezpečnost. Tedy Volvo je kategorie sama pro sebe. A pak - mrkni třeba na vnitřní šířku V 70 a A6... Volvo je širší... a na šířku je každej cenťák navíc luxusním bonusem... A6 má zase delší rozvor... jo... tak o tom to je. VOLVO se nevymezuje vůči jiným a to na něm velmi cením. Vnímám jak BMW, tak MB, i AUDI přesně silně jako VOLVO. Rmoutí mě přešlapující Jaguar i SAAB. Škoda. Myslím jako s malým š.
neregistrovaný "Vasek"
19. 9. 2006 18:47
Re: Nas milacek Volvo
Jo hezky jsi to napsal... Volvo je Volvo.... na nic si nehraje a je originalni, a nekomu se zamlouva a nekomu ne !!! A proto fandim Volvu :-)
neregistrovaný "manitou"
20. 9. 2006 08:51
Re: Nas milacek Volvo
Přesně ;-)
neregistrovaný "manitou"
20. 9. 2006 08:49
Re: Nas milacek Volvo
Pamatuj na jednu důležitou věc, s D3 jej srovnáváš ty. Volvo samo to tak necítí. Pokud bys udělal nějaký kompletní test se vším všudy, pak věřím, že by Volvo výrazně nezaostávalo, zkrátka v něčem by mělo budů méně v něčem více. Prostě Volvo nehraju tu hru s D3, jde svojí, a myslím že dobrou, cestou. Já mu palce držím. ;-)
neregistrovaný "sven"
29. 9. 2006 13:50
Re: Nas milacek Volvo
nojo, jenže Volvo ti třeba za 4 roky tak nezkoroduje, jako třeba ten úžasný německý Mercedes-Benz... nebo se ti v něm nevysype po 70k km ten úžasný sofisitkovaný automat, jako se to stává třeba zase u Mercedesu... čili problémy s kvalitou, jak je známe u stagnujícího německého autoprůmyslu ve švédsku vážně neznají....
neregistrovaný "Vasek;"
19. 9. 2006 15:40
bez titulku
Volmo mam osobne moc rad !! Volva obecne maji povest bezpecnych aut. Muze mi tedy nekdo vysvetlit v cem je treba S80 bezpecnejsi nez treba BMW 5,ci E... nebo S60 a BMW 3 ?? U starych modelu bych tu odlisnost jeste videl ale ted uz nejak ne :-(. Nejsem odbornik a asi mi ty rozdily unikaji :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 15:57
Re: bez titulku
Vysokopevnostní ocel na klec karoserie, Špičkově dinemzované výztuhy ve dveřích. Sedadla a zejména podhlavníčky, které kopírují tvar lebky (u normálních jedinců :-), opěradlo, které se při nárazu zezadu mírně zakloní a vytvoří tak "deformační zónu... Konkrétně u S80 třeba ještě - čidlo srdečního tepu vetřelců - pokud ti někdo vleze do auta a schová se za přední sedadlo, můžeš si zdálky ověřit, zda je vozidlo prázdné... vzduch - nejčistší vzduch uvnitř vozidla na světě - tedy nejméně chemických přísad, co se uvolňují v autě z materiálů.
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:33
Re: bez titulku
pockej, pockej....neukradl ti nekdo nick nebo nezacals´ prodavat Volva :-) Naprosto souhlasim s kvalitou vzduchu a hlavne senzor je standard, ne za priplatek jako u D3 :yes: Naprosto souhlasim se sedadly a hlavne operkami hlavy, v tom je asi Volvo obecne jednicka :yes: Ovsem s tou vysokopevnostni oceli se snad u BMW potkas take ne :-O a mimochodem...mrkni na zavesy dveri (tedy svary) u Volva a u BMW...jima me hruza. Aktivni sedadla pri narazu ma snad kazda vyssi trida, cidlo srdecniho tepu >:D ...no vetsi marketingovou vejicku jsem jeste nevidel...pac kdyz prekona obvodova a vnitrni cidla tak asi nebude mit problem s timhle a HLAVNE te picne jeste pred autem >:D >:D a za materialy ohleduplne k alergikum davam opet :yes: Je ale pravda, ze napr. do BMW 5 si muzes koupit anatomicka komfortni sedadla s "podhlavnicky" :-) radost posedet a take sportovni podvozek, sportovni sedadla, sportovni volant...a tak muzeme psat donekonecna ;-) Preji Volvu, aby za 10 let bylo schopno take nabidnout tak rozsahle vybavy, byt za priplatek a neztrapnovalo se "adaptivnim" tempomatem, ktery ale VUBEC neni adaptivni, nebot te s klidnym klinkanim naveze do auta stojiciho v tvem pruhu...a o tomhle nekdo napise, ze je to lepsi nez AUDI,BMW, kde ti ADAPTIVNI tempomat auto rozjede z 0kmh a zase zastavi na 0kmh pred prekazkou!!! To byl jeden priklad za vsechny ALE jak rikam...Volvu take fandim a take je mi lito situace u Saabu, ale snad se i tam blyska na lepsi casy. ;-) :yes:
19. 9. 2006 22:40
Re: bez titulku
;-) To čidlo je prý specialitou pro Ameriku... abys až si nějakej somrák ustele na zadní lavici ho mohl registrovat, než zasedneš. Zrovna tak zámek víka benzínu - zamkneš auto, a víko zůstane 10 minut odemčené... abys mohl popíjet kávu, zatímco ti nějakej portorikánec čepuje palivo... jak píši nahoře...nečekejme od VOLVA BMW a od BMW VOLVO... nejsou soupeři. :yes:
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 22:55
Re: bez titulku
to bude asi ono, ja se divam na Volvo narocnou optikou D3 a tak vidim spoustu nedostatku...jako kupec! Jako fanda do aut se na Volvo divam asi podobne jako ostatni, ale otazkou je, kolik z nich si ho pujde koupit a hlavne ve vybave alespon podobne D3. No nic pro dnesek zakopavam valecnou sekyrku a jdu si nechat zdat o nove X5 s dieselovym osmivalcem...tedy nedostiznem dacanovi, ktereho vetsina uvidi nazivo na silnici jen zezadu :-) :yes:
19. 9. 2006 22:57
Re: bez titulku
Krásnej kousek... :-) :yes:
neregistrovaný "lowkick"
19. 9. 2006 23:16
Re: bez titulku
tak hezke sny vsem :-) a o vsem :-) ...ja jdu jeste poklabosit na urovni >:D s Markem ze zacatku diskuse
neregistrovaný "Marek"
19. 9. 2006 23:34
Re: bez titulku
bohuzial ti to ale nevyslo :no:
neregistrovaný "lowkick"
20. 9. 2006 00:19
Re: bez titulku
ale vyslo.... >:D ;-)
neregistrovaný "Nomad"
20. 9. 2006 23:21
Konec jedné epochy
Tak je to tady. Volvo přišlo o svůj jedinečný poznávací znak. Totiž kolmé víko kufru. Na starém autě to bylo jakokdyž někdo přesekne siamská dvojčata V70 vejpůl. Tohle, co vidím na fotkách, vypadá spíš jako... hmmmm Q7!!! BOŽE! :-( Kam se to řítíš Volvo, kam?? Já tě chci takové jaké jsi teď! Nikdy nezapomenu na první setkání s XC70, tehdy se mu ještě familiérně říkalo Cross Country.. Pardón, musím si usušit oči. Tehdá to bylo úplné zjevení. Bylo to na Masarykové okruhu a bylo to to nejkrásnější Volvo: totiž na buclatých pneumatikách s profilem jako z autobusu (ideální do české republiky), nádherně jednoduchých kolech (to, co teď dávají na auta nejsou kola!) a v perfektním metalickém laku stříbrno-modro-šedé barvy. Už svým postojem naznačovalo své kvality - mohutný monolit, doširoka rozkročený, s ochrannými plasty po obvodu - nejvíc mi tak připadalo jako jezevec :-)Prostě láska na první pohled. A vevnitř pokračoval ten pocit bezpečí. Když bych si měl vybrat v čem projet zdí při řekněme 80 km/h bylo by to právě tohle Volvo. 6e nemé 5 hvězdiček? To mi nic neříká, Renault konstruuje jejich auta tak aby získaly všech 5, ale co z toho? Bourat v Mosdusu s 5* nebo XC70 bez 5 *? Je to doufám jasné... Kolikrát se v provozu setkáte s tak "dokonalým" čelním/bočním nárazem?... Na tohle já prostě neslyším. NCAP nevěřím. Nikdy jsem s ním nejel, ale ani nemusím. Vím co od něj mohu čekat. Byla to tehdá láska na první pohled. Vlastně ještě teď když potkám XC70 v dobré barvě, otočím se za tím jeho zadkem radši než za novým bavorákem. Nové Volva se mi začínají čím dál více znechuťovat. Asi je to tím Fordem...
Rozbalit vlákno
0