Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Suzuki Swift Sport: Jízdní dojmy, česká cena

100kW japonský hot hatch se prodává za necelých 370 tisíc. A jezdí skvěle!
Zpět na článek
4. 4. 2012 10:32
4. 4. 2012 10:44
4. 4. 2012 10:47
4. 4. 2012 11:09
4. 4. 2012 11:42
4. 4. 2012 15:17
4. 4. 2012 10:46
4. 4. 2012 15:20
4. 4. 2012 20:40
4. 4. 2012 11:34
4. 4. 2012 23:07
4. 4. 2012 13:12
4. 4. 2012 17:04
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 4. 2012 09:56
Proti proudu
Je sympatické, že Suzuki zůstalo u upřímného atmosférického Swifta Sport, který nesází na cinkrlátka a krávovinky. Jen se bojím, jestli si takové auto na dnešním trhu ještě vůbec najde kupce.

Každopádně 136 koní zabalených ve velmi schopné krabičce za 370.000 peněz je imho velmi pěkná nabídka.
Být mladý a majetný, tak by to pro mě byla pro daily driving jasná volba. Jelikož jsem ale mladý a nemajetný, tak je můj názor vlastně úplně nepodstatný >:D
Rozbalit vlákno
6
4. 4. 2012 10:10
Re: Proti proudu
ja jsem se byl vcera rano na jednoho sporta podivat a pro me je to presne spravna daily kara, ktera nahradi focuse MKI, ktery me prijde svoji jednoduchosti a primosti v rizeni dedeckem tohoto swiftu. atmosfericky motor je pro me velka prednost, protoze treba u octavie RS si porad nemuzu zvyknout na to popojizdeni pri jednicce, kdy to auto proste cuka a je zbytecne nervozni.....cilovkou asi nebudou 20-25 vymetaci vecirku, ale nam co slavime kristova leta by ten swift mohl pomoct s denni porci zabavy cestou do prace ;-)
4. 4. 2012 11:38
Re: Proti proudu
U te Oktavky RS jsi mel asi na mysli RS TDI, ne?
Protoze s benzinovou RS se ti nic podobneho nestane - pokud tedy neni "odborne" nacipovana...
Jinak Swift je opravdu zabavne auto, ac neprakticke...
4. 4. 2012 11:45
Re: Proti proudu
nn, mam benzin. nacipovane to urcite neni. vse seriovka po faceliftu. neni to nic hrozneho da se na to zvyknout, ale v nizkych otackach kdyz dlouho popojizdich v garazi a hledas misto na zaparkovani, tak obcas ten motor kopne, protoze ceka asi rychly start, ale ten se nedeje u atmosfery se da popojizdet nekdy az na hranici zdechnuti motoru, ale prave tohle ten v RSu moc nema rad, chytaji v tom holt ty saze asi krapet rychleji ;-) jinak jako rodinny auto je fajn, ale kdo si mysli ze je to sportovni auto toho bych svezl treba v cliu RS posledni generace :-) skodovacky podvozek a prenos sily na asfalt je obcas nestastnej, ale snazi se, tak uvidime co prinese novy model :-) fabia RS me moc nepresvedcila, takze to vidim prave na swift sport
4. 4. 2012 11:52
Re: Proti proudu
Tak to koukam, ja jsem mel ten skakavy pocit prave z RS TDI.
Hlavne pri popojizdeni v kolonach, nebo pri parkovani.
U benzinu mi prisly rozjezdy takove hladke... Az jsem malem neveril tem 200 konim :-)
Samozrejme to neni sportovni auto, je to jen auto s vyssim vykonem a k tomu prizpusobenym podvozkem.

P.S.

Oboji popisuji s manualni prevodovkou, DSG na tom muze byt jinak...
4. 4. 2012 12:04
Re: Proti proudu
mam manual, ale mozna to bude tim, ze s tim jezdi hlavne manzelka a ja jenom obcas a chvili mi trva nez si precvaknu z atmosfery na turbo ;-) ted jsem mel na test novou BMW M5 2012 a tam mi ty dve turbiny navadily ani trochu...tady bych si udelal vyjimku mit 3 mega na auto a dalsi mega na pokuty, ale zase musim ocenit ze hosi v passatech me nechali na to slapnout a u drivu se na to prisli podivat...prej kdyby jim tohle koupili misto passatu, tak budou jeste radsi vstavat do prace :-)
4. 4. 2012 12:16
Re: Proti proudu
Jo, to by se to vstavalo >:D
4. 4. 2012 10:20
Srovnání s Twingem RS
Před časem jsem koukal na nové Twingo RS - je za stejnou cenu, taky má atmo 1.6 a má i stejný čas 0-100. Tento Swift má ale mnohem lepší výbavu: navíc má šestku, lepší spotřebu, bi-xenony, vyhřívané sedačky, hlavové a kolenní airbagy, metalízu bez příplatku, volant nastavitelný i podélně, parkovací senzory a co já vím co ještě.

Renaulte, měl bys na tom Twingu RS přinejmenším padesátník slevit! :-)
Rozbalit vlákno
5
4. 4. 2012 10:25
Re: Srovnání s Twingem RS
jses si jisty tim podelnym nastavenim volantu, me slecna v showroomu rikala, ze je jenom vyskove, ale nezkousel jsem to, pokud to tak je, tak gratulace suzuki za auto bez kompromisu ;-)
4. 4. 2012 10:33
Re: Srovnání s Twingem RS
Mají to tak v ceníku, u verzí GLX a Sport je "výškově a podélně nastavitelný volant", u nižších verzí jen výškově ... [odkaz]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Srovnání s Twingem RS
Zrovna jsem to chtěl napsat, ale byl jste rychlejší :-) :yes:
4. 4. 2012 10:46
Re: Srovnání s Twingem RS
diky za info :-) nevite jestli budou delat i nejaky stylingove pakety jako to maji u sportu v nemecku nebo to tady suzuki nedela ani po par mesicich od zavedeni na trh? [odkaz] str. 26 a dal..
4. 4. 2012 11:40
Re: Srovnání s Twingem RS
Kdyz na ulici zastavi Twingo, mam pocit, ze z nej vystoupi klaun s cervenou bambuli na nose - tohle se ti u Swiftu nestane.
Avatar - kari.laz
4. 4. 2012 10:32
cena
Ta cena se zdá být hodně férová. Za 370 000 je to výborná nabídka. :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2012 10:44
pěkný
Starý Swift Sport byl velice příjemný auto, ale když tu o pár příspěvků vedle vidím, že policajti dostali nový passaty na honění řidičů, tak si říkám k čemu je takový auto vlastně dobrý, když s ním není kde jezdit ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - igor77
4. 4. 2012 10:47
Re: Re:
no po dálnici těžko >:D
4. 4. 2012 11:09
Re: Re:
na dálnici se tohle mrštný autíčko nehodí. To tak nějaká klikatá okreska ;-)
4. 4. 2012 11:42
Re: Re:
No a mas odpoved :-)

Oni ty Passaty stejne budou prohanet hlavne po dalnicich a rychlostkach, na okresky se vykaslou.

Tudiz mi ten svist na okresce dava smysl :yes:
4. 4. 2012 15:17
Re: Re:
Jenže nové Passaty po dálnicích jezdit (tolik) nemají. Spíš by měly být vidět na I. třídě a rychlostních silnicích. Stejně je tenhle prcek nejlepší na II. a III. třídě.
Avatar - igor77
4. 4. 2012 10:46
ha, ha, ha
další "premiéra" zcela "novýho swiftu"... (koná se každý rok nejmíň jedna)
naštěstí auto vypadá pořád stejně (dobře)
ps: dotyčným kteří sem píší "koupil bych" přeju aby mohli napsat "koupil jsem" :-)
Rozbalit vlákno
1
4. 4. 2012 11:43
Re: ha, ha, ha
Tak tu posledni vetu muzes napsat v podstate kamkoliv >:D :yes:
Avatar - strýček BOB
4. 4. 2012 10:47
Povedené...
Vzpomínám na svého Colta 1.6 GTI, což byl vozík lehký, ovladatelný a zábavný...zatímco Mitsu postupně zbuznělo, tak Suzuki ty malé káry prosté ještě umí a chce dělat. Oceňuji civilizovaný interiér Swiftu a atmosférický motor s max výkonu při 6900ot/min :yes: Cena je špičková, předpokládám, že Swift Sport je Made in Japan, jestli ano, tak opět :yes:
Rozbalit vlákno
5
4. 4. 2012 12:07
Re: Povedené...
Myslím, že k nám se bude dovážet jen Made in Hungary. Ale oni se to kluci gulášový už taky naučili, neboj. A Japonec by nestál 370...
4. 4. 2012 15:20
Re: Povedené...
4x4 je dělaná v Japonsku, takže je tu šance, že i Sport bude z Japonska. Což by bylo plus.
4. 4. 2012 18:24
Re: Povedené...
Na swiftclub.sk se pár nadšenců svezlo z prvníma dvěma Swifty Sport 001,002- byly vyroveny v Ostřihomi.
4. 4. 2012 20:40
Re: Povedené...
Co se dá dělat. Díky za info.
5. 4. 2012 16:26
Re: Povedené...
Motor, převodovka a části podvozku jsou Made in Japan.
4. 4. 2012 11:34
BLESK!!!
Vážená redakce

