A ani v tomto případě nepřijde, pokud dobře čtu - nemá šanci získat homologaci pro Evropu od slovensko-ukrajinských hranic na západ, o plnění emisních norem nemluvě.
Na fotce to vypadá celkem slušně, zblízka už to asi žádná sláva nebude. Základ měl být aspon ten silnější motor, asi borci tomu podvozku až tak moc nevěří.
Základným predpokladom pri posudzovaní výkonu tagazu je fakt, že sa nejedná o športové vozidlo. Je to ruský logan so zaujímavejšou karosériou. Nič viac.
Páči sa mi ale použitie jednoduchej techniky od mitsubishi..Ak sa zvyšok auta nerozpadne po pár km tak by to nemuselo byť zlé auto.
Presne tak! Prezentovať to ako športové auto je nesprávne. Skôr je to low end so športovejším vzhľadom. Ak sa na to pozrieme ako na lacné auto pre mladých, je to vcelku zaujímavá alternatíva. Samozrejme technika je otázna.
Tohle je takovej klasickej kočkolap pro chudší...
Jako sporťák to sice od pohledu vypadá, ale podle motoru to bude normální kára.
Samozřejmě jsou tam určité hodně svérázné prvky, ale při rozumné ceně by tak nevadily.
Jestli moc nedomršili podvozek, v té silnější verzi by se tak za 250 dalo uvažovat...
Pokud samozřejmě nějak zkorigujou ty největší přešlapy, jako třeba tu trčící ruční brzdu.
Tak nevím, asi se nechci připojit do šovinisticko-nacionalistické diskuze o národních a národnostních otázkách, takže čistě jen k autu. Samozřejmě, že technika žádný zázrak nebude, ale jestli se to má prodávat za malé peníze, tak ani víc očekávat nejde. Tagaz byl do teď montovna, takže lze předpokládat, že základní principy mají zvládnuté, ale auto může mít řadu dětských nemocí. Na druhou stranu se mi líbí odvážný design, který by mohl oslovit mladé lidi, kterým přijde Logan, Lada a spousta čínských věcí, které se v Rusku běžně prodávají příliš usedlé. Navíc si kladu otázku, proč tohle ještě někoho nenapadlo na Západě... Zabalit jednoduchou techniku do velmi atraktivního kabátu.
A konečně země jako Rusko, Brazílie, Argentina, Čína, Indie a možná JAR a ještě pár dalších jsou v dnešní době posledními zeměmi, kde může vzniknout nová automobilka. Ne dílnička, která bude dodávat nějaký hi-tech sporťák za pět mega v řádech kusů ročně, ale normální automobilka, která bude vyrábět velké série normálních aut pro každý den. Umíte si představit, že by někdo v Evropě nebo USA dneska založil automobilku? Zatím třeba jako montovnu něčeho a časem začal produkovat vlastní vozidla? V zajetí předpisů, norem a směrnic by to asi nešlo. Trošku to těm ostatním závidím...
1400kg a 79kW..to bude sporťák jak vyšitej !!!
Dopadne to jako se Zaporožcem...ZAZ taky nakonec vyrábí čínu...
Vůbec bych se nedivil,kdyby v tomhle měla prsty taky nějaká čínská automobilka :no:
.. očividně dobře odvedená práce >:D Také to někomu připomíná jako by se v roce 1980 spářilo ferrari s lotusem? >:D [odkaz]
Jen tedy upřesním aby nedošlo k omylu, nic ve zlém proti oběma značkám, to chraň bůh. Ale v tom smyslu, že dnes je 21. století a Oni udělají auto připomínající 80. léta ... šílenost
A ta (ne)kvalita je tam taky na první pohled patrná [odkaz] no ale za ty prachy??? NEBER TO!! >:-[]:no: