Není to tak dlouho, co tady některými kovanými bylo Suzuki téměř přejmenovávalo na VW, doprovázeno obvyklým bravwo - plus se nastiňovala budoucí modelová paleta :-)
. Když se myslím zhruba před rokem objevily spekulace, že možná tato spolupráce nedopadne dobře, místní hlavwy pomazané opět opravdu, ale opravdu od zdroje poznamenaly, že nic podobného se nemůže stát neb přece spojenectví s VW je cesta do ráje a Suzuki by se mělo válet odevzdaně v prachu ( někteří to dělají, když projede drahá premie ), že si je někdo jako VW vybral...
Klasické ideologické kydy, jinak řečeno kdyby byly v p..... ryby, nemusely by být rybníky >:-[] .
A jsem zvědav na možné předpovědi a resumé od místních, jen shodou náhod exklusivním angažmá minutých "stratégů"...
No pockej, oni ti to ty hlavwy namazane vysvetli...
Jinak :yes:
EDIT: tak zrejme nevysvetli - oba, jak jelito tak gtd uz dole par nesmelych radku napsali.
Je tomu jen par mesicu co tady plamenne obhajovali vstup VW do Suzuki a psali slinty o tom, jakeze to je pro Suzuki pozehnani. A ejhle...
Manažeři u Suzuki pochopili, že VW jde jen o ovládnutí trhů, kde Japonci dobře prodávají svoje kvalitní spolehlivé výrobky. Kam němci od VW šlápnou, tak tam hodně dlouho tráva neroste. Domnívám se, že VW již pohnojily dost automobilek.
>:D
Ty, kdybys méně psal a více věděl, blo by hned lépe.
Zase plentáš nesmysly, asi stejné, jako s tím, že "u motorů, které mají malé otáčkové rozpětí kroutícího momentu jako např většina motorů od VW".
"Domnívám se, že VW již pohnojily dost automobilek"
Tak to se domníváš blbě, vzpomeň na Lamborgini, Bugatti, Bentley, potažmo i naši Škodu. Zatím, kde se jim nedaří, je Seat, ale ani ten nehodlají nijak potopit.
PS: Vědět je důležíté, nikoli se jen mylně domnívat!
Když to tady tak čtu, tak musím taky přispět se svou troškou... VW umí automobilku převzít a ovládnout - viz Škoda (kdo si myslí, že by to Škodovka dala bez VW ať se podívá na současné modelové portfólio Lady) a další. většinou automobilky, které už neměly co ztratit a spolupráce s VW jim prospěla, ne-li zachránila krk. Se Suzuki to mělo být jinak (tak jak si různě vyměnují PSA s Fiatem, Suzuki s Fiatem, tak jak to chystá Mercedes s Renaultem atd...) a to jak je vidět VW neumí - neumí jen měnit komponenty a nemít poslední slovo. I když třeba u výroby celých aut s tím problém nemají - VW Krafter/MB Sprinter, Voyager/Routan. Takže čert ví co za tím doopravdy je.
No, tak tohle tu zatím v dějinách akciového práva nebylo, emitent akcií prosí majitele o jejich vrácení... Nebo, že by to celé bylo tak nějak trochu hodně jinak?..
P.S. Hele, zatím s nákupem SVWIFTA počkej, vono, když to vezmeš kritickejma vočima kolem dokola, zase taková raketa to nejni :-O;-)