toto je můj poslední příspěvek, kterým se loučím s Vámi i místním osazenstvem diskutérů, prudičů a pomazaných hlav. Již nějakou dobu nejen já, ale i mnozí z diskutujících pozorujeme přibývající povrchnost a zvyšující se neprofesionalitu zdejšího portálu, který dlouhou dobu byl svým způsobem etalon mezi odbornými weby o autech. Ano - minulý čas je zcela na místě. Ta zpráva o přesunu pod křídla Blesku nebyla aprílová, ale byl to fakt!!! Nečtu Blesk a další podobné ubohosti, nesleduji Novu, z těchto bulvárních médií se mi zvedá žaludek a osobně pochybuji o inteligenci členů stáda, kteří ten hnůj kupují, čtou a sledují.

Sbohem Auto.cz
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 4. 2012 12:14
Re: BLESK!!!
Sice nikam neutíkám, ale souhlasím.

Ještě před rokem jsem si říkal, že kvalitou přinášených informací a hlavně rozsahem je auto.cz nedostižné. Jelikož nejsem "mainstreamový" fanda 4 kol, nebyla to má domovská autová stránka, ale pokud jsem něco potřeboval zjistit, dozvědět se, vždycky jsem nejdřívě šel na auto.cz

Poslední dobou je podíl virálního obsahu a "klikacích" článků přehnaný, Kia a Hyundai se každý den objeví 5x, zkrátka profesionální obsah nahradily laciné "články".

To si zaslouží jen palce dolů :no: :no:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: BLESK!!!
Máte (oba) konkrétní podnět, co je na tomto článku špatně?
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 4. 2012 12:46
Re: BLESK!!!
Na tomto konkrétním samozřejmě vůbec nic, ten má palce nahoru :yes:
Avatar - Katikakus
4. 4. 2012 12:49
Re: BLESK!!!
Lukasi, myslim, ze ten prispevek nebyl smerovan k tomuto konkretnimu clanku. Autor ho proste zaradil pod jeden z clanku. Prispevek se tyce obecne urovne auto.cz a clanku na nem zverejnovanych.
Bohuzel s nim musim souhlasit. Mnozstvi clanku tykajicich se aut pouze okrajove, bulvarni vykriky, odkazy na ruzna youtube videa - to vsechno velice srazi uroven tohoto webu. Z celodenni nabidky prectu jeden, maximalne dva, zbytek je bulvar urceny pro ctenarek novinek - spodinu.
Pokud chce byt auto.cz Novou ci Bleskem v auto zurnalistice, prosim.
Odradi tim vsak znacnou cast vernych ctenaru.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: BLESK!!!
Pak možná mohl směřovat k nějakému článku, který by ho podporoval...
Letos se typický "poženevský" efekt dostavuje asi v ještě větší míře, než bývá obvyklé. Opravdové automobilové novinky, ty, které by se i nám redaktorům velmi líbily, teď prostě nejsou. Potýkají se s tím všechny weby ve světě.
Každopádně čísla hovoří jasně, stačí se podívat na [odkaz] o některá témata (ať jsou to videa, některé značky, určitá obecná témata) je prostě zájem enormní. Byli bychom sami proti sobě, kdybychom tuto poptávku ignorovali.
Přesto si troufám tvrdit, že technická úroveň článků na Auto.cz v posledním zhruba roce výrazně vzrostla. A velmi se snažíme také dále zvyšovat kvalitu obsahové stránky našich testů, i když to (bohužel) není obsah, o který by byl obecně mezi našimi čtenáři momentálně největší zájem.
Z toho, co jsem napsal, je myslím patrné, že obsah Auto.cz z podstatné části nepřímo ovlivňují sami čtenáři. Takže to záleží i na vás - jak často sem budete chodit, jak dlouho budete číst který článek a na co budete klikat...
4. 4. 2012 14:37
Re: BLESK!!!
Nestěžuju si na kvalitu toho, co děláte přímo vy, ale už z vyjádření p. Červenky v nějaké nedávné diskuzi, ale i z vaší argumentace čteností, je patrné, že si úplně nerozumíme v tom, co nám (aspoň myslím, že nemluvím jenom sám za sebe) vadí. Čím dál víc je tu publikován "obsah". Zatímco dřív (čtu tenhle web poměrně intenzivně zhruba dva tři roky) se dalo číst téměř všechno co vyšlo- tj jako v normálním časopise, dnes jsem třetinu otevřených článků zavřel, protože byly o ničem (slušně řečeno). Pokud půjde redakci o to, aby měla co nejvíc kliknutí, prosím, ale podívejte se, jak skončil autoweb- opakují staré články o "obecných tématech" (tj víceméně o ničem, v lepším případě vyvrací nějaké ty hospodské povídačky) a kdyby se tam nevrátil Honza Koubek, není nejmenší důvod tam chodit. Pokud už se zde objeví něco trochu odbornějšího, je to často promo na jiný časopis. Můj celkový dojem je, že auto.cz stále více klouže po povrchu, nepouští se do hlubších a složitejších témat a tématických seriálů ( a tím myslím vlastní žurnalistickou práci, ne přejímání a kompilování) a ukolíbává čtenáře "zábavou". Ta pochopitelně přitáhne nejvíc "kliků", nezaměňujte to ale s úspěchem.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: BLESK!!!
Dobře vím, že když už člověk přijme nějaký úhel pohledu, snaží se ho držet, i když úplně přesně nevystihuje realitu. Když se podívám na články z tohoto týdne, máte určitě částečně pravdu, ale rozhodně to neplatí tak absolutně, jak to z vašeho příspěvku vyznívá.
Avatar - lamal
4. 4. 2012 23:07
Re: BLESK!!!
Auto cz tiez sledujem dlho /asi 6 rokov mozno i viac/ a spolu s autowebom a autorevue tvori taku tu zakladnu cesku trojku.. obcas mrknem i na idnes... tiez badam tendenciu toho co pisu diskutujuci, podla mna by bolo lepsie riesenie nechat novinky videi na home v tej pravej strane pod profi a tam by sa aktualizovali novinky a tiez su v hornej liste teda menu... vybral by som ich z hlavnych noviniek aby sa nejake videa neplietli medzi zurnalistikou a news z motorizmu toto je najvacsi problem... kto tie videa vyhladava najde si ich a kto sa zaujima primarne /teda vacsina/ o ine ako videa z youtubu tak ho nebudu rusit a robit zmatok v hlavnych news... jednak to robi zmatok a clovek musi selektovat a tiez ho to otravuje a tym sposobuje, ze ho prejde chut hladat clanky co je pre web ovela vacsia skoda... hladat ihlu v kope sena nie je ideal...

dobre to maju vyriesene motorkari.cz maju tam v hornej liste sekciu clanky takze ked chcem len clanky hned viem kde mam kliknut... :-) a tak to mam aj v zalozkach hned ma hodi na clanky
4. 4. 2012 13:12
Re: BLESK!!!
Bohužel musím také souhlasit.
Úroveň webu klesá. Odborného obsahu je v poměru k tomu "bulvárnímu" čím dál méně. Brodicí videoseriály a různá další zajímavá videa (třeba mytí interiéru auta wapkou) - ne že by nebylo fajn se na něco takového občas podívat, ale na odborný automobilový web to podle mého názoru nepatří...
4. 4. 2012 21:50
Re: BLESK!!!
Špatný den? Nenamítám nic proti názoru na server, ale proč to melodrama...
Avatar - Choochoo
4. 4. 2012 13:30
Prosím o ujasnění
"Není proto nutné za každou cenu hnát motor k omezovači otáček, naopak je často efektivnější akcelerace od čtyř tisíc na trojku než s vytočenou dvojkou."

