Pokud se budete tento víkend pohybovat po Praze, tak zbystřete pozornost. Přes naši matičku stověžatou se prožene stovka sportovních vozů v rámci "tajného" závodu Gumball 3000.
Re: tolik trapnejch chyb ve jménech sem v článku už dlouho n
Nu kdyz jsme u chyb...mam pocit ze v testu noveho Passatu mate uvedeno zrychleni z 0 na 100...za 6,9 sec...nema to byt naopak treba 9,6? s tim dieslackem a tou vahou :o)))) hmno
Protoze jsem z Plzne tak by me zajímalo jestli pojedou pres Plzen nebo po pbchvatu.Rad bych si na ne pockal nekde u silnice.Nebo jeste radsi bych je videl v Praze,ale to nehrozí.
No větší *by byla kdyby jeli po D1, protože ta by podle meho nazoru vystavila stopku par temhle proklate nizko polozenejm sportakum Ti by se asi hodne divili cemu se u nas rika dalnice
Bud rad, ze je mame. Jel jsi nekdy po dalnici A4 Katowice-Krakow? To je teprve narez. Vytluky jsou to nejmensi. Hlavni jsou vyjete koleje mistama az 7cm! Potom cca co 10km omezeni na jeden pruh nebo rovnou do protismeru. To jeste porad "zlata" D1. Vyrovna se tomu jen ta panelova u Vyskova Krom toho se za tu cestu plati myto 6zl, tedy cca 42Kc.
A nejvetsi sranda je polska "rychlostni silnice" na prechod Cesky Tesin. Tam se stabilne jezdi jenom po jedne strane a ani to neni nijak oznaceny, takze v noci mas neustale pocit, ze jedes v protismeru (vsak taky jo). Vubec se nenamahali tam dat ty plastove sloupky. Bez nejake znacky tam koncil asfalt a zacinaly panely. Ja jel asi 40 a ten rozdil snad 5cm....takze to byla tova sajba, ze se mi otevrela prihradka u spolujezdce. Od te doby vim, ze ma Oktavka dela kvalitni zaveseni, pac jsem tam nenechal rameno Pratele zajedte si do Polska a verte mi, ze budete klekat u D1 a libat nas deravy asfalt
To mi doslo, proto predavam sve zkusenosti od nasich sousedu
I kdyz pravda na D2 mezi hranicemi a Bratislavou taky byl vetsi prumer der nez u nas. Kupodivu jen v tomhle smeru.
Tak na tuhle dalnici bych malem zapomnel Vzdycky kdyz tam jezdime na dovolenou do termalu tak si to uzivam - nejlepsi je hned za Breclavi pred hranicema ten most - je na nem jump jako pra*e asi 10 cm vycnivajiciho asfaltu a reknu ti, ze ve 130 s plne nalozenym autem je to dost dobrej adrenalin
Tenhle podnik za shlédnutí určitě stojí. Tohle nejsou trapáci, co si na vytuněného Favorita přilepí kanagomem žehlící prkno po babičce a po věčerech si na rovince měří, jestli maj při rozjezdu stále tu správnou erekci. Tohle, to je jiné patro. A ti, co by je tu chtěli následovat by si měli uvědomit, že G3 je téma pro milovníky rychlejch aut, co si váží na silnici i těch druhejch, co rychlá auta milují také, ale jen platonicky.
Pravda, že tihle borci mají trochu jinačí úroveň než hošíci co si na maximálně III golfa přimalujou dva bílý pruhy přes střechu, dozadu hodí fošnu, kleštěma roztáhnou blatníky a pak se zabijou v první zatáčce protože nezvládli tu "šílenou" rychlost. Jsou to lidi co se nemusí stydět za to jak na ty auta vydělali, mají svůj styl a jestli jim ho někdo závidí, tak jen kvůli tomu, že je zamindrákovanej svojí situací...Už jen ty jména co jste zmínili stojí za to a četl jsem na cizích www spoustu dalších, takže na neděli si určitě dělám čas. Podobnou akci jsem si zažil vloni při uvádění MB A a kdyby byla někdy šance si ji zopakovat klidně jen s 550 Maranello, vůbec bych se nezlobil
A je to tady, tohle jsem slyšel také - McL tu bude. A co víc - GURU pojede jako zavaděč. PASSAT, VELKÝ GURU. Tak tohle překonává i tu zprávu, co se objevila pod Passatem - že ho údajně má prohánět James Bond v novém pokračování. Tak tohle, to si ujít nenechám. Passátní informace. VELKÝ APOŠTOL, věrozvěst krás, GURU PASSAT se našel.
Cannonball 8000 –Alpine - April 2006 - Following in the tyre tracks of the Cannonball 8000 – London to Monte Carlo and London to Rome, the Cannonball 8000 - Alpine will be run over 48 hours again and heads east to Prague for a night of excess and partying in one of Pragues best night spots. Then carves its way south to the Swiss Alps and the finish line in St Moritz.
což je velká škoda, byl jsem zvedavej, jak se nova V10 M5 vyrovna s Gallardem a F430. zatim jsem cet na m5board.com, že jsou s gallardem stejne rychle!!
Podla mapy (mapa Europy) co som nasiel by mali ist cez Blavu ale nejake blizsie info o presnej trase cesty som nevedel najst. ( Skus sa potulat na nete zacni s www.gumball3000.com.
V pondelok po 13.00 by mali prekrocit SK-A hranice. Teoreticky by mali ist cez Einsteinovu na Pristavny most a potom dalej na "madarov". Lenze oni nemaju tak presny itinerar, aby museli sledovat konkretne ulice. Mozu aj "bludit", resp. zvolit si inu trasu, ktoru maju dodrziavat ramcovo...
No bludit asi nebudu, urcite vsetci pojdu s GPS al. inou navigaciou. Kedze "check point" maju vo dopoludnia vo Viedni a poobede na Hungaroringu, silne pochybujem, ze pojdu cez BA ...a ani v plane cesty nie je zmienka o SK, al. BA...
Cez BA pojdu, navod ako to najdes: www.gumball3000.com, klik na biele velke pole "Welcome to the...", otvori sa nove okno, po nacitani vlavo hore klikni na "Site Map" a v nej na "Rallye 2005". Cakaj kym sa vykresli mapa. Inak, dost pochybujem, ze maju presne GPS suradnice ulic (a aj keby, ak predpokladame, ze pojdu z hranic po Einseinovej na Pristavny most - na jeho zjazde sa aj po*eru - tam ked, zle odbocia, bude ich plne mesto ) Naviac, taketo ulahcenie im urganizator asi nedoda. Takze vychadzam z toho, ze po prekroceni SK-A hranic mozu ist na SK-H hranice ako chcu (a najdu) - kludne cez polia, kludne cez Zilinu.
) no pravdu povediac, cez to velke biele pole som nikdy nesiel, ale cez "latest news" a potom Rally Schedule a tam ziadna zmienka o Slovensku a Bratislave nie je. Alebo skus www.extreme.com, takisto nic. A silne pochybujem, ze budu zachadzat na BA, ked to maju pohodlne po dialnici do Budapesti na Hungaroring. Keby bol v BA nejaky "check point" nenamietam, ale nie je. Ja osobne sa chystam asi na Hungaroring, kde budu tie milionove skvosty odstavene + prichod, odchod.
Pepe, prosim Ta! Chod, na tu stranku a daj "Click Here to enter flash site". Pokracuj tak, ako som Ti to popisal vyssie. Dostanes sa na mapku, ktora sa pomaly nacitava - z Viedne smeruje cez juh SK do Madarska. To, ze tu nebude check-point nie je pravda. Musi tu byt, ked to cez SK vedie (inak by som si to aj ja strihol z Wien rovno do Pesti). Check-point totiz nie je to iste, ako zaciatok/koniec etapy, ktore su popisane v tych rozpisoch, ktore citas. Hungaroring schvalujem - najistejsi sposob ako tie ata vidiet.
skusal si ten www.extreme.com ....tam je nakreslena mapka Vieden-Budapest priamo, ziadna obchadzka cez BA. Tak teraz co? Neda sa na to spoliehat. Najlepsie bude asi napisat organizatorovi pretekov, lebo sa moze stat, ze budes na Einsteinovej cely den a neuvidis nic....
No, ja na tej Einsteinovej nebudem, tak ci tak. Tu stranku co si mi dal som skusal - ale tam je to nakreslene velmi detinsky - a evidentne je to self-made praca toho serveru (asi vychadzali z textovych info): Ja by som rozhodne veril oficialnej stranke usporiadatelov, ktory tu trasu cez BA/SK vytycili.
Bratislava je na zapadnom SK. Cca. 80km severovychodne od Viedne. Ked opustis Rakusko tymto smerom (ako to je zaznacene na mape), viac-menej logicky dorazis na jeden z dvoch hranicnych priechodov ustiacich na periferii Bratislavy.
...podla oficialnej mapy zo stránky Gunball 3000 idú cez SK-zrejme prístavný most,potom *na slovnavstkej a smer komárno...aspoň teda podla nákresu by to tak malo byť....vidíme sa pri Inchebe...:o)
Ak by to naozaj išlo cez Bratislavu, mohlo by sa to objaviť aj v médiach, alebo aspoň dopravnom servise, takže treba hĺadať. Každopádne by to stálo aj za 1/2 dňa dovolenky.
Slovenski novinari su ZUMPA. Ver mi. Oni co neopisu z agenturneho servisu, to si nemaju snahu vobec zistovat. Ak to teda nezisti niekto za nich - najlepsie zahranicny zdroj z ktoreho to opisu..
Specialne skupinka ktora si hovori "motoristicky" novinari. Ako napriklad expert co si nevsimol ze Audi ma v znaku styri kruhy a nie 5 ako to dal do clanku.
No vsak ked logo Olympijskeho vyboru a Audi su si tak strasne podobne, kto by sa tomu divil, ze?! "A svine, obaja si vybrali kruhy. A naviac je tam rozdiel iba v jednom!" Tak to sa musi mylit. Fakt, ako, ked dojde na rec to co sa na SK toci okolo aut za ludi, tak sa jednemu chce grcat.
Tim viac kjuhov tim viac Audi. Pred dvoma tyzdnami som si pozical od kolegu asi 10 casopisov a ked som ich cez vikend cital tak niekedy som si fakt zanadaval. Napriklad "3 litrovy sestvalec so 4ventilovou technikou teda s 24 ventilmi". Toto normalny novinar predsa nenapise. Boli tam aj ine perlicky ale skoda reci.
mám technickej dotaz, nevíte kde budou v neděli parkovat? Jestli pro ně vyklidí senovážný nám., ale to je stejně pro 120 azt malý. navíc mám tušení ,že Carlo IV. nemá podzemní garáže. tak by mě zajímalo kam ty žihadla odstaví, protože se do praglu dostanu až odpoledne a chtěl bych si je natočit.
Carlo IV podzemni garaze ma, osobne jsem tam byl, ale rozhodne nepojmou 120 aut. takze otazka nerozresena...magistrat se k nim stavi docela nepratelsky, neb jim nepronajal Letnou, takze pochybuju, ze by kvuli nim vyklidili senovazny
Ne, pojedou přes Tábor a Třeboň, tam se vykoupou v rybníku a pak překročí nějakým malým přechodem hranici do Rakouska, budou se kochat krajinou a pojedou po okreskách na hokej do Vídně...))
No doufam ze to bude zase takove jako pred rokem to nemelo chybu a navic tich bouracek nepocitam Carrera GT,Ford Escort a Viper a tak podobne a letos to hadam na Porsche a Lamborghini+Mercedes Jen snad se daji tady v Praglu vyfotit na pamatku a nebudou delat ostudu Tunidla s jejich vrakama oblepenou kazdou blbosti