Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Trh SUV už je největším segmentem v Evropě

Automobily kategorie SUV se staly vloni leadery evropských prodejů, k zákazníkům jich zamířilo 3,2 milionu exemplářů.
Zpět na článek
4. 2. 2016 09:06
4. 2. 2016 09:47
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
4. 2. 2016 09:50
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
4. 2. 2016 09:42
4. 2. 2016 13:45
5. 2. 2016 07:15
5. 2. 2016 10:18
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 09:05
este ked sa rozbehne
nove SUV F-pace od jaguaru.... tak to niektore europske luxusne limuziny mozu na domacom trhu uz uplne zabalit... som zvedavy kto to vzda ako prvy... este 5 rokov a ich predaje budu len kusovky

ja uz dnes ziadne bmw 7 nikde nevidim.. a S klady tiz len stare kusky .... za to X6tky ci X5ky su vsade ... sranda ako SUVecka uplne vsrtky tie velke limuziny zadupali do zeme
Rozbalit vlákno
20
4. 2. 2016 09:09
Re: ste ked sa rozbehne
neměl bys těm automobilkám radit? Teda jestli pod tíhou toho jaguaru přežijou >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 09:10
Re: ste ked sa rozbehne
:-) ... niektore auta sa doslova pozieraju navzajom... X5 a X6 pozieraju 5ku a 7micku

staci sa pozriet na predaj luxusnych limuzin ( ale aj vyssia stredna trieda ) este pred prichodom SUV ( X5, X6 ci ML, RR sport, Cayenne ) ..... a na ich predaje dnes... totalne ich SUVecka zadupali

mozno raz pride cas kedy luxusne limuziny v eu uz nebude chciet nikto.... aj u vas v CZ predaj luxusnych aut ( limuzin ) z roka na rok klesa napriek tomu ze celkovo trh posledne roky rastie
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 09:20
Re: ste ked sa rozbehne
Pokud se podíváš do statistik, zjistíš, že tvé vývody neodpovídají realitě, prodeje modelů vyšší střední a lux. sedanů rostou stále, rok od roku za posledních dvacet let, což je zhruba doba, kdy se objevila první velká SUV, u MB, BMW a později Audi, Porsche. Jestli a o kolik více by se prodalo klasických zástupců vyšší střední a lux. sedanů, kdyby velká SUV neexistovala, je spekulace, těžko odhadnutelná čísla, ale že by nástupem SUV utrpěl prodej těch klasiků čísla nepotrvrzují, prodeje prostě rostou oběma kategoriím.
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 09:24
Re: ste ked sa rozbehne
ja len konstatujem stav ako to je .... ved sam vidis tie predaje SUV a predaje limuzin akejkolvek triedy v eu ;-) kym SUV rastu... limuziny zvacsa uz idu dole .. a niektori vyrobcovia s nimi pre istotu v eu skoncili uplne

suvecka proste uz nahradzaju limuziny .... v reale v garazach majitelov su coraz castejsie a coraz oblubenejsie ....
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 09:25
Re: ste ked sa rozbehne
Komu není rady...
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 09:46
Re: ste ked sa rozbehne
nikde som sa necitil tak bezpecne a luxusne ako v pajere ;-) .. vpredu kralovsky posed s vyhladom ako v kralovskom kresle.... a vzadu je to uz doslova obyvacka ... take bmw 3 je voci nemu doslova stiesnene miniauticko ( sedel som v predoslej generacii ) .... a to sa bavime o staruckom pajere... a teraz si predstavme nove aktualne velke SUVecka ako RR sport alebo velky RR ci Cayenne.... limuzinam uz dnes nie je co zavidiet .. SUVecka ich totalne zatienili snad vo vsetkom.... vyrovnaju sa im uz luxusom aj vybavou.... aj pohodlim .... bezpecnostou.... nevyse koncepcia otvarania kufra ( kasna typu kombi ) ci zlepsena priechodnost ale aj vyssi posed a lepsi rozhlad ... su velke plusy v kazdodennej realnej premavke..... tu limuziny nemaju ziadnu sancu..
4. 2. 2016 10:00
Re: ste ked sa rozbehne
táráš nesmysly. Sklasse se za posledních 15let prodalo v průměru 16129ks ročně. Minulý rok prodali 16583 ks. Kdo umí, ten umí. Ne každé auto je limuzína a né každé se dá prodat :-)
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 10:42
Re: ste ked sa rozbehne
boze moj ... keby ze to bolo len o S klasse.. pozri sa na problematiku trosku globalnejsie .... SUVecka proste prevzali taktovku... dnes uz operuju pomaly od malej triedy az po luxusne koraby.....

