Docela jsem se na něj těšil. Ale podle fotek je to naprostá hrůza. RAVka je proti tomuto krásná. Je to nesourodá splácanina všeho možného bez jasného designového směru. Interiér ale vypadá docela k světu. A přitom ty koncepty vypadají docela pěkně :-(
To je jednoduché: vše pro USA a Čínu... Nelíbí se mi ani nový Forester, ani nová RAVka. Z aut, která mě zaujala - s některými výhradami Honda Insight, ale kdoví, jestli se u nás bude prodávat. Sedany to mají v Evropě těžké, nevím, proč to neudělali jako liftback, ta karosérie k tomu přímo vybízí. Pak ještě elektrická Kona (zpočátku se mi nelíbila, ale dvoubarevné verze jsou docela šik).
To je otázka trhu. Na idnesu jsem četl, že Subaru prodalo v roce 2016 po světě 1,2M aut (tedy více než zde adorovaná Škoda v témže roce), ale z toho v Evropě jen 45.000. Jaký má tedy smysl držet v nabídce manuál, který navíc není kompatibilní s Eyesight? Žádný.
jak jsem se dočetl v článku, má to páčky pod volantem.
Yamaha jim jako zkušený pilot říká "pádla" a jsou důkazem, že nový Forester je supersport. >:D:-!
To znamená nijak zvlášť dechberoucí, ale to typické kupce forestera určitě neodradí, protože pro ně je hlavní praktičnost a ne předvádění se před diskoškama a barama.
Šamozřejmě, ž je hnusný a vlastně designově zastaralý. Na druhou stranu má samael zvláštní pravdu v tom, že Subaru má asi dost věrné kupce, kteří překousnou leccos a stejně to Súbo nasajou zase.
Ale zase za svá nepříliš krásná auta nechce moc peněz. Jaký to rozdíl oproti výrobcům šered, kteří za své obludy chtějí velké prachy a lidi jsou schopni jim je zaplatit, protože to jsou přece ty prémiovky.
Když je něco nevkusné a nehezké tak to aspoň není nudné. Proč tedy studie Subaru vypadají vždy skvěle a v sérii z toho vyroste obluda? Pokud by to byla obluda už ve fázi studie, pak bych se nedivil.
Mimochodem v lepším případě průměrná technika ti nudná nepřijde? ;-)
Priemerna technika ako ocenovany ES, ci prvykrat pouzita vysoko hodnotena nova platforma ? Toto je nova generacia a bude to vyrazny posun vpred, co sa tyka jazdnych vlastnosti. Ale tie samozrejme tu nikoho nezaujimaju. Resp. im nedochadza, ze toto auto je v prvom rade navrhnutue funkcne a ma svoje urcenie.
A dizajn samozrejme paradny (co je subjektivne).
ale v rámci Subaru estetických standardů to je ucházející. Spíše je škoda, že definitivně resignuje na technické odlišnosti, které jej v minulosti odlišovaly od konkurence a přechází na ošizená mainstreamová řešení (CVT + 4x4 přes spojku). Myslím, že řada lidí (právě těch co akceptují poněkud humpolácký vzhled) by vyměnila nějaké elektronické serepetičky typu EyeSight za klasický diferenciál a manuál nebo HDM automat a pořádný přeplňovaný motor.
Bohužel auto designem za konceptem dost zaostalo.
Je zase spíš škaredé..
Interier je ale fajn , i nějaké tlačítka a nejen tablet.. :yes:
Bohužel opět chybí tunel na lyže nebo sklopení sedadel vzadu na 3 části jako má Mazda CX5 či Nissan X-Trail.. ;-\
Teréní ambice tak zůstávají největší předností SUBARU.