Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Stát zřejmě ponechá Tatru svému osudu

Zpět na článek
29. 1. 2003 19:57
neregistrovaný "cuisine"
29. 1. 2003 22:25
neregistrovaný "Ace2"
30. 1. 2003 08:02
neregistrovaný "anonym"
30. 1. 2003 09:09
neregistrovaný "Alex"
30. 1. 2003 15:01
neregistrovaný "Jirka"
30. 1. 2003 16:31
neregistrovaný "Susty"
30. 1. 2003 18:26
neregistrovaný "Pavel"
30. 1. 2003 18:28
neregistrovaný "Pavel"
24. 12. 2003 11:56
neregistrovaný "Honza"
30. 1. 2003 18:50
neregistrovaný "skopi"
31. 1. 2003 09:13
neregistrovaný "Radko"
1. 2. 2003 13:41
neregistrovaný "skopi"
31. 1. 2003 01:48
neregistrovaný "Honza"
31. 1. 2003 08:01
neregistrovaný "SHODAN"
5. 2. 2003 06:40
neregistrovaný "saki"
5. 2. 2003 21:18
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "cuisine"
29. 1. 2003 19:57
Tatro sbohem
Tak jestli ji má zachránit náš stát tak se s ní asi můžem rozloučit
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ace2"
29. 1. 2003 22:25
Re: Tatro sbohem
ale stejně
neregistrovaný "anonym"
30. 1. 2003 08:02
bez titulku
Měla se prodat Volvu, když o ni mělo zájen a nebazírovat na zachováni jména. Teď jsou tisícovky Kopřiničáku na podpoře a jsou strašně hrdí že se Karel může každý rok projed Tatrou (která ma s Tatry akorát tu boudu a ten "slavný" kardan)do Dakaru.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alex"
30. 1. 2003 09:09
Re: bez titulku
Pan Piech byl sice megaloman ale Tatru mel koupit, uz jen z historickych duvodu. Co ted?
neregistrovaný "Jirka"
30. 1. 2003 15:01
Re: bez titulku
V tom mas pravdu! Kdyby ji koupil Volkswagen, tak by uz zrejme odbytove problemy nemela. Me hlavne mrzi ukonceni vyroby osobnich vozu Tatra!
neregistrovaný "Susty"
30. 1. 2003 16:31
No proste kdyz nekdo vyrabi auta, ktere nikdo nechce...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pavel"
30. 1. 2003 18:26
Re: No proste kdyz nekdo vyrabi auta, ktere nikdo nechce...
Asi
neregistrovaný "Pavel"
30. 1. 2003 18:28
Re: No proste kdyz nekdo vyrabi auta, ktere nikdo nechce...
Asi tak... Tatra uz davno neni nejake stribro ale dosti zastaraly podnik ktery, pokud se bude chtit udrzet, tak bude muset hodne investovat.
neregistrovaný "Honza"
24. 12. 2003 11:56
Re: No proste kdyz nekdo vyrabi auta, ktere nikdo nechce...
To je fakt. Hromada peněz, což se nechce už teď nikomu riskovat. Když už ne tradice tak alespoň zaměstnanost. V našem kraji je to nepopiratelná nutnost. Ovšem to by na hradě museli sedět opravdoví socialisté a ne Ti "naši" panáci .........
neregistrovaný "skopi"
30. 1. 2003 18:50
bez titulku
Tatra se mohla davno zachranit (zacatkem 90-tych let ji chtel koupit Mercedes) stejne jako Skodovka, jenomze stat nechtel prodavat, pry se zachrani sama, nikoho nepotrebuje...(a Liazka to zabalila mnohem driv, ale to je o necem jinem). A pritom to nejsou spatny nakladaky, na Vychode, v Africe, Asii, v Jizni Americe by se urcite daly prodavat. Americane by si ale meli uvedomit, ze to neni zalezitost jednoho roku, ale beh na delsi trat. A potrebovala by vzit pod kridla nejake silne automobilky. Zkuste to, panove!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Radko"
31. 1. 2003 09:13
Re: bez titulku
"Stat nechtel prodat TATRU, protoze se muze zachranit sama" Ale muzeme byt * stastni, ze se jim podarilo prodat tabacku a pivovary. Fakt uz hrozilo, ze snad ze se cigara a pivo nebudou uz vubec prodavat!!!!! TATRA uz je v ... Je to zastarala fabrika, haly jsou vysoke a tezko se vytapeji, stroje jsou s prvni republiky a vedeni jeste starsi. Konstrukce byla ve sve dobe genialni, ale tezit s tak stare konstrukce si muze dovolit tak MORGAN a ne auto, ktere ma vydelavat.