ono ja som tiez niekedy tvrdil ze SUV su nezmysel mozno si pamatas este.... a v mnohom su ozaj zvlastne a pritiahnute za vlasy .... ale je nepopieratelny fakt ze su skratka megauspesne.... tieto vozy skratka drvia uz pomaly vsetky dalsie triedy ... snad len male a mini auta maju pokojny spanok ;-)
5. 2. 2016 14:36
Re: ste ked sa rozbehne
A nechceš si dať radšej studenu sprchu hned zrana? Možno ťa to preberie a prestaneš placať nezmysli. Jasne že aj SUV majú svoje výhody ale tvrdiť že sedany a limuziny prevalcuju vo vsetkom je... no proste riadne som sa zasmial >:D a vlastne vzdy sa na tykých ludoch ako si ty dobre pobavím >:D ... nechce sa mi tu teraz rozpisovať vyhody sedanou oproti SUV preto že ich je vela a ludom ako ty to aj tak nepomoze. Kazdopadne SUV nema oproti večšej priechodnosti terénom a lepším posedom pre ludi s bolavim chrbtom oproti sedanom ziadnu výhodu. Práve naopak... sedany a kombi ich vo vsetkom uplne deklasuju a to hlavne co sa tyka jazdych vlastnosti. A tá bezpečnosť je tiež diskutabilna, preto že do bezpečnosti musiš brať v úvahu aj aktívnu bezpečnošt. So sedanom máš ovela väčšiu šancu nehode zabrániť, kdežto v SUV možeš iba zavrieť oči a dúfať že tá ťažká kraksňa vyvalí strom do ktorého práve nekontrolovane mieriš.
4. 2. 2016 09:20
Re: ste ked sa rozbehne
Rozhodně si nemyslím, že ten kdo měl Sklasse sedne SUV od Mercedesu. Stejně tak je veliký rozdíl mezi 7er a X6. To je prostě jiná liga. Hlavně většina těch lidí sedí vzadu. Kdyby udělali luxusní SUV na bázi 7er tak to ano. A těm automobilkám je to putna, třída sem, třída tam, hlavně, že mají větší prodeje.
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 09:26
Re: ste ked sa rozbehne
Jistěže, SUV pomohla premii k vyšším prodejům v třídách od vyšší střední nahoru.
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 09:34
Re: ste ked sa rozbehne
never tomu ... ;-) .. niektore luxusne SUVecka su uz pohodlnejsie a luxusnejsie ako nejedna limuzina.... navyse su svojou koncepciu ovela praktickejsie aj v meste... a ked chces odvezies v nich aj stavebny material na svoju novu vilu .. chapes ;-) .. luxusne limuziny su uz vcelku zbytocne dnes... bohuzial .... ale je to podla mna tym ze z terenakov spravili luxusne hrkalky a mestske hrkalky ... lebo kym boli terenaky skutocnymi terenakmi tak k takemuto stavu ( vzajomnemu pozieraniu ) nikdy nedochadzalo.... vyrobcovia s tym ale museli pocitat ze ked spravia luxusne pohodlne SUV ktore je uz viac doma na ceste a v meste ako v terene takze ze im nejaka ta S-klada uz ostane na sklade nazvys .. rozhodne SUVecka totalne znicili limuziny ...a podla mna je to este len zaciatok.. okrem F pace sa chysta aj SUV od Maserati ... Lotusu... sniva o nom aj Alfa... pride seat... velka skoda... a kopec dalsich ( casom mozno aj nejaka velka kia vacsia od sorenta ) .... proste tak to je.... ja len vravim ako to vidim.... nic viac.... ;-) ... SUV su skratka neporazitelne
4. 2. 2016 10:06
Re: ste ked sa rozbehne
Prdíkuješ nesmysly. I tomu Maserati se zvedají prodeje...za 15let průměr 671ks Quattroporte a minulý rok 815ks. SUV zavádí aby měli větší prodeje a více modelových řad. Už to chápeš?Větší výběr, více prodejů (většinou)
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 10:34
Re: ste ked sa rozbehne
globalne rastu SUV .... limuzin nam v eu uz skor ubuda ;-) ... dovolim si tvrdit ze najviac auta strednej triedy miznu v eu prave na ukor SUV ... tam je asi najvacsi odliv .. ale mizne aj vyssia stredna trieda...

