Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki se nelíbí spolupráce s Volkswagenem, akcie chce zpět

Zatím není jasné, zda se japonskému podniku záměr získat své akcie zpět podaří realizovat.
Zpět na článek
18. 11. 2011 14:45
18. 11. 2011 14:48
18. 11. 2011 14:49
18. 11. 2011 15:23
18. 11. 2011 17:13
neregistrovaný "vpalecek"
18. 11. 2011 17:38
19. 11. 2011 18:50
18. 11. 2011 17:25
18. 11. 2011 17:33
18. 11. 2011 18:07
Avatar - kari.laz
18. 11. 2011 12:33
to už tu asi 20X bylo
Koukám, že tento článek tu je asi už podvacáté. Obsahové sdělení je stále stejné.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
18. 11. 2011 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2011 17:20
Re: to už tu asi 20X bylo
No vidíš, to je suprový nápad, že ich to u VW ešte nenapadlo...
Však vyrábajú osobáky, ťahače, tak prečo nie motorky?
18. 11. 2011 13:27
Re: to už tu asi 20X bylo
stejně intenzivně se tady řešila i fůze Fiat / Chrysler (prázdná sláma se na tom mlátila snad rok ;-) )
Avatar - Andromeda
18. 11. 2011 13:45
Re: to už tu asi 20X bylo
Není to tak dlouho, co tady některými kovanými bylo Suzuki téměř přejmenovávalo na VW, doprovázeno obvyklým bravwo - plus se nastiňovala budoucí modelová paleta :-)
. Když se myslím zhruba před rokem objevily spekulace, že možná tato spolupráce nedopadne dobře, místní hlavwy pomazané opět opravdu, ale opravdu od zdroje poznamenaly, že nic podobného se nemůže stát neb přece spojenectví s VW je cesta do ráje a Suzuki by se mělo válet odevzdaně v prachu ( někteří to dělají, když projede drahá premie ), že si je někdo jako VW vybral...
Klasické ideologické kydy, jinak řečeno kdyby byly v p..... ryby, nemusely by být rybníky >:-[] .
A jsem zvědav na možné předpovědi a resumé od místních, jen shodou náhod exklusivním angažmá minutých "stratégů"...
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 14:31
Re: to už tu asi 20X bylo
No pockej, oni ti to ty hlavwy namazane vysvetli...

Jinak :yes:

EDIT: tak zrejme nevysvetli - oba, jak jelito tak gtd uz dole par nesmelych radku napsali.
Je tomu jen par mesicu co tady plamenne obhajovali vstup VW do Suzuki a psali slinty o tom, jakeze to je pro Suzuki pozehnani. A ejhle...
18. 11. 2011 14:45
Prečo?
Mňa by zaujímalo, prečo je na obrázku znak VW tak veľký a znak Suzuki tak malý...
Rozbalit vlákno
3
18. 11. 2011 14:48
Re: Prečo?
Ze by souboj Davida s Goliasem?
Avatar - white label
18. 11. 2011 14:49
Re: Prečo?
Podle velikosti firmy a toho, kolik která které vlastní akcií... >:-[]
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 15:23
Re: Prečo?
Myslim, ze to ma vyjadrovat snahu VW "sezrat" Suzuki. Doufejme, ze se jim to nepovede... ;-)
neregistrovaný "vpalecek"
18. 11. 2011 17:13
Suzuki
Manažeři u Suzuki pochopili, že VW jde jen o ovládnutí trhů, kde Japonci dobře prodávají svoje kvalitní spolehlivé výrobky. Kam němci od VW šlápnou, tak tam hodně dlouho tráva neroste. Domnívám se, že VW již pohnojily dost automobilek.
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2011 17:38
Re: Suzuki
>:D
Ty, kdybys méně psal a více věděl, blo by hned lépe.

Zase plentáš nesmysly, asi stejné, jako s tím, že "u motorů, které mají malé otáčkové rozpětí kroutícího momentu jako např většina motorů od VW".

"Domnívám se, že VW již pohnojily dost automobilek"
Tak to se domníváš blbě, vzpomeň na Lamborgini, Bugatti, Bentley, potažmo i naši Škodu. Zatím, kde se jim nedaří, je Seat, ale ani ten nehodlají nijak potopit.

PS: Vědět je důležíté, nikoli se jen mylně domnívat!
19. 11. 2011 18:50
Re: Suzuki
Tak nám napiš, jaké ty automobilky VW pohnojilo.
Avatar - shamal
18. 11. 2011 17:25
Do mlýna
Když to tady tak čtu, tak musím taky přispět se svou troškou... VW umí automobilku převzít a ovládnout - viz Škoda (kdo si myslí, že by to Škodovka dala bez VW ať se podívá na současné modelové portfólio Lady) a další. většinou automobilky, které už neměly co ztratit a spolupráce s VW jim prospěla, ne-li zachránila krk. Se Suzuki to mělo být jinak (tak jak si různě vyměnují PSA s Fiatem, Suzuki s Fiatem, tak jak to chystá Mercedes s Renaultem atd...) a to jak je vidět VW neumí - neumí jen měnit komponenty a nemít poslední slovo. I když třeba u výroby celých aut s tím problém nemají - VW Krafter/MB Sprinter, Voyager/Routan. Takže čert ví co za tím doopravdy je.
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2011 17:33
Re: Do mlýna
Tak vie to VW alebo nevie? Protirečíš sám sebe.
Avatar - euro89
18. 11. 2011 18:01
Snad ještě není pozdě
U Suzuki dostali rozum. Je sice ostuda, že až tak pozdě a že byli tak naivní, ale snad ještě není pozdě a z chapadel lidovozu ještě uniknou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - saldy
18. 11. 2011 22:14
Re: Snad ještě není pozdě
Nasraní jsou u Suzuki hodně, umím si představit arbitráž, která by VW mohla pěkně klepnout přes prsty.
18. 11. 2011 18:07
VRACEČKA
No, tak tohle tu zatím v dějinách akciového práva nebylo, emitent akcií prosí majitele o jejich vrácení... Nebo, že by to celé bylo tak nějak trochu hodně jinak?..

P.S. Hele, zatím s nákupem SVWIFTA počkej, vono, když to vezmeš kritickejma vočima kolem dokola, zase taková raketa to nejni :-O ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2011 19:20
gratulacia SUZUKI
:yes:

takze nemsuim si ju skrtat, ostava moja oblubena japonsak znacka po misakovi a honde :yes:
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2011 19:26
Re: gratulacia SUZUKI
K čemu ji gratuluješ?