neregistrovaný "skopi"
1. 2. 2003 13:41
Re: bez titulku
Poptavka po Tatre je, v chudsich zemich sveta, protoze je levnejsi nez konkurence ze Zapadu. A ona by se taky zachranila, nebyt te mizerne kvality, nespolehlivosti a zastaralymi, polosocialistickymi sluzbami, ktere se sice o neco zlepsily, ale ktere dohnaly do hrobu LIAZ. Xena byla dobra, motor byl treba uspornejsi (Detroit diesel) nez v Actrosu (MB maji pomerne velkou spotrebu, spolehlivost je prumerna, jinak v nakladacich tezi ze sve image, ale nejsou tak dobry jako v autech) a to o 6litru na 100 km. Ale ta kvalita, sluzby, servis! Byla vecne v servisu kvuli ruznejm serepetickam, treba zamek dveri se rozbil trikrat! A co dela Tatru Tatrou, to je i dale vytecny podvozek. To samo o sobe nestaci, vyrabi snad 2 modely a par modifikaci. Lide kteri tam pracuji, pracuji, protoze maj T.radi a improvizujou, co to jde. Do hrobu ji dostal vlastni management a stat jako vlastnik, neinvestoval, pomale a male inovace, nova technika nikde. Tak proto jsou tam kde jsou. Ted nastava otazka, co s Tatrou...a asi to dopadne neslavne. Jenom mi sere, ze pan Rusnok byl take ten, kdo naleval miliardy do bank, naprosto zbytecne vyhozene a ted najednou nechce pustit par milionku (jde o to, co autor napsal v poslednim odstavci, mesto je az prilis navazane na automobilku...Ony vsechny takovehle podniky mely padnout uz davno.
neregistrovaný "Honza"
31. 1. 2003 01:48
tatra
To by prave amici chteli ,dostat financni injekci od statu a pak to vytunelovat sikovne,a to stat nechce jiz dopustit.a za dalsi strategie je uplne spatna.USA dekujeme.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SHODAN"
31. 1. 2003 08:01
TATRA
no proste v tomhle statu se neni cemu divit, velmi dobre nakladni vozy, jako reklama poslouzi DAKAR a voni to proste neumej prodat, to je proste normalni (bohuzel) neni co dodat jeste budeme radi kdyz skoda bude SKODA a ne DAS SKODA AUTO :)))
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "saki"
5. 2. 2003 06:40
Re: TATRA
No ja myslim ze posledni ceska automobilka je v * a je skoda ze nezustala CESKA protoze prodat tatru amikum byla chyba. Radsi skoncit jako cech nez se prodat nemcum nebo amikum tady v tehla zemi chybi automobilova hrdost a nikdo asi nevi co jsme znamenali pred zjebanym komunismem ktery nas poslal do sracek.Ted je tady vsechno nemecke.Je mi z toho zle.
neregistrovaný "Tom"
5. 2. 2003 21:18
Re: TATRA
kdyby se neprodala Skoda VW tak by dopadla jak Tatrovka nebo by ji jeji nejvetsi konkurent Kia, Hyunday vyhnali z vychodniho trhu. Kdoby ji kupoval? Cesky trh je maly a bohatsi lide by dali prednost zahranicnim vozum tolik nacionalistu unas zase nenajdes, kteri by meli chut jezdit ve Skoda FavoritB. Podivej se jak vypada nova LADA.