konkretne u maserati limuziny rastu lebo pred par rokmi ziadne limuziny ani nemala ze jo ( isty cas posledne roky mali len sportiaky ) ... pamatam tie nedavne casy ked tu este nebolo nove ghibli ani quatttroporte .... isto si na to spominas aj ty ..... ale ked pride maserati SUV ... razom budu jej limuziny v tieni uvidis ;-)

cayenne tiez pekne drti panameru.... dnes uz vcelku nezaujimava kusovka vo svete
4. 2. 2016 11:35
Re: ste ked sa rozbehne
ty jsi jak kolovrátek....
pokud nevíš od kdy a jaké modely mělo Maserati tak to nezmiňuj. Já ti odpovídám na tvůj nesmysl. Maserati bude mít SUV aby rozšířilo nabídku, ne proto aby SUV nahradilo Quattroporte, nebo Ghibli. Cayenne od uvedení zachránilo Porsche a dá se říct začalo éru luxusní SUV. Panamera první generace je taková zrůdička, což následující generace snad odstranní a prodeje půjdou nahoru. Už pochop, že SUV se nedělají proto, aby nahradili "klasická auta". Ta tu budou pořád. za 3/4 roku byl segment luxusních limuzín -9% a to si troufám tvrdit, že díky tomu, že většina nejprodávanějších, čeká nástupce (nebo už byl představen, viz 7er)
4. 2. 2016 12:32
Re: ste ked sa rozbehne
Zkus vnímat, co ti kdo píše. Třeba to čti dvakrát. Současně vnímej dobře čísla, která jsou ti předkládána.
4. 2. 2016 12:27
Re: Urááááááá
Šmarjápano a je to tu zase!

Sedni si do M-B GL a do S-klasse. To je jako letět na dovolenou L410 nebo B777...

Udělej to hlavně pro sebe (a taky tak trochu pro nás)! ;-)
Avatar - Romeo
4. 2. 2016 09:50
Re: Urááááááá
pamatam si 70-80 roky ked sa vsetci rehotali Amikom,ze maju velke auta...s vekou spotrebou,neohrabane....a je to tu!!!....idealne auto v nakupnych centrach.....a mozno i v centre Prahy...ci nie? >:D
4. 2. 2016 13:40
Re: Urááááááá
Jojo, už chybí pouze manuály, jako pro Američany a našinec jim už pak nebude mít co předhazovat >:D
4. 2. 2016 15:01
Re: Urááááááá
Viděl jsi někdy vedle sebe velké SUV z Evropy a z USA? :-) Navíc v Evropě ta čísla udělají malé modely.
4. 2. 2016 09:06
Ach jo.
Krásné to statistiky podávané se spožděním a info o tom, že Scion končí se dozvíme příští rok :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 09:08
Musím se usmívat,
když čtu podobné články. Před pěti šesti lety jsem tu v diskusích s názorem, že SUV nejsou žádnou přechodnou záležitostí a naopak rozšíří se do všech segmentů, byl poměrně osamělý, petrolheadi totiž tehdy věděli, že éra velkých a těžkých mastodontů byla pouhou módou jedné dekády, a už končí atd. atp.. Tyto názory byly běžné, a to nejen v diskusích, ale i u některých redaktorů (autora tohoto článku nevyjímaje), no ukázalo se, že touha vlastnit mastodonta jde napříč třídami a cenovými hladinami a jen tak neskončí. ;-)

Mmch. pěkné auto na obrázku k článku... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
4. 2. 2016 09:47
Re: Musím se usmívat,
Na druhej strane, dnesne SUV uz casto nie su ani S ani U, skor ide o CUV, inymi slovami, glorifikovany hatch/kombik na vyssom podvozku.

Takze ona statistika sice sedi, akurat dnes su v kategorii SUV aj uplne ine auta.
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 10:00
Re: Musím se usmívat,
Jednak záleží na třídě, někde jsou to více SUV (ve vyšších třídách), v takovém B-segmentu spíše crossovery, každopádně ty crossovery přišly následně jako ještě doplnění SUV, využití jejich odlesku, dnes je spousta automobilek, které nabízejí plnohodnotná suv i v nižších třídách a k tomu ještě oplastované přizdvihlé kombíky.
4. 2. 2016 12:33
Re: Musím se usmívat,
I já ti tenkrát na počátku oponoval, stejně jako jsi predikoval útlum MPV.

Málokdy musím, ale dávám ti za pravdu ;-)
4. 2. 2016 15:14
Re: Musím se usmívat,
Jo, je to logicky postup, při pohledu na premysleni valne vetsiny spolecnosti, ale jde o to, zda to není usmevne...
Kazdy chce esjuvycko, přitom jako jedinou pridanou hodnotu vidim mastodontnost auta, a to ještě nejsem si jistej, zda to nutne musí byt prednost... Když uz teren, tak idealni volbou jsou ty prizdvihle kombiky, allroady ci XC70, outback... mají velikost kombiku, akorát jsou vyssi.

SUV jsou pro me stejne usmevne jako kabriolety na Aljasce...

Nemyslim si, ze opravdovy petrolhead by si koupil SUV, aniz by vyuzil ty vlastnosti toho auta, tedy opravdu by to bylo sports utility vehicle... Proc by jinak chtěl tahat denne nadbytečnou tunu...
Avatar - Dinar
5. 2. 2016 07:19
Re: Musím se usmívat,
Jeden má rád vdolky...atd., stejně tak má každý právo vidět "úsměvnost" v čem chce, ale to je jedno, nepíšu o tom, co se líbí mně nebo co je úsměvné pro mně, ale o tom, že SUV jsou kategorií, které byl rozumbrady prorokován jepičí život, což se nestalo, naopak, je to kategorie, která roste nejvíce.
Avatar - Dylan McKay
4. 2. 2016 09:18
Ono to zase všechny přejde
Jste tam, kde jsem byl před pěti lety ;-) Koupil jsem celkem 6 SUV.

Lidi si chválí vysoký posaz a bezpečnost SUV. Díky tomu úžasnému posazu budete mít za dva roky bolavá záda a bezpečnost vám bude na nic při nárazu do pevné překážky. Nehledě na vysoké pořizovací ceny třeba pneumatik. Lidi, vraťte se k osobákům, mějte rozum ;-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 09:24
Re: Ono to zase všechny přejde
V autě mám raději posaz na zemi s nataženýma nohama, je to zvyk a osobní preference, ale tvrdit, že typický SUV posaz na vysokém křesle s nohama zalomenýma dolů je něco, co by mělo být nezdravější, způsobovat bolavá záda, nezlob se, ale to je naprostý nesmysl, takový posaz je naopak zdravější, přirozenější. ;-)
Avatar - Dylan McKay
4. 2. 2016 09:34
Re: Ono to zase všechny přejde
Dodávky a SUV= bolavá záda. A to není jen moje zkušenost. Po delších cestách už to byla katastrofa.
Naopak nejlepší pro moje záda byl posaz v 911 a co jsem zkoušel i Nissany 350Z a GT-R. Vystupování bylo horší, ale záda nebolela. Pořád přemýšlím o sedačce z 911 do obýváku. Nechat si ji nastavit na skutečnou výšku ;-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
4. 2. 2016 09:50
Re: Ono to zase všechny přejde
:-)
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 09:56
Re: Ono to zase všechny přejde
Posaz a kvalita sedaček jsou dvě rozdílné věci. Mě záda nebolí ani ve sporťáku ani v suv, ale osobní zkušenost je o ničem. Mluvil jsi obecně, tak se zeptej někoho, kdo podobným věcem rozumí, třeba fyzioterapeuta, dozvíš se, co jsem ti napsal, vzpřímenější posaz v SUV je pro tělo přirozenější a zdravější.
Avatar - Dylan McKay
4. 2. 2016 10:09
Re: Ono to zase všechny přejde
Můj fyzioterapeut právě přijel Range Roverem a vzal si tolik prášků na bolest, že mu vůbec nerozumím ;-)

