Měla se prodat Volvu, když o ni mělo zájen a nebazírovat na zachováni jména. Teď jsou tisícovky Kopřiničáku na podpoře a jsou strašně hrdí že se Karel může každý rok projed Tatrou (která ma s Tatry akorát tu boudu a ten "slavný" kardan)do Dakaru.
Re: No proste kdyz nekdo vyrabi auta, ktere nikdo nechce...
To je fakt. Hromada peněz, což se nechce už teď nikomu riskovat. Když už ne tradice tak alespoň zaměstnanost. V našem kraji je to nepopiratelná nutnost. Ovšem to by na hradě museli sedět opravdoví socialisté a ne Ti "naši" panáci .........
Tatra se mohla davno zachranit (zacatkem 90-tych let ji chtel koupit Mercedes) stejne jako Skodovka, jenomze stat nechtel prodavat, pry se zachrani sama, nikoho nepotrebuje...(a Liazka to zabalila mnohem driv, ale to je o necem jinem). A pritom to nejsou spatny nakladaky, na Vychode, v Africe, Asii, v Jizni Americe by se urcite daly prodavat. Americane by si ale meli uvedomit, ze to neni zalezitost jednoho roku, ale beh na delsi trat. A potrebovala by vzit pod kridla nejake silne automobilky. Zkuste to, panove!
"Stat nechtel prodat TATRU, protoze se muze zachranit sama" Ale muzeme byt * stastni, ze se jim podarilo prodat tabacku a pivovary. Fakt uz hrozilo, ze snad ze se cigara a pivo nebudou uz vubec prodavat!!!!! TATRA uz je v ... Je to zastarala fabrika, haly jsou vysoke a tezko se vytapeji, stroje jsou s prvni republiky a vedeni jeste starsi. Konstrukce byla ve sve dobe genialni, ale tezit s tak stare konstrukce si muze dovolit tak MORGAN a ne auto, ktere ma vydelavat.
Poptavka po Tatre je, v chudsich zemich sveta, protoze je levnejsi nez konkurence ze Zapadu. A ona by se taky zachranila, nebyt te mizerne kvality, nespolehlivosti a zastaralymi, polosocialistickymi sluzbami, ktere se sice o neco zlepsily, ale ktere dohnaly do hrobu LIAZ. Xena byla dobra, motor byl treba uspornejsi (Detroit diesel) nez v Actrosu (MB maji pomerne velkou spotrebu, spolehlivost je prumerna, jinak v nakladacich tezi ze sve image, ale nejsou tak dobry jako v autech) a to o 6litru na 100 km. Ale ta kvalita, sluzby, servis! Byla vecne v servisu kvuli ruznejm serepetickam, treba zamek dveri se rozbil trikrat! A co dela Tatru Tatrou, to je i dale vytecny podvozek. To samo o sobe nestaci, vyrabi snad 2 modely a par modifikaci. Lide kteri tam pracuji, pracuji, protoze maj T.radi a improvizujou, co to jde. Do hrobu ji dostal vlastni management a stat jako vlastnik, neinvestoval, pomale a male inovace, nova technika nikde. Tak proto jsou tam kde jsou. Ted nastava otazka, co s Tatrou...a asi to dopadne neslavne. Jenom mi sere, ze pan Rusnok byl take ten, kdo naleval miliardy do bank, naprosto zbytecne vyhozene a ted najednou nechce pustit par milionku (jde o to, co autor napsal v poslednim odstavci, mesto je az prilis navazane na automobilku...Ony vsechny takovehle podniky mely padnout uz davno.
To by prave amici chteli ,dostat financni injekci od statu a pak to vytunelovat sikovne,a to stat nechce jiz dopustit.a za dalsi strategie je uplne spatna.USA dekujeme.
no proste v tomhle statu se neni cemu divit, velmi dobre nakladni vozy, jako reklama poslouzi DAKAR a voni to proste neumej prodat, to je proste normalni (bohuzel) neni co dodat jeste budeme radi kdyz skoda bude SKODA a ne DAS SKODA AUTO :)))
No ja myslim ze posledni ceska automobilka je v * a je skoda ze nezustala CESKA protoze prodat tatru amikum byla chyba. Radsi skoncit jako cech nez se prodat nemcum nebo amikum tady v tehla zemi chybi automobilova hrdost a nikdo asi nevi co jsme znamenali pred zjebanym komunismem ktery nas poslal do sracek.Ted je tady vsechno nemecke.Je mi z toho zle.
kdyby se neprodala Skoda VW tak by dopadla jak Tatrovka nebo by ji jeji nejvetsi konkurent Kia, Hyunday vyhnali z vychodniho trhu. Kdoby ji kupoval? Cesky trh je maly a bohatsi lide by dali prednost zahranicnim vozum tolik nacionalistu unas zase nenajdes, kteri by meli chut jezdit ve Skoda FavoritB. Podivej se jak vypada nova LADA.