Nějak nemůžu pochopit tuto úvahu. Doufám, že tím autor nemyslel, že na 3.r.st. ten motor bude zrychlovat ve 4000tis lepe jak na 2.r.st. pri cca 5000tis. To by bylo mozne jen tehdy pokud by ten motor mel na 2 placnu cca 5000ot kroutak cca 120Nm a to si myslim ze neni mozne. Tipnul bych si poklas treba na 150Nm, coz sprevodovanim jasne hraje pro 2.r.st. s prevodem cca 2. oproti 3.r.st. s cca prevodem 1,4-1,5. Tou efektivitou doufam autor myslel ze na 3 ten motor zrychluje jen o trochu hure pri uspornejsim provozu ;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Prosím o ujasnění
Přeskok je samozřejmě mnohem větší, otáčky spadnou ze 7000 při 100 km/h na dvojku zhruba na 5000 při stejné rychlosti na trojku. A v těch nižších otáčkách rostou otáčky motoru rychleji, než v závěřečné zóně 6-7 tisíc.
Není to nijak dramatické mínus (zatímco taková Fabia RS stejné spektrum otáček doslova přetrpí bez toho, aby předvedla ještě něco navíc), ale rozdíl tam cítit je. Jen jsem chtěl poukázat na to, že u Suzuki si dali záležet na ladění motoru, a tak není nutné motor slepě drtit až do omezovače.
Avatar - Choochoo
4. 4. 2012 13:52
Re: Prosím o ujasnění
Takze zhruba na 2 otacky 5500-5600 a na 3 otacky 4000 podle Vas bude zrychlovat 3 lepe, tak tomu se nechce verit. Mozna tak nekde okolo nebo za 7tis, kdyz pada krivka vykonu ;-)
Graf motoru a prevody nahodou nemate? Porad si myslim ze vy vyssich otackach je jasne vyssi vykon na 2.r.st. a kroutak po zprevodovani bude na 2.r.st. rovnez vyssi, takze 2 pro zrychleni je jasna volba. Pocitove to muze byt ruzny ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Prosím o ujasnění
Ale já se o rozsahu 5-6 tisíc otáček nezmiňuji, celou dobu mám na mysli 6-7 tisíc. Prostě se vyplatí někde kolem nebo za 6 tisíci přeřadit, než to hnát až do omezovač (7000)
4. 4. 2012 17:34
Re: Prosím o ujasnění
Souhlasím s tebou, že nejlepšího zrychlení dosáhneš, když budeš řadit v otáčkách max. výkonu. Takto se měří i zrychlení 0-100 km/h a úplně stejně se jezdí na závodech ve sprintech a je naproto jedno, že jedeš třeba s dieslem, který za 3000 ot. pocitově totálně umírá. To, že se zdá, že motor už netáhne je způsobeno klesajícím kroutícím momentem, ten ale neklesá tak rychle, aby s otáčkami stačil poklesnout i výkon, tudíž se rozhodně vyplatí motor vytočit až do otáček max výkonu.
Avatar - Choochoo
4. 4. 2012 19:02
Re: Prosím o ujasnění
Sice nevím s kým souhlasí kolega kurisk1, ale já mám na mysli Váš text:

"Není proto nutné za každou cenu hnát motor k omezovači otáček, naopak je často efektivnější akcelerace od čtyř tisíc na trojku než s vytočenou dvojkou."

Kde se hovoří o 4tis.ot.. Rozhodně ale souhlasím s tím že je dobře přeřadit v otáčkách max. výkonu, což jsou otáčky za 6tis, a přesněji 6900 ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Prosím o ujasnění
Tak jsme se dostali k jádru pudla ;-) TŇcit do maxima výkonu není nutné, stačĐ právě řadit už kolem těch šesti tisíc, dál už ten motor neběží do otáček tak intenzivně. 4beru jako počátek, vždyť píšu "od", 5 jako střed - tato hodnota už nemá na dvojku ekvivalent , resp. je jím omezovač. A není to jen muj pocit, kolegovi od konkurence jsem v jedné rychlé zatáčce vždy ujel, když on to ještě "drtil" na dvojku a já už jsem se prosmýkl na trojku
5. 4. 2012 13:48
Re: Prosím o ujasnění
Mě se tomu moc nechce věřit. Beztak má na rychlost výjezdu ze zatáčky mnohem větší vliv hodně jiných věcí, stačí třeba jen o malinko víc přibrzdit, tím trochu ztratit rychlost a podobné rozdíly v řazení jsou pak zanedbatelné. Bylo by to poznat líp na lineárním zrychlení z klidu. Moment na kolech bude vždy nejvyšší s takovým rychlostním stupněm, kde budu na motoru nejblíž max výkonu. Jednoduše proto, že výkon = moment * otáčky * nějaká konstanta. Moment na kolech odpovídá momentu na motoru krát převodový poměr podle právě zařazeného kvaltu, kdežto výkon zůstane stejný (když pomineme třecí ztráty). Takže pokud máme dané otáčky kola a chceme co nejvyšší moment na kolech, bude to takovým kvaltem, ve kterém je motor nejblíže nejvyššímu výkonu.

Jiná možnost je, jak tu někdo napsal níže, že nezajetý motor má nejvyšší výkon v 6000 (a zřejmě tedy méně než 100 kW) a teprve se zajetím se rozsah otáček a dosažitelný výkon zvýší.
Avatar - lamal
4. 4. 2012 23:18
Re: Prosím o ujasnění
zaujimavy dotaz tiez mi to uderilo do oci... asi tak ako ja aj ty cakas ze japonsky motor bude vzdy tahat o zivot az po obmedzovac a cim viac tocis tym viac ide... chvilu som nad tym rozmyslal a je to pochopitelne, tato charakteristika je vysledok toho noveho setupu... ked 1,6ka taha silno uz v strednych otackach nemozes cakat vykonovu spicku za 6000ot az po 7000ot to by uz odpovedalo nejakej 1,8 ... ak chapes co myslim... je to len klasicka hra posuvania najlepsieho zatahu nizsie alebo vyssie, ale vykon neoklames...ked bude tahat skorej tak skorej skonci a ked neskor tak vydrzi az do konca ale musis si pockat.. tu je ale vyhoda ta, ze vacsinou turbo benzin a diesel uz nehovoriac je za hranicou kedy zvadne prakticky dost jalovy ale u atmosfery ten prepad nie je taky hrozny a ked nieje cas alebo situacia na preradenie tak potiahnutie po obmedzovac ta az tak vyrazne nezpomali co v krizovych situaciach pomoze

este ma napadlo, ze sa to moze trocha upravit dobrym zabehnutim motora...ktovie kolko mali nabehane tie nove kusky, je uplne normalne, ze surovemu motoru sa do tych najvyssich nechce
Avatar - lamal
5. 4. 2012 11:06
Re: Prosím o ujasnění
to je desne :-( po dobrom zabehnuti aspon 20 000km bude mat urcite vacsiu chut ist za 6tisic za to dam ruku do ohna...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Prosím o ujasnění
To bychom ale na první svezení museli čekat ještě třeba půl roku >:D
Avatar - lamal
5. 4. 2012 19:04
Re: Prosím o ujasnění
to mi je jasne, v tomto pripade maju tie testovacie kusky smolu
4. 4. 2012 17:04
Cena na SK
Pozerám že na Slovensku je ešte o 20.000 Kč lacnejší
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
4. 4. 2012 21:37
Bravwo Suzuki
Tohle vypadá velmi dobře :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 4. 2012 13:55
Ještě bych prosil Alto Sport
Moje milé Suzuki, ještě prosím začni vyrábět Alto Sport. Vem dnešní Alto a vraž do toho něco ze Splashe GLX: kola patnáctky, čtyřválec 1.2 69 kW, vypínatelné ESP. A ať to neváží víc jak 900 kilo. Já pak rád k současné ceně Alta přihodím 30000. Dík :-)
Rozbalit vlákno
0