PS: ještě zdravější než sedět je ležet ;-)
Avatar - Dinar
4. 2. 2016 10:48
Re: Ono to zase všechny přejde
:-) ;-)
Avatar - Deutsch
4. 2. 2016 10:51
Re: Ono to zase všechny přejde
A ty sis vzal co po ránu?
Avatar - Dylan McKay
4. 2. 2016 11:07
Re: Ono to zase všechny přejde
Proč? Přijdu ti vtipný? ;-) Nebo snad, nebo snad, trapný? :'-(
Avatar - Deutsch
4. 2. 2016 12:38
Re: Ono to zase všechny přejde
Ano vystihl jsi to přesně :-)
4. 2. 2016 11:42
Re: Ono to zase všechny přejde
Lidská páteř je stavěna na vzpřímenou polohu. Všechny svaly se tomu podřizují. Cokoliv jiného opravdu přirozené není.
Avatar - AUDIRS6
4. 2. 2016 14:07
Re: Ono to zase všechny přejde
Ono by asi bolo dobre vediet, ze ho tie záda boleli zo sedaciek v Murane a podobnych skatuliach. Asi by bolo dobre skusit dlhodobejisie pouzivat sedacky napr. v Q7, Cayenne, X5 a pod., potom by sa mozno ten jednostranny nazor zmenil...lenze... :-!
Avatar - Dylan McKay
4. 2. 2016 14:15
Re: Ono to zase všechny přejde
Koho názor?
Avatar - AUDIRS6
4. 2. 2016 14:27
Re: Ono to zase všechny přejde
neries... :-!
Avatar - Dylan McKay
4. 2. 2016 14:42
Re: Ono to zase všechny přejde
Já jen že s Cayennem jsem najezdil 41000 kilometrů. Super, ale popsal jsem jen svoje poznatky se zádama. A nebuď furt tak stručně protivnej ;-)
Avatar - AUDIRS6
4. 2. 2016 15:10
Re: Ono to zase všechny přejde
OK, pri tebe urobim vynimku a budem obsiahlejsie protivny >:-[]
Ale ani Cayennovske sedacky niesu uplne ze gut - potvrdzujem. Asi by som sa mal pozriet po nejakych RS-ovskych Schalensitzoch ... :
[odkaz]%253A%253BANw… />a narvat si ich tam ;-)
Avatar - Dylan McKay
4. 2. 2016 15:13
Re: Ono to zase všechny přejde
Ty vypadají dobře! :yes:
Avatar - speedfred
4. 2. 2016 17:50
Re: Ono to zase všechny přejde
Najlepšie sú aj tak comfortsitze od BMW
4. 2. 2016 14:20
Re: Ono to zase všechny přejde
Když je opěradlo sklopené, tak odebere část zátěže (v závislosti na úhlu, ležení je pak ten druhý extrém). Když má někdo v háji záda, tak se mu uleví, protože zádům odlehčí. To neznamená, že je to zdravější. Asi jako když tě bolí noha a nepostavíš se na ni plnou vahou - bolí to méně, ale kulhání zdravější není.
4. 2. 2016 13:42
Re: Ono to zase všechny přejde
Pokud tě bolí záda, tak přestaň posedávat a polehávat a posiluj vzpřimovače. ;-) Člověk není stavěný na to, aby seděl. A správně sedět je umění, proto by lidé neměli jen tak posedávat na "míčích".
Avatar - white label
4. 2. 2016 13:56
Re: Ono to zase všechny přejde
Je to tak, je prokázáno, že nezdravé dlouhodobější sezení je (mimo jiné) takové, kdy se pánev dostává pod úroveň kolen, čím více/déle, tím hůře.
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 10:53
Re: Ono to zase všechny přejde
tiez som si to kedysi myslel.... ;-)

pravda je ale taka ze este nikto s SUV o zada neprisiel ( teda ak niekto nerobi taxikara v SUV a nejazdi s nim 12 hodin denne ) ... skor naopak... ludia u nich ocenia lepsie nastupovanie ... lepsi vyhlad... lepsiu priechodnost.... vyssie narazniky pridu vhod aj pri parkovani ... obcas vidavam skutocne take megaobrubniky na parkoviskach ze s lancerom je to vzadu s tym priecne vcelku nizko ulozenym vyfukom uz o drzku .. ale ASX by to uz hravo zvladlo .... SUV zaroven majitelom posluzia aj ako take kombiky .... proste su praktickejsie... tie ktore maju 4x4 dokonca este aj bezpecnejsie za mokra ci v zhorsenych podmienkach ... samozrejme na nakup a do prace cloveku postaci aj seicento... netreba cayenne.... to mas pravdu... ale suma sumarum SUVecka su skratka velmi flexibilne ... sirokospektralne pouzitelne ... a preto maju uspech..... a zaroven bezpecne ... stylove... skratka maju vsetko to po com nejeden zakaznik dnes uz tuzi.... dokonca po stylovych SUVeckach uz netuzia len muzi ale coraz viac aj zeny... a uspesne firmy ... s tym asi nic nespravime... SUV su dnes snom coraz vacsej skupiny ludi
4. 2. 2016 09:42
Nj
Casy ked boli vysnenym idealom stihle limuziny alebo kupatka je zial nenavratne prec, pocit pseudobezpecnosti a vlastnenia "poriadneho kusu auta" vitazia. Dorazilo ma ale, ked sa minule jeden znamy spytal preco som si nekupil sportovejsie auto, napriklad nejake suvcko >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
4. 2. 2016 09:54
Za SUV stojí taky vývoj dieslů
Diesel utáhne větší a těžší SUV s celkem malým nárůstem spotřeby. V případě benzínu by se lidem moc nechtělo jezdit za deset.
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2016 13:54
Re: Za SUV stojí taky vývoj dieslů
Jo tak radeji jezdi za 10 v nafte - pickupy, LandCruser, Sorento a dalsi Pajera.
4. 2. 2016 10:52
Všem asi hrabe
Nechápu proč to každej kupuje, když většina z těch aut je reálně naprosto k ničemu a ještě jsou tak drahý, ale asi to jen ukazuje jak je na tom každej v Evropě skvěle a až tu integrujeme miliony migrantů tak ti prodeje ještě podpoří. Easy
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 11:46
Re: Všem asi hrabe
>:D >:D
Lidi to kupují protože je to modní, netrapnější sou ty 4x2 SUV, k ničemu totálně.

A Imifranti se integrovat nedaj, to je sluníčková utopie >:D >:D
4. 2. 2016 12:38
Rozumbradové...
...těch tu je. Mají naprosto jasno v tom, co si kdo má koupit a co je naopak nesmysl. Taková místní modní policie.
Samosebou, že nemají pravdu, nevědí o potřebách a důvodech ke koupi SUV ze strany kohokoliv ani zbla.

Ale je potřeba něco tendenčně plácnout, nějak se vymezit. To se mi jeví jako daleko hloupější než tradičně zmiňovaná blondýna v X6 ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - fOE
4. 2. 2016 12:51
Re: Rozumbradové...
Je to neutichajici boj, ale je potreba ho vest. Pritom by stacilo netrpet predsudky a v necem (dobrem) se svezt a najednou clovek ty plusy chte nechte uvidi. Treba si furt sam za sebe rekne, ze to za to nestoji, ale mozna svet aspon oprosti od sveho zbytecneho knourani.
4. 2. 2016 13:16
Re: Rozumbradové...
I díky SUV boomu si může dovolit spousta automobilek nabízet nebo nově znovu připravovat právě kupé nebo kabria, roadstery atd...
Vypisovat se tu o tom, jak je snazší fungovat na vyšších nohách v SUV než s autem 10cm nad silnicí ani nebudu :-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 16:00
Re: Rozumbradové...
Ještě jak krásně takové to vysoké SUV sedí že a když je za volantem ta zminovaná blondýnka, značka ideál. Tuhle sem jednu přejdížděl na okresce Alerem, jela asi 60. To víš skvělý evropský podvozek vs o půl metru nižší amerika na pneu o šíři 215, co asi sedí na suchým asfaltu líp, hádej, můžeš 3x >:D >:D >:D
4. 2. 2016 18:53
Re: Rozumbradové...
Jsem rád, že svý "schopnosti" poměřuješ právě s blondýnkami v SUV. Je dobře vědět, kam kdo patří a na co si na silnici věří. Buď na sebe opatrný Bariku! :yes: ;-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 21:45
Re: Rozumbradové...
Tu blondýnu sem zminil jen tak vedle, že jela 60. tu bych si dal i ve Favoritu

Jinak německý suv vyklepávám běžně, tuhle pána v Q7 , na rovince to valil 110, za první zatáčkou skončil protože ten školní autobus nemá šanci to projet tak rychle. To sem jel taky alerem, s CTS ke svačince
>:D
5. 2. 2016 03:42
Re: Rozumbradové...
Jsi mocný borec! >:-[]
Avatar - Barrichello
5. 2. 2016 08:37
Re: Rozumbradové...
To víš někdo má 2,5 tunové monstrum s kterým musí jet jak zetor s hnojem a někdo má placatou ameriku co sedí.

Každýho boj >:D
Avatar - Dinar
5. 2. 2016 07:13
Re: Rozumbradové...
Evidentně vedeš vzrušujícící život. >:-[] >:-[]
Avatar - Barrichello
5. 2. 2016 08:39
Re: Rozumbradové...
To jo, včera sem si na ulici povídal půl hodinu s klukama, kterým sem moc líbil Cadillac. Ptali se co a jak na na vše okolo...

To s Passatem nezažiješ no >:D >:D
4. 2. 2016 13:45
SUV vs. MPV
Kdyby raději automobilky dělaly i větší nabídku malých MPV, které jsou pro starší lidi mnohem rozumnější variantou, tj. ekonomicky méně náročnější provoz, snadnější parkování a hlavně nízká nastupovací hrana a přitom vysoké sezení, jako v těch monstrech typu SUV. Ale věřím, že časem na to přijdou a tahle mometnálně módní vlna zase vyšumí.
Rozbalit vlákno
3
4. 2. 2016 13:54
Re: SUV vs. MPV
Jaký je ekonomicky-provozní přínos C3 Picasso vs. Captur třeba? Nebo Cactus? Jsou tihle malí krosouvři snad mastodonty?
Avatar - Dinar
5. 2. 2016 07:15
Re: SUV vs. MPV
Tyhle moudra jsem tu četl už před deseti lety, a vývoj šel opačným směrem, dnes jsou MPV v útlumu a SUV/crossovery rostou a rostou.
Avatar - skejpa
5. 2. 2016 09:23
Re: SUV vs. MPV
Ale automobilky tyhle auta pro starší nabízí. Třeba Hyundai ix20. To je takový mix hatche a mpv a pro starší asi ideál. Za mě je to jeden z mála zajímavých Hyundaiů (ikdyž bych si to sám nekoupil).
Avatar - skejpa
5. 2. 2016 10:18
Radost ?
Nejdřív jsem nad tím kroutil hlavou ale postupem času začínám mít radost. Větší auta = pomalejší auta, takže se budou snáz předjíždět. Větší auta = větší spotřeba, takže to prospěje ekonomice a moje spotřeba mi nebude připadat tak špatná :-) Větší auta ve městě = větší nároky na parking a tudíž na malá místa nebudou mít nervy a bude více místa pro nás s obyčejnými osobáky. A určitě toho bude víc pozitivního. Musíme se na to dívat optimisticky :-)
Rozbalit vlákno
0